Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Dam 2 1506 BD Zaandam Nederland Kaart
31-859020490

Over het restaurant Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Onbeperkt lekker eten voor € 22,50 p.p. bij Gewoon Lekker in Zaandam. Het concept is zo simpel als wat; eten tot je geen trek meer hebt. En dat voor een vast bedrag. We zijn er dol op; vooraf weten wat we gaan uitgeven aan ons eten. Noem het onbeperkt eten, noem het all in eten. Noem het zoals u wilt. Wij van Gewoon Lekker serveren u graag onbeperkt de lekkerste gerechten van uw keuze. Geen buffet, geen stapels eten op tafel maar een verfijnd avondje uit.

In ons gezellige restaurant ligt bij binnenkomst de menukaart al voor u klaar. Deze menukaart is met zorg samengesteld door ons keukenpersoneel. Zij hebben zich laten inspireren door de verschillende wereldkeukens zodat elk gerecht een zeer welkome verrassing is. Een verrassing voor het oog, maar zeker ook voor de tong. Er is voor elk wat wils. Van vis tot vlees. Van vegetarisch tot spareribs.

Eten voor een all in bedrag. Hoe werkt het?

Ons bedienend personeel neemt per gang uw keuze op. Nadat de gang geheel is genuttigd kunt u een keuze maken voor de volgende gang. Bij elke gang kunt u tevens GRATIS pasta á la olio, patat of een gemengde salade bijbestellen. De avond wordt dus gegarandeerd een feest, want elke gang komen er weer mooie opgemaakte borden op tafel.

Let op: Dit restaurant doet niet mee aan promotie/kortingacties.

Meer informatie over restaurant Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Jouw recensie over het restaurant Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Regelmatig wordt er gevraagd of alles naar wens is en of evt. nog iets te drinken wordt gewenst. Het eten wordt snel geserveerd. Lekkere kleine gerechtjes en er valt genoeg te proeven van het menu, dus voor ieder wat wils. Aanrader!
Renata P.
Heerlijk gegeten
YVONNE B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Na de eerste keer goede ervaringen te hebben gehad samen met mijn partner, gisteren daar gegeten met mijn zoon. Was weer heerlijk en ook de service perfect. Enige minpuntje was dat er dit keer geen ontvangst was in de hal bij binnenkomst. We hadden gereserveerd, maar moesten toch min of meer op zoek naar waar we ons moesten melden. Was de vorige keer veel beter.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Lekker eten en goede bediening
Lief personeel
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Wij hadden een teamuitje met 53 mensen, iedereen heeft erg genoten van de locatie en het eten. Bedankt daarvoor! Ingrid (Odion)
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Altijd heerlijk eten in een super sfeervol restaurant
Nikolai O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Goed concept, lekkere gerechten, een mooie presentatie en een vriendelijke en snelle bediening, echt een aanrader.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, de keuze is heel ruim en de grote van de gerechtjes is helemaal goed en de kwaliteit was prima. Ook de bediening was super. Wij komen zeker weer terug, echt een perfect concept voor gezellig feestelijk etentje.
Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Leuk gezellig restaurant. Genoeg keuze. Aardig personeel. Jammer dat er bij de ingang geen leuning zit bij het trappetje. Voor oudere mensen is dit behoorlijk lastig.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Met vrienden heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. De bediening was vlot en netjes, de sfeer van het restaurant rustig en gezellig. Kortom een aanrader.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Verrassend veel keus uit leuke gerechtjes die heerlijk waren. We komen graag terug als we snel een betaalbare maaltijd buiten de deur willen.
D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk eten in een gezellige omgeving! kom hier erg graag, nu 4x geweest en blijft leuk en vooral erg lekker. Beveel dit restaurant ook bij vele mensen aan! En als die geweest zijn hoor ik ook alleen maar positieve dingen.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Het was voor mij de eerste keer eten bij gewoon lekker maar het zal zeker niet de laatste keer zijn!! Heerlijk gegeten, mooie gerechten en voor ieder wat wils!!
Ook aan de kinderen is gedacht dus dat is erg fijn!!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Is al de 5e keer dat wij daar gegeten hebben, is GEWOON LEKKER.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Lekker gegeten op een relatief rustige dinsdagavond. In vergelijking met een drukke avond waarop de bediening en keuken goed liep was het nu wat minder. Het leek of de aandacht van het bedienend personeel er niet helemaal bij was c.q. zij een slechte dag hadden. Tot twee maal toe bestelde fles wijn werden glazen wijn... Friet moest een aantal keer om gevraagd worden (tot drie keer aan toe) en sommige hapjes verkeerd opgenomen of bereid. Al met al was wel gezellig, lekker en kwalitatief goed gegeten. Zeker de moeite waard.
S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Er werkt een jonge blonde dame bij jullie met een attitude van hier tot Tokyo. Door deze werkneemster is mijn ervaring bij Gewoon Lekker negatief, de sfeer aan tafel werd enorm verpest door de dame in kwestie. En dit zonder reden. Gelukkig waren de andere collega’s wel ontzettend vriendelijk waardoor mijn vrienden wilden blijven zitten. Als het aan mij lag was ik na aanvangst meteen vertrokken, want hier vond zij het namelijk al nodig om haar attitude te laten zien.
YVONNE B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Ik had een bon gekregen voor mijn verjaardag. Zat er eigenlijk al bijna een jaar tegenaan te hikken, zou dit nou wel wat zijn. Gisteravond de knoop doorgehakt en.....zeer positief verrast. Ontvangst en personeel waren heel vriendelijk, entourage erg leuk en het eten.... heerlijk. Er werd niet gehaast, je mocht ook aangeven dat je tussen de "rondes" even een pauze wilde. Maar het was ook weer niet zo dat je tijden moest wachten voor je je volgende ronde op je tafeltje gepresenteerd kreeg. De gerechtjes waren echt heel lekker. Wij waren beide zo positief verrast, dat we hebben besloten op korte termijn weer gezellig te gaan eten bij Gewoon Lekker in Zaandam.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Je word altijd vriendelijk ontvangen en de bediening is super. Gezellig personeel en het eten is goed.
Ben al diverse keren geweest.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Als een deel van een bedrijfsuitje voor 20 personen. We hebben tussen de gerechten door het Sinterklaasspel gedaan. Vooraf kunnen regelen dat we zoveel mogelijk apart konden zitten om de overige gasten zo min mogelijk tot last te zijn. Uiteindelijk zaten we helemaal apart op de zolderverdieping. Genoeg tijd gekregen om het spel te spelen. Heerlijk gegeten. Fantastisch geregeld! Bedankt "Gewoon lekker"!