Proeverij de Azijnmakerij

Maurikstraat 20 3701 HC Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Bij Proeverij De Azijnmakerij in het hart van Zeist kun je genieten van smaakvolle gerechten in een sfeervolle huiselijke omgeving op een unieke locatie. Het restaurant is gevestigd in een prachtig monumentaal pand.

Proef traditionele Franse en Italiaanse gerechten met een exotische twist. Deze worden bereid met pure ingrediënten zonder het gebruik van half- of kant en klare producten.

Zo kun je vooraf genieten van een heerlijke Thaise gelakte varkenshaas met een kruidensalade. Gevolgd door een gebraden kip met sinaasappel, venkel en Pernod. En als afsluiter een heerlijke gegrilde ananas met kardemon kokosroom en praline.

Laat je verrassen door de traditionele gerechten met een exotische twist en geniet van de unieke locatie bij Proeverij De Azijnmakerij in Zeist.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Bushalte op 40 meter afstand
  • Kom je met de auto?
    Ons monumentale pand bevindt zich in een smal steegje, het is niet mogelijk om met de auto direct voor de deur te parkeren. Parkeren kan het makkelijkst in de parkeergarage aan Het Rond 1. Wij zitten 30 meter achter het gemeentehuis, kijk op Google maps,
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Geopend op dinsdag tot en met zaterdag vanaf 10.30. De keuken sluit rond 21.30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Azijnmakerij

U.M. H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We waren er om 17.00 uur en kregen volop aandacht door de bediening. Toen het om 19.00 uur druk was stonden onze borden 5 kwartier leeg voor onze neus voordat we de nagerechten konden bestellen. Duidelijk een gevalletje van onderbezetting. Overigens, een prettige ambiance en heerlijk eten. Met uitzondering van nou juist het nagerecht, waarop we zo lang zaten te wachten. Dat kwam waarschijnlijk zo uit de koelkast.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Aanwinst voor Zeist! Leuke locatie, attente bediening en prima food! Toen wij er waren was er ook een grote groep maar doordat zij in een aparte ruimte aten, hadden we daar geen last van. Ook een leuke plek voor bijeenkomsten dus.
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het eten was van een zeer hoge kwaliteit.
Wij hebben een geslaagde avond gehad.
Wij komen zeker terug.
De locatie was ook gezellig
A V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk ontspannen gegeten. Gezellige bediening en rustig genoeg voor een goed gesprek. Eten van goede kwaliteit.Dessert was mij iets te zuur en te weinig crumble. Kaas voor kaasplankje werd op verzoek op tijd uit de koeling gehaald wat de smaak ten goed kwam. Complimenten
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prettige ontvangst. Lekker amuse en twee voorgerechten, qua opmaak bleef het hoofdgerecht wel wat achter bij de voorgerechten. Smaak was overigens prima. Wel gek dat dat de Italiaanse rode wijn op was, ook goedkoopste in het assortiment. Alles bij elkaar lekker gegeten in een sfeervol restaurantje, zeker voor herhaling vatbaar.
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Helaas waren wij wat teleurgesteld. Na goede berichten in de krant gingen wij vol verwachting er heen.
Ontvangst was prima en de entourage geweldig. Helaas na aankomst van 19.15 kregen wij na tussenkomst van 2 kleine tussengerechten om 20.45 pas het hoofdgerecht. Naast ons zaten ook mensen die
heel lang moesten wachten en daar wat van zeiden ook de serveerster antwoordde daarop met ja nog 5 min. wat uiteindelijk 20 min werd. Ook bleek een gerecht wat op de menukaart van de
website stond, nu niet verkrijgbaar te zijn. En een voorgerecht was ook niet meer verkrijgbaar omdat dat al uitverkocht was!!?? Het was woensdag en dat is de 1e dag van de week dat ze open zijn dus... vreemd.
Al met al vonden wij het vrij teleurstellend. Wat heel jammer is want de plek is geweldig.
Floris S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuke locatie, al ligt het wat verstopt. Toch was de rest helaas wat teleurstellend. Lang wachten, maar dat is niet erg wanneer het eten goed is. Maar ook dat was niet speciaal, zeker niet tov de prijs. Misschien had de kok zijn dag niet, mogelijk nog eens in de herkansing.
abakkenes .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
heerlijk gegeten,aandacht kan iets beter maar er druk.
mooie en lekkere gerechten en vernieuwend.
prijs kwaliteit met kortingsbon heel erg gunstig,zonder bon goed
jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk avondje gehad , waarbij de gasten echt verwend worden ! Alle gerechten zeer verfijnd klaar gemaakt.
Ook geen gehaast maar heerlijk vertoeven in huisachtige sfeer.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima plekje in Zeist, jammer van het lange wachten op en tussen de gangen, vriendelijke serveerster en eten matig... geen echte aanrader
Asha B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuke uitstraling van het restaurant, grote huiskamer.
Heerlijk gegeten, mooi opgediend. Vlotte bediening bij de eerste gerechten, maar toen het drukker werd, moesten we langer wachten. De verwarming mag hoger. Ongedwongen sfeer.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg leuk om in deze ambiance te eten. Kwalitatief erg goede gerechten. Bediening was aardig en voorkomend. We komen zeker terug!
lavendelenpistache .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
De prijs is VEEL te hoog voor wat je krijgt!!! Sla + groente smaakloos en zonder dressing. Ik kon een beetje jus krijgen. Opmaak kunnen ze leren van Masterchef Australië. Mijn crumbletoetje was te zuur. Dit zou opgelost kunnen worden met een beetje room.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Twee van ons gezelschap hadden de zeeduivel besteld. Toen de gerechten kwamen bleek dat er helemaal geen zeeduivel was en men zonder dat te melden kabeljauw had klaargemaakt. Smoes toen we klaagden was, dat we de oude kaart hadden gekregen. Wachttijd was al steeds lang, dus maar geaccepteerd, maar als je je gast zo niet serieus neemt, moet je het niet gek vinden dat deze gast niet meer terugkomt.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Met grote groep gegeten. Vooaraf veel af kunnen stemmen en er was een heerlijk drie-gangen keuze menu voorbereid. Heerlijk eten, prettige bediening en fijn dat het verantwoord eten is!
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten,
vriendelijke bediening, leuke sfeer.
Wachttijd kon misschien iets beter
Kom zeker nog een keer terug

