Proeflokaal

Zaterdag en Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
JdeWaard .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Een fantastisch restaurant bij en door het Albedacollege in Maassluis. Prima ontvangst, prachtige inrichting, maar vooral leuke jonge mensen die onder begeleiding van docenten van het Albedacollege het vak onder de knie krijgen. Van keuken tot bediening. Per seizoen wisselende kaart, wij aten als voorgerecht o.a. Vis voor morgen: Cheviche van makreel, venusschelpjes op avocado met gele curry crème en korianderolie. Als hoofdgerecht: Van het land: Gegrilde bavette met barbecueboter en huisgemaakte dikke frieten

Echt aan te bevelen. Wij hebben er met z'n vieren heerlijk gegeten, maar eerder ook al een keer geluncht. Wij komen er vaker.
Leijendekkers .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Ik/we heb(ben) lekker gegeten, genoten van de ambiance die de cursisten in hun laatste jaar in hun werk hebben en ook laten zien, de service die ze verlenen + de begeleiding die bij het door mij gekozen kaasplankje werd gegeven, compleet met zwarte handschoenen. Natuurlijk is niet alles tip-top ( b.v. opdienen en afruimen in bepaalde gevallen ) maar als je dat wil moet je naar een volleerd restaurant gaan. Het was niet voor de 1e keer en zeker niet voor de laatste keer dat wij daar waren. Compliment ook voor de kwaliteit van porselein, glaswerk en bestek. Dit maakt op zich al een prima indruk. Ann en Hans Leijendekkers
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Bediening is vriendelijk, gastvrij & behulpzaam, gezellige sfeer.
Het eten was erg lekker, koks zijn ook erg vriendelijk, kom zeker nog eens eten
Karel P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
zijn vanmiddag met z.n. 4 wezen lunchen vooraf soep leuk geserveerd in 2 leuke kopjes
bouillon en een geb. soep was ergs smaakvol. daarna bruinbrood met ger. zalm met een
dillesaus was perfekt leuke bediening is echt een aanrader.
Ferdi M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Ik heb heerlijk gegeten in dit studenten restaurant de prijs kwaliteit is geweldig. We hebben 3 gangen gegeten voor plus minus €15,- per persoon.
Omdat de studenten erg gefocused waren hebben we ook daar erg van genoten.

alom geweldig!

Nur O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Afgelopen woensdag avond wezen eten met mijn vriend. Het was erg druk de bediening deed het goed ondanks het studenten waren die mij geholpen hebben ze mij professioneel adequaat bediend. Ook het eten was heerlijk en mooi gepresenteerd, ik heb de vegetarische groente taart gegeten en mijn vriend had de hertenbiefstuk. De desserts zijn ook erg aan te raden!
We zullen zeker terug komen want ook de prijs is erg aantrekkelijk!