Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Dam 2 1506 BD Zaandam Nederland Kaart
31-859020490

Over het restaurant Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Onbeperkt lekker eten voor € 22,50 p.p. bij Gewoon Lekker in Zaandam. Het concept is zo simpel als wat; eten tot je geen trek meer hebt. En dat voor een vast bedrag. We zijn er dol op; vooraf weten wat we gaan uitgeven aan ons eten. Noem het onbeperkt eten, noem het all in eten. Noem het zoals u wilt. Wij van Gewoon Lekker serveren u graag onbeperkt de lekkerste gerechten van uw keuze. Geen buffet, geen stapels eten op tafel maar een verfijnd avondje uit.

In ons gezellige restaurant ligt bij binnenkomst de menukaart al voor u klaar. Deze menukaart is met zorg samengesteld door ons keukenpersoneel. Zij hebben zich laten inspireren door de verschillende wereldkeukens zodat elk gerecht een zeer welkome verrassing is. Een verrassing voor het oog, maar zeker ook voor de tong. Er is voor elk wat wils. Van vis tot vlees. Van vegetarisch tot spareribs.

Eten voor een all in bedrag. Hoe werkt het?

Ons bedienend personeel neemt per gang uw keuze op. Nadat de gang geheel is genuttigd kunt u een keuze maken voor de volgende gang. Bij elke gang kunt u tevens GRATIS pasta á la olio, patat of een gemengde salade bijbestellen. De avond wordt dus gegarandeerd een feest, want elke gang komen er weer mooie opgemaakte borden op tafel.

Let op: Dit restaurant doet niet mee aan promotie/kortingacties.

Meer informatie over restaurant Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Jouw recensie over het restaurant Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Karin T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Het was druk in het restaurant. Met maar 1 dame die de bestelling op kon nemen, duurde het regelmatig wat lang.
Maar over all; prima gegeten, aardige bediening. Kom zeker terug
Fritsss .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Al vele keren geweest en iedere keer weer verrassende nieuwe gerechtjes. Maakt de keuze ook iedere keer weer moeilijk. Variëteit is groot, zodat iedereen er aan zijn trekken kan komen.
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Leuke gerechten, prima georganiseerd . Alle gasten in het gezelschap kregen tegelijk de gang geserveerd.
Vooral de coquille was heerlijk. Ook de calamaris is bijzonder goed.
Stoelen zitten lekker.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Heerlijke kleine gerechtjes. Leuke formule
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het was weer overheerlijk en super gezellig en de bediening was snel en goed
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het was op 2 hoog wel erg warm! Een airco zou niet gek zijn. Hoe was het hier van de zomer?

Eten & bediening en sfeer is geweldig
!
V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima concept met gevarieerde gerechtjes. Gerechtjes van hoog niveau. Vriendelijke en vlotte bediening. Meubilair een beetje dicht op elkaar oftewel te veel zitplaatsen in een beperkte ruimte.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zijn hier al vaak geweest met 4 personen en altijd alles oke dus wij durfden het aan om nu een feestje te vieren met grote groep familie en vrienden en het was weer fantastisch
Dickie V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hebben met 4 vrijwilligers daar gegeten. Het was TOP, al die kleine gerechtjes, keuze zat. Teveel om alles te proeven, dus we gaan nog eens terug. Ook vegetariers en gluten vrij konden aan bod komen. Leuke inrichting en gezellige sfeer en personeel.
S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Goede service, met perfect bereide gerechten. Iedere keer een nieuwe en heerlijke smaaksensatie. In twee woorden: Gewoon Lekker!
Jantien K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Leuk restaurant, veel te zien, leuke bediening, prijs kwaliteit zeer redelijk, eten smaakte allemaal heerlijk alle gerechten, erg mooi opgediend
H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het was erg gezellig en het eten was prima. De serveesrsters waren zeer behulpzaam en netjes.
De sfeer was prima en het was gezellig druk. We hebben genoten. Voor herhaling vatbaar.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Dit was de vijfde keer dat ik in dit restaurant heb gegeten en het was weer super. Ik kan het aan iedereen aanraden. Ik kom er zeker nog een keer terug.
Lisanne H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eten was heerlijk en hoefde niet lang te wachten. Wel jammer dat er 2 keer aan toe bij 1 iemand het eten langer duurde of vergeten was. We zaten op de 2de verdieping en het was erg warm en we hadden een onlogische tafel maar ondanks een fijne avond gehad
Wilna S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
gezellig restaurant. jammer voor extra kosten toetje
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Altijd lekker om te eten. leuke gerechtjes en voor iedereen is er wat bij. zeker om terug te komen.
Lucy D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Zeer vriendelijk en klantgerichte medewerkers
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, duurde wat lang voordat de gerechten kwamen maar door de opgelopen vertragingen bleef de keuken een half uur langer open.
H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wij begrepen dat er net een nieuw menu was, waardoor de wachttijd tussen de maaltijden erg lang was. Wegkregen wel hiervoor een gratis kopje koffie. Top
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Nieuwe kaart is leuk, ik vond enkele gerechtigd niet lekker maar dat kwam door mijn eigen smaak, niet door de bereiding.