Proeverij717

Dorpsstraat 58 3433 CM Nieuwegein Nederland Kaart
31-302591968

Over restaurant Proeverij717

Bij Proeverij717 kun je genieten van een heerlijk 3-gangenmenu naar keuze. Fantastische gerechten die stuk voor stuk met passie en liefde voor het vak worden bereid.

Meer informatie over restaurant Proeverij717

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Sfeervol restaurant in een sfeervol dorp. Goede gerechten en prima service en bediening. Voorgerecht was een mooi vol bord carpaccio, hoofdgerecht biefstuk (deze had wat rauwer gemogen, maar bleef desondanks heerlijk mals en om te zuigen) Dessert crème brûlée, deze heb ik nog nergens anders zo lekker gegeten.

We komen hier zeker terug.
Beste Johanna,

Bedankt voor deze leuke recensie, en graag tot ziens.

Zonnetje12345 X.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was hier eerder en had toen genoten van het proeverij arrangement. Helaas hebben ze dit niveau niet kunnen waarmaken bij de ah-actie. Het voorgerecht bevatte vooral heel erg veel sla. Het hoofdgerecht was lekker, maar erg klein, als je de frites en sla (alweer diezelfde) niet meetelt. Zeker niet de 37,50 waard die per menu gevraagd werd.
Arnoudvanraak .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Had een AH arrangement. Het driegangen menu van 37,50 was zeer matig. Karig en weinig verzorgd. Smaak van voor en hoofd ronduit matig. Dessert was goed. Kortom een teleurstellend bezoek. Heb dankzij AH nu 5 nieuwe restaurants bezocht waar ik bij sommige zeker nog terugkom. Dit restaurant dus niet
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Fijne sfeer, prettig geholpen. Was hier met de AH-actie. Eten lekker, wel wat kleine portie als je een grote eter bent, maar voor ons voldoende. Leuk om nog's naar terug te gaan.
BC G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Onlangs gegeten bij Proeverij 717. We hadden gereserveerd met de kaarten van de AH. We werden hartelijk in ontvangst genomen door de gastvrouw en zaten aan een leuk tafeltje bij het raam. We mochten kiezen uit 3 voor, 3 hoofd en 2 nagerechten. Het zag er lekker uit, maar alle gerechtjes op de menukaart van het concept spraken ons meer aan! De serveerster legde ons uit dat dit eigenlijk niet bij de AH actie hoorde, maar dat we met een korting wel van het concept konden eten (in plaats van het 2e menu gratis). *klein vreugde dansje* We mochten 2,5 uur eten van heerlijke gerechtjes. Bij ons aan tafel waren wij erg te spreken over de gebakken courgette, beefburger, gebakken biefstuk, kroketjes en oma's stoofpotje! Als nagerecht hadden we ieder iets anders. Arjens Blondie was heerlijk! Wij komen hier zeker nog een keer terug! Bedankt voor alle goede zorgen en de heerlijke avond!
Hallo,

Bedankt voor deze leuke reactie.

Tot ziens,
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Grote ontevredenheid over het AHmenu. Ik vind het heel vreemd dat een restaurant die haar concept in haar naam verwerkt (Proeverij) tijdens deze actie ineens met een 3 gangenmenu op de proppen komt. Iets wat je daar normaal niet eens kunt bestellen. Wij kozen toch voor het proeverijconcept (wat op zich het leuke van dit restaurant is). Naar onze mening werd niet goed uitgelegd wat de financiële gevolgen hiervan waren. Een vervelende verrassing dus bij het afrekenen.
Voorlopig komen wij niet meer.
Bedankt voor je reactie.

Jammer dat jullie het zo ervaren hebben.
Op de A&H site staat duidelijk waarvoor men reserveert en met welke prijsstelling.

Ons reguliere concept valt inderdaad buiten deze actie, en men kiest zelf eventueel om af te wijken van de geldende aanbieding, het 3 gangen menu.
Als dit u dat als onduidelijk heeft ervaren dan vinden wij dat vervelend om te lezen.

Wel fijn om te lezen dat u de kwaliteit van de gerechten toch met een 8 beloond.

D V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij hebben hier met familie gegeten.

Wij hebben gekozen voor het A&H menu en ik kan een aantal reacties hieronder niet helemaal snappen.

Kan zeggen dat het ons prima bevallen is.
Voorgerecht een prima carpaccio en als hoofdgerecht de kabeljauw, leuke gastvrouw
Wij konden gewoon aan de overkant parkeren waar een klein parkeerplaatsje was.

