Proeverij de Koekfabriek

Westzijde 188 1506 EK Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Koekfabriek

Uit eten duur? Niet bij Proeverij De Koekfabriek in Zaandam. Voor de prijs van 22,50 euro heb je gegarandeerd een uitgebreid diner. Bij De Koekfabriek worden namelijk onbeperkt gerechten geserveerd tussen 17.00 en 22.00 uur. Vijf uur onbeperkt én smaakvol dineren inclusief bediening aan tafel voor een hele vriendelijke prijs dus!

Het woordje ‘proeverij’ staat niet voor niets voor de naam van De Koekfabriek. Proeven en genieten met allerlei lekkere hapjes is wat je hier doet. Kies voor slechts €22,50 van de menukaart, met een keur aan vis,-, vlees- en vegetarische gerechten.

Verandering van spijs doet (lekker) eten is het motto van De Koekfabriek. Je zit niet vast aan de keuze van één hoofdgerecht, maar kunt allerlei gerechten uitproberen. Ook datgene waar je altijd al benieuwd naar was, maar nooit als hoofdgerecht durfde te kiezen. Zo kan uit eten gaan nooit tegenvallen, want als een gerecht toch niet bij je smaakbeleving past, is er nog genoeg te genieten van alle andere lekkere hapjes.

Heel eerlijk: over smaak valt niet te twisten. Neem daarom gerust de ‘proef op de som’ en oordeel zelf. Want of je nu een vleesliefhebbers bent, graag een visje hapt of liever vegetarisch eet; het menu van De Koekfabriek in Zaandam biedt voor iedere smaak wat wils.

Kwaliteiten:

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Koekfabriek

willem1947 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
wij waren zeer tevreden over de bediening deze was correct, vriendelijke en behulpzaam bij vragen.
we zullen er zeker weer terug komen.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De koekfabriek is een proeverij waar je kleine gerechten kan kiezen van een grote menukaart. De bediening was vriendelijk, waarbij alles 'zeker' mogelijk is. We hebben verschillende gerechten geprobeerd en daarna tevreden naar huis gegaan.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De bediening was echt perfect leuk spontaan en ze letten heel goed op je of alles nog naar wens gaat het restaurant mag alleen beter vanaf de weg aangegeven worden ik kwam er voor de eerste keer en moest zoeken waar het zat verder was het goed leuke aankleding van het restaurant
Danny En Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We zijn hier 2 X eerder geweest echter nu was de kwaliteit van het eten beduidend.minder echt jammer
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten en wat ook prettig is, is dat het parkeren geen probleem is. In het begin zat er wel wat te veel tijd tussen de gerechtjes. Je krijgt wel meteen heerlijk stokbrood. Misschien een tip om bij het eerste gekozen gerecht patat erbij te vragen. We komen zeker terug!
L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten zeer de moeite waard
Wij komen zeker nog eens terug en zullen dit ook bij andere aanbevelen.
Bediening was vriendelijk,en er was voldoende keus
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg gezellig met leuke jonge mensen in de bediening het eten en drinken is ook goed.
Rebecca K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wachten op je bestelling en het opnemen van je bestelling duurde echt veel te lang. In 3 uur maar 5 gerechtjes kunnen eten. Erg jammer. Eten was goed, maar wij zijn uiteindelijk van ellende en niet voldaan vertrokken.
V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ik vind dat de service extent was en dat het personeel het heel goed je verzorgde
Ik vind alleen dat de parkeer plaatsen kosteloos moeten zijn.
W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De tijd tussen het afruimen en opnemen van de nieuwe bestelling duurde te lang, soms wel 25 minuten. De kipsaté was lauw, die hebben we teruggestuurd, na 10 minuten kwam een nieuwe portie die net zo lauw was. Toen hebben we maar iets anders besteld. De pulled pork was ook lauw maar die hebben we maar opgegeten want het was inmiddels na 21.30 uur, de keuken sluit om 22.00 uur en we hadden beslist nog niet voldoende gegeten. Ze adverteren dat je een uitrijkaart bij ze kunt kopen voor €2,50 maar bij het afrekenen waren die op (!) en moesten we het volle pond aan parkeerkosten betalen. En die zijn niet mis in Zaandam. Er zijn geen excuses gemaakt naar ons toe, de schouders gingen omhoog, jammer maar helaas. De dag erna heb ik meteen via het contactformulier een klacht ingediend maar daar heb ik tot nu toe nog niets op gehoord. Wij hebben hier een paar keer eerder gegeten en toen waren we erg tevreden maar de kwaliteit én kwantiteit van het eten is behoorlijk verslechterd. Het fiasco met de uitrijkaart was voor ons de bekende druppel: wij gaan nooit meer naar de Koekfabriek.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We waren met een groep van 30 vanwege een klaverjasclub uitje , we zaten met z'n allen aan 1 lange tafel , erg gezellig en iedereen ging voldaan en tevreden naar huis
P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
lekker gegeten.................................................................................................................................................................................................................................
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten, we wilden eigenlijk wel meer eten maar we konden echt niet meer op haha. Hier komen we zeker terug!!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk all you can eat concept. Door de kleine porties wordt het echt een proeverij van alles wat er op de kaart staat. Als je dat op kan. Verwacht geen ster niveau... alle waar is natuurlijk naar zijn geld. Dessert, dranken en koffie vallen logischerwijs buiten de all you can eat prijs, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben lekker gegeten voor een relatief lage prijs. De locatie is historisch en biedt veel mogelijkheden voor de ondernemer.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Bediening was minder dan je zou verwachten. Eten was redelijk.
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Erg gezellig personeel!
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke plek. Ook met rolstoel geen enkel probleem om binnen te komen. Duurde wat lang voordat we ons 1e gerecht konden bestellen. Witte wijn was heerlijk!
B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
De bediening was vlot en vriendelijk , het eten middelmatig ,ik zou er niet nog een keer terug gaan , jammer dat er geen keus was in de soort witte wijn , in de vers kade kun je hele lekkere wijn kopen (tip)
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
De meiden zijn erg leuk en aardig. Beter dan vorige keer. De menukaart was weer veranderd en er zaten lekkere nieuwe gerechten tussen. Biefstuk was niet gebakken zoals gevraagd en die bietjes met walnoot en sinaasappel waren niet echt lekker.

Zoals vaker leker lang gezeten en goed behandeldat.
Rolien .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
`het eten was heerlijk, kleine hapjes, maar alles bij elkaar ruim voldoende. |En fijn dat je alles kunt uitproberen.

|Bediening is aardig en erg attent.