Proeverij de Azijnmakerij

Maurikstraat 20 3701 HC Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Bij Proeverij De Azijnmakerij in het hart van Zeist kun je genieten van smaakvolle gerechten in een sfeervolle huiselijke omgeving op een unieke locatie. Het restaurant is gevestigd in een prachtig monumentaal pand.

Proef traditionele Franse en Italiaanse gerechten met een exotische twist. Deze worden bereid met pure ingrediënten zonder het gebruik van half- of kant en klare producten.

Zo kun je vooraf genieten van een heerlijke Thaise gelakte varkenshaas met een kruidensalade. Gevolgd door een gebraden kip met sinaasappel, venkel en Pernod. En als afsluiter een heerlijke gegrilde ananas met kardemon kokosroom en praline.

Laat je verrassen door de traditionele gerechten met een exotische twist en geniet van de unieke locatie bij Proeverij De Azijnmakerij in Zeist.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Bushalte op 40 meter afstand
  • Kom je met de auto?
    Ons monumentale pand bevindt zich in een smal steegje, het is niet mogelijk om met de auto direct voor de deur te parkeren. Parkeren kan het makkelijkst in de parkeergarage aan Het Rond 1. Wij zitten 30 meter achter het gemeentehuis, kijk op Google maps,
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Geopend op dinsdag tot en met zaterdag vanaf 10.30. De keuken sluit rond 21.30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We aten een 3 gangen menu incl. een wijnarrangement. Kaasplank en wijnarrangement vonden we erg aan de prijs. Tip voor de gastheer: schenk af en toe een beetje bij tijdens het wijnarrangement. We kregen een korte en duidelijke uitleg van de wijnen. Parelhoen had met meer smaak bereid kunnen worden. Hertenstoof was erg lekker. Na toilet bezoek heb ik aangegeven dat het toiletpapier nagenoeg op was. Dit zou worden aangevuld; is niet gebeurd.
H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Vriendelijke mensen, heerlijke (kleine) maaltijden, in basic omgeving. Wel moeilijk te vinden, gemeentehuisgarage kan men tot acht uur terecht, uitrijden kan altijd.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Een gezellig en sfeervol ingericht restaurant met heel vriendelijke bediening, brengen een elegante en toch ook huiselijke sfeer. Een perfecte plek voor het lekkere en inspirerende eten van het restaurant. We hebben genoten en kunnen dit restaurant aanbevelen.
Ps. Goede en voldoende parkeergelegenheid om de hoek (parkeergarage van het gemeentehuis)
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk genoten van bijzondere gerechten en de gastvrijheid, een topavond gehad! Dank daarvoor en we komen zeker nog een keer terug.
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Prima en gezellig gegeten. Gerechten waren goed maar missen net de finesse om top te zijn. Leuke lokatie in een oud pand.
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere wijn en fijne bediening. Gerechten zagen er mooi uit en de portiegroottes waren prima. Fijne avond gehad!
M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle locatie. Ik ga meteen weer een groupon kopen om er snel voor de 3e keer te gaan eten. Echt een aanrader.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Hebben hier heerlijk gegeten (Via Groupon) ; verrassend, gevarieerd en enorm gezellige inrichting,
Enig minpuntje; Slechts 1 bier op tap (Maar wel een heel 'Leckere " :) )
Elleke L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de Groupon actie. We hebben het idee dat hierop de porties zijn aangepast. Er werden bijv. geen frietjes geserveerd (ook niet gevraagd). Het eten smaakte prima maar voor grote eters is het aan de krappe kant. De wijn is aan de prijs, een fles onder de 20 euro was niet beschikbaar. Water daarentegen was gratis.
Maud N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Leuke plek, lekker eten, fijne bediening. Heerlijke wijn!
nummer32 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Leuk restaurant. Leuke bediening. Ik vind de prijs kwaliteit /kwantiteit beter kan. Het was echter prima bereid.
De stoelen zijn wel een zit als je daar 2 a 3 uur zit.
R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hebben heerlijk verfijnd gegeten in een ongedwongen sfeer met prettige bediening. Een absolute aanrader! We komen graag nog eens langs.
R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het is moeilijk te vinden in het centrum van Zeist. Het zoeken is meer dan de moeite waard, het is een bijzonder leuke en authentieke zaak die het bezoek meer dan waard is. De vingerwijzer zal zeker zijn dienst gaan bewijzen.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Locatie leuk. Jammer dat de diamanthaas lauw/koud was
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gezellig, niet te groot restaurant, goede bediening en service (kon zelfs met een tikkie betalen want was geld vergeten) en lekker eten.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi bereid en mooi opgediend. Wijn qua prijs aan de hoge kant, maar smaakte wel goed. Qua temperatuur niet te dunne kleding aan.
Zeer de moeite waard om het steegje achter het gemeentehuis in te gaan!!
D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een karakteristiek pandje. Top! Zeker een aanrader.
Genoeg keuze op de kaart en alles even smaakvol bereidt.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wij zijn tevreden. Het is een uitdaging om er wat van te maken voor de kok. Het gebouw doet wel rommelig aan.
dat konden we niet zo erg waarderen
Wil en Kees van Reenen
Sandeep P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Lekker eten en vriendelijk maar bovenal persoonlijke aandacht bij de bediening. Zeer zeker een restaurant om aan te raden!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prima gegeten in een fijne aparte kamer. Goede bediening die goed de gewenste snelheid van de gangen aanvoelde. Beetje slechte akoestiek en wat warm, maar gelukkig konden er wat deuren open.

Aanrader voor een besloten avondje!