Proeverij de Bank

Veestraat 46 5701 RD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Bank

Vertrouwd én verrassend

Iedereen in Helmond kent Proeverij de Bank. Ze weten dat ze op deze prachtige plek aan het kanaal terecht kunnen voor gerechten die vertrouwd smaken, maar ook dat ze er soms verrassende culinaire uitstapjes maken. Dat houdt het allemaal interessant en dat is precies waarom gasten blijven terugkomen.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Bank

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Bank

marietteheuvel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten met z’n drieën. Ondanks de drukte redelijk snel geholpen. Tevreden en zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Valentijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hele gezellige avond met vrienden gehad. Mooi 3-gangendiner van de AH actie. Ondanks dat het hoofdgerecht [5 verschillende mogelijkheden] geen vegetarisch eten bij zat is er toch iets mooi's voorgeschoteld. Bravo kok. Het eten was perfect bereid en netjes bediend. Voor herhaling vatbaar.
arwen3 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. Bediening was prima, fijn dat er steeds gevraagd werd of ze de volgende gang al uit konden serveren.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hebben genoten van ons familiediner, Het eten was zeer goed, bediening prettig, gezellig en onderhoudend.
Erg geslaagde avond. Aanrader, zal nog regelmatig teruggaan.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was goed verzorgd, bediening zeer vriendelijk en de ambiance was goed. Geluid van de omgeving was voor de conversatie met mijn familieleden wat moeilijker. Zeker om nog eens te bezoeken.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben wel lekker gegeten bij proeverij de Bank, maar je zit alleen allemaal heel dicht op elkaar.
Er was nog een ander tafeltje vrij en daar mochten we uiteindelijk gaan zitten.
Dat was veel beter, we keken daar in ieder geval niet op het bord van de buurvrouw.
doppie-livery .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben zeer goed gegeten, service was zeer snel we hebben niet lang op onze gerecht moeten wachten. Het was een succesvolle avond en van herhaling vatbaar!
J V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij vonden de harde stukjes kruimelkoek in het Ijsdessert niet zo lekker. Misschien is een koeksoort waarvan bijvoorbeeld de lange vingers worden gemaakt een beter idee. Verder was het een heerlijk 3 gangen menu.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De keuken was ons vergeten. Werd gecompenseerd met een gratis extra glas wijn én een heerlijke maaltijd. Alhoewel het erg laat geworden was, hebben we genoten en we gaan zeker nog terug.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie!!! Een aanradertje!!!!! Gezellige sfeer en een heel bijzondere ligging aan het water!!!
W. A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
AH menu: 32.50
Ik zag in de menukaart dat een filmmenu 27,50 kost.Dit is inklusief toegangskaartje voor de bioscoop!
Het filmmenu bestaat gedeeeltelijk uit dezelfde gerechten als het AH menu.
Omgerekend betaal je voor het AH menu per persoon dus de gewone prijs voor een 3-gangen menu en geeft de volgespaarde AH-kaart geen enkel voordeel.
Bovendien was er een glas wijn te veel in rekening gebracht.
Bediening en sfeer was niets op aan te merken.Personeel heel vriendelijk.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel!
De bediening was top en ze hielden volop rekening met jouw wensen.
We hebben , mede hierdoor, een gezellige familieavond gehad!
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima gezellige proeverij. we zaten lekker warm. Het personeel is erg attent en zeer vriendelijk. voorgerecht de kipsalade was voortreffelijk! Bij de keuze van het hoofdgerecht was veel runds... rood vlees moet je wel van houden. wij kozen voor kipsaté die van mij was prima van smaak, de andere iets pittiger, iets meer pepertjes... Het toetjes was heerlijk, wij kozen voor ijs, om te smullen!! Al bij al een heerlijk etentje voor een perfecte prijs. Zeker een aanrader. Nogmaals de complimenten voor het personeel:)
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg lekker AH menu gegeten. De sfeer was goed en de bediening echt top! Kortom zeer fijne avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
jannie S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
supergezellig en heerlijk gegeten, alles was van goede kwaliteit en prima bereid. Volgend jaar als de AH actie
weer ,zeker voor herhaling vatbaar
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en bediening was goed. Zeker voor herhaling................
...........................................
rieschmie .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk etentje gehad met erg lekkere gerechten. Porties zijn erg ruim, vooral voor- en nagerecht.
Het is op zaterdagavond wel rumoerig en de plaatsen kunnen qua ruimte nog net. Sfeervolle omgeving, dat wel.
harrie R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
goed gegeten voor een ah menu, en super vlotte bediening zou wel fijn zijn als je een vispannetje of sate besteld dat je er dan een bordje bij krijgt voor je groente en frietjes
G. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ontvangst en bediening was vriendelijk en correct. Er werd rekening gehouden met de wensen van de klant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Top vriendelijke bediening ..prima tafeltje.
Tip ... stokbroodje kruidenboter. ...niet extra berekenen!
Parkeergelegenheid in de directe omgeving.