Proeverij de Azijnmakerij

Maurikstraat 20 3701 HC Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Bij Proeverij De Azijnmakerij in het hart van Zeist kun je genieten van smaakvolle gerechten in een sfeervolle huiselijke omgeving op een unieke locatie. Het restaurant is gevestigd in een prachtig monumentaal pand.

Proef traditionele Franse en Italiaanse gerechten met een exotische twist. Deze worden bereid met pure ingrediënten zonder het gebruik van half- of kant en klare producten.

Zo kun je vooraf genieten van een heerlijke Thaise gelakte varkenshaas met een kruidensalade. Gevolgd door een gebraden kip met sinaasappel, venkel en Pernod. En als afsluiter een heerlijke gegrilde ananas met kardemon kokosroom en praline.

Laat je verrassen door de traditionele gerechten met een exotische twist en geniet van de unieke locatie bij Proeverij De Azijnmakerij in Zeist.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Bushalte op 40 meter afstand
  • Kom je met de auto?
    Ons monumentale pand bevindt zich in een smal steegje, het is niet mogelijk om met de auto direct voor de deur te parkeren. Parkeren kan het makkelijkst in de parkeergarage aan Het Rond 1. Wij zitten 30 meter achter het gemeentehuis, kijk op Google maps,
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Geopend op dinsdag tot en met zaterdag vanaf 10.30. De keuken sluit rond 21.30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben erg lekker gegeten en genoten van het 4-gangen groupon diner. De starter van geroosterde paprikasoep was TOP! Ook de andere gerechten waren heerlijk. Kortom we hebben genoten. Prijs-kwaliteit helemaal geweldig. We komen zeker terug.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Voorgerecht zalm was middelmatig, hoofdgerecht zeebaars is door mijn man terug gestuurd. Ik heb het zelf gegeten, maar het was alles behalve speciaal of smaakvol. Mijn man werd een alternatief aangeboden of eventueel een dessert maar hij had aan beide geen behoefte. Toch verrassend dat wanneer je dan de rekening krijgt het gerecht gewoon volledig op de rekening staat. Ik heb er verder niks over gezegd, maar als je klant- en service gericht wilt zijn, dan haal je het gerecht van de bon. Mijn inziens zonde van het geld.
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
leuke ambiance en vriendelijke bediening.
Het eten vond ik qua smaak en opmaak erg onder de maat. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Geertje V.
Heerlijk gegeten
Cherice L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg lekker gegeten en goed te doen met kinderen. Leuk terras niet aan straat met auto's. B&B was erg leuk erbij! Leuke kamer erg comfortabel.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gisteren met de Groupon deal hier gegeten met 4 personen.
Werden vriendelijk ontvangen en hebben de bediening daarna weinig gezien.
We zaten buiten, tot 3 x toe om kussen gevraagd voor de houten stoelen en toen uiteindelijk maar zelf binnen gaan zoeken.
Deze waren echter niet schoon.
Bij de koffie geen melk en suiker geserveerd.
Geen goede uitleg over de kaart en keuzes, dus bij het bestellen kom je daar achter.er werd mede gedeeld dat we soep moesten......1 van ons wilde dit niet maar werd ook geen alternatief aangeboden.
Er was helaas geen rib eye meer daarvoor in de plaats entrecot dat was de enige keus in vlees.
Toen maar gekozen voor de parelhoen.
Amuse en soep waren goed.
Groente op de kaart kwam niet overeen met op het bord.
Vond de bediening niet echt service gericht, als je ze al zag.
Desserts vielen tegen.
Vind de prijs kwaliteit verhouding erg tegenvallen.
Bij het afrekenen wilde ik uitleggen dat er iets mis was gegaan bij Groupon en wij een separate mail hadden maar hier wilde de serveerster niet naar luisteren, ze bleef mij onderbreken dit vonden wij uitermate irritant.
Zelfs deed ze een poging op mijn telefoon het zelf te willen gaan regelen....heel eigenaardig.
Dit alles zorgt ervoor dat we het niet zullen aanraden bij derde om hier te gaan eten.
Anko S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Bediening in bermuda. Harde stoelen (geen kussentjes). Wiebelende tafel (zelf opgelost). Eten en alles wel goed, maar het was het net niet. Voldeed niet aan onze verwachting. Niet voor herhaling vatbaar.
