Proeverij de Azijnmakerij

-50% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Bushalte op 40 meter afstand
  • Kom je met de auto?
    Ons monumentale pand bevindt zich in een smal steegje, het is niet mogelijk om met de auto direct voor de deur te parkeren. Parkeren kan het makkelijkst in de parkeergarage aan Het Rond 1. Wij zitten 30 meter achter het gemeentehuis, kijk op Google maps,
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Geopend op dinsdag tot en met zaterdag vanaf 10.30. De keuken sluit rond 21.30

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Marg K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vorstelijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Een persoonlijke en authentieke bediening. Oiginele kaart. Warm aanbevolen. Wij komen zeker terug!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten op een donderdag avond. Bediening was prima en het viel op dat de kaart echt goed uitgelegd werd.
De inrichting is iets dat je aanstaat of niet. Wij vonden het industriële gebouw dat qua inrichting knus is gemaakt heel gaaf.
We hebben het als heel prettig ervaren en gaan zeker nog eens terug.
Veronique K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gisteren met een groupondeal hier gegeten. Binnenkomst was heel leuk, leuke sfeer en gastvrije bediening. Al snel werd het wat drukker en werd de bediening ook minder oplettend. Na 45 min het voorgerecht. De zalm smaakte goed. Daarna een uur gewacht op het hoofdgerecht. Deze viel helaas wat tegen. De pasta was smaakloos en het vlees lag op een zielig bedje van little gem. Door de opmaak leek dit meer op ijsbergsla.
Na het hoofdgerecht weer 45 min op het dessert gewacht. De koffie die wij tegelijk hadden besteld leek vergeten te zijn, maar werd alsnog uitgeserveerd nadat wij ons desert al op hadden.
Door de groupon deal was de prijs/kwaliteit verhouding oke. Anders vond ik de prijzen veel te hoog voor wat je er voor terug krijgt. Jammer!
DANIELA V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het is even zoeken als je er niet bekend bent, maar dan kom js binnen in een knus en gezellig pandje. Wij zijn er wezen eten met de Iens 50% korting, anders had ik het wel wat aan de prijs gevonden. Maar nu waren we€50 kwijt met zn tweeen voor 3 gangen.
Een vriendelijke eigenaar en vriendelijke dames in de bediening. Het voor en hoofdgerecht hebben we echt van gesmuld. Het dessert viel een beetje tegen. Hele machtige chocolade mouse en grote droge brokken koek
Maar overal hebben we echt met plezier gegeten.
Enkele tips. Voldoende toiletpapier en een schone handdoek bij het toilet zou fijn zijn. Nu waren ze allemaal gebruikt en in de wasmand gegooid. En het zou leuk zijn als de meiden van de bediening ook wat van de kaart weten. Bij elke vraag moesten ze de eigenaar roepen. En ons dessert, was een verrassingsdessert werd zonder verdere toelichting voor onze neus gezet. Toch wel leuk als ze even kunnen vertellen wat ze je voorschotelen.
Attie H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Geweldig authentiek restaurant,super vriendelijke bediening, echt een aanrader
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
In een prachtig gebouw bevindt zich niet alleen een restaurant, maar ook een ontbijt/lunchkamer. Prima eten, mooie plek, inrichting/sfeer goed. Wij hebben gegeten met de 50% Iensactie. Als ik het totale bedrag had moeten betalen had ik de prijs van 80 euro voor 2 personen erg hoog gevonden voor datgene wat we gegeten hebben. Toch een mooie plek om nog een keer terug te komen.
marlies02 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ontzettend lekker gegeten in een fijne, ontspannen sfeer! Echt een aanrader voor een heerlijke avond uit. Genoeg keuze op de kaart en is duidelijk aandacht aan de gerechten besteed.
Niek O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten was goed, maar de bediening liet steken vallen. Kennelijk zaten wij aan het Murphytafeltje. Dat kan natuurlijk. Alleen werden er geen duidelijke pogingen gedaan dit te herstellen. Onduidelijkheid over wijn, de amuse, lang wachten, geen attente bediening, bijvoorbeeld zelf naar de keuken lopen, omdat je een dessert wil bestellen. Aan het einde van de avond werd hier door bediening niet op terug gekomen, terwijl wel is aangegeven waarom er geen fooi is gegeven.
We hopen dat ze er wat mee gaan doen. Zeker gezien er veel commentaren over hetzelfde probleem gaan.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Nice place!
Daniel J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben hier gisteravond heerlijk gegeten! De locatie vinden is even een uitdaging, maar de moeite meer dan waard. De service kan echter iets beter, de amuses waren bijv. al op toen ons eerste glas wijn arriveerde... Wel zonde, wanneer ze dit zouden verbeteren (zie tevens overige recensies), dan zouden ze al snel stijgen naar een 9 i.p.v. gemiddeld een 7,5 als eindcijfer.
Beste Daniel, dank je wel voor je recensie. Jouw feedback helpt ons bij het continue verbeteren zodat onze gasten zich herkennen in onze filosofie "Persoonlijk, smaakvol & sfeervol". Graag laten we je volgende keer zien dat we naar je tips hebben geluisterd.

