Proeflokaal Mimi

Veurseweg 214 2252 AH Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Proeflokaal Mimi

Ze noemen zichzelf het nieuwe food & lifestyle restaurant van Voorschoten. Een restaurant waar alles in een ongedwongen sfeer wordt aangeboden. Dagverse gerechten die soms herkenbaar zijn maar ook vaak eigenwijs en afkomstig uit een wereldkeuken. Zo maak je kennis met nieuwe gerechten en onbekende smaken. Voor iedereen die een beetje avontuurlijk is en houdt van anders en nieuw!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Mimi

Dagelijks 09.00 - 18.00 uur

• Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Proeflokaal Mimi

Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Leuke zaak en heerlijke steak tartare kom zeker nog een keer terug
Marianne F.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Ik was alleen
verbaasd dat ik geen Gewone
Engelse thee kon krijgen!!!!
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Top locatie en heerlijk eten
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Muziek stond net iets te hard; is ook afhankelijk van soort muziek. Mooie zaak, heel netjes en schoon. Tafeltjes staan gelukkig niet te dicht bijelkaar.
C.G.M. B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Een leuke en gezellige locatie met goede parkeer gelegenheid
E. V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben weer genoten van het eten en de sfeer.
Voor ons tot een volgende keer.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
eerste keer bij Mimi geluncht, op aanraden van ....
gezellig druk, uitgebreide kaart, flatkuchen was een super teleurstelling; was niets "meer" dan een koude cracker met beleg.... op de kaart zou minstens moeten staan; koud geserveerd, maar eigenlijk ; cracker ipv flatkuchen.... voor mij niet ene reden om nog eens terug te komen. best jammer.
Sacha J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
2 hete schokolade melk besteld, duurde minstens 10 min, daarna 1 glas proseco besteld duurdemonstens 15 min, uiteindelijk een portie bitterballen besteld duurde bijn 45 min. Uitleg serveerster : sorry druk en een van onze koks is ziek...... toen de bitterballen kwamen was mijn proseco op. Heb toen vriendelijk gevraagd of ik een nieuwe mocht op rekening van het huis. Dat mocht. Erg irritant dat als je iets in de buurt van de schuifdeur zit de deur iedere keer open gaat als iemand langs loopt. Hebben het gemeld. Personeel niet kundig en zag er niet verzorgd uit. Er waren nog andere klanten die ook heel lang op hun eten moesten wachten....... kost klanten dit
marc V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij komen hier vanaf het begin af aan bijna wekelijks en het is zeer constant: uitstekende diversiteit aan gerechten, uitstekende prijs/kwaliteit verhoudingen die in de regio moeilijk te vinden is en de kwaliteit, oplettendheid en vriendelijkheid van het bedienend personeel onder leiding van Naïma maakt een lunch of borrel een relaxte ervaring. Ga zo door allemaal en good job Marc.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
4 van de 5 gerechtjes waren uitsteken, de 5e echt minder maar die werd dan ook niet in rekening gebracht. Super service dus en een fijne ontspannen plek om te eten. Wij komen zeker nog eens terug.
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Vanmiddag erg lekker geluncht met mijn zusje bij Mimi. Prachtige zaak en fijne bediening. Vriendelijk, vrolijk, vlot. Heerlijke oesters en lekkere gerechten. Echt fijn om in zo'n gezellige ambiance bij te kunnen kletsen.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
gezellige 'tent' met goede kwaliteit tegen aangename prijs. De muziek ging op verzoek wat zachter; dat is prettig.

o.a. charcuterie schotel besteld, die zijn naam meer dan waarmaakte: een overdaad aan vleeswaar. Minder is beter, ook voor deze boven gemiddelde eter. Tipje: geef het kaaskaartje standaard erbij, ter verduidelijking van de geserveerde kaassoorten.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
voor herhaling vatbaar
de muziek mag zachter, hoewel niet overheersend, maar daar komen we niet voor
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
veel te lang wachten, vlees was totaal niet gaar, kregen er niets anders voor terug.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben genoten van een uitgebreide lunch bij Mimi. We hebben meerdere gerechten van de kaart geproefd en alle waren vers en goed van smaak. De ruimte nodigt uit om er gezellig te (blijven) zitten. Af en toe was het iets lang wachten op de drankjes, maar dat is ook het enige verbeterpuntje dat wij kunnen verzinnen. Wij gaan zeker nog een keertje terug.
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We hadden een tafeltje bij het raam met uitzicht op parkeerplaats en winkelende mensen. Met Wat meer plantenbakken buiten zou een verbeterpunt zijn.
Kathy R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Alles klopt bij Mimi, ik kom er heel graag. Doorgaan met dit concept!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen.
De lunch was heerlijk.
Hier hopen we toch vaker naar toe te gaan.
Cristel K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Helemaal top!!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Relaxed, huiskamer gevoel, leuke bediening en heerlijk eten met uitstekend wijnen