Proeflokaal Zuiders

Markt 5 5401 GN Uden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Zuiders

Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij komen bijna wekelijks bij zuiders en onze favoriet is de surf en turf ,heerlijk alleen jammer dat de "saus"bij het vlees veranderd is .hij was eerst veel smakelijker.maar het blijft een lekker gerecht.ook de pinxtos bevallen ons erg goed.
Florie V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Heerlijk geluncht op het gezellige terras van Zuiders. Ze hebben een uitgebreide kaart met lekkere (lunch)gerechten. Onze club sandwich en duo van carpaccio en zalm met krabsalade was hemels! Heerlijk brood, verse producten, lekkere sauzen, mooi gepresenteerd en rijkelijke porties. Ook waren we onder de indruk van alle andere gerechten die de gasten om ons heen uitgeserveerd kregen. Ik ben hier in de loop der jaren een aantal keren geweest en de kwaliteit is heel constant. Het personeel is altijd even vriendelijk en de sfeer zowel binnen als op het terras is gezellig en sfeervol. Wij wonen helaas niet in de buurt, maar als de gelegenheid zich voordoet dan verheugen wij ons al op een bezoekje aan Zuiders!
Avdrpas .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Al verschillende malen hier gegeten. Het is altijd goed. De kaart is niet groot, maar er is genoeg gevarieerde keuze. De porties zijn ook van een prima formaat. Lekkere koffie. De bediening is ook prima. Als er mensen ingewerkt worden merk je gelijk dat hier veel aandacht aan besteed wordt. Ik hou daar wel van. Het is geen groot restaurant, maar wel erg sfeervol! Het is hip ingericht.
Paulusvught .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Voor een voorstelling in theater hier met 3 man een hapje gegeten. Tafeltje voorin gekregen, pal onder/naast provisorische garderobe waardoor ik steeds naar voren moest als iemand zijn/haar jas wilde pakken. Bier en rosé besteld. De fles rosé was proefbaar al langer open wat de smaak niet ten goede kwam. We hebben alleen een hoofdgerecht besteld, mixed grill, gamba's en spareribs. Daar was niets mis mee. Behoorlijke porties en smaakvol. Echter voor een proeflokaal niet spectaculair. Niveau lunchroom/eetcafé. Personeel mag iets meer aandacht schenken aan de klant, na 2 keer vragen om de rekening zijn we zelf maar naar de bar gelopen hiervoor. Prijs kwaliteit is in goede verhouding naar mijn idee, en voor een snelle hap is dit een prima locatie. beste plaatsen zijn tegenover de bar.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Zeer mooi ingericht proeflokaal, geen standaard restaurant, maar een plaats waar je vele pintxos kunt eten.
Dit is een soort Tapasidee, vele kleine hapjes/gerechtjes, maar ook "normale" gerechten.
Wij hadden de tomatensoep en mini loempia's als voorgerecht en de Nasi goreng (zuiders style) met gamba's en saté en de BLT cheeseburger.
De voorgerechten waren erg lekker, de grote tomatensoep is al bijna een maaltijd op zich, dus hou daar rekening mee.
De loempia's waren er ook genoeg en naar tevredenheid.
De nasi als hoofdgerecht werd erg lekker gevonden, alleen een sausje (satésaus of iets dergelijks) ontbrak helaas.
De Cheeseburger was lekker, alleen wat ik zelf jammer vond was dat deze geserveerd wordt op toast. De vormen rond en driehoekig passen gewoon niet handig bij elkaar.
Ik begrijp dat ze ook aan dit gerecht een eigen tintje willen geven, maar volgens mij moet dat ook met een bolletje kunnen.
Ook ontbrak in mijn optiek een lekker sausje op de burger.
De bediening is erg netjes en aardig en wij gaan daarom ook zeker nog weleens terug.

Marc V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Lekker tapas/pinxtos wezen proeven, een 18 tal gerechtjes gegeten, smaak was over het algemeen goed, leuke opmaak van de pinxtos en relatief grote porties. we komen zeker terug
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Koffie met gebak genomen. Appeltaart en cheesecake was erg koud. De fruitmix bij de cheesecake zo mogelijk nog kouder. Zat net geen ijs in.
Koffie was prima, het schuim van de cappuccino kan veel beter. De slagroom bij de taart was vooral lucht, kwam uit een spuitbus en werd vloeibaar tijdens het eten.
De taart werd opgediend toen de koffie al op was. Gevraagd of dat altijd zo was.
Argument: onze taarten staan niet klaar maar worden vers gesneden en gemaakt. Om de klant niet te lang te laten wachten serveren wij vast de koffie.
Volgens mij toch toch maar eerst de taart klaarmaken, dan met de koffie beginnen en de klant 2 minuten later bedienen.
Willemein- .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
High Wine een enorme tegenvaller, bestond mn uit belegd brood met enkele gefrituurde snacks, alleen het soepje bij aanvang was lekker.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
De naam belooft meer. Van een proeflokaal verwacht je spannende en vernieuwende gerechtjes. Dat is geenszins het geval bij Zuiders. Wel gewoon een leuk lunchcafé met terras. Niveau garnalenkroketje ommeletje.
Ef1987 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Leuke lunchkaart en lekkere gerechtjes. Alles goed op smaak en goede hoeveelheid. Ook originele gerechtjes. Zeker een keer gaan lunchen!