....".........
rapha .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
De prijs kwaliteit verhouding was nu voor ons wel goed omdat we Groupon korting hadden.
Het personeel was niet op de hoogte van de vierde gang voor Groupon terwijl de kaart maar 3 gangen heeft. Dat veroorzaakte enige verwarring toen we er om vroegen. Is wel opgelost met een soepje als extra gang.
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Was verrassend en erg lekker in een goede aangename omgeving.
Het voorgerecht buitengewoon lekker en mooi geserveerd.
Ook het hoofdgerecht heeft heerlijk gesmaakt.
Hartelijk dank
Ton & Helen van Akooy
P. V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Na binnenkomst duurde het meer dan een half uur eer we wat te drinken kregen. Er was duidelijk personeelsgebrek. Het duurde 4 uur voordat we het nagerecht konden bestellen, dit hebben we echter niet meer afgewacht en zijn zonder vertrokken. Het eten was verder goed, maar de salade geitenkaas met vijgen bevatte geen vijgen. De soep was verrukkelijk.
Jorg B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Geen beste eerste ervaring met het restaurant.
Bediening liet lang op zich wachten. Twee minuten voor het voorgerecht kregen wij brood aangeboden.
Hoofdgerecht niet bijzonder. Spinazierisotto erg zout. Krielkip wisselend qua smaak

Fooi werd niet geaccepteerd vanwege in de ogen van de bediening slechte service, het ziek zijn van twee koks.

Hoogst waarschijnlijk zullen wij hier niet terugkomen om nogmaals te eten