Proeverij de Koekfabriek

Westzijde 188 1506 EK Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Koekfabriek

Uit eten duur? Niet bij Proeverij De Koekfabriek in Zaandam. Voor de prijs van 22,50 euro heb je gegarandeerd een uitgebreid diner. Bij De Koekfabriek worden namelijk onbeperkt gerechten geserveerd tussen 17.00 en 22.00 uur. Vijf uur onbeperkt én smaakvol dineren inclusief bediening aan tafel voor een hele vriendelijke prijs dus!

Het woordje ‘proeverij’ staat niet voor niets voor de naam van De Koekfabriek. Proeven en genieten met allerlei lekkere hapjes is wat je hier doet. Kies voor slechts €22,50 van de menukaart, met een keur aan vis,-, vlees- en vegetarische gerechten.

Verandering van spijs doet (lekker) eten is het motto van De Koekfabriek. Je zit niet vast aan de keuze van één hoofdgerecht, maar kunt allerlei gerechten uitproberen. Ook datgene waar je altijd al benieuwd naar was, maar nooit als hoofdgerecht durfde te kiezen. Zo kan uit eten gaan nooit tegenvallen, want als een gerecht toch niet bij je smaakbeleving past, is er nog genoeg te genieten van alle andere lekkere hapjes.

Heel eerlijk: over smaak valt niet te twisten. Neem daarom gerust de ‘proef op de som’ en oordeel zelf. Want of je nu een vleesliefhebbers bent, graag een visje hapt of liever vegetarisch eet; het menu van De Koekfabriek in Zaandam biedt voor iedere smaak wat wils.

Kwaliteiten:

