Pronto Enter

- Diner vanaf 15:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 11:00

Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Even het dorp in om wat te eten.
We bestelden één risotto met gamba's en één met kip.
We kregen lekkere broodjes, soort kleine focaccia, met een dip saus.
Het rijstgerecht was heel lekker, maar het was geen echte risotto. Meer gebakken rijst, maar het smaakte prima.
Toetje met ijs en crème brûlée, was prima.
Prima gegeten.
WM2408 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Pronto in Enter! Voorgerecht was een plaatje: meloen met parmaham en een niet alledaagse combinatie, geserveerd met grapefruit. Pizza met brie, spek en rucola is een aanrader. Maar ook de schnitzel Hawaï was een toppertje. Bijzonder vriendelijke en attente, jonge, bediening. Heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader dus, Pronto
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Op terugreis vanuit Polen net over de grens even iets eten dachten wij. Zo kwamen we in Enter terecht. En gegeten hebben we: heerlijk. Een goede pizza calzone, heerlijke spareribs, super kipsate... Als we nog een keer in de buurt zijn, dan komen we vast en zeker weer.