Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

sonja D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
ginoutrecht .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed! Zeker voor 23.50 en onbeperkt eten krijg je echt waar voor je geld, bediening zeer vriendelijk en snel.
Frank van der Mark F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Weer eens gegeten bij gewoon lekker. Nieuwe kaart is top. Heerlijk gegeten, prima bediening. Wachttijd ook erg kort, uitstekende service. Gewoon lekker goed !
j K.
ericav V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten niet lekker, te veel saus. Bediening jong en onervaren. Trillend de borden op tafel plaatsen en vragen aan een kind om bord soep aan te pakken... Kan beter.
Chiara S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
heb er voor de eerste keer onbeperkt geluncht.
het eten smaakte fantastisch.
van binnen ziet het er ook heel gezellig uit
aardig personeel kom zeker nog een keer terug
Joep K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super restaurant met veel keuze en heerlijk eten en nette bediening. Erg relaxde avond aan de Zaan. Zeker voor herhaling vatbaar
Valerie S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en leuke bediening. Bedankt voor een fijne avond Gewoon lekker Zaandam.
Het is zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gewoon lekker is gewoon goed en gezellig. Twee keer gegeten en beide keren prima.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
gezellige vlotte bediening, leuke sfeer, heel behulpzaam als je een onderdeel van het gerecht weg wil laten, kortom een aanrader!
Rodney B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Dit restaurant heeft mijn voorkeur in de Zaanstad. De bediening is goed geregeld en het eten zeer smakelijk. Dit is zeker een aanrader.
hoekiepa .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het concept is goed uitgedacht. Echter de kwaliteit van een aantal gerechten zoals de gamba's piri piri en Belgisch stoofvlees zijn echt onder de maat. Piri piri gemaakt met chili saus uit een potje. En in het stoofvlees was amper vlees te vinden. Niet meer voor ons.
Christian S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Aanrader als je eens in Zaandam bent en voor een gunstige prijs wilt eten in Riviera Maison stijl. Vaak vol dus enigszins rumoerig, maar dat zorgt ook weer voor sfeer. Grote diversiteit aan gerechten waarbij je weliswaar geduld moet hebben maar wat je krijgt goed is. En probeer ruimte te houden voor een toetje, want die zijn lekker en machtig!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
prima weer, wij zijn eigenlijk vaste bezoekers in Wervershoof, maar omdat we met vrienden uit Badhoevedorp gingen eten dachten wij dan maar Zaandam. Heel mooi pand van binnen, mooi aangekleed. Kan me voorstellen voor mensen met gehoor problemen dat het te druk en te luid is, komt door de hoge plafonds. Sfeer prima, bediening ook goed. Ook deze lokatie zou ik aanbevelen.
lind1091 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Afgelopen zaterdag gegeten bij Gewoon Lekker. Was voor mij de tweede keer, voor de rest van de familie de eerste keer. We hebben genoten, het eten was heerlijk, de service top! Mijn kleindochter mag geen gluten, daar werd perfect rekening mee gehouden. Er waren er drie die geen suiker gebruiken, hadden we van te voren aangegeven en gevraagd om een fruitsalade als dessert, er werd voorgesteld om er suikervrij is bij te doen. Dat was echt lekker, perfect geregeld! Er waren weer nieuwe gerechten op de kaart, iedereen heeft zitten smullen. Ook het interieur is prachtig in landelijke stijl, Riviera Maison, echt sfeervol. De bediening is erg aardig, als je iets veranderen wilt, geen saus bijv. bij een gerecht, wordt het keurig doorgegeven. We hebben genoten!
josjeb .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Eten en bediening was prima
er staan veel tafels en ze staan ook erg dicht bij elkaar.
We zaten tussen grote groepen en dat was erg druk en rumoerig .
Wel om andere plek gevraagd maar dit was niet mogelijk !
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Uit eten geweest met 4 person en,gezellige tafel aan het raam.Leuke inrichting met RM.spulletjes.Eten en bediening vlot tempo.Lekkere witte wijn.Voor iedereen wat wils.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met een grote groep uit eten, terwijl iedereen een andere smaak heeft, is vaak vragen om problemen. Wat de een wil, lust de ander niet. Gelukkig is daar het Proeverij-concept, waarbij er voor iedereen genoeg op de kaart staat wat uitgeprobeerd kan worden. Zo ook bij Gewoon Lekker. Bij binnenkomst was het wel even schrikken; zo vol, zoveel tafeltjes, zo vlak op elkaar... Gelukkig is de ruimte licht en hoog, waardoor het restaurant een enigzins open, prettige sfeer blijft houden, en niet vervalt tot een eetfabriek. Het eten is wisselend, het ene gerecht is beter uitgevoerd dan het andere. Maar ook dat is een voordeel van een proeverij, er is altijd nog die volgende gang die kan verrassen. De bediening is jong en voldoet, niet meer dan dat. En zo is het met veel punten. Het is voldoende tot ruim voldoende. Maar door het fijne concept van allemaal kleine gerechtjes, kom ik hier vast nog wel eens terug.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vanavond hier gegeten, was over all geen verpletterende ervaring. Personeel was vriendelijk, niks op aan te merken. In het begin werd er vlot gelopen met bestelde gerechten en weer afgehaald. Toen het drukker werd, zaten we 20 minuten te wachten met een volle tafel en moesten we zelfs van tafel aflopen om personeel te wenken.
Eten viel tegen, zeker de kinderkaart is niet bijzonder en de patat is niet te eten. Leuk voor een keer, maar voor ons niet weer.
Sophie-D .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Geweest met een etentje van het werk. Groep van 11 mensen, was erg gezellig. Leuke sfeer, lekker eten en de bediening was aardig en snel. Hielden alles goed in de gaten.
De sushi is aan te raden, erg lekker. De patat die je erbij krijgt is wat minder, weinig smaak en geen zout, dat is jammer.