Prosecco

Stevinstraat 126A 2587 ER Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Prosecco

Na een dagje uitwaaien...

Op steenworpafstand maar toch uit de buurt van de drukke boulevard drukte vind je Italiaans restaurant Prosecco. Heb je een dag uitgewaaid op het strand? Dan is dit een perfecte plek om neer te ploffen met een goed glas wijn en te genieten van de fijnste service. Uit betrouwbare bronnen (lees: onze recensies) is vooral de truffelpasta een echte aanrader. Kom langs, geniet van de frisse zeelucht en geniet van deze Italiaanse topper.

Meer informatie over restaurant Prosecco

Maandag t/m Zondag

Bertdenennie .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Tot onze verbazing was er geen kaart! Mondeling werd ons verteld wat er beschikbaar was; daarbij werden geen prijzen genoemd. Omdat we kleine eters zijn, kozen we voor een hoofdgerecht en een nagerecht. Vooraf genoten we van een glas witte huiswijn dan wel Italiaans water, vergezeld van bruscchetta en heerlijk brood met olijfolie. Het hoofdgerecht bestond uit tarbot en een klein hoopje samengestelde groeten. Beide gerechten waren prima bereid, echter de hoeveelheid groenten was tot onze teleurstelling wel erg gering. Hierbij dronken we een fles van dezelfde witte huiswijn. Het nagerecht bestond uit een aantal gevarieerde hapjes o.m. ijs en bavarois. Ons eten werd afgesloten met espresso en limoncello (deze drank werd ons aangeboden). De rekening nadien vonden wij echter een onaangename verrassing en veel te hoog.
Narda B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
voor het eerst gegeten bij dit fantastische restaurant. Per toeval ontdekt.
Er is geen spijskaart maar elke dag wordt een ander menu geserveerd.

