Proeverij de Bank

Veestraat 46 5701 RD Helmond Nederland Kaart

Over restaurant Proeverij de Bank

Vertrouwd én verrassend

Iedereen in Helmond kent Proeverij de Bank. Ze weten dat ze op deze prachtige plek aan het kanaal terecht kunnen voor gerechten die vertrouwd smaken, maar ook dat ze er soms verrassende culinaire uitstapjes maken. Dat houdt het allemaal interessant en dat is precies waarom gasten blijven terugkomen.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Bank

• Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
lekker en goed gegeten.
je kon zelf bepalen wanneer je de gerechten wilden laten uitserveren
ah menu was lekker en goed
zeker een restaurant waar we ook nog wel gaan eten zonder ah korting
Sswiers .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
AH menu was aan de dure kant voor hetgeen voor je ervoor kreeg. 32,50 euro voor 3 gangen, dan verwacht je ook iets. Echter voor een salade met kip vooraf en 2 saté spiezen als hoofd en 2 bollen ijs met toefje slagroom teveel betaald. Restaurant doet aan als eetcafe, geen tafellinnen, papieren servet en rumoerig. Dan een prijs bijvoorbeeld van 25 euro voor 3 gangen meer dan genoeg. Bediening was goed en snel.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voorgerechten zijn heerlijk, hoofdgerecht ook prima, helaas worden er maar weinig groenten bij geserveerd. Toetje, crème brulee kwam rechtstreeks uit de koelkast, jammer.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
eten was goed rauwkost te weinig een klein bakje voor 4 personen.

En prijs ah menu klopt niet met website reactie hierover werd met smoesje afgedaan.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten. De salade met kip was goed gevuld en de Dame Blanche was heel lekke.rDe bediening was erg vriendelijk. Het zag er gezellig uit. Nergens iets op aan te merken.
Karola V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Op de site stond vermeld dat het a la carte was, bleek een keuze menu. Prijs die erbij stond was 32,50 per 3 gangen menu. Dit menu smaakte goed maar was zeker geen 32,50 euro waard. Of ik er ooit nog heen ga, ....
Krizzztel .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gegeten met de ah actie. Was lekker maar niet bijzonder voor nagerechten weinig keus. Voorgerecht kregen we 2 min na bestelling en was heel koud dus duidelijk al eerder klaargemaakt en bewaard in koeling. Hoofdgerecht was lekker alleen miste we wat groenten. Een salade zat er wel bij. Nagerecht keus uit 2 maar een speciale koffie kon ook. Helaas moest je dan voor het speciale aan de koffie wel bijbetalen zagen we achteraf.
Wij zaten bij een ingang waar de deur van open stond wat nogal koud was (dubbele deur waarvan de deur naar buiten open was) gevraagd aan bediening of deze dicht gemaakt kon worden. Zouden ze regelen maar uiteindelijk zelf gedaan en vervolgens nog 2x omdat bediening hem open liet staan.
L E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijk en attent personeel. Ondanks drukte viel het geluidsniveau reuze mee. Gerechten werden vlot tot zeer vlot gebracht. Steeds werd gevraagd: wil u meteen het volgende gerecht, of liever even wachten. Van harte aanbevolen.
Pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het welkom en eten waren prima,. Voorgerecht prima, hoofdgerechten niet echt mijn keuze, maar gekozen voor saté, was wel zeer goed en meer dan genoeg. Het personeel was erg vriendelijk en attent. lekker gegeten!! ik had gevraagd voor een warm plekje ivm mijn lich. klachten. Maar kreeg een plekje bij de deur, erg jammer, te koud...
Egkellenaers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bediening was heel vriendelijk we werden na binnen komst vlug geholpen ,ober is tweemaal aan tafel geweest ,om te vragen of alles naar wens was, het eten was erg lekker dus voor ons voor herhaling vatbaar ,wij prijzen de bank ook aan vrienden en fam. aan ,om daar te eten ,wij hebben genoten van het,Vispalletje was erg lekker, de biefstuk en als dessert Dame blanch de zoete witte wijn was van goede kwaliteit ,ja en een biertje spreekt voor zich zelf ,wij komen zeker eens terug.
Marieke_pfeiffer .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zowel het voor-, hoofd- en nagerecht was erg lekker. Het waren flinke porties die we niet opkregen. De bediening was erg vriendelijk en ook de sfeer was goed. Al met al een leuke en gezellige ervaring.
Samanthaclaassens .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben lekker gegeten, zeker een aanrader voor anderen! Een zeer gezellig restaurant, top locatie en vriendelijk personeel.
Prive2 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We zaten al bijna 15 min en bediening liep ons meerdere malen voorbij. Dus zelf maar naar binnen gegaan en toen kwamen ze weer niet. Uiteindelijk lwam er iemand en alles opgenomen. Soep was lekker. Kipsaté smaakte goed. Spare ribs niet mals maar nog wel prima te eten.. Komen hier wel eens vaker maar helaas blijft se bediening (buiten) slecht. Personaal hangt voornamelijk binnen aan de bar te kletsen terwijl er buiten meerdere tafels rondkeken of er bediening kwam
Wil.van.mierlo .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was heerlijk en we konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilden hebben. Personeel was vriendelijk en ook de sfeer was gezellig. Echt een aanrader.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben lekker gegeten. Ze kwamen te vaak vragen of we nog iets wilden drinken, maar het was wel vriendelijk personeel.
Vanhaperen .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk, gezellig en super goede bediening. Hartelijk en warm. Mooi aan het kanaal gelegen in het hartje van Helmond. Dus een prachtige ambiance.
Romarin_4 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was wel lekker maar stond zeker niet in verhouding tot de prijs.

Ze vroegen €32,50 voor een 3gangen dinertje. Een klein simpel saladetje, biefstukje en softijsje als toetje.
De prijs heb ik niet op de kaart zien staan. Ik schrok van de rekening.

Echt een geval van de prijs opschroeven om daarna zogenaamd de tweede persoon gratis te geven.
Witte_tijger37 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was heel gezellig zo een zomeravond aan het water.
Het eten was super en meeeeeer dan genoeg, ook het personeel was erg vriendelijk.
Zeker een aanrader
Dwnblonk .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het was erg goed. Wat wij heel belangrijk vinden is dat er goed is ingespeeld op de wensen van de klant. Door de sleeve operatie kon ik niet veel eten maar daar werd rekening mee gehouden en ook dat er wat meer tijd tussen de gangen zat was fijn want ik hoefde alleen maar een seintje te geven. Ondanks dat het druk was. Personeel was zeer vriendelijk en over het algemeen gezien een goede ervaring! Top.