Proeverij de Bank

Veestraat 46 5701 RD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Bank

Vertrouwd én verrassend

Iedereen in Helmond kent Proeverij de Bank. Ze weten dat ze op deze prachtige plek aan het kanaal terecht kunnen voor gerechten die vertrouwd smaken, maar ook dat ze er soms verrassende culinaire uitstapjes maken. Dat houdt het allemaal interessant en dat is precies waarom gasten blijven terugkomen.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Bank

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De gerechten waren prima. De hoeveelheid was voor ons ruim. De bediening liet nog wel wat wensen over. Wel vond ik het niet fijn dat rokers en niet rokers doorelkaar zitten in de serre.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vandaag weer eens geluncht bij De Bank. Het lijkt er op dat de kwaliteit steeds meer achteruit gaat. Er wordt weinig aandacht aan het eten besteed en de bediening was ook niet geweldig. Het brood is niet bijzonder. de saté ging, maar hield niet over. De kroketten waren niet zo bijzonder. En een paar snippers droge sla zijn ook niet geweldig.
De cappuccino is wel prima. Ook goed is dat je water uit de kraan kunt krijgen al moet je daar wel een paar keer naar vragen.
Reini L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
lekker gegeten, leuk personeel, goede en snelle bediening, mooie en gezellige omgeving, we hebben aan het water gezeten. Gaan zeker nog een keer. Prijskwaliteitsverhouding was goed. leuke actie van AH.
Wendy C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Prijstechnisch top! Personeel is profecioneel en super aardig! We hebben een hele gezellige avond gehad en we komen zeker terug !
marianneke1965 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik vind 32,50 best duur voor het menu, het is lekker maar niet bijzonder, de prijs/kwaliteit vind ik niet goed. personeel is geweldig.
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het duurde superlang voor je eten had en het eten stelde ook niet zoveel voor.
Ook nog aangegeven dat we snel moesten zijn ivm bioscoop.
2 uur de tijd gehad maar geen toetje gehad dat lukte niet. We mochten wel terug komen na de film voor ijs maar ja dat doe je niet????
Daarna de rekening die moet je ook goed controleren worden dingen aangeslagen die niet moeten.
Echt jammer????????
H P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Een heerlijk menu gegeten in een gezellig restaurant met super bediening.
VoorFgaand aan een gerecht wordt gevraagd of het al aan de keuken doorgegeven kan worden of dat je nog even wil wachten. Wat een super klantgevoel krijg je dan. De bediening was echt heel vriendelijk en 1 serveerster ging zelfs in het ABN tegen ons terug praten ipv het Brabantse dialect. Echt geweldig haha.
Al met al een dikke aanrader!!!!!
Rudi el Bucho .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met AH menu, keuze was goed, Echter staat bv nagenoeg hetzelfde menu op de kaart als bios menu, 25 euro inclusief kaartje bios. En dit AH menu word verkocht a 32 euro. Dus feitelijk betaal je net zo veel. En dat klopt niet helemaal denk ik, is soort sigaar uit eigen doos. Eten was goed en prijs kwaliteit ok, al zou ik nooit 32 euro voor dit 3 gangen menu betalen. Kip was glazig van structuur, kan beter maar ligt niet aan kok maar aan inkoop. Bieftsuk moest well done zijn maar was toch echt te hard en te droog, zonde van vlees. Nagerecht met dame Blance met warem saus die toch echt gewoon koud bleek. Ijs was plat/zacht.

Verder was het echt een speed diner. Binnen 1.30 uur stonden we buiten. Tussen hoofd en na gerecht zat zelfs maar 5 minuten. Dus met opgejaagd opgeblazen gevoel weer naar buiten.

Kortom niet slecht maar geen 32 euro waard
marijevanderschoot .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteren heel lekker gegeten met samen met mijn schoonfamilie. Hele vriendelijke bediening en een goede sfeer. We waren er met de AH-actie. Waar je bij veel restaurants ziet dat er bij zo`n actie kleinere porties worden gegeven, was dit hier absoluut niet het geval. We komen zeker nog een keertje terug.
robin017 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gerechten waren prima, goede sfeer, erg vlotte bediening en dat alles voor een normale prijs (ongeveer €30 voor 3-gangen menu)
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben het als zeer gezellig ervaren alleen waren de portie te groot. De bediening was ook heel erg leuk. Dankjewel voor deze gezellige avond van onze groep
Gerry A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het was er druk, maar toch een hele vlotte en vriendelijke bediening. Het geluidsniveau door pratende gasten was wel een beetje storend. Verder een prima restaurant .
Zant .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was wel lekker, maar niet bijzonder
De tafeltjes staan erg dicht bij elkaar, weinig ruimte voor privacy
Er stond geen vegetarisch hoofdgerecht op de kaart en de salade die bij het hoofdgerecht geserveerd werd was fantasieloos en smakeloos
Voor iemand die van groenten houdt is deze zaak niet aan te bevelen
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lekker gegeten voor de prijs! Gezellige sfeer en naar het verzoek om een tafel bij het raam werd geluisterd. Fijne avond.
wilbertdaamen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige,onspannen sfeer met goed gezelschap van vrienden uit Boekel die het ook lekker en gezellig vonden.
angelie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Snelle service, vriendelijk personeel en het eten was ruim voldoende, zeer smaakvol en de borden goed opgemaakt. De groente ontbrak gelukkig ook niet. Het restaurant was vol waarschijnlijk door de AH-menu actie, wat betekent dat velen voor dit restaurant gekozen hebben.
hans.tenbroek .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Uitstekende bediening, vlot en ontspannen. Zien alles, zeer attent. Eten van goede kwaliteit, goed klaargemaakt, ruim voldoende hoeveelheid. Hier komen we zeker nog eens terug.
lrutten .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
wij waren er op een vrijdagavond,het was erg druk en nogal wat geluid. Het eten was goed, opmaak prima verzorgd,borden lekker voorverwarmd zoals het hoort,bediening erg vriendelijk en het tempo van serveren was goed,ondanks de drukte. Wij waren er met AH actie en wij hebben een leuke avond gehad met lekker eten.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk voorgerecht en een heel goede biefstuk gegeten, vond het personeel een beetje nerveus.
Als toetje Dame Blanche, was ook heel lekker.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was naar alle tevredenheid. Bediening zeer goed, vriendelijk en werd netjes te woord gestaan. Is voor herhaling vatbaar.