Promenade

Nieuwe Doelenstraat 2-14 1012 CP Amsterdam Nederland Kaart
31-205311705

Over het restaurant Promenade

Restaurant Promenade in Amsterdam is dé plek om gezien te worden. Dit verbluffende restaurant is een moderne interpretatie van de Britse Parlour-salons. Er zijn intieme, comfortabele zithoeken voor kleine groepen en aan het einde van de Promenade vind je de cocktailbar met vleugelpiano en een prachtig uitzicht over de Amstel.

De Promenade biedt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat een excellente wijnkaart en cocktails naast lichte versnaperingen en de kleine menukaart. Beroemd is de Engelse Afternoon Tea die tussen 15.00 uur en 18.00 uur geserveerd wordt onder begeleiding van een pianist. Verfijnd, chique, zorgeloos en lekker!

Heb je zin in om jezelf een middag of avond onder te dompelen in luxe en je helemaal in de watten te laten leggen? Dan mag je restaurant Promenade in Amsterdam zeker niet vergeten. Het restaurant is elke dag geopend van 7.00 uur tot 24.00 uur, dus reserveer gelijk een tafeltje. Simpel en snel online en direct bevestigd.

Meer informatie over restaurant Promenade