Proeverij de Open Keuken

Laanstraat 31 1211 HG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Open Keuken

Het keukentafelgevoel

Op een van de mooiste plekjes in het centrum van Hilversum is Proeverij De Open Keuken gevestigd. Hier krijg je het gevoel dat je bij vrienden aan de keukentafel zit, terwijl er in de open keuken voor je wordt gekookt. Geniet van de karakteristieke ‘proevertjes’, de internationale minigerechtjes of de andere specialiteiten van de kaart. Als in de zomer het zonnetje schijnt, is het goed toeven op het terras!

Meer informatie over restaurant Proeverij de Open Keuken

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Open Keuken

Helena B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
De gerechten van de proeverij zijn niet bijzonder. In enkele gevallen leek het uit een pakje te komen (aziatische curry). Smaken waren flauw (parelcouscous) of juist erg zout (risotto). Bediening ontvangt de feedback op goede manier. Is ook flexibel als het gaat om wisselen van gerechten. De verschillende kaarten en de mogelijkheden (allerlei menu's), maken kiezen en selectie niet makkelijk. Ons advies: maak een paar goeie dingen en beperk de grote variatie aan smaken en keuzes.
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Eten was niet lekker, smaakt alsof het uit een pakje komt allemaal. Droge puree, droge hamburger en boterhamworst op een anti pasti plankje. Bediening reageerde wel goed toen wij aangaven het niet zo lekker te vinden.
Terras ziet er leuk uit maar je zit wel dicht op de buren, waardoor je niet echt alleen eet.
slootjes .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Geweest samen met vrouw en dochter van 4. Er kwam direct lekker brood met smeersels op tafel van t huis en mijn dochter kreeg een bakje stiften om de menukaart mee in te kleuren. De proevertjes hebben voor ieder wat wils en alles is erg smaakvol. Onze dochter wilde graag een stukje zalm en ondanks dat dit niet los op het (kinder)menu stond was dit geen enkel probleem. Bij thuiskomst bleek deze tot m'n verbazing ook niet eens op de bon te staan. Verder hebben ze buiten een mooi terras maar binnen ziet het er ook gezellig uit. Absolute aanrader!
marijke V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vrijdag de 13-de heerlijk gegeten met een groep van 10 personen. Gereserveerd via internet. Dat gaat prima. Er was beloofd dat er een gezellige tafel klaar zou staan en die belofte is nagekomen. Een ronde tafel, helemaal goed! Alleen jammer van de herrie (ik weet dat jullie er niets aan kunnen doen) Zelfs aan de ronde tafel konden we elkaar niet verstaan. Het eten was weer voortreffelijk en daar komen we toch uiteindelijk voor. Tot volgende keer!
Gjbottenheft .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten voor prima prijs. Vriendelijke jongen die ons bediende. Prima uitleg over het menu. Aan te bevelen aan anderen.
blankwaard .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We hadden een belangrijke bespreking met klein gezelschap en ik ben op zoek gegaan naar iets origineels in de regio Hilversum/Baarn. Dat heeft uitstekend uitgepakt: voor ieder wat wils, ontzettend leuk concept met de proeverijtjes en erg lekker gegeten. Bediening top, genoeg privacy, alles verlies naar wens. Aanrader!
Manuela K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Gezellig restaurant met prima eten en ontzettend aardige bediening. We hebben een paar keer spareribs Yakitori gegeten, die meestal heerlijk zijn, maar de laatste keer geen vleug van die typische Yakitori stijl. Dat was het enige jammere. De kaasfondue en de gamba's zijn ook heerlijk! Kortom; wij komen zeker terug.
MvdK23 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten. Ondanks dat er een grote groep zat kwamen onze gerechten snel door. Personeel had iets minder aandacht voor de gasten dan normaal.
S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gekozen voor het onbeperkt Gamba's menu. We hebben er wel even op moeten wachten maar na de 1e ronde Gamba's kwamen de verdere rondes vrij snel. Alles werd goed heet opgediend en de smaak was voortreffelijk. Ook bij elke ronde kwam een nieuw (schoon) bakje om je handen schoon te maken.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goed ontvangen, vriendelijk personeel en overheerlijke gamba's. Gezellige drukte en rustieke inrichting. Voor herhaling vatbaar als we weer in Hilversum zijn vanuit Den Bosch.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Héérlijke gamba's gegeten, lekker wijntje erbij....Súper!!
Het restaurant was helemaal vol, maar de aandacht was er niet minder door!!
En de drukte hebben wij als heel gezellig ervaren!
Heb alweer 'n nwe afspraak staan bij de Open Keuken!
Monika H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Supergezellig, ben met 10 man geweest, mijn verjaardag vieren, personeel erg vriendelijk, eten goed en sfeer super, zeker voor herhaling vatbaar.
Reserveren aan te raden
Armand W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Als altijd een superbediening en geweldig eten! Ik vind mezelf geen fijnproever maar de koks van dit restaurant laten zelfs de leek genieten van de nuances en de verfijnde smaken van de verschillende gerechtjes!
Felicia G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het is een super leuk gezellig restaurant, huiskamer sfeer met super vriendelijke bediening. Nu is het onbeperkt gamba's eten deze maand. Jaarlijks terugkerend event en voor ons een topper, voor 24,95 lekker grote borden gamba's :-)! Absolute aanrader
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Uitstekende en vriendelijke ontvangst, zeer gastvrije bediening, prima keuken met een fijn en aangenaam concept.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar. We hebben genoten.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Om kort te gaan, weer fantastisch, een heerlijk avondje uit! Je hebt rustig de tijd, alle personeel let goed op maar is nooit opdringerig en het eten is altijd( en we komen al jaren) heerlijk! Tot de volgende keer.
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Prettige sfeer, bijzonder vriendelijke bediening. Kwaliteit van de gerechten goed. Restaurant was heel goed bezet waardoor de bediening soms moeilijk bij de tafel kon komen. Dus af en toe een beetje meehelpen was gewenst. Voor ons geen probleem.
Aanrader!
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Bistro-achtige sfeer met goed eten in kleine porties, zodat je meer smaken tot je kan nemen. Gezellig, afwisselend en lekker!
mgreefhorst .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten, wij komen er graag en tijdens de onbeperkt gamba’s proberen we zeker langs te komen
Een geslaagde avond was het weer!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Al meerdere keren heerlijk gegeten, het concept van de proeverij blijft super en de kaart varieert elke keer. Goede service, gezellige sfeer. Kortom: topavond!