Sieta K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Leuk, sfeervol restaurantje. Gerechten verfijnd, kan nog iets verfijnder. B.v. Iets minder rabarbercompote bij het toetje. Ribeye, met friet en salade paste mijns inziens niet bij de rest van de gerechten qua kwaliteit, teveel friet en matige dressing. Met kleine aanpassingen kan het nog iets beter. Aardige ober.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Mooi oud pand, gemakkelijk te bereiken via parkeergarage van het gemeentehuis. Lekker eten en vriendelijke bediening. Gezellige avond gehad met oud collega's. Mooie centrale plek in het land
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
De eerste kennismaking met dit restaurant was er een om snel te vergeten. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand en dat was het beste.. Na vriendelijk welkom geheten te zijn,, hebben we de bediening niet vaak meer aan tafel gehad. De presentatie van de gerechten hield aan creativiteit over. Het hoofdgerecht een moot zalm voor de een en Rib eye voor de ander werd gebracht, terwijl de borden van het voorgerecht nog voor ons stonden. Op naar het dessert... rabarber met rood fruit, verbaast keken we naar de ene gehalveerde aardbei, dat was het rode fruit. Het kaasplankje was de winnaar. Nog niet eerder kregen we zo dun afgesneden stukjes kaas geserveerd, er werd zelfs een toeslag hiervoor gevraagd.
Na het dessert en meer dan een kwartier gewacht te hebben, uiteindelijk de rekening gevraagd. Ook dat duurde erg lang, terwijl het niet extreem druk was.
We maakten gebruik van Groupon korting, helaas zelfs met die korting stond de prijs/kwaliteit niet in verhouding tot elkaar. Jammer!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Fijn en hartelijk ontvangst. Heerlijk eten voor een zeer aantrekkelijke prijs. Vergeet het dessert niet! Bijzondere ambiance op een historische plek net achter de Oude Kerk en voormalige Ford garage Renes. Aanrader!!!!
TF F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Had een salade besteld met diamanthaas. Er waren slechts 2 dunne kleine stukjes vlees bij. Erg karig.
Vis had een vreemde smaak.
Wijn was prima
Matig al met al.
M.B. B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Eerste kennismaking met dit restaurant. Een heel fijne ontvangst, prettige ambiance, heerlijke wijn en heerlijk eten! Makkelijk parkeren. Zeker een aanrader
V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten in een pretige omgeving. Leuk een knus in een ongedwongen en ongecompliceerde sfeer. Gelukkig geen bediening die aan tafel uitgebreid komt vertellen wat er allemaal aan bijzonders op je bordje ligt. :-).
C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Eten was okay , maar zeker niet wat je verwacht voor volkends hun 105€ normale is . Wine was lekker , vries drank niet .en warm .(vlees was niet warm) . Van ons een ster is meer dan goed genog .
Karel R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Afgelopen Zaterdag 28/04 hier samen met mijn vrouw gegeten.
Uiterst vriendelijke bediening en service. Een minpuntje: mij Rib-eye was wel erg zenig verder was alles prima in orde.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We hebben het heel gezellig gehad en het eten was heerlijk. Als grotere groep is het niet altijd makkelijk voor een restaurant.
Wel vind ik dat de glazen en het bestek met de hand gepoleerd dienen te worden nadat deze in de vaatwasser zijn geweest. Dit was niet het geval en gold voor elk wijnglas en al het servies. Dat was eigenlijk het enige minpuntje.
Ap C.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Erg gezellig, goed ontvangen door de gastheer. Mooi oud pandje gecombineerd met een feestelijk menu! Leuk plekje om intiem en lang te tafelen.
Wenda V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het duurde heel lang voordat onze bestelling werd opgenomen en vervolgens werd gebracht. Ik had het idee dat ze ons steeds vergaten. Er werden ook geen drankjes opgenomen. En de amuse kregen we twee keer, chaotische bediening. Het eten was ook matig. Geen aanrader!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Huiselijke sfeer met aardig personeel 4 gangen menu met heerlijke zalm met asperge, soep, smaakvolle steak met salade en friet nagerecht crumble vanille ijs en peer