De ravioli met truffel vonden wij echt overheerlijk. Wij gaan hier zeker nog een keer terug
DvK10 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met vijf vrienden voor een verjaardag hier heerlijk gegeten. Ondanks de drukte toch een tafel voor ons beschikbaar. We zijn enorm gastvrij ontvangen en heel goed geholpen. Het eten en de wijn waren heerlijk. Vooral de zelfgemaakte truffel paste!!
Amas .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Zelden hebben wij in zo'n gastvrij restaurant zo overheerlijk gegeten! De gerechten waren zalig, de prosecco zacht en de wijn subliem. De eigenaren hebben ons hart gestolen, zo vriendelijk, open en warm. Ze hebben onze kinderen ( van 7) zo lekker verwend, was echt een feestje om zo uit eten te zijn!
Xandra H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten in prosecco. Deze Italiaan weet wat lekker eten is en service. Er is geen kaart en de keuze uit de gerechten is beperkt tot die dag, maar dat is juist de charme. Lekker laten verwennen met goed eten en heerlijke wijnen. Een aanrader. Wel reserveren want het zit in de avond meestal vol.
Manuel K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag bij Prosecco gegeten. De wijnen zijn goed van smaak, zacht en passend bij onze gerechten. De pasta met truffel was goed van smaak en de vis had zijn smaak niet verloren. De entourage is netjes, modern en zacht van kleur. De bediening was perfect. Wij komen zeer zeker terug. Voor ons een vette 9 waard.
Cubalibre .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
De service was super. We lieten een glas rode wijn over tafel gaan waardoor mijn kleding er helemaal onder zat. De eigenaar stond erop om mij even naar het hotel te brengen met een tip hoe de wijn uit mijn kleding te krijgen; en heeft nog gewerkt ook. Niets meer van te zien!
Het eten was ook erg lekker en er hing een fijne sfeer. Mochten we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker terug.
Burgstad .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Gisterenavond gegeten bij Prosecco, een gezellig en sfeervol ingericht restaurant. Een prima concept waarbij je eet wat er toevallig die avond wordt gekookt, al heb je wel de keuze uit vlees of vis. En gekookt wordt er!!! Wat een heerlijke gerechten!!! Zachte, pure smaken en alles met aandacht en liefde bereid en opgediend. Onze complimenten! We komen zeker terug.
LizDam35 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Beetje donkere zaak maar wel met zn eigen invloed. Pasta was goed zowel als de begeleidende wijn die we erbij aanbevolen kregen. Aardige dame die ons hielp alhoewel we af en toe even vergeten werden. Zeker niet slecht voor een verse maaltijd.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Uitermate vriendelijke eigenaar en volgens mij zn vrouw. Vlees was ook goed bereid alleen jammer dat er zo weinig keuze is om te bestellen vandaar mijn 7. Zaak is mooi en intiem ingericht met een moderne touch. En voor de rokers onder ons kan je ook buiten zitten en dat wordt dan ook aanbevolen voor rokers door de bediening (goede tip). Zodra er meer keuze is zou ik zeker nog eens terugkomen.
Thee_Stie .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Een heerlijke avond bij Ristorante Prosecco. De informele sfeer en de persoonlijke benadering door het leuke echtpaar Simone en Mino sprak ons enorm aan. We hebben genoten van een heerlijk viergangenmenu van vers bereide gerechten met een fles Vernaccia de San Gimignano. De primo met truffel als tussengerecht was top en de verrassing van de huisgemaakte zalige limoncello ter afsluiting van het diner maakten de avond tot een feestje. We komen snel terug. Mille grazie!!
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Wij hebben hier al zo vaak gegeten en altijd is het heerlijk en gezellig.De gastvrouw en gastheer maken het ,dat je je thuis voelt in dit restaurant.De carpaccio is de allerlekkerste die ik ooit heb gegeten.Precies zoals die moet zijn.Verder vind ik persoonlijk altijd de lasagne heerlijk.Met een heerlijke limonciello afgesloten.Ga zo door!
Mary T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Gisteravond wederom een heerlijke avond bij Prosecco mogen beleven! Verrassende keuze van de chef; pasta met truffel, tarbot, ossenhaas en diverse kazen. Afgesloten met de heerlijke zelf gemaakt limoncello. Echte aanrader voor Scheveningen.
Eugenehouben .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Heerlijk verrast met mooi Italiaans vers menu. De ronde tafel met 4 personen is erg gezellig. De wijnen waren heerlijk en de eigenaresse is een goede gastvrouw.
Siraton .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Italiaans restaurant in een nieuw interieur. Modern en smaakvol met zicht op open keuken. Merkwaardig was dat bij binnenkomst op alle tafels al complete schalen met antipasti stonden, terwijl de tafels op twee na niet bezet waren. Wij waren met drie personen en prompt werd de schaal die al op onze tafel voor vier personen stond gehalveerd. Lamsmedaillon was medium besteld en helaas nog rauw van binnen. Bediening erg onhandig met warme borden en tweemaal in zaal een bijna ongeluk (niet aan onze tafel) met borden en in het algemeen nogal onbehouwen.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Gisteravond gegeten bij prosecco.ontvangst door de eigenaar en zijn vrouw was al heel erg hartelijk.er is geen kaart,voor het hoofdgerecht keuze uit vlees of vis. De kwaliteit van het eten was echt voortreffelijk. We hebben een geweldige avond gehad en voelden ons echt gast.complimenten
Effy .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
De afsluiting van de gezellige familiedag, hebben we gevierd in dit fantastische italiaanse restaurant.
Een absolute aanrader als je van gastvrijheid/uitstekende kwaliteit/super wijn/ en een fantastische sfeer houdt. Kortom een hele dikke 10. We komen graag nog eens terug om te genieten.
Reijer V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Wanneer je in Scheveningen bent en niet van de geijkte toeristen restaurants houdt, ga dan eens bij Mino en Simone eten!
Bij Prosecco is alles dagvers, ze hanteren geen kaart en Mino bereidt de gerechten die hij die dag te pakken kan krijgen. Je hebt de keuze tussen vlees en vis en that's it. (allergieen kun je natuurlijk wel kenbaar maken) Hartstikke goed en lekker eten, de gastheer en gastvrouw zorgen er voor dat je je helemaal op je gemak voelt en dat je een top avond hebt!

Estèr H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
na lange tijd als voornemen vandaag bij prosecco gegeten.....
Wat een welkom, heerlijke anti pasta met mooie dungesneden vleessoorten, gegrilde courgettes, fijne olijfolie...
tussengerecht , het bord met mijn vingers schoongemaakt, pasta met truffel...
daarna de keuze voor kalfsvlees, ossenhaas of tarbot, zelf het echte vlees gekozen, boterzacht, juiste gading, sappig, mmmmmm
de zoete afsluiting was natuurlijk heel italiaans met panna cotta. tiramisu en choco mousse maar deze keer en smakelijk en in het juiste formaat, huisgemaakt en niet killing..
de limoncello die Mino zelf maakt is niet te versmaden...
Bovenal wat een frisse, schone smetteloze zaak, prachtig persoonlijk interieur met foto's van familieleden uit puglia...
de wijnroom die ik mocht aanschouwen, deze eigenaren mogen trots zijn op hun passie, hun gastgerichtheid, hun gastvrijheid, hun culinaire gerechtjes en op hun energieke enthousiasme .........
grote aanrader voor wie Italiaans wil eten in scheveningen/Den haag
trots zijn zij op hun eetcultuur en gastvrijheid, wij kunnen als platte Nederlanders daar veel leren...
Ramon H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Geweldig en heerlijk eten! 4 gangen waarvan de prijs kwaliteit erg geweldig is! En dan het enthousiasme waarmee alles geserveerd word en de prachtige huis wijn! Zo maken hier ook hun eigen limoncello and thats awesome! Meer dan de moeite waard als je in Den Haag of omstreken bent!