Proeverij de Open Keuken

Laanstraat 31 1211 HG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Open Keuken

Het keukentafelgevoel

Op een van de mooiste plekjes in het centrum van Hilversum is Proeverij De Open Keuken gevestigd. Hier krijg je het gevoel dat je bij vrienden aan de keukentafel zit, terwijl er in de open keuken voor je wordt gekookt. Geniet van de karakteristieke ‘proevertjes’, de internationale minigerechtjes of de andere specialiteiten van de kaart. Als in de zomer het zonnetje schijnt, is het goed toeven op het terras!

Meer informatie over restaurant Proeverij de Open Keuken

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Open Keuken

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Jammer dat jullie weinig gerechten hebben voor mensen die geen vlees en vis eten. 2 extra keuzes maakt het voor ons aantrekkelijker om weer te komen eten.
Roger D.
Heel goede prijs/kwaliteitverhouding.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten! En fijn dat het kleinere porties zijn, waardoor je meerdere dingen kan proeven.
Vonden alleen dat de tafel waaraan we zaten dichtbij onze buren stond.
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ondanks de grote drukte toch persoonlijke aandacht, snelle bediening, prima & snel geserveerd. Leuke & lekkere gerechten, altijd moeilijk te kiezen!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ja ik ben gewoon fan! Ik kom er niet heel vaak omdat het nu eenmaal niet om de hoek is vanuit Beesd, maar als zich een gelegenheid voor doet en ik wil iets waarvan ik zeker weet dat iedereen het leuk vindt, de bediening top en attent is en het eten verrassend en heerlijk, dan kom ik toch altijd weer hier uit! Absoluut de moeite om een stukje voor om te rijden! En ook nu was het weer fantastisch. Iedereen heeft genoten!
De open keuken heeft er weer een paar fans bij! Bedankt allemaal!
L.J. M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
goede prijs/kwaliteit verhouding.
tiesebe .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
het is altijd prettig om in de Open Keuken te vertoeven, de proeverijen geven veel mogelijkheden van smaak.
Her personeel is zeer attent, en weet goed gedoseerd langs te komen.
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Open Keuken met ons vriendinnengroepje.

Een zeer gastvrije ontvangst en een verrasssing met gratis koffie en friandises (en een spetterend sterretje) vanwege de verjaardag van 1 van ons.
Bij het afrekenen bleek dat we een enorme korting kregen (ongeveer de helft van de rekening), omdat we een vaste klantenkaart hebben.
We komen steeds weer terug!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Via gift voor you hier terecht gekomen en aangenaam verrast door gezelligheid, ambience en kwaliteit.

1 heeeeel klein min puntje was dat ik precies op de tocht zat wat af en toe fris was...maar heerlijke eten, vriendelijke en kundige bediening hielden bij op de juiste temperatuur.

Proeverij van Prieverijtjes gegeten...heerlijk!!!
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Weer lekker gegeten in een gezellige omgeving. Verrassende gerechtjes en blijft een prima concept.

Wel lastig dat er een tafeltje (en deze avond ook bezet met 4 mensen) voor de trap staat die naar de toiletten gaat . Kun je dan nauwelijks langs. Ook vervelend voor die gasten. Toilet (ken alleen het damestoilet) kan overigens wel een opknapbeurt gebruiken. En is ook veel te donker...smoezelige indruk.
Lucy L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super gezellige bediening
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We waren met z'n 3'n aan een klein tafeltje gezet met veel te lage stoelen voor de tafel. De voorgerechten werden tegelijk uitgeserveerd op dat kleine tafeltje. Dat wilde ze ook met de warme hoofdgerechten doen. We moesten er om vragen om dit niet te doen. De visgerechten waren prima. De carpaccio en de pompoensoep ook. De hertenbiefstuk was prima. De gamba's waren niet lekker en het sausje erbij zat een duimafdruk in. De wildstoofpot was veel te zoet en het vlees was taai. Geen salade of groenten erbij geserveerd. Wij hadden na een koffie/thee met kleine proeverijtjes. Een groot bord met inie mini stukjes koek. Waarvoor we achteraf nog voor moesten bijbetalen. Kortom, veel te duur voor smakeloos eten. Wij komen hier nooit meer terug.
suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Erg lekker gegeten. Jonge en zeer enthousiaste bediening. Fijne sfeer.
Concept van proevertjes =is een half gerechtje waardoor je er voor het voorgerecht 2 kan kiezen. Is ook erg fijn!
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hadden een etentje voor 2 gekregen van het werk.
We hebben gezocht naar iets leuks en kwamen uiteindelijk bij proeverij de open keuken.
Zo op het internet was het voor ons gevoel niet echt top maar er was verder ook niet echt wat ons trok.
Eenmaal aangekomen op bestemming eigenlijk helemaal verbaast ziet er leuk uit eten super top en de service helemaal goed.
Alleen 1 punt van kritiek het eten kwam snel na elkaar en voor ons gevoel was er niet echt een gesprek mogelijkheid tussen ons 2.
Tip: geef het aan dat ze wat minder snel mogen zijn met het serveren van het lekkere eten.
shannen K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ik ben samen met mijn vriend bij nu je wezen eten in het restaurant en wij kozen voor het menu met proeferijtjes. het eten was smakeloos en niet lekker. erg jammer..
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten. Goede gastheer ( bediening)
Liny P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het eten was prima, het personeel zeer vriendelijk. Een aanrader.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met z'n achten gezellig gegeten bij de Proeverij! Het 'Proef de Proevertjes menu' is ontzettend leuk en op deze manier kun je veel verschillende gerechtjes uitproberen. Alle gerechtjes smaakten heerlijk :)
Bij de toetjes ging er een minuscuul dingetje fout, maar dit werd opgelost door een nieuw stuk Cheesecake die we heerlijk met z'n allen hebben opgegeten! Top service dus! :D
Het was de tweede keer bij jullie restaurant en zeker niet te laatste!
Godelieve B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten! Knusse en huiselijke inrichting. Vriendelijk personeel
Alexandra L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer geslaagd idee met de kleinere gerechten, hierdoor meerdere gerechten kunnen eten.
Het eten was heerlijk, goed vers. De sfeer in het restaurant was gezellig.