Proeverij de Bank

Veestraat 46 5701 RD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Bank

Vertrouwd én verrassend

Iedereen in Helmond kent Proeverij de Bank. Ze weten dat ze op deze prachtige plek aan het kanaal terecht kunnen voor gerechten die vertrouwd smaken, maar ook dat ze er soms verrassende culinaire uitstapjes maken. Dat houdt het allemaal interessant en dat is precies waarom gasten blijven terugkomen.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Bank

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Bank

Linda H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heel lekker gegeten, leuke, vlotte bediening. We zaten boven bij de keuken en daar kwam nou niet echt sfeervolle verlichting uit. Het was boven sowieso minder knus qua inrichting als beneden.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ik heb vandaag lekker verjaardag lunch gevoerd met mijn moeder. Eten wat lekker.
Carlo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk geluncht in een uiterst prettige sfeer. Zowel gerechten als bediening zujn top.
Zeker een aanrader.

Groetjes, Carlo en Claudia.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Gezellig en vlotte bediening. Heerlijk eten maar wel tamelijk prijzig ca 50,=Euro/pp
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Prima gelegenheid, wel erg kleine tafeltjes en prijs voor het voortreffelijke eten is redelijk duur.
arno V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Voor een goede kwaliteit prijs verhouding ben je hier aan het goede adres. werkelijk perfecte accommodatie
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben lekker snel ff kunnen eten.
Verder weer genoeg om uit te kiezen
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Lekker en gezellig gegeten, vriendelijk personeel en prima kaart. Betaalbaar en zou vrienden en familie zeker aanraden om daar te gaan eten
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gezellig, vlotte bediening, eten was lekker. Prijs filmmenu was wel geruisloos naar €20,- in plaats van € 17,50, volgens de site. Dat klopte niet.
marietteheuvel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten met z’n drieën. Ondanks de drukte redelijk snel geholpen. Tevreden en zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Valentijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hele gezellige avond met vrienden gehad. Mooi 3-gangendiner van de AH actie. Ondanks dat het hoofdgerecht [5 verschillende mogelijkheden] geen vegetarisch eten bij zat is er toch iets mooi's voorgeschoteld. Bravo kok. Het eten was perfect bereid en netjes bediend. Voor herhaling vatbaar.
arwen3 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. Bediening was prima, fijn dat er steeds gevraagd werd of ze de volgende gang al uit konden serveren.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hebben genoten van ons familiediner, Het eten was zeer goed, bediening prettig, gezellig en onderhoudend.
Erg geslaagde avond. Aanrader, zal nog regelmatig teruggaan.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was goed verzorgd, bediening zeer vriendelijk en de ambiance was goed. Geluid van de omgeving was voor de conversatie met mijn familieleden wat moeilijker. Zeker om nog eens te bezoeken.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben wel lekker gegeten bij proeverij de Bank, maar je zit alleen allemaal heel dicht op elkaar.
Er was nog een ander tafeltje vrij en daar mochten we uiteindelijk gaan zitten.
Dat was veel beter, we keken daar in ieder geval niet op het bord van de buurvrouw.
doppie-livery .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben zeer goed gegeten, service was zeer snel we hebben niet lang op onze gerecht moeten wachten. Het was een succesvolle avond en van herhaling vatbaar!
J V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij vonden de harde stukjes kruimelkoek in het Ijsdessert niet zo lekker. Misschien is een koeksoort waarvan bijvoorbeeld de lange vingers worden gemaakt een beter idee. Verder was het een heerlijk 3 gangen menu.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De keuken was ons vergeten. Werd gecompenseerd met een gratis extra glas wijn én een heerlijke maaltijd. Alhoewel het erg laat geworden was, hebben we genoten en we gaan zeker nog terug.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie!!! Een aanradertje!!!!! Gezellige sfeer en een heel bijzondere ligging aan het water!!!
W. A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
AH menu: 32.50
Ik zag in de menukaart dat een filmmenu 27,50 kost.Dit is inklusief toegangskaartje voor de bioscoop!
Het filmmenu bestaat gedeeeltelijk uit dezelfde gerechten als het AH menu.
Omgerekend betaal je voor het AH menu per persoon dus de gewone prijs voor een 3-gangen menu en geeft de volgespaarde AH-kaart geen enkel voordeel.
Bovendien was er een glas wijn te veel in rekening gebracht.
Bediening en sfeer was niets op aan te merken.Personeel heel vriendelijk.