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Koekfabriek

Sary W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Buffet op 2e kerstdag was smakelijk maar bestond vooral uit vlees. Er was weinig keus aan groente, eten was lauw en werd traag aangevuld en sommige dingen waren zelfs op.
Orselina B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Uiteindelijk vonden we het buffet toch een ongezellig concept. Bediening aan tafel geeft een luxere beleving.
Nu kwam je met wat op je bord gekwakt weer terug aan tafel. Op de momenten dat wij gingen halen waren sommige schalen net weer leeg. Zal je altijd zien. Dan moesten we nog eens lopen en dat is aan tafel onrustig. Ook een wachtrijtje voor het buffet is niet zo leuk.
Qua nagerecht visten we ook achter het net. De gerechten waren moeilijk te herkennen doordat er flink in gerommeld was door voorgangers.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
1e kerstdag met familie hier gegeten. Viel wel tegen. Er was een buffet (dat wisten we vantevoren) op één plek dus lange rij. Eten stond al tijd klaar dus toen we de eerste ronde gingen opscheppen was het eten niet meer warm. Lege schalen werden slecht bijgevuld. Smaak was middelmatig. Niet voor herhaling vatbaar.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
varkenshaasje was niet helemaal gaar en het geheel van het vlees was koud patat duurder te lang voor aanvulling toetjes waren matig en geen rekening gehouden met diabetisch
Danielle Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Op 25 december, 1e kerstdag geweest, was een buffet ipv ala carte bestellen maar dat wisten we van tevoren, was ook nog netjes over gebeld of wij daarvan bewust waren.
Er werd niet gemeld dat het buffet geopend was dus daar kwamen wij pas wat later achter. Het eten was lauw/koud, varkenshaas was droog en uitgedroogd, ossobucco leek op een stoofpotje en zelf de ragout was niet lekker. Dessert qua smaak en uitstraling beneden maat.
Niet iets wat je van een Kerstdiner zou mogen/kunnen verwachten en zeker niet hetgeen wat op de website aan smaak en sfeerbeleving werd beloofd. Zeer terleurstellend en zeker niet voor een herhaling vatbaar. Voor ons Nooit meer De Koekfabriek, nogliever een magnetron maaltijd.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Gezellig restaurant, aardige bediening. Heb er een hele leuke tijd gehad!
Eén tip: de bediening mag wel iets vaker langskomen om te vragen of we nog wat te drinken willen.
Jans B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Wij waren allen (met z’n vijven) dik tevree! I.v.m. een feestje in een aangrenzende ruimte wat het wat rumoerig, voor het overige was de locatie prima-de-luxe! De gerechten en bediening waren uitstekend, wel is het jammer dat er niet iets meer bijgerechten in de vorm van groenten worden geserveerd. Wij komen zeker terug!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuke avond met uitstekend bediening en personnel, echt een aanrader, in een mooie locatie.
De prijs kwaliteit verhouding is ze er goed, we gaan hier zeker nog een keer eten.
Connie S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hebben vaker bij de koelfabriek gegeten,Altijd goede service en goed eten.
Alleen deze keer viel de service tegen half uur wachten op volgende ronde.
En aangeven dat je wat wilde bestellen,als we dat niet deden kregen we niks.
Serveerster er op aangesproken en werd ook netjes excuses aangeboden.
En werd nog wat geregeld om ons toch tevreden weg te laten Gaan.
Dat is gelukt!!
Dus we gaan zeker weer terug komen bij de koelfabriek!!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Geen opmerkingen
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Een van de twee toiletten dames was de verlichting kapot. Daarnaast was het bestellen van kraanwater niet mogelijk. Werd ook niet apart geserveerd. Kopje koffie was erg klein
G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Prachtige locatie gebouw ademt sfeer uit, bediening was zeer vriendelijk het eten was goed en Wordt zeer snel geserveerd, live music was leuk en maakte het plaatje compleet, enig punt zet een bord bij de slagboom met hier parkeren koekfabriek er staat niks dus twijfel je toch of je daar mag parkeren.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ik ben er 2 jaar geleden ook geweest, toen was er meer keuze en vond ik het eten ook beter.
Ik vond het nu wel heel exclusief, vreemd apart. Maar de bediening was nog steeds goed.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima avond gehad, vriendelijk personeel , komen zeker terug, ondanks dat het al de zesde keer is,
Zeker doorgeven dat het goed is voor kennissen en familie
S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Zeer goede service. Heeft 100% rekening gehouden met onze wensen. Vriendelijke bediening.
Een goede prijs - kwaliteit verhouding!!
H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Wouw wie verzind dit 120 tekens moeten geplaatste worden. Heerlijk gegeten. de bediening was ook top. aardige dames. Wel beetje raar dat je voor het parkeren moest betalen.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Hebben heerlijk gegeten alles was top.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Bij ons vorige bezoek was het drukker, gezelliger en was de bediening vriendelijker. Kreeg nu het idee dat de jongedame in kwestie vanavond niet zoveel zin had......... wellicht kwam dat door het feit dat ze het grotendeels alleen moest doen. Wat mij vooral bij blijft, het grote verschil tussen doordeweeks en in het weekend, dan kies ik voortaan voor het weekend.
Majorie P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een hele mooie omgeving. Zeer vriendelijke en attente bediening. Hier komen wij zeker terug!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Bij binnenkomst was onze eerste indruk "wat een leuk en gezellig restaurant". De bediening was zeer vriendelijk dus daar hebben we verder niets op aan te merken. Het concept voor wat betreft het eten vonden wij verschikkelijk. Je mag 1 gerecht per keer bestellen echter het duurt vrij lang voordat deze bestelling wordt opgenomen en bezorgd. De gerechtjes zijn heel erg klein en je hebt toch trek dus je bent snel geneigd om je vol te eten aan brood en patat hetgeen je onbeperkt kunt bestellen. Van het wachten op de kleine hapjes (welke je met 2 happen op hebt) wordt je echt sacherijnig daarbij komt dat het niet heel erg bijzonder is en zelfs niet altijd lekker. Wil je dus echt lekker en goed eten dan zou ik je dit restaurant niet aanraden. Voor ons in ieder geval geen tweede keer meer.