Han G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten, kip en vis iets aan de te droge kant, borden mooi opgemaakt. Lekkere amuse, kaasplank en voorgerecht. Mooie locatie, fijne akoestiek, mooi ingericht en erg vriendelijke en prettige eigenaar / ober!
Beste Han, dank je wel voor je recensie. Jouw feedback helpt ons bij het continue verbeteren zodat onze gasten zich herkennen in onze filosofie "Persoonlijk, smaakvol & sfeervol". Graag laten we je volgende keer zien dat we naar je tips hebben geluisterd.

Arnout D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Top! Kende het niet dus mooi restaurant erbij
Beste Arnout, dank je wel voor je mooie recensie. Graag tot een volgende keer.

Adriaan A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heel lekker en fijne vriendelijke ambiance. Leuke zaak.
Beste Adriaan, dank je wel voor je mooie recensie. Graag tot een volgende keer.

Maria2016 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zat met groep collegas in zijkamer. Voorzieningen waren goed, koffie en thee ook goed verzorgd en de lunxh was uitstekend maar de stoelen zijn niet echt geschikt om langer dan een halfuur op te zitten.
Beste Maria, dank je wel voor je recensie. Jouw feedback helpt ons bij het continue verbeteren zodat onze gasten zich herkennen in onze filosofie "Persoonlijk, smaakvol & sfeervol". Graag laten we je volgende keer zien dat we naar je tips hebben geluisterd.

Flinti V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Azijnmakerij. Een sveervolle locatie op een centrale plek. Een aanrader als je een restaurant zoekt in Zeist en omgeving!
Beste Flinti, dank je wel voor je aanbeveling.

stijnvanderwoude .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst was hartelijk maar zeker niet opdringerig. We kozen voor een 4 gangendiner waar we nog een amuse en soep bij vooraf kregen. Het eten zelf was erg smaakvol, goed porties en het kwam in een mooi tempo. Eigenlijk geen verbeteringen mogelijk op het eerste oog! Zeker een aanrader.
Beste Stijn, dank je wel voor je recensie. We zien je graag weer een keer in Proeverij de Azijnmakerij

Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voortreffelijk en origineel
Beste Nancy, dank je wel voor de mooie recensie. Zien we je binnenkort weer terug in Proeverij de Azijnmakerij?

PhilipIdenburg .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ik vrees ondanks de mooie plek een grote teleurstelling zowel qua eten als bediening. 3 uur gezeten en onze gastheer lukte het met slechts 5 tafeltjes met gasten, ons tot twee keer toe te vergeten te bedienen zodat we voor € 160,- niet verder gekomen zijn dan een hoofdgerecht. Nu kennen we de horeca redelijk goed en zijn dan ook over het algemeen mild want kan een keer misgaan met staf die ziek is. Maar ons dan een dergelijke rekening te presenteren en als je weet dat het buurtbewoners zijn, stuur je de gasten toch niet weg zonder ze in ieder geval een gratis drankje aan te bieden of voorgerecht voor de volgende keer te beloven!?
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Weer heerlijk verfijnd gegeten bij de Azijnmakerij. Aandacht voor wijn en eten tegen een zeer nette prijs. Ambiance is robuust, landelijk. Knus. Black angus is een aanrader!
Ferdy W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
tja........... begrijp de "goede" recensies ook niet helemaal maar goed het blijft toch allemaal een persoonlijke ervaring. De juiste balans tussen prijs/kwaliteit/hoeveelheid was ver te zoeken. Ben zelf geen grote eter maar wanneer ik ook het bord van mijn vrouw schoon moet likken zegt wel genoeg. Als voorbeeld een voorgerecht van coquille waarbij ik 4 stuks gepresenteerd kreeg die je in 1x aan je vork kon prikken!!!!! Verder een 2e glas wijn waar ik nog steeds op zit te wachten tja.... Misschien een leuke gezellige locatie maar ik had mijn buik er gelijk al vol van. Over de rest zullen we het maar niet hebben. Waar wij normaliter 3 a 4 uur gezellig tafelen hadden we nu binnen 1,5 uur onze jassen al weer aan. Dessert en koffie hebben we elders genuttigd. Achteraf diverse Zeistenaren gesproken. Geen van hen was op de hoogte van het bestaan van dit etablissement, zegt dat voldoende? Doe er je voordeel mee.