Proeverij de Koekfabriek

6,8

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Koekfabriek

Roos M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zoals altijd was het weer goed toeven hier. Zeer vriendelijke bediening, heerlijke gerechtjes. Ik blijf hier terug komen.
rene B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisterenavond zondag 14-10-2017 gegeten bij de Koekfabriek.
Toch enigszins teleurgesteld , niet vanwege de kwaliteit van het eten want dat was zoals altijd uitstekend maar wel de lange wachttijden tussen de gerechten door.
Tussen aankomst en 2e ronde zat ongeveer 1 uur 40 minuten .
Het excuus was dat er gelijktijdig een feestavond was in de aangrenzend gelegen zaal.
Ik hoop dat u begrijpt dat een feestavond niet als excuus mag worden aangevoerd en dat daardoor de wachttijden en het bestellen van de gerechten langer zijn dan normaal.
Wel moet mij van het hart dat de medewerkers zich een slag in de rondte hebben gewerkt maar nogmaals de reguliere klanten mogen nooit de dupe worden van een georganiseerde feestavond en dat daardoor men langer moet wachten op zijn gerechten.
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk gegeten en een zeer snelle bediening ,en de hapjes waren precies goed en erg lekker.Ontzettend leuk dat je op deze manier diverse dingen kunt uit proberen en kan proefen.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Als je het niet vervelend vindt om met vele mensen(op zaterdagavond) in een zaal te dineren, dan kun je hier prettig diverse gerechtjes proeven. Voor mensen met gehoorproblemen wellicht minde geschikt. Door de weeks misschien minder druk
Christiaan H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima gegeten. Ik vind zo'n proeverij een erg leuk concept, omdat je ook eens nieuwe dingen probeert. De sfeer vond ik erg gezellig en was top.
Edouard64 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
snelle, vriendelijke bediening, goede uitleg over de gerechten, alles ging op een ontspannen manier, lekker eten!, enige minpuntje is dat de locatie niet duidelijk staat aangegeven,voor de rest TOP!
Nadia_ .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Op zaterdagavond met vier personen gegeten. Het duurde redelijk lang om weer een gerechtje te bestellen, maar zodra besteld kwam het wel snel. Op zich niet erg, wij gingen daardoor lang tafelen, maar het kon zeker wel sneller. Gerechtjes waren lekker, ook al was de kaart wel minder naar mijn smaak dan andere keren dat ik hier gegeten heb.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Teleurstellend, iets anders kan ik er niet van maken. Carpaccio kon ermee door, maar was flauw. Biefstuk meer gekookt dan gebakken zo licht van kleur. Wraps lagen duidelijk vantevoren al klaar want droog en taai. Tomatensoep waar Kids dol op zijn vonden ze niet lekker. Albondigas kwamen uit blik of pak, blegh. Oftewel, teveel geld betaald voor eten wat het niet waard was. Maar dat lijkt tegenwoordig de maatstaf te zijn in elk restaurant, weinig kwaliteit voor veel geld. Voorlopig ben ik even genezen van uit eten gaan.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Snel, gezellig, lekker. Kwaliteit prijs verhouding goed. Ik denk dat geen enkele fijnproever tevreden is bij een all you van eat concept, maar als je gaat is dit een van de betere. Ik ben wel een fijnproever en hou niet zo van massavoer maar dit was goed te doen. Muziek op zondag leuke toevoeging wel iets te luid
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
All-you-can-eat concept maar gezien de beperkte keuze en de 1-per-beurt niet te vergelijken met concurrentie als Boss. Het is net genoeg voor de normale eter als je brutaal genoeg bent bij bestellen. Kwaliteit is niet slecht maar ook niet bijzonder. Waar ik echt versteld van was: de albondigas kwamen rechtstreeks uit pak/fabriek. Dat kan echt niet, kokkie, shame on you. De jongedame in de bediening was wel zeer aardig, behulpzaam en competent dus toch nog een flinke fooi gegeven. Het concept drijft op drank dus per stel € 100 kwijt en daar kun je elders zeer behoorlijk van eten met een betere kwaliteit eten.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Voor €22,50 kan je onbeperkt kleine gerechtjes van de kaart bestellen, zowel koud als warm, zowel vlees, vis als vegetarisch. Ik had niet het idee dat alles helemaal vers klaargemaakt was, maar ondanks dat was het prima eten. Je kon ook onbeperkt brood, friet en salade bijbestellen, echter de salade die je erbij krijgt stelt niet veel voor: bruine randjes aan de sla-blaadjes, veel dressing en bij sommige van de schaaltjes die we kregen maar 1 half cherrytomaatje erop, of anders een paar kleine stukjes paprika. De wachttijd tussen de gerechtjes was prima en we werden vriendelijk geholpen. Leuke locatie in de oude Verkade fabriek en leuk dat ze sommige oude details zichtbaar hebben gelaten!
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Voor 22,50 was alles in orde. Bediening was prima. Ze kwamen meerdere keren vragen of alles naar wens was en of we nog eten/drinken wilden bestellen. We hebbben nooit hoeven wachten op onze bestellingen.
