Proeverij de Azijnmakerij

Maurikstraat 20 3701 HC Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Bij Proeverij De Azijnmakerij in het hart van Zeist kun je genieten van smaakvolle gerechten in een sfeervolle huiselijke omgeving op een unieke locatie. Het restaurant is gevestigd in een prachtig monumentaal pand.

Proef traditionele Franse en Italiaanse gerechten met een exotische twist. Deze worden bereid met pure ingrediënten zonder het gebruik van half- of kant en klare producten.

Zo kun je vooraf genieten van een heerlijke Thaise gelakte varkenshaas met een kruidensalade. Gevolgd door een gebraden kip met sinaasappel, venkel en Pernod. En als afsluiter een heerlijke gegrilde ananas met kardemon kokosroom en praline.

Laat je verrassen door de traditionele gerechten met een exotische twist en geniet van de unieke locatie bij Proeverij De Azijnmakerij in Zeist.

Meer informatie over restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Bushalte op 40 meter afstand
  • Kom je met de auto?
    Ons monumentale pand bevindt zich in een smal steegje, het is niet mogelijk om met de auto direct voor de deur te parkeren. Parkeren kan het makkelijkst in de parkeergarage aan Het Rond 1. Wij zitten 30 meter achter het gemeentehuis, kijk op Google maps,
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Geopend op dinsdag tot en met zaterdag vanaf 10.30. De keuken sluit rond 21.30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Proeverij de Azijnmakerij

Karin D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Hier gegeten via Groupon. Het menu op de site van Groupon was totaal anders dan de menukaart in het restaurant zelf. Vis op de kaart was op (terwijl we als eersten in het restaurant zaten). In plaats daarvan was er rode poon. Deze zat vol met graten. De aardappelgratin daarnaast was niet gaar. Zeker geen menu ter waarde van 111,50 euro voor 2 personen.
M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
prettige rustige omgeving, het eten lekker ook met de lactose, aanpassing

We hadden het over de naam :restaurant-proeverij de Azijnmakerij
Geeft een wat samentrekkende mond/maag reflex.
"De Oude Azijnmakerij" geeft meer afstand in de tijd en minder zuur gevoel!!
Een idee?.. met vriendelijke groet, Gerda van Hulst
Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We hadden de aparte ruimte geboekt (zonder extra kosten). Goede bediening en uitstekend eten! Aanrader, wij gaan volgende keer weer hier naar toe.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeer lekker, smaakvol menu ! Zeer vriendelijke bediening ! Echt een aanrader !
Het was opvallend rustig, misschien door de, een beetje, verborgen ligging.
Het loont de moeite om het restaurant te bezoeken.
Annelijne V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Dit was echt top! Heerlijk eten, goede service, leuke sfeer en onverwachts aparte locatie (op een leuke manier). I kom zeker nog eens terug!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten met een Groupon bon. Alles van uitstekende kwaliteit maar geen culinaire hoogstandjes. De normale prijzen van de gerechten en wijnen vind ik aan de hoge kant.
john D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Klein maar fijn zeggen ze dan, eten was prima, niet heel denderend. Goeie wijnen.. Steak te lang gebakken terwijl wij expliciet aan hebben gegeven medium-rare. Leuk klein pitoresk pandje in een zijstraat in Zeist. Echter wel veel spelende kinderen gezien het midden in een appartement-woonwijk is.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten, erg vriendelijke bediening en leuke ambiance!.
Zeker voor herhaling vatbaar! En aan anderen aan te bevelen!
Dorien.quik Q.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Het was een heerlijk etentje waarbij vooral de verscheidenheid aan smaken per gerecht opviel; echt een streling voor de tong. Daarnaast was het terras ook nog eens koel waardoor de warmte geen spelbreker werd met zijn 35 graden..
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Op een verrassende plek ontdekten we De azijnproeverij. We hebben genoten van de heerlijke verse gerechten. De bediening was hartelijk en attent. Kortom, een hele fijne avond gehad.
Asha B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Buiten op het terras gezeten.
Lekker gegeten, leuk opgemaakt.
Bediening liet lang op zich wachten, 1 persoon in de bediening. Wel heel vriendelijk.
Ward S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
super gegeten met goede muziek in een leuke gelegenheid. we hadden veel te bespreken en daar speelde het personeel goed op in.
Dorien.quik Q.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het eten was heerlijk, we werden gewoon in de watten gelegd,
precies wat je wilt als je een avondje uit bent.
Ik kom zeker terug!!
D. Q.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
heerlijk gegeten en een verrassende locatie. vriendelijke ontvangst. goede wijnen.
wij komen zeker weer. met goed weer gezellig op het terras en later binnen.
een gast is gluten en lactosevrij en daar is bijzonder goed mee om gegaan.
R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een prima ambiance en zeer vriendelijke en goede bediening.
Dit was voor ons een heerlijk avondje uit.
E.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Met erg veel smaak de entrecote en het zeevruchten stoofpootje gegeten. Keuken is op erg hoog niveau. Zeer vriendelijke bediening.
Rudy C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een mooi pand, gezellig en sfeervol ingericht, goeie bediening, heerlijk gegeten. Ga er eens naar toe en ontdek het zelf.
Johanna J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Het restaurant is in een schitterend pand; het is een echte azijnmakerij geweest. Het feit dat de ruimte ook vrij klein is geeft het een huiskamersfeer; de eigenaar doet het meeste zelf, met een medekok. Het is daardoor heel persoonlijk, wat wij heel prettig vinden.
Ook de wijn was goed; we mochten eerst proeven alvorens een keuze te maken. De amuse was zo veelbelovend dat onze verwachtingen niet helemnaal waargemaakt werden; sommige finesses aan de gerechten kunnen nog wat verbeterd worden, maar bovenal hebben we een heerlijke avond gehad en kunnen we de Azijnmakerij aanbevelen..
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben erg lekker gegeten en genoten van het 4-gangen groupon diner. De starter van geroosterde paprikasoep was TOP! Ook de andere gerechten waren heerlijk. Kortom we hebben genoten. Prijs-kwaliteit helemaal geweldig. We komen zeker terug.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Voorgerecht zalm was middelmatig, hoofdgerecht zeebaars is door mijn man terug gestuurd. Ik heb het zelf gegeten, maar het was alles behalve speciaal of smaakvol. Mijn man werd een alternatief aangeboden of eventueel een dessert maar hij had aan beide geen behoefte. Toch verrassend dat wanneer je dan de rekening krijgt het gerecht gewoon volledig op de rekening staat. Ik heb er verder niks over gezegd, maar als je klant- en service gericht wilt zijn, dan haal je het gerecht van de bon. Mijn inziens zonde van het geld.