Wij komen zeker een keer terug om dan van het andere menu te eten.
Albert C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
In dit restaurant is men nog zoekende naar de juiste manier van het ahmenu omdat ze eigenlijk geen menu hebben maar een onbeperkt hapjes restaurant zijn dus naar onze mening kregen wij 3 hapjes voor 37,50.
Vooraf een hele bak brood met kruidenboter en dan de voorgerechtjes met heeeel veel sla maar best lekker, dan het hoofdgerecht het biefstukje was doorgeslagen maar hebben daar een nieuwe voor gekregen (deze was iets te rood) en de kabeljauw in de folie,de smaak was goed maar superklein (het leek meer op een voorgerecht)
De patat was prima en de sla was veel sla. Het dessert was prima.
Maar al met al geen volwaardig menu en een beetje jammer van de avond
P/S er is ons wel de proeverij aangeboden met een korting van 4 euro PP maar toch zelf gekozen voor het ahmenu want daar kwamen we voor dus ik zou zeggen wel eten daar maar geen ahmenu.
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
parkeergelgenheid erg slecht,wij kregen ah menu wat ons niet bekent was want dat stond niet op de site,konden ook het concept krijgen maar moesten dan 15 euro bij betalen dus 29.50 +15.00 euro voor 2 personen zonder toetje van 6.00 euro per stuk.personeel niet echt vriendelijk mevr.bij binnenkomst wel.er is niet tijdens het eten gevraagd of alles naar wens was wel achteraf.tafel werd in fase"s afgeruimd.ook zat er zout op de patat wat niet prettig is voorons [hartpatiënten]de groenten lag al op het bord en was gewokte paprika met een beetje rode ui niet onze eerste keus,verder geen opscheplepel voor de patat en de dressing in de sla moest je zoeken ,daar zat een dessertlepel in.ook moest je het bestek van het voor gerecht geruiken voor het hoofdgerecht,jammer eten prima verder maar toch een teleurstelling
Cdsl75 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Duur, prijs van ah actie 37,50 terwijl normaal menu 26,50 kost. Bij goedkope menu veel meer keus. Zit geen toetje bij maar daar krijg je veel meer hapjes en toetje kost 6 euro.
Prijs van ah menu stond nog niet op de boekingswebsite bij boeken anders had ik hier nooit geresserveerd.
Kleine porties, gingen met honger gevoel de deur uit.
Al met al een zeer teleurstellende ervaring. Kom hier nooit meer terug.
Beste..

Jammer te lezen dat u dit schrijft.
Op het moment dat u reserveert staat de prijs en het menu op de site waar u reserveert, dit hebben wij u ook gezegd toen u dit aangaf.
Daarnaast rekent u fout, u eet nu met 2 personen voor 37,50 en als u concept eet betaalt u PER PERSOON 26,50
bij mij is dat altijd duurder want 2x 26,50 is 53 euro!! dus dan bent u met de AH actie inclusief dessert goedkoper uit.

Nogmaals is de actie een 3 gangen menu zoals u bij het reserveren had kunnen zien.
Jammer dat u ook niet aangeeft dat we 10 euro korting gegeven hebben op de 5e persoon, terwijl de actie is , 2e persoon eet gratis, u komt met 5 personen en niet met 6.

Altijd jammer om dit te lezen en dat wij naar beneden gehaald worden terwijl het geen eerlijk beeld van de realiteit geeft.

LiesR .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben hier met een AH bon gegeten, ik vond het erg jammer dat je dan geen proeverij maar een ander menu kreeg. Op dit menu stonden namelijk erg saaie keuzes (cappuccino, tomatensoep, biefstukje, kabeljauwfilet). Het eten vond ik prima van smaak, maar ook niet heel bijzonder. En vooral heel erg weinig! Ik voelde me een 2e rangs gast door de AH bon en kom daarom niet meer terug. Jonge bediening met weinig kennis, ze deden wel erg hun best. Sfeer binnen was neutraal, weinig van het interieur meegekregen.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De Proverij is een gezellige gelegenheid waar je lekker kunt eten. Waar voor je geld! TIp: geef duidelijk aan dat er aan de overkant geparkeerd moet worden. Lastig achteruit rijden als je voor de deur staat
Gert,

Bedankt voor deze reactie en tip mbt het parkeren

Bets53 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Op het AH menu stond geen prijs vermeld maar wel dat je in overleg met de bediening ook de proeverij kon nemen van 27,50 p.p. maar dat hebben wij niet gedaan. Op de rekening zagen wij dus later dat het diner 37,50 p.p. kostte waarvan wij dus voor 1 persoon betaald hebben. De prijsverhouding tussen het diner en de proeverij waar je in 2 1/2 uur allerlei gerechtjes kunt bestellen vinden wij eigenlijk maar vreemd.
Beste Bets,

Bedankt voor uw reactie.
Ons reguliere concept kost 26,50, onze aanbieding is bij AH is 37,50 dan eet u met 2 personen voor 18,75 pp
Als u voor het concept gekozen had dan u meer moeten betalen als het AH menu

Excuus als u dit verkeerd begrepen heeft....

