Proeverij de Koekfabriek

Westzijde 188 1506 EK Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Koekfabriek

Uit eten duur? Niet bij Proeverij De Koekfabriek in Zaandam. Voor de prijs van 22,50 euro heb je gegarandeerd een uitgebreid diner. Bij De Koekfabriek worden namelijk onbeperkt gerechten geserveerd tussen 17.00 en 22.00 uur. Vijf uur onbeperkt én smaakvol dineren inclusief bediening aan tafel voor een hele vriendelijke prijs dus!

Het woordje ‘proeverij’ staat niet voor niets voor de naam van De Koekfabriek. Proeven en genieten met allerlei lekkere hapjes is wat je hier doet. Kies voor slechts €22,50 van de menukaart, met een keur aan vis,-, vlees- en vegetarische gerechten.

Verandering van spijs doet (lekker) eten is het motto van De Koekfabriek. Je zit niet vast aan de keuze van één hoofdgerecht, maar kunt allerlei gerechten uitproberen. Ook datgene waar je altijd al benieuwd naar was, maar nooit als hoofdgerecht durfde te kiezen. Zo kan uit eten gaan nooit tegenvallen, want als een gerecht toch niet bij je smaakbeleving past, is er nog genoeg te genieten van alle andere lekkere hapjes.

Heel eerlijk: over smaak valt niet te twisten. Neem daarom gerust de ‘proef op de som’ en oordeel zelf. Want of je nu een vleesliefhebbers bent, graag een visje hapt of liever vegetarisch eet; het menu van De Koekfabriek in Zaandam biedt voor iedere smaak wat wils.

Kwaliteiten:

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening. Erg lekker gegeten. Heel gezellige sfeer, achtergrond muziek op goed geluids niveau, niet te hard.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima concept. Het idee dat je van je placematch je gerechten kunt uitzoeken. Dit alles gebeurt in een ongedwongen sfeer. Terwijl je geniet van een drankje en wacht op je volgende gerechtje kun je binnen een prima ambiance gesprekjes voeren met je tafelgenoten. Kan niet anders zeggen dan dat dit een aanrader is.
mieke W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
tsjaaahhh....niet écht super smaakbeleving
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vlotte en beleefde bediening. We hebben heerlijk gegeten. Tot de volgende keer.
joanna19 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Eten bij de Koekfabriek is verrassend goed, zeker voor de prijs die je betaalt. De Koekfabriek ligt mooi aan het water, de eetgelegenheid is een grote zaal met hoge plafonds, waardoor het wat lawaaierig kan zijn. Wij gaan hier altijd eten als mijn zoon mag kiezen. Het is zijn favoriete restaurant. Wij hebben hier meerdere malen gegeten en worden steeds weer verrast door de smaak, de opmaak van de borden en de kwaliteit van het eten.
Johnny V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
ben met andere concepten al eerder hier geweest, (bbq&nog iets) toen vond ik het weinig aan. maar nu ik met mijn fam. hier het 25 onbeperkte gerechten menu arrangement had, was het top!
goede bediening ook. vroeg om capt morgan cola maar was er niet, kwam de bediening later aan met andere donkere rum. top!
willem1947 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
wij waren zeer tevreden over de bediening deze was correct, vriendelijke en behulpzaam bij vragen.
we zullen er zeker weer terug komen.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De koekfabriek is een proeverij waar je kleine gerechten kan kiezen van een grote menukaart. De bediening was vriendelijk, waarbij alles 'zeker' mogelijk is. We hebben verschillende gerechten geprobeerd en daarna tevreden naar huis gegaan.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De bediening was echt perfect leuk spontaan en ze letten heel goed op je of alles nog naar wens gaat het restaurant mag alleen beter vanaf de weg aangegeven worden ik kwam er voor de eerste keer en moest zoeken waar het zat verder was het goed leuke aankleding van het restaurant
Danny En Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We zijn hier 2 X eerder geweest echter nu was de kwaliteit van het eten beduidend.minder echt jammer
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten en wat ook prettig is, is dat het parkeren geen probleem is. In het begin zat er wel wat te veel tijd tussen de gerechtjes. Je krijgt wel meteen heerlijk stokbrood. Misschien een tip om bij het eerste gekozen gerecht patat erbij te vragen. We komen zeker terug!
L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten zeer de moeite waard
Wij komen zeker nog eens terug en zullen dit ook bij andere aanbevelen.
Bediening was vriendelijk,en er was voldoende keus
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg gezellig met leuke jonge mensen in de bediening het eten en drinken is ook goed.
Rebecca K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wachten op je bestelling en het opnemen van je bestelling duurde echt veel te lang. In 3 uur maar 5 gerechtjes kunnen eten. Erg jammer. Eten was goed, maar wij zijn uiteindelijk van ellende en niet voldaan vertrokken.
V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ik vind dat de service extent was en dat het personeel het heel goed je verzorgde
Ik vind alleen dat de parkeer plaatsen kosteloos moeten zijn.
W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De tijd tussen het afruimen en opnemen van de nieuwe bestelling duurde te lang, soms wel 25 minuten. De kipsaté was lauw, die hebben we teruggestuurd, na 10 minuten kwam een nieuwe portie die net zo lauw was. Toen hebben we maar iets anders besteld. De pulled pork was ook lauw maar die hebben we maar opgegeten want het was inmiddels na 21.30 uur, de keuken sluit om 22.00 uur en we hadden beslist nog niet voldoende gegeten. Ze adverteren dat je een uitrijkaart bij ze kunt kopen voor €2,50 maar bij het afrekenen waren die op (!) en moesten we het volle pond aan parkeerkosten betalen. En die zijn niet mis in Zaandam. Er zijn geen excuses gemaakt naar ons toe, de schouders gingen omhoog, jammer maar helaas. De dag erna heb ik meteen via het contactformulier een klacht ingediend maar daar heb ik tot nu toe nog niets op gehoord. Wij hebben hier een paar keer eerder gegeten en toen waren we erg tevreden maar de kwaliteit én kwantiteit van het eten is behoorlijk verslechterd. Het fiasco met de uitrijkaart was voor ons de bekende druppel: wij gaan nooit meer naar de Koekfabriek.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We waren met een groep van 30 vanwege een klaverjasclub uitje , we zaten met z'n allen aan 1 lange tafel , erg gezellig en iedereen ging voldaan en tevreden naar huis
P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
lekker gegeten.................................................................................................................................................................................................................................
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten, we wilden eigenlijk wel meer eten maar we konden echt niet meer op haha. Hier komen we zeker terug!!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk all you can eat concept. Door de kleine porties wordt het echt een proeverij van alles wat er op de kaart staat. Als je dat op kan. Verwacht geen ster niveau... alle waar is natuurlijk naar zijn geld. Dessert, dranken en koffie vallen logischerwijs buiten de all you can eat prijs, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben lekker gegeten voor een relatief lage prijs. De locatie is historisch en biedt veel mogelijkheden voor de ondernemer.