Proeverij de Koekfabriek

Westzijde 188 1506 EK Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Koekfabriek

Uit eten duur? Niet bij Proeverij De Koekfabriek in Zaandam. Voor de prijs van 22,50 euro heb je gegarandeerd een uitgebreid diner. Bij De Koekfabriek worden namelijk onbeperkt gerechten geserveerd tussen 17.00 en 22.00 uur. Vijf uur onbeperkt én smaakvol dineren inclusief bediening aan tafel voor een hele vriendelijke prijs dus!

Het woordje ‘proeverij’ staat niet voor niets voor de naam van De Koekfabriek. Proeven en genieten met allerlei lekkere hapjes is wat je hier doet. Kies voor slechts €22,50 van de menukaart, met een keur aan vis,-, vlees- en vegetarische gerechten.

Verandering van spijs doet (lekker) eten is het motto van De Koekfabriek. Je zit niet vast aan de keuze van één hoofdgerecht, maar kunt allerlei gerechten uitproberen. Ook datgene waar je altijd al benieuwd naar was, maar nooit als hoofdgerecht durfde te kiezen. Zo kan uit eten gaan nooit tegenvallen, want als een gerecht toch niet bij je smaakbeleving past, is er nog genoeg te genieten van alle andere lekkere hapjes.

Heel eerlijk: over smaak valt niet te twisten. Neem daarom gerust de ‘proef op de som’ en oordeel zelf. Want of je nu een vleesliefhebbers bent, graag een visje hapt of liever vegetarisch eet; het menu van De Koekfabriek in Zaandam biedt voor iedere smaak wat wils.

Kwaliteiten:

Donderdag t/m Zondag 14:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
wij komen al sinds de opening van de koekfabriek regelmatig eten, dat doe je niet als je niet tevreden bent.
Dus een echte aanrader!
Hermarij .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Eten was goed maar het toetje niet erg lekker. Ijs met boerenjongens. Rest van het eten was wel goed.
Even aandacht schenken aan de toetjes en soms snelheid van bediening en het is top. Succes!
Jaimy W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Dit was niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat ik hier heb gegeten. Het concept is ideaal: kleine hapjes in veelvoud, eet totdat je voldaan bent. Hier wordt dat concept in uitstekende mate uitgewerkt met korte wachttijden, vriendelijk personeel en lekkere gerechten. Ik heb bij duurdere restaurants gegeten waar niet zo goed omgegaan kan worden met de drukte, maar het hier relatief jonge personeel lukt dat uitstekend. Een absolute aanrader!
Djennies D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
De bediening is jong en luistert niet goed.
Moest veel dingen meerdere keren vragen.
Het eten is magnetron/werk.
Haast niks is vers bereid.
Jammer dat alles zo beneden de maat is voor zo een toplocatie.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eten prima zoals altijd! Personeel vriendelijk ook zoals altijd! Er was alleen nu ook een bruiloft in het pand en die muziek was erg overheersend aanwezig dat was erg jammer!
K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Erg lang wachten tot de bediening bij ons kwam en elke keer moesten wij ze weer roepen Weet niet waarom of er onderbezetting was of iets dergelijks. Het eten was niet echt bijzonder en vooral het toetje was de cheesecake gewoon van de Sligro. En ik denk nog wel meer dingen van de Sligro. Verse producten zal de zaak goed doen. Denk niet dat ik er nog een keer terugkom.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening was vriendelijk en snel, eten viel helaas erg tegen. De tonijn was net niet meer bevroren van binnen, maar bij navraag zei de eerste serveerster dat er niks uit de vriezer kwam. De 2e serveerster zei dat het wel bevroren was geweest. De biefstuk was erg taai, toen we daar wat van zeiden zei de serveerster, tja, je kunt het ook niet vergelijken met de biefstuk die u thuis eet. Beetje jammer. Wel lekkere friet en ook het brood met kruidenboter is erg lekker. Maar de gerechtjes vielen ons erg tegen.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ik had gereserveerd voor een tafeltje bij het raam. Toen wij kwamen kregen we echter een tafeltje in het midden van het restaurant zonder uitleg. Bij navraag zei de serveerster : dat is vandaag niet mogelijk, ik weet dat u het gevraagd heeft. En ze liep weg. We zijn gaan zitten en begonnen met de uiensoep. Dit was helaas meer maïzena dan soep. De tonijn was nog bevroren vanbinnen en de biefstuk was zeer taai. Toen we er wat van zeiden was de reactie van de serveerster: tja, de structuur is ook niet de structuur die u thuis gewend bent natuurlijk. Erg jammer. Voor ons nooit weer.
Jetty H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hadden ruime keuze en de gerechten konden wij in een goed tempo bestellen. We aten heerlijk en deelden daarna nog een dessert. Dat was dus ook mogelijk: een dessert met zijn 2 en!
D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
De "all-you-can-eat" gerechten zijn oke, maar kan wel iets beter. Deze gerechten zijn erg klein.
Twee tot vier happen en je kan weer wachten op een volgende ronde. Het wachten op het geven van een volgende bestelling mag wat mij betreft ook sneller.
Mark-reza V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het is een leuk restaurant met vriendelijk personeel.
We hebben heerlijk gegeten en een leuke avond gehad.
Echt een aanrader.
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten met erg vriendelijk personeel.......als er een fles wijn besteld wordt dan zou een karaf kraanwater er automatisch bij geserveerd moeten worden, maar dat is een bekend probleem.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goede sfeer, prettige bediening. Eten van goede kwaliteit, al zou de kaart nog iets uitgebreid (of af en toe vernieuwd) mogen worden, met name vis/vlees. Verder erg goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Mooi historisch pand. Goed concept, de gerechten waren heerlijk en mooi gepresenteerd. Personeel was vriendelijk, Biefstuk was alleen niet medium rare, net te droog. En de vangst van de dag waren niet gamba's, maar garnalen; is een groot verschil. Ik vond alleen dat we te snel achter elkaar moesten bestellen.
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
We hebben fantastisch lekker gegeten, gezellige bediening, prettige sfeer, goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: fantastische avond!
bmj .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gewoon goed restaurant met ontzettend vriendelijk gastvrije bediening. Brunchbuffet werd contant met verse gerechten bijgevuld, Er was meer dan voldoende. Ga zo door!!
F.j. G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het is jammer dat je bij de Paasbrunch je bord voor alle gangen moest gebruiken. Er stonden geen schone borden. De aankleding was niet echt op zijn "Paasbest".
K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wel vaker geweest , altijd naar tevredenheid. jammer dat deze keer niet zo was als we verwacht hadden. We zijn op 1e paasdag voor de brunch geweest, helaas werd het buffet erg traag bijgevuld, elke keer met kleine beetjes voor een grote groep, maw te weinig, en de warme hapjes en soep waren lauw tot koud. Dit hadden we thuis beter kunnen doen en goedkoper.... :(
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij komen hier vaak hapje eten! Kleine gerechtjes, naar eigen keuze, vis, vlees of vega. Kies waar je zin in hebt en hoeveel je op kunt!
D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
heb heerlijk gegeten, en er was live muziek van Marcel Kramer helemaal leuk,
heb genoten doen we zeker nog een keer.
zal zeker vrienden aanraden om er een keer te gaan eten