Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Dam 2 1506 BD Zaandam Nederland Kaart
31-859020490

Over het restaurant Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Onbeperkt lekker eten voor € 22,50 p.p. bij Gewoon Lekker in Zaandam. Het concept is zo simpel als wat; eten tot je geen trek meer hebt. En dat voor een vast bedrag. We zijn er dol op; vooraf weten wat we gaan uitgeven aan ons eten. Noem het onbeperkt eten, noem het all in eten. Noem het zoals u wilt. Wij van Gewoon Lekker serveren u graag onbeperkt de lekkerste gerechten van uw keuze. Geen buffet, geen stapels eten op tafel maar een verfijnd avondje uit.

In ons gezellige restaurant ligt bij binnenkomst de menukaart al voor u klaar. Deze menukaart is met zorg samengesteld door ons keukenpersoneel. Zij hebben zich laten inspireren door de verschillende wereldkeukens zodat elk gerecht een zeer welkome verrassing is. Een verrassing voor het oog, maar zeker ook voor de tong. Er is voor elk wat wils. Van vis tot vlees. Van vegetarisch tot spareribs.

Eten voor een all in bedrag. Hoe werkt het?

Ons bedienend personeel neemt per gang uw keuze op. Nadat de gang geheel is genuttigd kunt u een keuze maken voor de volgende gang. Bij elke gang kunt u tevens GRATIS pasta á la olio, patat of een gemengde salade bijbestellen. De avond wordt dus gegarandeerd een feest, want elke gang komen er weer mooie opgemaakte borden op tafel.

Let op: Dit restaurant doet niet mee aan promotie/kortingacties.

Meer informatie over restaurant Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Jouw recensie over het restaurant Proeverij Gewoon Lekker - Zaandam

Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
eten was redelijk
M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk onbeperkt geluncht, flinke porties, mooi opgediend. Wel allemaal wat zwaar op de maag, (vettig).
Bediening en inrichting: helemaal goed verzorgd.
lind1091 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Weer gegeten bij Gewoon Lekker! Gewoon omdat het kan en lekker is ;-) Nee hoor, was een etentje met een vriendin voor mijn verjaardag. We hebben genoten van alle lekkere dingen en van de vriendelijke bediening!
Ik kan niet goed tegen suiker, kreeg de menukaart met keurig aangegeven waar suiker in zat, ze hebben er constant rekening mee gehouden, ontzettend attent! We konden lekker buiten zitten in de schaduw, we hebben het erg naar onze zin gehad. Bij de desserts was er voor mij de mogelijkheid van een sorbet met vers fruit en suikervrij ijs, die heb ik al eens eerder gehad en is onwijs lekker!
Kortom: het is weer prima bevallen, wat een vriendelijke mensen en er is genoeg keuze qua lekkere gerechten! Ik kom graag terug ;-)
Mitchel P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De bediening in het begin was top! Nauwelijks wachttijd en vlot geholpen. Rond half 9 werd dit een stuk minder. Meerdere keren voorbij gelopen door de bediening, vaak wegkijken als je hun kant op keek. Leek wel alsof we werden vermeden.. Erg jammer. Restaurant was rond deze tijd vrij leeg dus met drukte kan dit niets te maken hebben. Uiteindelijk alsnog geholpen door onze eerste serveerster, die trouwens echt top haar werk deed! Eten zoals altijd goed.
MIchelamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Jeanet Van Den Anker V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We waren er op zaterdagavond van 19.30 tot 22.00 mede door de enorme drukte konden we 5 keer wat bestellen.zeker niet onbeperkt.Doordeweek is het wel goed
Dana E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Leuke bediening, alles gaat zeer vlot. De prijs voor kinderen t/m 10 jr kan wel naar 12 jr worden opgeschroefd. Meeste kinderen eten niet veel. Heerlijke proeverij van kleine gerechten. Altijd zeker van een gezellig avondje uit!
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
we moesten vandaag erg lang wachten.tussen de gangen door..
D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk avondje uit met kinderen en kleinkinderen, prettige sfeer en heerlijk gegeten.
Dit alles tegen een leuke prijs.
W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vriendelijk personeel, snelle bediening en heel goede gerechten zodat wij hebben genoten met onze vriendenkring gorten en tot een volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Fijne locatie goed eten heel variërende gerechten ,niet opdringerig ,en een gezellige zweer ,ga hier zeker nog eens naartoe
Jort W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een heel erg mooi restaurant, zeer goede service en heerlijk eten! Zeker een aanrader! Zelfs als je niet helemaal uit de buurt komt
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk gegeten en een vlotte gezellige bediening, een dikke 10.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel
Koos O.
Prima
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten...niet gewoon lekker maar super lekker...gezellige sfeer,was erg druk maar we hebben voldoende aandacht gekregen..voor herhaling vatbaar en ze krijgen een 10 plus!
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten.
Weer andere gerechtjes dan vorige keer, wat het heel aantrekkelijk maakt om regelmatig hier te gaan eten.
Enorm veel variatie, voor ieder wat wils.
Willy M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Gezellig restaurant, echt een aanrader!
S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk eten, porties zouden wat kleiner mogen! Leuke bediening en lekker snel!
Komen hier al zeer regelmatig en het bevalt ons uitstekend!
D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Goed gegeten en ondanks de grote groep allemaal op tijd/tegelijk de gerechten uitgeserveerd gekregen.
Oftewel perfect concept voor grote groepen.