Proeverij de Koekfabriek

Westzijde 188 1506 EK Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Koekfabriek

Uit eten duur? Niet bij Proeverij De Koekfabriek in Zaandam. Voor de prijs van 22,50 euro heb je gegarandeerd een uitgebreid diner. Bij De Koekfabriek worden namelijk onbeperkt gerechten geserveerd tussen 17.00 en 22.00 uur. Vijf uur onbeperkt én smaakvol dineren inclusief bediening aan tafel voor een hele vriendelijke prijs dus!

Het woordje ‘proeverij’ staat niet voor niets voor de naam van De Koekfabriek. Proeven en genieten met allerlei lekkere hapjes is wat je hier doet. Kies voor slechts €22,50 van de menukaart, met een keur aan vis,-, vlees- en vegetarische gerechten.

Verandering van spijs doet (lekker) eten is het motto van De Koekfabriek. Je zit niet vast aan de keuze van één hoofdgerecht, maar kunt allerlei gerechten uitproberen. Ook datgene waar je altijd al benieuwd naar was, maar nooit als hoofdgerecht durfde te kiezen. Zo kan uit eten gaan nooit tegenvallen, want als een gerecht toch niet bij je smaakbeleving past, is er nog genoeg te genieten van alle andere lekkere hapjes.

Heel eerlijk: over smaak valt niet te twisten. Neem daarom gerust de ‘proef op de som’ en oordeel zelf. Want of je nu een vleesliefhebbers bent, graag een visje hapt of liever vegetarisch eet; het menu van De Koekfabriek in Zaandam biedt voor iedere smaak wat wils.

Kwaliteiten:

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Koekfabriek

Johan D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Hebben heerlijk gegeten alles was top.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Bij ons vorige bezoek was het drukker, gezelliger en was de bediening vriendelijker. Kreeg nu het idee dat de jongedame in kwestie vanavond niet zoveel zin had......... wellicht kwam dat door het feit dat ze het grotendeels alleen moest doen. Wat mij vooral bij blijft, het grote verschil tussen doordeweeks en in het weekend, dan kies ik voortaan voor het weekend.
Majorie P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een hele mooie omgeving. Zeer vriendelijke en attente bediening. Hier komen wij zeker terug!
yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel fijn restaurant goede gerechten genoeg keuze voor iedereen fijne bediening.
Dichtbij parkeren voor maar 2.50.
Genoten bedankt.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Bij binnenkomst was onze eerste indruk "wat een leuk en gezellig restaurant". De bediening was zeer vriendelijk dus daar hebben we verder niets op aan te merken. Het concept voor wat betreft het eten vonden wij verschikkelijk. Je mag 1 gerecht per keer bestellen echter het duurt vrij lang voordat deze bestelling wordt opgenomen en bezorgd. De gerechtjes zijn heel erg klein en je hebt toch trek dus je bent snel geneigd om je vol te eten aan brood en patat hetgeen je onbeperkt kunt bestellen. Van het wachten op de kleine hapjes (welke je met 2 happen op hebt) wordt je echt sacherijnig daarbij komt dat het niet heel erg bijzonder is en zelfs niet altijd lekker. Wil je dus echt lekker en goed eten dan zou ik je dit restaurant niet aanraden. Voor ons in ieder geval geen tweede keer meer.
Nancy F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ik heb er samen met wat andere gegeten, wij vonden het eten gemiddeld erg slecht. De spareribs hadden veel vet (o.a. vette randjes), aardappel dingetjes waren zwart aangebakken, tomatensoep erg zout, bij de bulgursalade erg weinig bulgur (en zo kan ik nog wel wat opnoemen). De sate was van smaak goed, helaas was het vlees redelijk droog. De lasagna was naar tevredenheid.

Erg vervelend dat ze geen dranken kaart hadden, deze was er alleen voor bier. Weinig keuze in wijn, die ik zelf erg flauw van smaak vond.

De service was vriendelijk, maar traag en ongestructureerd. De inrichting was verder wel heel erg leuk. Misschien hadden ze geen goede dag, maar op basis van deze ervaring zou ik het niet nog eens proberen. Zeer jammer!
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij waren met 7 personen. We kozen voor all you can eat.
We moesten erg lang op ons eten wachten. De gerechten waren niet allemaal ok. De soep was lauw. De saus over de vis had al een laagje van het te lang staan. De kip van de kipsate was droog. En ook de biefstuk was niet lekker. Deze had een rare structuur en proefde vreemd.
Al met al hadden we allemaal een gerecht dat niet ok was. De Spaanse balletjes en de lasagna waren wel goed. Wij komen ieder geval niet meer terug.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het eten is lekker en gevarieerd,patatjes en brood onbeperkt vragen/krijgen.alleen de toetjes kwa prijs kwaliteit verhouding te duur.
P R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker gegeten, goed sfeer
P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening. Erg lekker gegeten. Heel gezellige sfeer, achtergrond muziek op goed geluids niveau, niet te hard.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima concept. Het idee dat je van je placematch je gerechten kunt uitzoeken. Dit alles gebeurt in een ongedwongen sfeer. Terwijl je geniet van een drankje en wacht op je volgende gerechtje kun je binnen een prima ambiance gesprekjes voeren met je tafelgenoten. Kan niet anders zeggen dan dat dit een aanrader is.
mieke W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
tsjaaahhh....niet écht super smaakbeleving
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vlotte en beleefde bediening. We hebben heerlijk gegeten. Tot de volgende keer.
joanna19 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Eten bij de Koekfabriek is verrassend goed, zeker voor de prijs die je betaalt. De Koekfabriek ligt mooi aan het water, de eetgelegenheid is een grote zaal met hoge plafonds, waardoor het wat lawaaierig kan zijn. Wij gaan hier altijd eten als mijn zoon mag kiezen. Het is zijn favoriete restaurant. Wij hebben hier meerdere malen gegeten en worden steeds weer verrast door de smaak, de opmaak van de borden en de kwaliteit van het eten.
Johnny V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
ben met andere concepten al eerder hier geweest, (bbq&nog iets) toen vond ik het weinig aan. maar nu ik met mijn fam. hier het 25 onbeperkte gerechten menu arrangement had, was het top!
goede bediening ook. vroeg om capt morgan cola maar was er niet, kwam de bediening later aan met andere donkere rum. top!
willem1947 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
wij waren zeer tevreden over de bediening deze was correct, vriendelijke en behulpzaam bij vragen.
we zullen er zeker weer terug komen.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De koekfabriek is een proeverij waar je kleine gerechten kan kiezen van een grote menukaart. De bediening was vriendelijk, waarbij alles 'zeker' mogelijk is. We hebben verschillende gerechten geprobeerd en daarna tevreden naar huis gegaan.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De bediening was echt perfect leuk spontaan en ze letten heel goed op je of alles nog naar wens gaat het restaurant mag alleen beter vanaf de weg aangegeven worden ik kwam er voor de eerste keer en moest zoeken waar het zat verder was het goed leuke aankleding van het restaurant
Danny En Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We zijn hier 2 X eerder geweest echter nu was de kwaliteit van het eten beduidend.minder echt jammer
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten en wat ook prettig is, is dat het parkeren geen probleem is. In het begin zat er wel wat te veel tijd tussen de gerechtjes. Je krijgt wel meteen heerlijk stokbrood. Misschien een tip om bij het eerste gekozen gerecht patat erbij te vragen. We komen zeker terug!