Proeverij de Koekfabriek

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
6,8
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Snel, gezellig, lekker. Kwaliteit prijs verhouding goed. Ik denk dat geen enkele fijnproever tevreden is bij een all you van eat concept, maar als je gaat is dit een van de betere. Ik ben wel een fijnproever en hou niet zo van massavoer maar dit was goed te doen. Muziek op zondag leuke toevoeging wel iets te luid
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
All-you-can-eat concept maar gezien de beperkte keuze en de 1-per-beurt niet te vergelijken met concurrentie als Boss. Het is net genoeg voor de normale eter als je brutaal genoeg bent bij bestellen. Kwaliteit is niet slecht maar ook niet bijzonder. Waar ik echt versteld van was: de albondigas kwamen rechtstreeks uit pak/fabriek. Dat kan echt niet, kokkie, shame on you. De jongedame in de bediening was wel zeer aardig, behulpzaam en competent dus toch nog een flinke fooi gegeven. Het concept drijft op drank dus per stel € 100 kwijt en daar kun je elders zeer behoorlijk van eten met een betere kwaliteit eten.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Voor €22,50 kan je onbeperkt kleine gerechtjes van de kaart bestellen, zowel koud als warm, zowel vlees, vis als vegetarisch. Ik had niet het idee dat alles helemaal vers klaargemaakt was, maar ondanks dat was het prima eten. Je kon ook onbeperkt brood, friet en salade bijbestellen, echter de salade die je erbij krijgt stelt niet veel voor: bruine randjes aan de sla-blaadjes, veel dressing en bij sommige van de schaaltjes die we kregen maar 1 half cherrytomaatje erop, of anders een paar kleine stukjes paprika. De wachttijd tussen de gerechtjes was prima en we werden vriendelijk geholpen. Leuke locatie in de oude Verkade fabriek en leuk dat ze sommige oude details zichtbaar hebben gelaten!
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Voor 22,50 was alles in orde. Bediening was prima. Ze kwamen meerdere keren vragen of alles naar wens was en of we nog eten/drinken wilden bestellen. We hebbben nooit hoeven wachten op onze bestellingen.
Marin R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Afgelopen donderdag ben ik hier met een vriendin geweest, ik heb in tijden niet zo slecht gegeten. Er is vrijwel niets zelf gemaakt, bij het pasteitje kreeg ik een kant en klaar ragoût bakje met onsmakelijke vulling. De rauwkost is zo uit een zakje uit de supermarkt in een schaaltje gekiept, vis van de dag zouden gamba's zijn, maar waren gekookte?? garnalen. De dames van de bediening deden ook niets met onze 'klachten'. Ik ben hier 4 keer eerder geweest en altijd tevreden naar huis gegaan, maar ik kom hier niet meer.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
bediening loopt rond in bedrijfskleding en eigen kleding ziet er niet netjes uit.
gemiddeld moet je per ronde 40 min wachten en dan praat je over 2 pp
als je aangeeft dat het veels te lang duurt geven ze elkaar de schuld dat was best wel komisch.
eten was redelijk je kon proeven dat alles uit een pakje komt (ervaring met de zelfde producten)
bij navraag zij het personeel o ja de dag vis is ingevroren en de saus is van knorr uit een pakje hmmm helaas niet vers.
het is wel een zeer mooi restaurant, meteen juiste manager kan het nog een succes worden.
Huwelijk999 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben 30 december heerlijk gegeten de bediening was perfect vriendelijk aardig en met humor we komen zeker terug.
Een heerlijk kopje koffie als afsluiting na de heerlijke proeverij.
Patricia F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
2 jaar geleden geweest en toen was de bediening traag. Vandaag besloten we een tweede kans te geven, maar helaas weer trage bediening. De sfeer is goed, het eten is lekker, maar je moet constant vragen of ze je komen bedienen. Het restaurant was vol, maar er is gewoon te weinig personeel. De frites en salade die je kunt bij bestellen hebben we de eerste keer gewoon niet gekregen. Was naar een verkeerde tafel gebracht. De tweede keer kwam het toen we het gerechtje al op hadden.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Erg lekker gegeten. Leuke locatie met mooi uitzicht over het water. Er is in de oude fabriekshal veel aan geluidsdemping gedaan. Prima gelukt. Goede parkeer gelegenheid. Uitrij kaart 2.50.
Zeer vriendelijk, vrolijk, attent en snel personeel. Het concept is leuk: allemaal lekkere kleine hapjes (voor en hoofdgerechten). Voor elk wat wils, voldoende keus in vis, vlees, veg. Prima huiswijn. Dessert, als je daar nog ruimte voor hebt is apart. Helaas geen karaf kraanwater geserveerd maar water alleen per fles te koop. Dit staat wel op de kaart aangegeven.
