Proeflokaal Sijgje (Leiden)

Morsstraat 6 2312 BM Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Sijgje (Leiden)

6,9
    Erg voordelig
    Joost Z.
    • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
    Vandaag zijn wij met 10 man gezellig uit eten geweest bij het proeflokaal. Als voorgerecht hadden een aantal van ons carpaccio, deze was ietwat smakeloos. De Vitello was een goed gerecht maar het leek wel
    Josja -.
    • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
    Helaas een onplezierige avond gehad bij sijgje. Eerst kregen wij drankjes voor onze neus die vervolgens meteen weer weg werden gehaald omdat ze voor een andere tafel bedoeld waren. Met het voorgerecht gebeurde precies hetzelfde: de borden carpaccio werden, nadat deze al een paar minuten voor onze neus stonden, ook weggehaald en aan de tafel naast ons gegeven. Verder waren de porties erg klein, en duurde het ongelofelijk lang voordat het eten kwam. Het voorgerecht kwam pas na een uur. Erg jammer. Ook hing er een vieze rioolgeur in het restaurant en zaten we tegen een ongezellige airco aan te kijken.
    Wendy1979 .
    • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
    Afgelopen zaterdag hier heel gezellig gegeten. Buiten staat een groot bord met daarop 3 gangen menu voor 14,25. We hadden daarom niet zo'n hoge verwachting van het restaurant. Maar al zodra we binnen stapten moesten we dit bijstellen. Het is erg sfeervol ingericht en de gerechten zijn prima. De bediening mag nog wel wat meer ervaring krijgen in uitserveren (kaasplankje werd gewoon neergezet zonder uitleg, ook de proeverij van port werd gewoon neergezet zonder te vertellen wat voor port het was). Het eten smaakt prima, voor deze prijs verwacht je erg karige porties, maar dit is zeker niet het geval. Al diverse vrienden verteld dat dit echt een aanrader is. Zeker een aanwinst voor Leiden!