Marin R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Afgelopen donderdag ben ik hier met een vriendin geweest, ik heb in tijden niet zo slecht gegeten. Er is vrijwel niets zelf gemaakt, bij het pasteitje kreeg ik een kant en klaar ragoût bakje met onsmakelijke vulling. De rauwkost is zo uit een zakje uit de supermarkt in een schaaltje gekiept, vis van de dag zouden gamba's zijn, maar waren gekookte?? garnalen. De dames van de bediening deden ook niets met onze 'klachten'. Ik ben hier 4 keer eerder geweest en altijd tevreden naar huis gegaan, maar ik kom hier niet meer.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
bediening loopt rond in bedrijfskleding en eigen kleding ziet er niet netjes uit.
gemiddeld moet je per ronde 40 min wachten en dan praat je over 2 pp
als je aangeeft dat het veels te lang duurt geven ze elkaar de schuld dat was best wel komisch.
eten was redelijk je kon proeven dat alles uit een pakje komt (ervaring met de zelfde producten)
bij navraag zij het personeel o ja de dag vis is ingevroren en de saus is van knorr uit een pakje hmmm helaas niet vers.
het is wel een zeer mooi restaurant, meteen juiste manager kan het nog een succes worden.
Huwelijk999 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben 30 december heerlijk gegeten de bediening was perfect vriendelijk aardig en met humor we komen zeker terug.
Een heerlijk kopje koffie als afsluiting na de heerlijke proeverij.
Patricia F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
2 jaar geleden geweest en toen was de bediening traag. Vandaag besloten we een tweede kans te geven, maar helaas weer trage bediening. De sfeer is goed, het eten is lekker, maar je moet constant vragen of ze je komen bedienen. Het restaurant was vol, maar er is gewoon te weinig personeel. De frites en salade die je kunt bij bestellen hebben we de eerste keer gewoon niet gekregen. Was naar een verkeerde tafel gebracht. De tweede keer kwam het toen we het gerechtje al op hadden.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Erg lekker gegeten. Leuke locatie met mooi uitzicht over het water. Er is in de oude fabriekshal veel aan geluidsdemping gedaan. Prima gelukt. Goede parkeer gelegenheid. Uitrij kaart 2.50.
Zeer vriendelijk, vrolijk, attent en snel personeel. Het concept is leuk: allemaal lekkere kleine hapjes (voor en hoofdgerechten). Voor elk wat wils, voldoende keus in vis, vlees, veg. Prima huiswijn. Dessert, als je daar nog ruimte voor hebt is apart. Helaas geen karaf kraanwater geserveerd maar water alleen per fles te koop. Dit staat wel op de kaart aangegeven.
Erg leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Aanrader.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Geweldig die oude fabrieken die omgetoverd worden tot hippe plekken waar het nieuwe werken wordt toegepast en er ruimte is voor originele horeca. De ruimte waar restaurant de Koekfabriek is gevestigd is zo'n oude nostalgische fabriek, de welbekende Verkade-fabriek. In de zaal vind je nog de oude pilaren terug en stukken van de vloer zijn ook origineel. Wij kwamen op de bonnefooi binnenwandelen en de zaal zat vol. En zo als dat vaak gaat wanneer je er niets meer van verwacht, bleek er toch nog een zitje vrij te zijn en we kregen deze aangeboden. Wij vonden het een van de mooiste plekjes in de zaal, zo'n kuipje waar je overzicht hebt over de gehele ruimte. De akoestiek is in zo'n oude nostalgische zaal wel wat minder, d.m.v. geluidspanelen proberen ze het geluid wat te dempen. En ook hier bij de Koekfabriek hebben ze een afwijkend eet-concept, een soort maxi-tapas, waar je onbeperkt verschillende koude en warme gerechtjes besteld. De kwaliteit van de gerechtjes verschilt inderdaad een beetje. Zo was ik niet weg van de gamba's, maar daar tegenover hebben we de albondiga's en het biefstukje 2x laten terugkomen; die waren heerlijk. Wel moesten we regelmatig wat langer wachten tussen de gerechten door. Het was heel druk en ik had de indruk dat er iets te weinig bediening rondliep. Maar ze waren heel vriendelijk en maakten geen fouten. We hadden het prima naar ons zin en tijdens het wachten vermaakten we ons uitstekend met het kijken naar de andere gasten en genieten van het oude pand. Wat ons betreft een aanrader, al is het maar om de locatie.
xxx1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
de gerechtjes zijn van tevoren klaargemaakt. Heel divers. Het lijkt klein maar na een paar rondes voel je toch dat je genoeg hebt en kun je zeker niet alles proeven! Een mooie grote ruimte met uitzicht over de Zaan. Kindvriendelijk
Hemadame .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We aten met zijn 3en. Tafeltje aan het raam, leuk uitzicht.
Bediening was heel vlot, maar niet erg adequaat. Op de vraag wat "vis van de dag" was, zei een jongeman die ons bediende enigszins onvriendelijk dat dit iedere dag anders was. Meer kon hij er niet over vertellen. Ook met de gerechten ging er een aantal keer iets mis. Een persoon moest dan wachten op het juiste gerecht terwijl de anderen dan maar vast gingen eten.
Een andere dame van de bediening was wel veel vriendelijker. Maakte haar excuses en bood een drankje van het huis aan. (wat later toch op de rekening stond, maar dat terzijde)
De kwaliteit van het eten is redelijk. NIet super. (en ik ben echt niet verwend qua eten)
Een portie gamba's vond ik klein. Maar de portobello met blauwe kaas was weer ruim.
Uiteindelijk klopte de rekening niet. Na 2 x terug te zijn gekomen met rekeningen die niet van ons waren hebben we zelf aangegeven wat we hebben gedronken en en hebben we dat afgerekend.
Prima concept, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar