Proeverij de Koekfabriek

Westzijde 188 1506 EK Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Koekfabriek

Uit eten duur? Niet bij Proeverij De Koekfabriek in Zaandam. Voor de prijs van 22,50 euro heb je gegarandeerd een uitgebreid diner. Bij De Koekfabriek worden namelijk onbeperkt gerechten geserveerd tussen 17.00 en 22.00 uur. Vijf uur onbeperkt én smaakvol dineren inclusief bediening aan tafel voor een hele vriendelijke prijs dus!

Het woordje ‘proeverij’ staat niet voor niets voor de naam van De Koekfabriek. Proeven en genieten met allerlei lekkere hapjes is wat je hier doet. Kies voor slechts €22,50 van de menukaart, met een keur aan vis,-, vlees- en vegetarische gerechten.

Verandering van spijs doet (lekker) eten is het motto van De Koekfabriek. Je zit niet vast aan de keuze van één hoofdgerecht, maar kunt allerlei gerechten uitproberen. Ook datgene waar je altijd al benieuwd naar was, maar nooit als hoofdgerecht durfde te kiezen. Zo kan uit eten gaan nooit tegenvallen, want als een gerecht toch niet bij je smaakbeleving past, is er nog genoeg te genieten van alle andere lekkere hapjes.

Heel eerlijk: over smaak valt niet te twisten. Neem daarom gerust de ‘proef op de som’ en oordeel zelf. Want of je nu een vleesliefhebbers bent, graag een visje hapt of liever vegetarisch eet; het menu van De Koekfabriek in Zaandam biedt voor iedere smaak wat wils.

Kwaliteiten:

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Bediening was minder dan je zou verwachten. Eten was redelijk.
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Erg gezellig personeel!
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke plek. Ook met rolstoel geen enkel probleem om binnen te komen. Duurde wat lang voordat we ons 1e gerecht konden bestellen. Witte wijn was heerlijk!
B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
De bediening was vlot en vriendelijk , het eten middelmatig ,ik zou er niet nog een keer terug gaan , jammer dat er geen keus was in de soort witte wijn , in de vers kade kun je hele lekkere wijn kopen (tip)
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
De meiden zijn erg leuk en aardig. Beter dan vorige keer. De menukaart was weer veranderd en er zaten lekkere nieuwe gerechten tussen. Biefstuk was niet gebakken zoals gevraagd en die bietjes met walnoot en sinaasappel waren niet echt lekker.

Zoals vaker leker lang gezeten en goed behandeldat.
Rolien .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
`het eten was heerlijk, kleine hapjes, maar alles bij elkaar ruim voldoende. |En fijn dat je alles kunt uitproberen.

|Bediening is aardig en erg attent.
Kommer M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
vanavond hier gegeten, nou ja als je het eten mag noemen.
Bochetta van ongeroosterd brood met in stukje gesneden tomaat aangeprezen als salsa. en onaangemaakte salade met fabriekscroutons,
de aardappelgratin was ok maar ook niet meer dan dat. De Portobello op een bedje van opnieuw onaangemaakte sla.
De biefstuk was niet warm en vol met zeen.
Voor de koffie en nagerecht hebben we maar bedankt,
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijke kleine gerechtjes, locatie mooi aan de Zaan gelegen.Wij waren met familie was heel gezellig, glazen wijn wat prijzig en kleine glazen waardoor de wat goedkopere formule alsnog redelijk duur uitpakt.
Rebecca W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Was super avond samen met mijn man het eten was heerlijk en personeel was aardig alleen 1 min puntje er was een hond bij een tafel en vond ik niet echt netjes voor de rest super
C H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Na wat negatieve reacties gelezen te hebben over eten, service en interieur er met een iets wat gereserveerde houding heen , maar kwa interieur vond ik het geweldig het is een oude industriele look en zo ook de toiletten.
De bediening was prima vlotte jonge meiden die ons netjes het concept vertelde en het eten op gepast tempo bezorgde, de drankjes werden door een man bezorgt en ook dat ging vlot.
Het eten is een soort all you can eat concept alleen je hoeft niet van je tafel weg en kiest van het placemat onder je bord. Het is geen culinair hoogstandje maar goed te eten ,
al met al een gezellige avond gehad en goed gegeten , leuk om met een groep mensen te doen.
Jopje V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We hebben buiten kunnen eten, het gezelschap was top, maar wat een verdrietige gerechten. De kip was droog, de frieten slap en de bonen op de quesadilla waren vergeten? We hebben er wat van gezegd, het is doorgegeven aan de keuken, c'est tout. Wij komen er niet weer.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Keurige vriendelijke bediening. Wij komen vast terug. Omdat er buiten ook tafeltjes bezet werden nam het tempo van de bediening (2) wat af door de afstand die zij moesten bedienen. Verder OK!
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
De gerechten zijn allemaal smakelijk. We zijn hier vorige week met 8 personen en gister met 4 personengeweeest.
Als het vol is, is het erg lawaaierig. Bediening is vriendelijk. De toiletten zijn verouderd, die kunnen wel een opknap beurt gebruiken. Huiswijn is prima. Parkeren 2,50
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Beetje somber geworden, jammer van de lelijke vloer, de gele tegels waren véél leuker.
Eten wel lekker, niet spectaculair.
Concept met kleine bordjes wel erg leuk, vlotte vediening.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Kraanwater niet verkrijgbaar. Dat vonden wij niet prettig, Drinken vaak een glas water bij de wijn. Fles water kost 4,25 euro, 70 cl. Veel te duur. De Lasagne was te zout. Ook de temperatuur binnen was onaangenaam.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Eten was heerlijk, leuk concept met de kleinere porties zodat je echt een proeverij kan doen.
Service was wat langzaam, ookal was het niet heel druk, maar dat zal bij het concept horen. Desondanks werd er ook niet vaak gecheckt voor nieuwe drankjes...
Kom er zeker nog eens terug!
N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De meeste gerechten waren heerlijk alleen de wrap viel erg tegen. De bediening kon sneller en soms ook vriendelijker. De locatie is erg leuk
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Personeel is niet erg vriendelijk. Reageert kortaf op vragen en is vooral gericht op snelheid zodat je plaats kunt maken voor anderen.
T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
In tegenstelling tot de vorige keer, vonden wij het eten dit keer behoorlijk tegenvallen. Het vlees was taai, niet gaar en zenig, de saus was te zuur en paste niet bij het visgerecht. We moesten ook tamelijk lang wachten tot er iemand langs kwam om de volgende bestelling op te nemen.
Het viel echt tegen en ik weet niet of ik hier nog een keer ga eten
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goede kleine gerechtjes met de juiste tijd tussen de gerechten door
ik heb het als prettig ervaren dat je meerdere gerechten kan eten