Proeverij de Open Keuken

Laanstraat 31 1211 HG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Open Keuken

Het keukentafelgevoel

Op een van de mooiste plekjes in het centrum van Hilversum is Proeverij De Open Keuken gevestigd. Hier krijg je het gevoel dat je bij vrienden aan de keukentafel zit, terwijl er in de open keuken voor je wordt gekookt. Geniet van de karakteristieke ‘proevertjes’, de internationale minigerechtjes of de andere specialiteiten van de kaart. Als in de zomer het zonnetje schijnt, is het goed toeven op het terras!

Meer informatie over restaurant Proeverij de Open Keuken

Natalie W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Francis T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het eten en de gastvrijheid waren weer top! Wij komen hier altijd heel graag weer terug. Nooit een teleurstelling. Prijs/kwaliteit/kwantiteit: 9
c.j.j. S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Onze plek in het restaurant was ook goed, dat helpt natuurlijk nog een beetje en de huiswijn (keuze uit rood 3) bleek, gesuggereerd na onze vraag, ook goed gekozen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk eten, gezellige, warme sfeer. We komen niet vaak omdat we in Breda wonen, maar als we in de buurt zijn eten we heel graag bij de Open keuken. Een echte aanrader met al die proevertjes.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten was prima, serveerster zou wel iets meer mogen weten over hetgeen ze verkopen. Vragen over het eten werden nauwelijks beantwoord.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
heerlijk gegeten en gedronken in een voor ons nieuw restaurant, echt een ontdekking. Gezellig ingericht en de vier verschillende gerechtjes waren allemaal heel vers en heel smaakvol! we komen zeker terug als we weer in de buurt zijn!
E. H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Er was een voor ons nieuwe dame in de bediening. Heel plezierig, aardig en voorkomend. Aanwinst voor het restaurant. De “zeer goed” bij ontvangst en service is dan ook echt bedoeld als persoonlijk compliment aan haar.
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima restaurant met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Leuke, attente bediening en gezellig sfeer. Erg leuk dat je kleine gerechtjes (proevertjes) kunt bestellen, waardoor je van alles wat kunt proberen. Enige nadeel was dat wij een tafel bij de deur hadden en iedere keer als de deur open ging (en dat was nogal vaak door de rokers), kwam er een hoop kou naar binnen.
M.M E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig met vrienden gegeten. Het eten is prima, vooral de proevertjes. Het dessert viel tegen.
Vooral aan het begin van de avond veel 'lawaai', moeite om elkaar te verstaan.
Later op de avond werd het rustiger. Desondanks komen we nog wel een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Hadden niet veel tijd en ons beperkt tot een hoofdgerecht. Keurig op tijd en heerlijk brood met smeersels vooraf.
Pluspunt: karaf water gevraagd en gekregen zonder dat een fles spa o.i.d. werd getracht te verkopen.
Min: bij de steak (200gr) werden 3 aardappelpartjes geserveerd en moest de frites apart worden besteld en betaald.
Prijs-kwaliteit-bediening : aanrader
D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zoals we dat van de Open Keuken Hilversum gewend zijn was ook deze keer de ontvangst zeer vriendelijk en
kregen we een mooi plekje. Onze uitgezochte gerechten waren allemaal heel goed tot overheerlijk. Alle lof! Niemand jaagt je ooit op in deze gelegenheid, er wordt tot het eind, ondanks de grote drukte, aardig en vriendelijk gereageerd!
Alle lof!
An Duits
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Ik werk al jaren in de buurt van de Open Keuken, maar vanavond eindelijk hier ook een keer wezen eten. En hoe! Eten was fantastisch (ik kreeg een extra grote carpaccio) en het zoontje van de eigenaar heeft ons echt voorbeeldig geholpen. De ambiance was fantastisch en de rest van het personeel liep er vrolijk bij. Kortom: volgende keer sowieso weer!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Lekker gegeten (23-01), gezellige bediening en leuk dat jullie aan de verjaardag van mijn vriendin aandacht besteedde. Kom zeker terug.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuke ambiance. Bediening normaal; zoals je mag verwachten. Het concept van de proeverijtjes is op zich leuk, maar prijs/kwaliteit van de porties is wat ons betreft niet in balans.
Bijvoorbeeld:
a. het voorgerecht carpaccio van rode biet met geitenkaas is lekker maar het is geen carpaccio en er liggen erg weinig bietenblokjes op het bordje;
b. het hoofdgerecht risotto met verse paddenstoelen: je krijgt de hoeveelheid van één flinke lepel. Zelfs voor een proeverijtje vinden wij dit nogal karig.
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Met 7 personen heel gezellig & lekker gegeten. De 6 nieuwe gasten van de Open Keuken aan tafel waren zeer aangenaam verrast! Geen menu maar allemaal verschillende losse gerechten , heerlijk van smaak, in vlot tempo geserveerd.
Prijs/kwaliteit echt heel goed! Ook, zoals altijd, erg aardige bediening ! Gasten komen zeker zelf graag terug! En wijk zelf natuurlijk ook!
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het is prima eten. Goede en vriendelijke bediening. Relaxte sfeer.
Pien D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Moesten kwartier in de kou wachten. Service slecht. Eten te doorbakken en smakeloos. Lawaaierig en te
Vol! Hier eerder wel met plezier gegeten, maar nu waardeloos
Gerzee D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Een heerlijk restaurant om gezellig te eten, met goede producten en lekkere wijn.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker gegeten. Proefertjes menu heerlijke aanrader.

Vriendelijke bediening en lekker relaxed.

Het restaurant is centraal gelegen, parkeer in de parkeergarage bij Albert Heijn.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten met drie vriendinnen. Bij reservering aangegeven dat er een persoon glutenvrij wilde eten. Die kreeg daardoor nu aankomst een apart bordje met ander brood en boter als voorafje van het huis. Heel attent. De menukeuze was reuze en de gerechtjes smaakvol en mooi opgemaakt. Aanrader!