Proeverij de Bank

Veestraat 46 5701 RD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Bank

Vertrouwd én verrassend

Iedereen in Helmond kent Proeverij de Bank. Ze weten dat ze op deze prachtige plek aan het kanaal terecht kunnen voor gerechten die vertrouwd smaken, maar ook dat ze er soms verrassende culinaire uitstapjes maken. Dat houdt het allemaal interessant en dat is precies waarom gasten blijven terugkomen.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Bank

H P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Rudi el Bucho .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met AH menu, keuze was goed, Echter staat bv nagenoeg hetzelfde menu op de kaart als bios menu, 25 euro inclusief kaartje bios. En dit AH menu word verkocht a 32 euro. Dus feitelijk betaal je net zo veel. En dat klopt niet helemaal denk ik, is soort sigaar uit eigen doos. Eten was goed en prijs kwaliteit ok, al zou ik nooit 32 euro voor dit 3 gangen menu betalen. Kip was glazig van structuur, kan beter maar ligt niet aan kok maar aan inkoop. Bieftsuk moest well done zijn maar was toch echt te hard en te droog, zonde van vlees. Nagerecht met dame Blance met warem saus die toch echt gewoon koud bleek. Ijs was plat/zacht.

Verder was het echt een speed diner. Binnen 1.30 uur stonden we buiten. Tussen hoofd en na gerecht zat zelfs maar 5 minuten. Dus met opgejaagd opgeblazen gevoel weer naar buiten.

Kortom niet slecht maar geen 32 euro waard
marijevanderschoot .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteren heel lekker gegeten met samen met mijn schoonfamilie. Hele vriendelijke bediening en een goede sfeer. We waren er met de AH-actie. Waar je bij veel restaurants ziet dat er bij zo`n actie kleinere porties worden gegeven, was dit hier absoluut niet het geval. We komen zeker nog een keertje terug.
robin017 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gerechten waren prima, goede sfeer, erg vlotte bediening en dat alles voor een normale prijs (ongeveer €30 voor 3-gangen menu)
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben het als zeer gezellig ervaren alleen waren de portie te groot. De bediening was ook heel erg leuk. Dankjewel voor deze gezellige avond van onze groep
Gerry A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het was er druk, maar toch een hele vlotte en vriendelijke bediening. Het geluidsniveau door pratende gasten was wel een beetje storend. Verder een prima restaurant .
Zant .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was wel lekker, maar niet bijzonder
De tafeltjes staan erg dicht bij elkaar, weinig ruimte voor privacy
Er stond geen vegetarisch hoofdgerecht op de kaart en de salade die bij het hoofdgerecht geserveerd werd was fantasieloos en smakeloos
Voor iemand die van groenten houdt is deze zaak niet aan te bevelen
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lekker gegeten voor de prijs! Gezellige sfeer en naar het verzoek om een tafel bij het raam werd geluisterd. Fijne avond.
wilbertdaamen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige,onspannen sfeer met goed gezelschap van vrienden uit Boekel die het ook lekker en gezellig vonden.
angelie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Snelle service, vriendelijk personeel en het eten was ruim voldoende, zeer smaakvol en de borden goed opgemaakt. De groente ontbrak gelukkig ook niet. Het restaurant was vol waarschijnlijk door de AH-menu actie, wat betekent dat velen voor dit restaurant gekozen hebben.
hans.tenbroek .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Uitstekende bediening, vlot en ontspannen. Zien alles, zeer attent. Eten van goede kwaliteit, goed klaargemaakt, ruim voldoende hoeveelheid. Hier komen we zeker nog eens terug.
lrutten .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
wij waren er op een vrijdagavond,het was erg druk en nogal wat geluid. Het eten was goed, opmaak prima verzorgd,borden lekker voorverwarmd zoals het hoort,bediening erg vriendelijk en het tempo van serveren was goed,ondanks de drukte. Wij waren er met AH actie en wij hebben een leuke avond gehad met lekker eten.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk voorgerecht en een heel goede biefstuk gegeten, vond het personeel een beetje nerveus.
Als toetje Dame Blanche, was ook heel lekker.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was naar alle tevredenheid. Bediening zeer goed, vriendelijk en werd netjes te woord gestaan. Is voor herhaling vatbaar.
Vlokkie .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hebben prima gegeten. Een AH-menu met voldoende variatie.
Hoewel het vol zat, was de bediening ongelooflijk zorgzaam en vriendelijk.
Sullen hire zeker vaker gaan eten.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten waaszeer goed. Erg vriendelijke en attente bediening. De moeite waard dus. Gaan graag nog een keertje terug. Tonnie en Annie Voorjans-Steevens, Mierlo
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellige lokatie met uitzicht op winkelstraat en de kanaalterrassen. Kwaliteit van het eten viel ons erg tegen, zelfs met onze AH bon te duur voor de geboden smaak, en wachttijd enorm.

Het kunnen bestellen duurde al een tijdje, maar pas ruim 80 minuten na binnenkomst kregen we ons voorgerecht. Soep was prima, kipsalade nogal vet opgemaakt. Hoofdgerecht sate was erg zout, kipfilet weinig body. Grootste deel hebben we laten staan. Serveerster heeft ons wel netjes de terugkoppeling vanuit de keuken hierover gegeven, het zou toch de normale marinade zoals elke dag zijn geweest.
Nagerecht ijs was eenvoudig maar smaakte ons gelukkig wel.

Al met al een leuke locatie om wat te drinken, voor een diner kiezen wij liever een echt restaurant. Dit ondanks de AH korting.
Otine K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was ons niet goed bekomen,mijn dochter heeft alles overgegeven en ik meteen naar de wc
Dus was geen lekker etentje.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
lekker en goed gegeten.
je kon zelf bepalen wanneer je de gerechten wilden laten uitserveren
ah menu was lekker en goed
zeker een restaurant waar we ook nog wel gaan eten zonder ah korting
sswiers .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
AH menu was aan de dure kant voor hetgeen voor je ervoor kreeg. 32,50 euro voor 3 gangen, dan verwacht je ook iets. Echter voor een salade met kip vooraf en 2 saté spiezen als hoofd en 2 bollen ijs met toefje slagroom teveel betaald. Restaurant doet aan als eetcafe, geen tafellinnen, papieren servet en rumoerig. Dan een prijs bijvoorbeeld van 25 euro voor 3 gangen meer dan genoeg. Bediening was goed en snel.