Erg leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Aanrader.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Geweldig die oude fabrieken die omgetoverd worden tot hippe plekken waar het nieuwe werken wordt toegepast en er ruimte is voor originele horeca. De ruimte waar restaurant de Koekfabriek is gevestigd is zo'n oude nostalgische fabriek, de welbekende Verkade-fabriek. In de zaal vind je nog de oude pilaren terug en stukken van de vloer zijn ook origineel. Wij kwamen op de bonnefooi binnenwandelen en de zaal zat vol. En zo als dat vaak gaat wanneer je er niets meer van verwacht, bleek er toch nog een zitje vrij te zijn en we kregen deze aangeboden. Wij vonden het een van de mooiste plekjes in de zaal, zo'n kuipje waar je overzicht hebt over de gehele ruimte. De akoestiek is in zo'n oude nostalgische zaal wel wat minder, d.m.v. geluidspanelen proberen ze het geluid wat te dempen. En ook hier bij de Koekfabriek hebben ze een afwijkend eet-concept, een soort maxi-tapas, waar je onbeperkt verschillende koude en warme gerechtjes besteld. De kwaliteit van de gerechtjes verschilt inderdaad een beetje. Zo was ik niet weg van de gamba's, maar daar tegenover hebben we de albondiga's en het biefstukje 2x laten terugkomen; die waren heerlijk. Wel moesten we regelmatig wat langer wachten tussen de gerechten door. Het was heel druk en ik had de indruk dat er iets te weinig bediening rondliep. Maar ze waren heel vriendelijk en maakten geen fouten. We hadden het prima naar ons zin en tijdens het wachten vermaakten we ons uitstekend met het kijken naar de andere gasten en genieten van het oude pand. Wat ons betreft een aanrader, al is het maar om de locatie.
xxx1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
de gerechtjes zijn van tevoren klaargemaakt. Heel divers. Het lijkt klein maar na een paar rondes voel je toch dat je genoeg hebt en kun je zeker niet alles proeven! Een mooie grote ruimte met uitzicht over de Zaan. Kindvriendelijk
Hemadame .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We aten met zijn 3en. Tafeltje aan het raam, leuk uitzicht.
Bediening was heel vlot, maar niet erg adequaat. Op de vraag wat "vis van de dag" was, zei een jongeman die ons bediende enigszins onvriendelijk dat dit iedere dag anders was. Meer kon hij er niet over vertellen. Ook met de gerechten ging er een aantal keer iets mis. Een persoon moest dan wachten op het juiste gerecht terwijl de anderen dan maar vast gingen eten.
Een andere dame van de bediening was wel veel vriendelijker. Maakte haar excuses en bood een drankje van het huis aan. (wat later toch op de rekening stond, maar dat terzijde)
De kwaliteit van het eten is redelijk. NIet super. (en ik ben echt niet verwend qua eten)
Een portie gamba's vond ik klein. Maar de portobello met blauwe kaas was weer ruim.
Uiteindelijk klopte de rekening niet. Na 2 x terug te zijn gekomen met rekeningen die niet van ons waren hebben we zelf aangegeven wat we hebben gedronken en en hebben we dat afgerekend.
Prima concept, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar
A O.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Nieuwe kaart met nieuwe gerechten. Gamba's superlekker. Heek erg veel graten. Lamstek te vet. Rommelig restaurant. Tafeltje bij de keuken heel gehorig omdat er veel herrie uit de keuken kwam. Bediening traag. Restaurant een beetje smoezelig. De hele avond hetzelfde bestek moeten gebruiken is niet prettig. Vooral omdat in de sla de patat en mayo geen opscheplepels waren. Ervaring in december was een stuk positiever. Jammer.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Leuk voor grote groepen met weinig budget. Waren de eerste gasten en de toileten waren nog smerig van de dag ervoor. Prullenbak vol. De zaak zelf was ook smoezelig. De bediening had er ook helemaal geen zin in.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Echt een leuk restaurant, mooie ruimte, leuke gerechten. Concept van kleine gerechten erg goed. Het enige minpunt vonden wij de bediening. Er wordt hard gewerkt maar totaal niet efficiënt. Zo zaten wij 35 minuten na binnenkomst nog steeds met alleen een drankje. Er lopen een stuk of 5 mensen in de bediening, maar maar 2 van hen kunnen bestellingen opnemen. Wij zaten in het midden van het restaurant maar we hebben voortdurend halsbrekende toeren uit moeten halen om wat te bestellen. Echt jammer! Met een beetje oplettendheid had onze drankrekening iig de helft hoger kunnen zijn. Dus super concept maar bediening heeft nog veel te leren