Paula555 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Veel te koude gerechtjes. Zonder vragen werd er friet geserveerd. Ook werden we min of meer gesommeerd te vertrekken na 2 uur, terwijl er voldoende plaats was voor overige gasten. Prijs- kwaliteit onvoldoende. Jammer, de locatie verdient een betere kaart.
Bedankt voor je reactie

Het klopt dat we op een gegeven moment frietjes serveren, maar u bent vrij om die wel of niet te eten.

deze zijn immers ook gratis.
Graag zou ik beter willen snappen wat er precies gezegd of gebeurt is.
Ik geloof wat u schrijft maar ik kan me niet voorstellen dat u min of meer gesommeerd was om te vertrekken?
zou u dat toe kunnen lichten?
Wij geven nooit een rekening aan de gasten omdat ze weg zouden moeten.

vandaar dat ik graag hoor wat er precies gebeurd is,

Rakeshjoghi .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hier gaan eten zonder de AH-actie, omdat we zelf onze gerechten wilde samenstellen. Achteraf bleek dat dit met AH-actie ook mogelijk is was. Je krijgt met de AH-actie 11,- korting voor 2 personen en betaald maar 42,- ipv 53,-. Het dessert komt wel te vervallen. Jammer dat we dit niet van te voren wisten.
Het concept is van de eigenaar is leuk bedacht. Je krijgt tapas voorgeschoteld waar je van proeven. Dit is ook gelijk onze tegenvaller. De gerechten zijn niet bijzonder en zijn geen lust voor je ogen (presentatie). Dit kunnen wij ook thuis maken. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn hoogtepunt van de avond was mijn bokbier.
De dames in de bediening zijn klantvriendelijk.
Pascalle C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Mooie locatie, sfeervol, geboekt via de AH actie, prima 3 gangen diner voor dat geld.
Ik ga er misschien nog wel een keer terug met mijn man om de proeverij van de kaart te proberen.
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We kwamen hier met de AH-actie. De keuze is dan een vast 3-gangen menu of de proeverij met €7,50 supplement. Lastig was dat 1 kind nog het kindermenu neemt, terwijl de ander hier niet genoeg aan heeft. Dit is goed opgelost door de prijs te middelen, zodat beide kinderen konden eten wat ze wilden en de prijs niet overdreven hoog wordt opgevoerd. Het kindergerecht is echt voor de kleine eters en flink aan de prijs (11,50 voor een frietje met frikandel, dessert niet inbegrepen).
Service is top! Er wordt goed geserveerd. Het eten laat wel lang op zich wachten. Met de proeverij die in principe onbeperkt is, vergrijp je je dus snel aan de schaal met brood en de bak met friet.
De kwaliteit van het eten was prima, maar het was niet speciaal.
Teunie61 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Super goed gegeten echt heerlijk!! Alleen erg vroeg dicht voor de zaterdagavond!!
Hadden nog wel even gezellig willen blijven zitten.
Gezellige gelegenheid.
J.schuit2 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De Proeverij 717 was bij ons al bekend, hebben met de AH actie goed gegeten. Carpaccio vooraf met stokbroodje en kruidenboter. Hoofdgerecht de kabbeljouw , en ijs toe. Bediening gastvrij en vriendelijk. En gezellig druk op de zondagavond. Wij vinden de Proeverij 717 een mooie lokatie. Wat ons opviel, geen haast met uitserveren, men vroeg ons aan te geven wanneer het volgende gerecht geserveerd mocht worden.
FamDeen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was prima, jammer dat er patat bij geserveerd werd, persoonlijk vind ik gebakken aardappelen beter en netter overkomen. De bediening was jong en onervaren, maar deed goed haar best. Wij hoorden alle lessen die de leiding gaf, dit vind ik niet zo netjes. Maakt het meisje onzeker en de gasten ergeren daar aan. Laat de leiding zelf het goede voorbeeld geven en de onervaren meisje meer toekijken en neven opdrachten doen!
Hallo meneer of mevrouw Deen,

Goed om te lezen dat het eten prima was.
Frietjes of aardappelen is inderdaad persoonlijk, en netter? dat is maar wat je zelf verwacht, we horen deze opmerking voor het eerst.

Hoe wij onze collega's aansturen is geen punt van discussie, dat is uw mening.

Proeverij 717.