Proeflokaal Sijgje

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Sijgje

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Leuk restaurant met een duidelijke formule. Drie gangen voor een prima prijs. Geen culinaire hoogstandjes maar vooral de bekende gerechten. Niet te grote porties maar daardoor in 3 gangen voortreffelijk. Een aanrader om regelmatig even binnen te vallen. Ook met kinderen een aanrader.
StefanDe .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Op een lekkere avond in de tuin van het restaurant gegeten. Eerste keer hier. Een drie gangen diner voor maar 14,25. Zou het wat kunnen zijn voor dat geld? Restaurant ziet er verzorgd en mooi uit. En bijna alle tafels bezet. Bediening jong en nog niet al te ervaren, maar voor de rest wel attent. Er is meer dan genoeg keus aan gerechten op de kaart en er zijn wat specials. De gerechten zijn verzorgd, maar niet super bijzonder. Dat mag je voor dat bedrag dan ook niet verwachten. Bij het hoofdgerecht was de kip iets droog, maar de 'Sijgje' burger was erg smaakvol.

Al met al een restaurant waar je voor relatief weinig geld, lekker ongecompliceerd kunt eten in een gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk gegeten voor weinig geld. Onze verwachtingen waren vooraf niet hoog gespannen want een 3 gangen menu voor 14,25 en dat in Nederland.
Maar het was geweldig lekker. Je kunt zelf je menu samenstellen.
Heel vriendelijke en attente bediening.
Niets dan lof en zeker een aanrader.
Bourgon655 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisteravond weer even langgeweest. Wilde even het nieuwe interieur bewonderen na de verbouwing. De toiletten zijn prachtig geworden. Maar dat niet alleen. Wederom heerlijk gegeten, ditmaal met mijn vrouw. Zaak zat helemaal vol. Vooraf de oosterse salade en de gebakken gamba's in een jasje (of zoiets, het was de special. Als hoofdgerecht allebei de varkenshaas saté . Daarna zaten we vol. Ik nog een kopje koffie en mijn vrouw een heerlijke chocolate Macchiato . Kortom was weer fantastisch. Complimenten Sijgje
Eva1974 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Ongelofelijk wat een aansluiting. Jong en onervaren bediening. 3 gangen menu's van 15 euro maar wij hadden liever lekker gegeten voor wat meer geld. Stokbrood was oud en droog. De garnalen als hoofdgerecht waren ver onder de maat. Twee stokjes met wel vier kleine garnalen. Extra friet werd doorberekend. Zonde, dit terwijl de locatie erg leuk is.
Els F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gezellige sfeer leuk terras. Jong en onervaren personeel. Service is onvoldoende. Er werd cola gemorst en bierglas was gebarsten. Hier werd verder weinig mee gedaan. Vitello Tonnato was onder de maat en te weinig in vergelijking met ander voorgerechten. Burgers waren ok. De gamba's waren voor een hoofdgerecht zwaar onder de maat. 4 kleine garnalen aan een spies is voor een voorgerecht ok maar zeker niet voor een hoofdgerecht. Wij komen niet meer terug.
Romy B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Nog nooit zulke slechte bediening gehad. Dit ligt absoluut niet aan de vriendelijke dames die rondlopen, maar puur omdat het restaurant de drukte niet aan kan. We moesten 15min wachten tot we onze drankjes konden bestellen, meer dan 30min voor het voorgerecht en na nog eens 40min op het hoofdgerecht te moeten wachten waarbij ons nog niet eens een drankje werd aangeboden, zijn we helaas op gestaan en weggegaan. Twee uur wachten op je hoofdgerecht is voor ons echt te lang.
Eboroek .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Waar voel je je voor zo weinig geld nog echt te gast. Attente bediening, lekker eten en een meer dan acceptabel rekening. Als dan ook de deur nog spontaan voor je gesloten wordt bij het weggaan denk je alleen maar; hier kom ik snel terug, want er staan nog zoveel lekkere dingen op de kaart en het is heerlijk om echt als gast behandeld te worden.
Kilkenny .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Prima restaurant, en dat zeker voor een prijs van 14,25 voor een 3 gangen menu. Ruime keuze in de gerechten en de porties zijn voldoende. De smaak is goed! De bediening is nog wat "onhandig"; het zijn jonge mensen die het vak nog moeten leren, maar ze zijn allen zeer vriendelijk.
Leuke en vriendelijke zaak!
