Proeverij de Bank

Veestraat 46 5701 RD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Bank

Vertrouwd én verrassend

Iedereen in Helmond kent Proeverij de Bank. Ze weten dat ze op deze prachtige plek aan het kanaal terecht kunnen voor gerechten die vertrouwd smaken, maar ook dat ze er soms verrassende culinaire uitstapjes maken. Dat houdt het allemaal interessant en dat is precies waarom gasten blijven terugkomen.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Bank

frans D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
ritadewit60 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg rumoerig, tafels staan zowat tegen elkaar waardoor je alles van elkaar kunt horen en dus niet rustig kunt eten.
Ik had bief en varkenshaasje, alle 2 te ver doorlaten bakken zodat deze te droog en geen smaak hadden.
Toetje aardbeien coupe, dit waren 3 bolletjes aardbeienijs met 2 toefjes slagroom in 'n platschaaltje.
Vanwege het seizoen had ik verse aardbeien verwacht dus al met al 'n saai toetje.
Wat de prijs betreft vind ik als het niet van de AH was geweest te duur voor wat je krijgt.
Voor ons na 2 x bij de bank gegeten te hebben, niet voor herhaling vatbaar.
Marèse V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Prima porties, goed van smaak. Het restaurant ziet er netjes uit. Zijn hier al vaker geweest. Ze vragen ook of dat ze het volgende gerecht al kunnen maken, of liever nog even wachten. Zo kun je zelf het tempo bepalen.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker eenvoudig en dicht bij Pathé. Eten was goed en vriendelijk personeel. Je hebt voldoende keuze om iets lekkers te vinden
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
we hebben een zeer fijne avond gehad we waren er van 1800 tot 00.00, Dus zegt genoeg, we hebben heerlijk gegeeeten, konden moeilijk kiezen, omdat er nu vele nieuwe gerechten waren, heel fijn, een heerlijk , we hebben genoten, dus volgend jaar komen we weer met dit groepje.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Bij Proeverij de Bank is het simpel eten: je krijgt wat je besteld hebt. Geen poespas, geen smuck, gewoon lekker...
De bediening is attent, snel en op elkaar ingespeeld. Ze weten (van elkaar) hoe en wat... Knap!
Harjon .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
In het algemeen goed tot zeer goed.Het geluidsniveau achter de bar kon wat minder.Personeel vriendelijk en zeer attent.Deze eetgelegenheid aan te bevelen bij familie,vrienden en kennissen.
laura.bosmans7 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten in een prima sfeer, met vriendelijke bediening. De serveersters kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en we konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang opgediend wilden krijgen. We zijn zeer tevreden en komen zeker nog een keertje terug!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima bediening, lekkere gerechten, kwamen zeggen dat we zelf even konden aangeven wanneer het volgende gerecht uitgeserveerd kon worden. Pannacotta was helaas niet op voorraad, heerlijk alternatief werd er aangeboden van de reguliere kaart. Prima!
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Het was gezellig en het eten was goed en we komen terug dat het langer
Duurde was fijn we hadden er om gevraagd we zien lekker buiten in het zonnetje ^
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De gerechten waren prima. De hoeveelheid was voor ons ruim. De bediening liet nog wel wat wensen over. Wel vond ik het niet fijn dat rokers en niet rokers doorelkaar zitten in de serre.
Reini L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
lekker gegeten, leuk personeel, goede en snelle bediening, mooie en gezellige omgeving, we hebben aan het water gezeten. Gaan zeker nog een keer. Prijskwaliteitsverhouding was goed. leuke actie van AH.
Wendy C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Prijstechnisch top! Personeel is profecioneel en super aardig! We hebben een hele gezellige avond gehad en we komen zeker terug !
marianneke1965 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik vind 32,50 best duur voor het menu, het is lekker maar niet bijzonder, de prijs/kwaliteit vind ik niet goed. personeel is geweldig.
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het duurde superlang voor je eten had en het eten stelde ook niet zoveel voor.
Ook nog aangegeven dat we snel moesten zijn ivm bioscoop.
2 uur de tijd gehad maar geen toetje gehad dat lukte niet. We mochten wel terug komen na de film voor ijs maar ja dat doe je niet????
Daarna de rekening die moet je ook goed controleren worden dingen aangeslagen die niet moeten.
Echt jammer????????
H P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Een heerlijk menu gegeten in een gezellig restaurant met super bediening.
VoorFgaand aan een gerecht wordt gevraagd of het al aan de keuken doorgegeven kan worden of dat je nog even wil wachten. Wat een super klantgevoel krijg je dan. De bediening was echt heel vriendelijk en 1 serveerster ging zelfs in het ABN tegen ons terug praten ipv het Brabantse dialect. Echt geweldig haha.
Al met al een dikke aanrader!!!!!
Rudi el Bucho .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met AH menu, keuze was goed, Echter staat bv nagenoeg hetzelfde menu op de kaart als bios menu, 25 euro inclusief kaartje bios. En dit AH menu word verkocht a 32 euro. Dus feitelijk betaal je net zo veel. En dat klopt niet helemaal denk ik, is soort sigaar uit eigen doos. Eten was goed en prijs kwaliteit ok, al zou ik nooit 32 euro voor dit 3 gangen menu betalen. Kip was glazig van structuur, kan beter maar ligt niet aan kok maar aan inkoop. Bieftsuk moest well done zijn maar was toch echt te hard en te droog, zonde van vlees. Nagerecht met dame Blance met warem saus die toch echt gewoon koud bleek. Ijs was plat/zacht.

Verder was het echt een speed diner. Binnen 1.30 uur stonden we buiten. Tussen hoofd en na gerecht zat zelfs maar 5 minuten. Dus met opgejaagd opgeblazen gevoel weer naar buiten.

Kortom niet slecht maar geen 32 euro waard
marijevanderschoot .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteren heel lekker gegeten met samen met mijn schoonfamilie. Hele vriendelijke bediening en een goede sfeer. We waren er met de AH-actie. Waar je bij veel restaurants ziet dat er bij zo`n actie kleinere porties worden gegeven, was dit hier absoluut niet het geval. We komen zeker nog een keertje terug.
robin017 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gerechten waren prima, goede sfeer, erg vlotte bediening en dat alles voor een normale prijs (ongeveer €30 voor 3-gangen menu)
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben het als zeer gezellig ervaren alleen waren de portie te groot. De bediening was ook heel erg leuk. Dankjewel voor deze gezellige avond van onze groep