Jokedendaas .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het zat goed vol vanwege Moederdag. Het concept van onbeperkt allemaal kleine gerechten eten klonk ons goed in de oren. De eerste gerechten waren matig: soep te zout, makreel en biefstuk waren wel lekker. Direct mochten we de volgende ronde bestellen. Deze ronde was de groentencurry dusdanig spicy dat die niet gegeten kon worden (en we zijn wel wat gewend). Kabeljauw was lekker. Derde ronde was redelijk. Nu zakte de bediening alleen helemaal weg. Er werd niet meer gevraagd of we nog wat wilden bestellen. Uiteindelijk lukte dat toch, maar wat er toen nog op tafel kwam was echt slecht: uitgedroogd vlees met dito saus. En ook de andere gerechtjes hadden te lang gestaan (koud of uitgedroogd). De bediening was wel vriendelijk, maakte excuses, maar voor ons toch niet voor herhaling vatbaar.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Restaurant proeverij de koekfabriek is gevestigd in de voormalige fabriek van Verkade. Aan de muur kun je nog een foto zien van de situatie voordat het verbouwd werd tot restaurant. Je kunt er onbeperkt gerechtjes bestellen tot 10 uur ’s avonds. Als je een gerechtje op hebt dan kun je het volgende gerechtje bestellen. De gerechten variëren van soep, voorgerechten, hoofdgerechten vlees en vis en vegetarische gerechten. Je betaalt hiervoor één prijs, 22,50 en voor de nagerechten wordt 4,95 gerekend. De menukaart is niet zo uitgebreid als bij vergelijkbare restaurants die deze formule hanteren, maar de porties zijn aan de grote kant en goed van smaak. Wij vonden de carpaccio, de gegrilde biefstuk, de gebakken zalm en de zwaardvis erg lekker. Je zit heerlijk ontspannen met een drankje en tussendoor bestel je de gerechtjes. De bediening is vlot en vriendelijk. Wij hebben hier de hele avond doorgebracht. Een fles huiswijn is EUR 21,50. Er wordt geen kraanwater geserveerd, maar dat staat duidelijk aangegeven op de placemat, die tevens menukaart is. En de creditcard werd niet geaccepteerd. Vreemd, omdat dit wel aangeven stond bij de deur. De fabriek ligt iets uit het centrum, ongeveer 12 minuten lopen van de Dam, maar het is de moeite waard om hier naar toe te gaan.
A O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Ontzettend vriendelijke en attente bediening. Leuke gerechtjes. Krabsalade was uitstekend, eindelijk eens geen surimi. Zalm lekker. Heerlijk brood.
Hertenstoof en biefstuk prima. Buikspek iets te machtig.
Binnenkort terug om de visgerechten te proeven. Ook voor vegetariers genoeg op de kaart
Auke44 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Ik ben met mijn vriend en moeder wezen eten. We werden geplaats vlak waar de toiletten zijn, terwijl we gevraagd hebben of we bij het raam mochten. Daar zittend mag je maar 1 gerecht per keer kiezen van 100 gram. Dat vult dus niet! We moesten m15 min wachten op het volgende gerecht. Toen mijn moeder zei kunnen we gewoon achterelkaar bestellen , waardoor ze als antwoord kreeg of ze haast had!. Ik vond dat erg schofterig en beledigend! Dan als je drinken vraagt dan pakt men de ijsblokjes met blote hand, niet wetend waar het overal aangezeten heeft! Na 3 uren en 4 gerechten gegeten te hebben van een ons. Hadden we er geen zin meer in. Ik wilde ze ook absoluut geen fooi geven! Dat hadden ze zeker niet verdient. Mijn vriend heeft ze toch 3 euro gegeven. Toen mijn vriend het geld gaf, gingen ze als aasgieren erop af om te kijken of het geld wel klopte. Hahah dat was echt grappig om te zien. Nou de koekfabriek is voor een restaurant te duur voor maar 3 gerechten van een ons. Zeker geen aanrader! En de persooneel is te langzaam en te weinig!. Koekfabriek ik noem het beter de poepfabriek!!!
Seraja V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Samen met collega's bij de koekfabriek gegeten. Ik ben een tijd geleden ook al eens geweest en toen was het erg lekker en uitgebreid.
Bij binnenkomst werd de toon al gezet. Ik had een tafel voor 20 personen gereserveerd, helaas had ik afzeggers ( we hebben een bedrijf met storingsdienst, dus kan zomaar anders lopen dan gepland)
Toen ik zei dat we met 15 komen i.p.v. 20 was hij duidelijk geïrriteerd en zei dat ik dat wel even eerder had kunnen melden. Ik kon niet eens reageren en hij ging geïrriteerd de tafel aanpassen.
De toon was gezet.
De kaart is niet uitgebreid maar wel oké, variatie met vegetarisch mag wel iets meer. De rode mul smaakte erg visserig, de vangst van de dag zeebaars was erg lekker. De porties zijn erg klein maar ach je kan eten wat je wilt dus dan bestel je er toch nog één.

Mijn collega's hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad( gelukkig heeft niemand iets gemerkt van het "warme" welkom)
Wij zullen niet heel snel terug komen.