Proeverij de Bank

Veestraat 46 5701 RD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Bank

Vertrouwd én verrassend

Iedereen in Helmond kent Proeverij de Bank. Ze weten dat ze op deze prachtige plek aan het kanaal terecht kunnen voor gerechten die vertrouwd smaken, maar ook dat ze er soms verrassende culinaire uitstapjes maken. Dat houdt het allemaal interessant en dat is precies waarom gasten blijven terugkomen.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Bank

angelie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
hans.tenbroek .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Uitstekende bediening, vlot en ontspannen. Zien alles, zeer attent. Eten van goede kwaliteit, goed klaargemaakt, ruim voldoende hoeveelheid. Hier komen we zeker nog eens terug.
lrutten .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
wij waren er op een vrijdagavond,het was erg druk en nogal wat geluid. Het eten was goed, opmaak prima verzorgd,borden lekker voorverwarmd zoals het hoort,bediening erg vriendelijk en het tempo van serveren was goed,ondanks de drukte. Wij waren er met AH actie en wij hebben een leuke avond gehad met lekker eten.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk voorgerecht en een heel goede biefstuk gegeten, vond het personeel een beetje nerveus.
Als toetje Dame Blanche, was ook heel lekker.
Vlokkie .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hebben prima gegeten. Een AH-menu met voldoende variatie.
Hoewel het vol zat, was de bediening ongelooflijk zorgzaam en vriendelijk.
Sullen hire zeker vaker gaan eten.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten waaszeer goed. Erg vriendelijke en attente bediening. De moeite waard dus. Gaan graag nog een keertje terug. Tonnie en Annie Voorjans-Steevens, Mierlo
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellige lokatie met uitzicht op winkelstraat en de kanaalterrassen. Kwaliteit van het eten viel ons erg tegen, zelfs met onze AH bon te duur voor de geboden smaak, en wachttijd enorm.

Het kunnen bestellen duurde al een tijdje, maar pas ruim 80 minuten na binnenkomst kregen we ons voorgerecht. Soep was prima, kipsalade nogal vet opgemaakt. Hoofdgerecht sate was erg zout, kipfilet weinig body. Grootste deel hebben we laten staan. Serveerster heeft ons wel netjes de terugkoppeling vanuit de keuken hierover gegeven, het zou toch de normale marinade zoals elke dag zijn geweest.
Nagerecht ijs was eenvoudig maar smaakte ons gelukkig wel.

Al met al een leuke locatie om wat te drinken, voor een diner kiezen wij liever een echt restaurant. Dit ondanks de AH korting.
Otine K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was ons niet goed bekomen,mijn dochter heeft alles overgegeven en ik meteen naar de wc
Dus was geen lekker etentje.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
lekker en goed gegeten.
je kon zelf bepalen wanneer je de gerechten wilden laten uitserveren
ah menu was lekker en goed
zeker een restaurant waar we ook nog wel gaan eten zonder ah korting
sswiers .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
AH menu was aan de dure kant voor hetgeen voor je ervoor kreeg. 32,50 euro voor 3 gangen, dan verwacht je ook iets. Echter voor een salade met kip vooraf en 2 saté spiezen als hoofd en 2 bollen ijs met toefje slagroom teveel betaald. Restaurant doet aan als eetcafe, geen tafellinnen, papieren servet en rumoerig. Dan een prijs bijvoorbeeld van 25 euro voor 3 gangen meer dan genoeg. Bediening was goed en snel.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voorgerechten zijn heerlijk, hoofdgerecht ook prima, helaas worden er maar weinig groenten bij geserveerd. Toetje, crème brulee kwam rechtstreeks uit de koelkast, jammer.
martin V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
eten was goed rauwkost te weinig een klein bakje voor 4 personen.

En prijs ah menu klopt niet met website reactie hierover werd met smoesje afgedaan.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten. De salade met kip was goed gevuld en de Dame Blanche was heel lekke.rDe bediening was erg vriendelijk. Het zag er gezellig uit. Nergens iets op aan te merken.
Karola V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Op de site stond vermeld dat het a la carte was, bleek een keuze menu. Prijs die erbij stond was 32,50 per 3 gangen menu. Dit menu smaakte goed maar was zeker geen 32,50 euro waard. Of ik er ooit nog heen ga, ....
krizzztel .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gegeten met de ah actie. Was lekker maar niet bijzonder voor nagerechten weinig keus. Voorgerecht kregen we 2 min na bestelling en was heel koud dus duidelijk al eerder klaargemaakt en bewaard in koeling. Hoofdgerecht was lekker alleen miste we wat groenten. Een salade zat er wel bij. Nagerecht keus uit 2 maar een speciale koffie kon ook. Helaas moest je dan voor het speciale aan de koffie wel bijbetalen zagen we achteraf.
Wij zaten bij een ingang waar de deur van open stond wat nogal koud was (dubbele deur waarvan de deur naar buiten open was) gevraagd aan bediening of deze dicht gemaakt kon worden. Zouden ze regelen maar uiteindelijk zelf gedaan en vervolgens nog 2x omdat bediening hem open liet staan.
L E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijk en attent personeel. Ondanks drukte viel het geluidsniveau reuze mee. Gerechten werden vlot tot zeer vlot gebracht. Steeds werd gevraagd: wil u meteen het volgende gerecht, of liever even wachten. Van harte aanbevolen.
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het welkom en eten waren prima,. Voorgerecht prima, hoofdgerechten niet echt mijn keuze, maar gekozen voor saté, was wel zeer goed en meer dan genoeg. Het personeel was erg vriendelijk en attent. lekker gegeten!! ik had gevraagd voor een warm plekje ivm mijn lich. klachten. Maar kreeg een plekje bij de deur, erg jammer, te koud...
marieke_pfeiffer .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zowel het voor-, hoofd- en nagerecht was erg lekker. Het waren flinke porties die we niet opkregen. De bediening was erg vriendelijk en ook de sfeer was goed. Al met al een leuke en gezellige ervaring.
egkellenaers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bediening was heel vriendelijk we werden na binnen komst vlug geholpen ,ober is tweemaal aan tafel geweest ,om te vragen of alles naar wens was, het eten was erg lekker dus voor ons voor herhaling vatbaar ,wij prijzen de bank ook aan vrienden en fam. aan ,om daar te eten ,wij hebben genoten van het,Vispalletje was erg lekker, de biefstuk en als dessert Dame blanch de zoete witte wijn was van goede kwaliteit ,ja en een biertje spreekt voor zich zelf ,wij komen zeker eens terug.
samanthaclaassens .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben lekker gegeten, zeker een aanrader voor anderen! Een zeer gezellig restaurant, top locatie en vriendelijk personeel.