Proto tapasbar & restaurant

Rijnkade 5 2406 CA Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Proto tapasbar & restaurant

Een waar begrip

Bij Proto vieren ze keer op keer een heerlijk mediterraan feestje. Of je nou komt lunchen of dineren, de zon breekt spontaan door. Het vriendelijke personeel zorgt dat het je aan niets ontbreekt en schenkt met liefde nog een drankje voor je in. Heerlijk eten in een bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Proto tapasbar & restaurant

Jouw recensie over het restaurant Proto tapasbar & restaurant

Gerty S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Jammer dat je verplicht bent om een 4-gangen menu te nemen voor 39,50
Staat zo niet op de site
Bovendien krijg je bij het hoofdgerecht niks erbij itt tot normale gasten en er is ook niet echt sprake van tapas. Alleen het voorgerecht bestaat uit 3 tapas
Een gemiste kans
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Echt alles was top! Het eten , de bediening en de warme inrichting. Wij hebben gegeten met AH actie maar er was genoeg keuze en hele grote porties. Dank jullie wel!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Proto. Kwaliteit en service staan hier hoog in het vaandel. Ook gezellig met het grote terras aan de Rijn
roland W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben met het AH menu een fijne avond gehad en lekker gegeten.
Een hele vlotte bediening, waardoor we tamelijk snel klaar waren met vier gangen.
Het viergangen diner voor AH was 40 euro, dus waarschijnlijk speciaal aangepast. Zonder de korting zou dat veel te duur zijn.
Punten ter verbetering zijn dat er in het pastagerecht nagenoeg geen groente zat en dat er bij de overheerlijke varkenshaas geen patat of groente zat. Die patat hebben we apart moeten bestellen en betalen en kwam pas toen het vlees op was. Dat was jammer en zie ik in meerdere recencies terugkomen
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was prima, maar het was wel heel basic. Gemist werd de garnituur, een mandje friet erbij kost niet veel meer, maakt het wel af. Jammer. Laat ook bij het selecteren van het restaurant tijdens zo'n actie zien wat je werkelijk aanbiedt. Kortom: kwalitatief goed, maar niet compleet.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima eten. Mooie terras aan het water!
C. D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We zijn heel gastvrij ontvangen. De gerechten waren erg lekker en zorgvuldig bereid en opgediend. We hebben ervan genoten! Absolute aanrader wat ons betreft..
Co W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was er erg druk maar als ging goed alleen ging het fout met bestellen kreeg de gewone menu kaart in plaats van de AH maar als goed geregeld.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zondagmiddag, mooi weer en het terras behoorlijk vol De bediening kon het niet bijbenen en we moesten ongeveer 45 minuten op onze bestelling wachten. Bediening maakte veel fouten (wellicht onder de grote werkdruk)
Bestelden een ceasar salade en een vlees schotel, smaakten matig. Wijn (rioja) viel tegen: erg vlak.
Sfeer gezellig.Papieren servetten. Voorlopig wel even dit restaurant gezien.
C. L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig gegeten met mijn vriendinnen. We konden nog lekker buiten op het terras zitten onder de heaters. Sfeervol en gezellig. Het eten was goed. Klein minpuntje was dat er geen patat bij de vleesgerechten werd geserveerd obv de AH actie. Die moesten we apart bijbestellen. Als ze dat direct hadden aangegeven hadden we bij het hoofdgerecht direct de patat ontvangen, nu kwam deze nadat we het hoofdgerecht bijna op hadden.
marieke P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
gezellig tafeltje met z'n 2en bij het raam.
voorgerecht was op een leuke manier geserveerd, een plateau met hapjes om samen te delen.
hoofdgerecht werd "kaal" geserveerd, zonder aardappeltjes/patatjes groenten/salade.
helaas op het ene bord 2 haartjes en op het andere bord 1 haartje.
dessert was prima.
bij de rekening een compensatie vanwege de haartjes bij het eten.
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker eten, leuke ambiance en aardige, klantgerichte bediening.
Een kaarsje bij het toetje voor een jarige werd vlot geregeld.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Een heerlijk plekje om te zitten, de inrichting is sfeervol en het ziet er fris uit. De locatie aan de Rijn is prachtig, buiten is er overkapping en terrasverwarming.
Het eten was goed en het wordt ook mooi gepresenteerd. Ik mis alleen wel de groenten.
Christien W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
het albert hein menu was heel goed. Het was een beetje veel. Hoofdgerecht had ik prettiger gevonden als het grote stuk vlees minder was en daarvoor in de plaats wat groente en iets van aardappel of patat erbij.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Geluid aanvankelijk dof / donker, na vraag of het zachter kon, was het geluid beter.
Het eten was prima.
Het nagerecht kwam wel héél snel, ná de zalm,
Toch leuke ervaring.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ondanks de zegelactie van AH en je dus 1maaltijd besteld en betaald heerlijk gegeten!????????????????
Jolande S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten van het speciale drie-gangendiner. Alles was erg smaakvol en de bediening was prima. Heerlijk op het terras kunnen eten door de terrasverwarming. Zeker voor herhaling vatbaar. Jolande en Frank
rvdjagt .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We maakten gebruik van de actie "2e driegangenmaaltijd gratis", maar het leek erop dat de normale prijs van deze driegangenmaaltijd (€39,50) een beetje opgeschroefd was. Met een aantal frisdrankjes erbij a €2,50 (ook aardig aan de prijs) kwamen we toch nog rond de €100 met ons gezin.
Over de kwaliteit van het eten niets dan lof! We moesten wel lang wachten op het voorgerecht vanwege de drukte, daarna werden de wachttijden op de volgende gangen korter.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Als het serveren van de warme tapasschotel (de luxe gemengd) i.o.m. ons was gegaan, wil graag mijn eigen tempo bepalen, dan was het een 10 geweest. Echt heerlijk gegeten en gedronken!
Margaret M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hadden de pech precies in de loop van het druk heen en weer lopende personeel te zitten. De "muziekkeuze" was verschrikkelijk! Hardrock is niet bepaald een muzieksoort waarbij je als gasten rustig kunt praten met elkaar. Bovendien stond het volume veel te hoog, waardoor iedereen om elkaar te kunnen verstaan, erg hard moest praten. Op onze vraag of er iets aan gedaan kon worden, werden de wenkbrauwen opgetrokken en het commentaar was dat het personeel het hartstikke goeie muziek vond. Met hoofdpijn gingen we weg en komen hier niet terug.