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gisteravond voor het eerst gegeten bij Proeflokaal Sijgje aan één van de ronde tafels aan de achterzijde van het restaurant. Ondanks het feit dat het restaurant bij aankomst volledig gevuld was, konden we toch nog last minute een tafel reserveren voor 5 personen (2 uur van tevoren). De prijs/kwaliteit verhouding van deze zaak is fenomenaal! Een driegangenmenu met keuze uit ongeveer 6, voor, hoofd en nagerechten voor slechts 14,50! Bovendien is de huiswijn op fles ook scherp geprijsd! De zalmcarpaccio en biefstuk met stroganoff saus zijn zeker een aanrader! Zo ook het kaasplankje. Het voornamelijk jeugdige personeel is erg vriendelijk, maar de bediening kan zo nu en dan wat professioneler. Storend is het echter verre van! Kortom, prik een datum en wacht niet langer om deze absolute must een bezoek te brengen!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Je eet tegen een scherpe prijs, maar daar is ook alles mee gezegd. Vitella Tonato was sla met een plak worst en wat mayonaise er bovenop, de rundersteak was droog met een saus waar het water uitliep, de brownie was een prefab ding van 2x1 centimeter. Aan andere tafels zag ik al niet veel betere producten. Champignons die dreven in water, ingestorte appeltaart. Bediening vriendelijk, maar soms wat onhandig. Soit, dat kan gebeuren. Ik kom er niet meer. Er zijn veel betere alternatieven in de directe omgeving.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Erg lekker gegeten voor een scherpe prijs. Niet te grote porties, zodat je niet te vol zit maar ook zeker niets te kort komt. De bediening is vriendelijk en snel, maar niet opdringerig. De brochetta met thaise saus is een aanrader. Een prima restaurant met een ongedwongen sfeer
Patteflet .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Bij Sijgje krijg je voor 14,95 een prima 3-gangenmenu. Eerder hadden wij verschillende dingen gehoord over het restaurant. Van lekker tot niet lekker. We namen als hoofdgerecht de dagspecialiteit. Duo in pepersaus. Biefstuk/varkenshaas. Ik vond de saus goed van smaak, maar het vlees eronder flauw. Voorgerecht carpaccio en nagerecht crème brûlée prima. Al met al geen spijt van onze reservering. Gezellige avond gehad in een sfeervol Sijgje. Vriendelijk, erg jong personeel. En afrekenen was plezierig :)
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wat hier direct opvalt: de prijzen in vergelijking met wat je ervoor krijgt.
Hoe kunnen ze het er voor doen?
Drie gangen voor € 14,25!
Daar kan ik zelf niet voor koken.
Toegeven: de porties zijn niet al te groot, we hebben friet bijbesteld, maar het blijft een geweldig concept.
Choco brownie als dessert was zeer smakelijk.
We zullen hier weer komen.
Ankie50 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Een gezellig no-nonsens restaurant. Vlotte en vriendelijke bediening. Alles wat we hebben gegeten was echt lekker, vooral de saté: heel mals en een mooie saus, goed op smaak. Goede kwaliteit voor zo'n prijs is bijna niet te geloven. We komen zeker terug!
Joko46 K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Vanavond leuke avond gehad bij Sijgje, informele sfeer , vriendelijk personeel, en lekker eten. Met de prijs kwaliteit verhouding in dit restaurant is absoluut niets mis. Voor €14,25 een 3 gangen menu wat absoluut meer dan voldoende is. Ruime keuze per gang en daarnaast nog specialiteiten naast de kaart. Wij hebben een fles witte huis wijn besteld en ook deze was prima. Al met al een hele gezellige avond gehad in een leuke ambiance. Aanrader!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Als je hoort dat je een drie gangen menu voor 14,25 kunt krijgen zijn je verwachtingen niet direct hoog gespannen. Maar dit keer zijn we echt positief verrast. Mooie zaak, attente jonge bediening en leuke kaart. Porties zijn goed genoeg maar niet overdadig. Wel met aandacht gemaakt en goed gepresenteerd. Alle gangen komen ondanks de drukte in een prima tempo.
De prijzen van de drankjes zijn niet eens overdreven hoog.
Dus al met al een prima ervaring en het aanraden waard. Ik hoop dat ze dit kunnen volhouden.
Madeko .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wij hadden geresveerd op vijdagavond. Zaak was helemaal bezet en bij binnenkomst proefden wij al gelijk de gezellige sfeer. Het driegangen menu was perfect. Mijn tafelgenote had als entree een oosterse salade en ik had de gerookte zalmcarpaccio. Als hoofdgerecht hadden wij gekozen voor een brochette van kip en voor de gamba spiezen, dit alles vergezeld van een witte Rioja en als dessert beide de Dame Blanche.
Neem hierbij de gezellige en vriendelijke bediening en wij konden zeggen dat wij een perfecte avond hadden gehad.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Lekker gegeten met een groepje van zes. Veel keus voor erg weinig geld. De bediening is vriendelijk, maar moet nog wat wennen. De gerechten zijn simpel, maar zeer smaakvol. De sfeer is ongedwongen, gezellig, zeker met een groep.
Jack P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Verrassend leuk restaurant, goede leuke bediening en ... erg lekker gegeten!. Weliswaar geen uitgebreide kaart, maar zeer goede gerechten en smaken tegen een concurrerende prijs.
Dit restaurant is een absolute aanrader.

Zoiets kunnen we op Bonaire wel gebruiken, dus als jullie je grenzen willen verleggen... ;o)