Proeflokaal Thomas

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Gezellig eetcafe met leuke en vlotte bediening. Er was ons verteld dat je bij Thomas heerlijke biefstuk kunt eten. We werden niet teleurgesteld: een prima biefstuk van een goede slager. Plus een flinke portie superverse salade en een idem portie frites. En daarbij lekker ouderwets heerlijke jus en een witte boterham. En dat voor € 11,00, wat wil een mens nog meer, alleen een vegetarier niet. Er is geen menukaart, alleen biefstuk op bepaalde avonden, er is ook nog een pasta-, sate- en verrassingsavond. Thomas werkt in 3 shifts en reserveren is nodig.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Vanavond in Noordwijk een een biertje gedronken bij Proeflokaal Thomas. Vriend Ferry en ik kregen een heerlijke Hertog Jan, precies op temperatuur.
Leuke babbel gemaakt met de barkeeper/eigenaar die vertelde dat er op de maandag dinsdag biefstuk wordt geserveerd. Wel, dat wilden wij wel eens proberen.
Overheerlijke biefstuk, die niet onder deed voor die van de welbekende Loetje, maar wel de helft goedkoper was!
Lekkere frietjes, een goede salade, en vriendelijk personeel maakte het feest compleet.
Voor : 8 bier, 2 biefstuk met salade en friet, een cappucino en een gewone koffie : 46,25 ?
Tsja, dan komen wij zeker terug......
Es9 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Decor van een gezellig donkerbruin café met veel historie van Noordwijk aan de wand. Als je geen zin hebt om te koken is Thomas de plek. Heerlijk eten voor een betaalbare prijs!
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Vrijdagavond trek in een hapje.
Collega had ons geatteneerd op dit cafe/eetlokaal
Wel trek in sate, en dat is er op vrijdag.
Dus telefonisch een tafeltje gereserveerd. Bij aankomst was er een feestje aan de gang. Muziek erg luid, mensen buiten op t terras,
Op een gegeven moment ging de muziek nog harder, echt hoofdpijn hard en kwam t gezelschap naar binnen.
Wij konden ons niet meer verstaanbaar maken en zijn er vandoor gegaan. Het feestje zou nl nog wel even duren.
Raar dat ze ons toen we reserveerden niet even van t feestje vertelden.
Ook helemaal niet raar dat er in een cafe harde muziek gedraaid wordt tijdens een feestje! Maar ga dan niet doen alsof je een proeflokaal bent en ga dan geen argeloze gasten eten serveren terwijl een stel uitgelaten joelende mensen het Wilhelmus zingen en loeiharde muziek draaien!!
Frederieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Ik was hier op zondag en dan eet je biefstuk. Voor 11 euro vind ik dit een heel goede maaltijd. De biefstuk is van goede kwaliteit, goed gebakken, en het sneetje casinobrood past er goed bij. Het deed me aan vroeger denken. De jus is vrij vet maar ik vond dat lekker. De friet was niet bijzonder en de salade helemaal niet (ijsbergsla, waterige tomaten, gekookt ei en dressing), maar voor de prijs en de kwaliteit van de biefstuk kom ik hier zeker terug.
Ik was alleen en dan kun je aan de bar eten zodat je niet met alle andere eters wordt geconfronteerd. Maar je zit dan wel met je neus bovenop de bediening, en iedereen die afrekent doet dat ook bij de bar dus het is een onrustige plek. Bovendien zit er een barre aan de bar bevestigd, en door het gat ertussen valt eten van je vork direct op je kleding.
De bediening was heel vriendelijk en het ging redelijk snel.
Reserveren is nodig, zeker voor de eerste twee shifts. Ik zat in de eerste shift, het zat vol en mensen die kwamen vragen of ze toch nog konden eten werden allemaal weer weggestuurd.
Absoluut een aanrader om even snel, goed en betaalbaar te eten.
Niki70 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Fantastische biefstukken, heerlijk wit casinobrood, geweldige jus, perfecte friet en prima salade (hoewel mijn tafelgenoten de dressing liever in een apart bakje hadden gekregen, was wat veel). En dan de verbazingwekkend lage rekening (€ 10 p.p.). Ook fijn: geen keuzestress, biefstuk it is. En de bediening in deze bruine kroeg is snel en attent. Kortom: wij komen graag terug.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Op maandagavond met vriendinnen een heerlijke bieftstuk met friet en salade gegeten. Echt een aanrader: goed van smaak, vers en gezellige sfeer.
De Bobb D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Proeflokaal Thomas is voor iedereen die lekker ongedwongen een hapje wilt eten. Je weet precies wat je eet op de dag dat je reserveert, heerlijk! De bediening is uitermate vriendelijk en heeft/maakt altijd tijd om een praatje te maken. Ik geef het eten,service en decor alledrie een 10 omdat de prijs/kwaliteit volledig in verhouding is! Je krijgt misschien zelfs meer kwaliteit voor de prijs die je betaald! Absolute aanrader!
Han H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Elke dag een vast gerecht. Op vrijdag hebben ze saté, van de haas of kip. Bij ons hadden ze per ongeluk 1 keer varken gegeven ipv kip. Werd direct rechtgezet en verse kipsaté gebracht. Die was van het huis. De kip was heerlijk mals, en ze serveren er friet en salade bij. Wijn is er lekker (we hadden Chardonnay en Valpolicello), maar aan de dure kant.

Verder was er vrijdag een borrel, hierdoor was het tijdens het eten wat luidruchtig.

Reserveren zeker aan te raden, het is er redelijk klein en ze werken met drie shifts verdeeld over de avond.