Proost

Bollenhofsestraat 2 3572 VN Utrecht Nederland Kaart
31-302720151

Over het restaurant Proost

Welkom bij Restaurant & Café Proost in Utrecht!

Proost! is gelegen parallel aan het Griftpark op de Bollenhofsestraat. Het oude pand is gemakkelijk te herkennen aan de groene markiezen en het sfeervolle terras. Dagelijks is Proost! geopend vanaf 11:00 uur voor lunch, borrel en diner.

Zoek je een leuke plek om met je vrienden, je lief of familie te gaan eten? Reserveer dan nu alvast je tafel bij Proost! in Utrecht.

Meer informatie over restaurant Proost

- Bar 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Proost

Karen B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Paul Van Den Belt V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lekker gegeten in een relaxte ambiance. Zeer vriendelijke bediening.
Jammer dat bij een hoofdgerecht als (overigens voortreffelijke) hertenbiefstuk alleen een randje aardappelpuree en slechts twee sperziebonen zitten. Een bakje groente of wat salade lijkt mij weinig moeite (en kosten) extra. Desalniettemin voor herhaling vatbaar.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De service in prOOST was erg goed. Het Samsam (2 halve voor/hoofd gerechten) is altijd erg leuk en zorgt voor een gevarieerd diner! Het eten was redelijk tot goed en de sfeer erg gezellig.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Net zoals altijd weer ontzettend genoten van de vriendelijke medewerkers, gezellige sfeer en heerlijke gerechten!!! Aanrader dus!
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
goeie lokatie tegenover het Griftpark, prettige rustige sfeer. Lunch van redelijke kwaliteit. Jammer dat er geen melk werd geschonken. Kom zeker nog eens terug.
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Gezellige avond gehad! Eten heerlijk, ontvangst en bediening vriendelijk. In de loop van de avond werd het wel heel druk (gezellig!), maar het werd ook wel lastig om elkaar te verstaan.
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Super knus en gezellig!
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima restaurant, kleinschalig met aandacht voor de gast. Eten is goed en de prijs-kwaliteit verhouding goed. We gaan er regelmatig eten en zijn nog nooit teleurgesteld weggegaan. Buiten eten kan tot laat in de avond, gezien de ligging op het westen. Aanrader !
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gezellig restaurant op een prachtige locatie. Er is de hele dag zon op het terras. Ik heb er heerlijk gegeten, sam-sam concept is ideaal! Bediening is ook zeer vriendelijk en attent. Ik kom gauw terug!
Junior78 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk de hele avond met vrienden op het terras gezeten. Eten was zoals altijd prima in orde en ook de bediening had er duidelijk zin in. Bedankt voor een topavond! Keep up the good work!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima restaurant!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
samen met vrienden hier gegeten, lekkere gerechten, samsamkaart is leuk concept.
bediening is erg vriendelijk en accuraat.
we komen graag weer terug!
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
De slibtong was heerlijk gaar, maar behoorlijk vet en niet krokant gebakken. Voorgerecht Quiche had een heerlijke vulling. Maar een slappe korst. Wel heerlijk gegeten, al met al.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een gezellige plek voor de lunch. Prima selectie, prima smaken.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Nog geen plek toen wij binnenkwamen op afgesproken tijd. Na even wachten aan de bar snel en vriendelijk naar ons tafeltje geholpen. Heerlijk eten in ongedwongen sfeer. Vriendelijk en beleefd personeel. TOP!
Jantien V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuke avond gehad, dank!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Gisteren hier gegeten met mijn vriendin. Proost is een aardig eetcafe net buiten de binnenstad. Het kleine terras was vol, maar binnen was voldoende plek. De bediening was over het algemeen goed, maar waarom - als er lege bierviltjes op tafel liggen - zet je de drankjes daarnaast? Natte kringen op tafel geven geen nette indruk... De kaart is niet heel uitgebreid, maar biedt voldoende keus. De sam-sam-formule biedt de mogelijkheid om verschillende dingen te proeven. Het eten was goed; alleen de (huisgemaakte?) frites waren zeer slecht. Te dun gesneden en te lang gefrituurd, waardoor het grootste deel van de frites keihard was. Voldoende reden om ons nog eens te bedenken als we weer eens in de buurt wat willen gaan eten.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Proost!

Het is een leuk restaurant met een gezellige sfeer. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten en de bediening was top! Wij komen snel nog eens terug.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig restaurant met een recht toe recht aan inrichting. De tafels zijn wat krap bemeten, de stoelen zitten goed. Een menukaart met een 3 gangenmenu tegen een redelijke prijs waarbij voor- en hoofdgerecht ook in halve porties (dus vier totaal) gekozen kunnen worden. De kaart heeft ruime keus. De gerechten zijn over het algemeen wat klassiek bereid maar zeer smakelijk en worden ook uiterst verzorgd opgediend. Daarover niets dan lof. De wijnkaart is enigszins beperkt, maar bevat aardige vondsten. De bediening is, ook als het druk is, efficiënt en blijft vriendelijk. Voor iedere tafel wordt even tijd genomen. Kortom, een herhaling waard.
Bertes .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Twee heerlijke jaren bij Proost...gefeliciteerd Daniel en de crew! Heerlijke eten met een leuke combinatie concept. De sfeer vind ik super en altijd dat extraatje: dat maakt Proost extra leuk! Als je mazzel hebt kan je de Minister President tegenkomen. Aanrader.