Proeverij de Bank

Veestraat 46 5701 RD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Bank

Vertrouwd én verrassend

Iedereen in Helmond kent Proeverij de Bank. Ze weten dat ze op deze prachtige plek aan het kanaal terecht kunnen voor gerechten die vertrouwd smaken, maar ook dat ze er soms verrassende culinaire uitstapjes maken. Dat houdt het allemaal interessant en dat is precies waarom gasten blijven terugkomen.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Bank

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Bank

G. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ontvangst en bediening was vriendelijk en correct. Er werd rekening gehouden met de wensen van de klant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jose V.
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was op zich goed maar niet bijzonder voor de prijs die je er normaal gesproken voor moet betalen. Dus met AH actie is het prima. Maar normaal gesproken zou ik het er niet voor over hebben.
En wat echt beter kan: de wachttijden.10 minuten wachten tot jouw tafel vooraf wordt schoongemaakt, 15 minuten wachten na het hoofdgerecht voor ze jouw bestelling voor het dessert wordt opgenomen is echt aan de lange kant
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd voor de AH- actie. De menukeuze was ruim genoeg, maar het culinaire gehalte kon beter.
Voor een couvertprijs van € 32,50 hebben wij veel vaker beter gegeten.
marja125 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Je zit heel gezellig, bediening zit niets in, zeggen geen woord teveel. Zetten eten neer en zijn weer weg, vind Ik jammer, het is een kleine moeite om iets gastvrijer te Zijn. Het eten was goed, maar niets apparts. Gewoon wat je besteld en ook niets meer: geen mooi opgemaakt bord of iets extras, alles vrij sumier.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was erg gezellig. De kartonnen bakjes met kruidenboter en tapenade met lepeltjes waren erg onhandig. Beter waren schaaltjes en mesjes geweest. We kregen 1 bakje salade bij 2 gerechten. Ik was niet in de mogelijkheid salade op te scheppen, omdat ik een vispannetje had uit de oven. Dit werd dus met zn 2en prikken uit 1 schaal. Beter was 2 schaaltjes. Op een gegeven moment werd het licht gedimd. Velen dachten aan een stroomstoring. Het was eigenlijk te donker daarna. Ik denk een bezuinigingsmaatregel van het restaurant.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Leuk eten als je snel naar de bios wilt. Je kan bij de bank lekker snel van alles uit proberen. Je kan gezellig borrelen nar het eten
gvangerven42 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeeeeer aardig en attent personeel. Ze willen het je helemaal naar je zin maken. Gerechten waren prima! Voor ieder wat wils, vis vlees groenten enz...... Een heerlijk goed gevuld glas wijn! We konden zelf aan aangeven wanneer het volgende gerecht kon komen. Alle gerechten waren heerlijk. We zaten gezellig en we hebben zeer goed gegeten. Tot een volgende Keer!!
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ruim een uur wachten voor een soepje en nog eens een uur voor een hoofdgerecht. 4 verschillende mensen die onze tafel aan het bedienen waren en nog worden vergeten.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het is daar altijd gezellig. Altijd plek om ff snel iets eten. Locatie is wel ideaal omdat je in het centrum aan het water zit. Je kan binnen en buiten zitten. Ik kom daar graag en vaker
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Super gezellig op de hoek van het centrum, eten is daar goed en voldoende variatie. Lekker op z'n Helmonds. Biefstuk is goed en genoeg keuze
Pieter Will V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Ga zo door
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het is was goed en de bediening was vriendelijk. Tussen de gerechten kwamen ze telkens netjes vragen of we even wilde wachten of dat ze het volgende gerecht op moesten dienen.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Bij het vispannetje zou het prettig zijn om toch een apart bordje te krijgen waarop je de frites en salade kunt doen. Nu moet je met meerdere personen "prikken" uit de bakjes.
Bij het serveren van de koffie viel het glaasje met slagroom om; het werd rechtgezet en gewoon geserveerd. Het was beter geweest een nieuw glaasje te serveren. ( hygiëne !).
susan T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel, je zit er heerlijk buiten op terras.
Eten is matig
We aten met de ah bon dus is de rekening ook laag
Marle R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Was wel veel. En niet duur. Kom hier zeker nog vaker terug. Echt een aanrader. We hadden trouwens gegeten met de AH restaurant actie.
frans D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Proeverij de Bank. Het was bovendien heerlijk weer, dus we konden buiten eten.
Het werd niet achter elkaar opgediend, we konden zelf een seintje geven, als we aan een gerecht toe waren. Super bediening
ritadewit60 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg rumoerig, tafels staan zowat tegen elkaar waardoor je alles van elkaar kunt horen en dus niet rustig kunt eten.
Ik had bief en varkenshaasje, alle 2 te ver doorlaten bakken zodat deze te droog en geen smaak hadden.
Toetje aardbeien coupe, dit waren 3 bolletjes aardbeienijs met 2 toefjes slagroom in 'n platschaaltje.
Vanwege het seizoen had ik verse aardbeien verwacht dus al met al 'n saai toetje.
Wat de prijs betreft vind ik als het niet van de AH was geweest te duur voor wat je krijgt.
Voor ons na 2 x bij de bank gegeten te hebben, niet voor herhaling vatbaar.
Marèse V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Prima porties, goed van smaak. Het restaurant ziet er netjes uit. Zijn hier al vaker geweest. Ze vragen ook of dat ze het volgende gerecht al kunnen maken, of liever nog even wachten. Zo kun je zelf het tempo bepalen.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker eenvoudig en dicht bij Pathé. Eten was goed en vriendelijk personeel. Je hebt voldoende keuze om iets lekkers te vinden