Proeverz, ontbijt, lunch, Diner, ijssalon, Espressobar

Piazza Center 51 4204 BR Gorinchem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Soep van de dag (huisgemaakt)
      Kleine Proeverij (vraag ernaar)
      Hotwings van kip (4 stuks) met bbq saus
  • Hoofdgerechten
    • Bavette (flank v/h rund) met andijviestampot en rode wijn chocoladejus
      Roomboter gebakken Noordzee slibtongen (2 stuks) Met remouladesaus en spinazie.
      Schnitzel (150 gr.) met zoetzure gestoofde groenten en stroganoffsaus.
      (alle hoofdgerechten worden geserveerd met frites en salade)
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Proevertje van de dag
      Hazelnootschuimcoupe (2 bollen)
      ACTIE VOORWAARDEN:
      Er kan alleen betaald worden met pin of contant, dus niet met betaalkaarten en/of cadeau-betaalkaarten

Over het restaurant Proeverz, ontbijt, lunch, Diner, ijssalon, Espressobar

Kom een vorkje meeprikken!
Bij Restaurant Proeverz werken fijnproeverz voor fijnproevers. Wij zijn gek op lekker eten, en dat smaakt nu eenmaal het allerlekkerst als je het met anderen kunt delen. We reizen stad (of dorp) en land af voor de lekkerste ingrediënten die aan onze smaak voldoen: eerlijke seizoens- en streekproducten van leveranciers met een verhaal.
Deze ingrediënten maken we op smaak met onze passie voor koken. Je kunt bij ons aanschuiven voor elke maaltijd van de dag, van ontbijt tot diner. Ook voor onze sublieme espresso en mondkrullend softijs moet je zeker een plekje overhouden. Kortom: alles voor jouw smaak!

Meer informatie over restaurant Proeverz, ontbijt, lunch, Diner, ijssalon, Espressobar

Bushalte 300 mtr. treinstation 15 min. loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Naast het Beatrix Ziekenhuis, Gratis parkeren op grote parkeerplaats tegenover bakkerij van der grijn aan de wijnkoperstraat. Daarvandaan de Schoutstraat inlopen.
  • : 1 minuut loopafstand gratis parkeren op grote parkeerplaats vanaf 18u. Tot 18u. blauwe kaart

Maandag t/m Woensdag: 08:30 tot 21:00 uur
Donderdag t/m Zaterdag: 08:30 tot 22:00 uur
Zondag: 12:00 tot 21:00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Proeverz, ontbijt, lunch, Diner, ijssalon, Espressobar

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Cfvandersteene V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Xxx
Yaris V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Het was een redelijk goed restaurant. De bediening was vriendelijke en de sfeer was gewoon. Het was erg koud in het restaurant. Het eten was via de AH restaurantactie en op internet staat bij Iens andere gerechten. Dus het viel wel even tegen dat we moesten kiezen uit 3 voor, hoofd en nagerechten. Maar we hebben lekker gegeten, maar het was niet bijzonder en de prijs kwaliteit was redelijk.
Beste Yaris,
Het AH menu staat wel degelijk op de iens pagina. Even verder kijken dan alleen ons a la carte menu.
Ah actie is 3 gangen, dus dit kan geen verassing zijn?
In uw tekst schrijft u dat de prijs/kwaliteitsverhouding redelijk is, maar bij de beoordeling vult u "duur" in?
Helaas kunnen wij met deze beoordeling niet veel. We verzoeken u vriendelijk om deze te herschrijven.
Miesmuiser D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We zijn hier met zijn 4-en wezen eten met de AH restaurant actie. Ik was niet bekend met dit restaurant maar door de actie wilden we het een keer gaan proberen. We konden kiezen uit een menu. Ik had gekozen voor de proeverijtjes en de bavette. Mijn tafelgenoten hebben gekozen voor soep, proeverij, schnitzel en hazelnootschuimcoupe. Ik moet zeggen dat we allemaal erg lekker hebben gegeten. Bediening was vriendelijk, na elk gerecht werd er gevraag of de volgende gang al door kon komen of dat we nog even wilden wachten. Vonden we ook fijn. We vonden het er gezellig uitzien (al kwam dat misschien nog door de kerstversiering :)). Al met al een goede ervaring en we komen hier zeker nog een keer terug.
Diny M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Vriendelijk personeel, gezellige inrichting, prima gegeten alleen jammer van de frietjes (deze waren niet goudbruin, bij navraag was dit standaard maar wij zagen ook echt wel goudbruine frietjes langskomen).
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Gegeten met AH restaurant actie.
Goede keus en heerlijk eten.
Gezellige zaak en vriendelijk personeel.
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Duurde lang voordat de tafel afgehaald werd erg jammer verder was alles goed en heerlijk echt genieten kom zeker terug ????
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Super leuk restaurant ziet er gezellig uit eb heerlijk gegeten
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Zeer gastvrij, en doet goed mee met AH actie. Lekker gegeten
Emile M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Prima in orde. Lekker gegeten.
Joop A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Een restaurant dat wij nog niet eerder bezochten maar dat door de uitstekende kwaliteit en de vriendelijke bediening zich meteen in onze top 5 van de restaurants plaatst.
Wij konden aan alles zien dat met zorg en liefde de gerechten zowel zijn bereid als worden geserveerd.
Als je dan tevens de goede prijs - kwaliteits verhouding in ogenschouw neemt dan is voor ons een conclusie gerechtvaardigd: "Wij komen hier zeker terug."
Een aanrader voor mensen die gezellig, goed en niet te duur willen gaan eten
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Ik had vooraf de tomatensoep,die was lekker! Als hoofdgerecht had ik de schnitzel, die vond ik niet zo lekker, ik zal die nooit meer bestellen. Mijn man had de gamba's vooraf en de ossenhaas als hoofdgerecht en die vond beide heel lekker. De bediening was super, heel vriendelijk!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk eten en voor ieder wat wils. En wat een gemoedelijke sfeer en als je er behoefte aan hebt is er tijd voor een praatje. Een aanrader!
Moniek O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Op het laatste moment kunnen reserveren met vegan dieet. Heel vriendelijke service. Het vegan eten mocht wat meer smaak maar dat het zo kort ervoor mocht en kon was al top! En zomaar uit het niets vegan koken is geen makkelijke opgave. Daarnaast werd er ook gevraagd naar hoe er het best iets smaakvols op het menu gezet kon worden. Voor ons voor herhaling vatbaar!
A H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
het toetje werd al gebracht voordat we het hoofd gerecht hadden gekregen. dus wel lang moeten wachten op het hoofdgerecht. verder prima hoor.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Vriendelijke ontvangst, goede keuzemogelijkheden, lekker eten.
En het was ook voldoende eten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Leuk om te ervaren hoe men er met relatief eenvoudige beschikbare middelen iets moois van maakt!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden en gebruik gemaakt van de ah dinerbonnen!
Coby G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
de bediening vlot, en zeer vriendelijk. Het eten vonden wij niet echt lekker.
J D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018