Pronk

Vismarkt 56 9711 KV Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Pronk

Stads & Terrascafé Pronk is een heerlijk plekje in Groningen, waar je kunt relaxen met uitzicht op de Vismarkt. In het restaurant vind je de open haard, gezellige zitjes, een robuuste stamtafel en vensterbanken met kussens. De sfeer wordt versterkt door prachtige oude muurschilderingen op de plafonds.

Pronk heeft ook een lichte tuinkamer en een heerlijk terras, een echte oase van rust. Hier kun je genieten van de lunch en van het diner. Bij de samenstelling van de kaart is er gestreefd naar een gevarieerd aanbod, zodat er voor iedereen iets te genieten valt. En dat is te zien. Er zijn niet alleen overheerlijke vlees- en visgerechten, maar er is ook een uitgebreide keuze voor de vegetariërs.

Veel van de ingrediënten en producten worden geleverd door onderscheidende ondernemers uit de stad. Het motto is namelijk: Gronings genieten. En dat merk je. Om ook echt Gronings te genieten, reserveer bij Stads & Terrascafé Pronk in Groningen.

Meer informatie over restaurant Pronk

Jouw recensie over het restaurant Pronk

M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Wat een pracht locatie,zeer vriendelijke bediening, en het eten was heerlijk!! voor een gunstige prijs.
Ga zo door!! Zo zie je maar dat je in je eigen mooie Groningen lekker culinair kan genieten voor een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Na de vier mijl gelopen te hebben als groep zijn we zeer goed ontvangen. Een zeer gezelllige sfeer en met lekkere hapjes, topservice!!
V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima gelegenheid om rustig te eten in hartje stad. Alle gerechten waren lekker vers en smaakvol bereid. Helaas verzaakte de terrasverwarming. We zaten in een hoekje op het buitenterras waar af en toe een koud windje langskwam. Het personeel heeft er van alles aan gedaan om het probleem op te lissen, wat helaas niet lukte.
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten op een unieke plek midden in de stad, alsof je op een dorpspleintje in zuid Frankrijk zit. Wat een rust! Heerlijk!
renee106 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Ambiance top, lekkere borrelplank, eten prima van kwaliteit maar niet een hele spannende kaart. Salade had wel brood bij gemogen, was niet erg veel.
Marchien V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Mooi terras, zeer de moeite waard in de zomer. Goed eten en lekkere wijn
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Mooi terras, vriendelijke bediening, lekker eten, lekker drinken: fijne avond met t gezin!
Er ging even iets mis met een voorgerecht, maar dat werd snel en netjes opgelost.
Leuk dat er een Viognier wijn op de kaart staat, die was heerlijk!
B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
zeer vriendelijke en vlotte bediening . prima gerechten.
tafel gereserveerd voor 13.00 uur op het terras. We konden daar om 12.00 uur al terecht.
reservering ging heel vlot via de website.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijk gegeten op het verwarmde terras! Kwaliteit van het vlees was uitstekend, het toetje was ook heerlijk! De bediening had ietsje sneller gekund, maar dat is muggenziften
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Onze lunch was heel lekker, we zaten in de tuin en daar was het gezellig druk. zeker een aanrader en voor mijzelf nog eens langs gaan.
Meneer K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Wezen lunchen, en in 1 woord “geweldig”. De service was goed en snel, de lunch was heerlijk en het terras was ook goed toegankelijk voor een kinderwagen. Zeker een aanrader !
Grietje W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
lekker eten en vriendelijke vlotte bediening.
je kunt er ook heerlijk buiten zitten.
gezellig restaurant.
P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk gegeten aan het mooiste ronde tafeltje in de hoek bij het raam!
Vriendelijk personeel en een prachtig ingericht restaurant.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Met een Groupon hier gegeten. Prijs kwaliteitverhouding was prima. Vriendelijke bediening die de gangen in een iets te hoog tempo serveerde. Karafje kraanwater naast de wijn? Geen probleem!
Annekerugge R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ik vond de wachttijden soms iets te lang duren behandeling was proffessioneel en prettig
N.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Hamburger en brownie gegeten. Mooi verzorgd, prima smaak. Bediening kwam erg weinig langs. Na het bestellen werd het eten en drinken wel snel gebracht. Terras was gezellig.
M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
De wachttijden waren erg lang. We hadden een wijziging van 2 gerechten, vervolgens ontbraken er verschillende ingrediënten. 1 gerecht werd veel later uitgeserveerd waardoor we niet gezamenlijk konden eten.
Werd goed opgelost middels compensatie
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Samen met familie, met een Grouponbon, gegeten bij Stadscafe Pronk. Mooi restaurant op een leuke plek in Groningen, nabij de Korenbeurs. Heerlijke gerechten en een leuke vlotte bediening. Vooraf werd gevraagd of er bepaalde wensen waren.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik had al goede verhalen over Stadscafe Pronk gehoord, en we hebben inderdaad heerlijk gegeten. Lekkere gerechten, mooie garnituren en voor ons helemaal voldoende! We komen in het voorjaar weer terug om lekker op het terras bij het vuur te zitten
Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Amazing! Was heel gezellig en de service was ook top! Ik en mijn vriend gingen op 14 februari naar Pronk en het was heel leuk. Mooie decor en goede eten! Echt een aanrader.