Proeflokaal De Polderboom

Marktplein 31 2132 DA Hoofddorp Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio
      Champignons aioli
      Albondigas
      Uiensoep
  • Hoofdgerechten
    • Saté van Varkenshaas (220 gr.)
      Polderboom Burger

• Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Was gezellig en lekker
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Goede keuze uit gerechten. Zeer smakelijk. Zaten aan hoge tafel met 4 personen wel gezellig maar als je klein bent kom je bijna niet bij de stang onder de bank. Duurde alleen lang voordat de kaart kwam daarna ging het zeer snel met de gangen.
Marie-jose R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een heel gezellig restaurant maar het eten is teleurstellend. Thaise beefsalade: een groot bord groene sla met stukjes beef, plakjes tomaat en paprikareepjes met veel dressing is geen verrassing. Het chocolade dessert was een holle bal met ijs. Jammer voor zo'n sfeervolle plek.
Karin C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Het was erg gezellig en druk. Voor de 2e keer hier gegeten en het was wederom goed. Deze keer zaten we in het voorste gedeelte, dat vonden wij gezelliger dan helemaal achterin, waar wij het licht van de keuken erg fel vonden, dat doet afbreuk aan de sfeer.
Janneke L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Ik vond het alleen storend dat er steeds werd gevraagd of de wijn bijgeschonken mocht worden.
Janbepkromkamp K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Lekker gegeten in historisch pand.
Sate op een plankje geeft toch wel een rommeltje en koffie ipv het dessert stond wel op de rekening.
Verder nette bediening
Erica F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten in een leuke locatie met zeer vriendelijke bediening
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We hebben snel gegeten. Ook dat is er mogelijk. We kregen waar voor ons geld en het was heerlijk. Jammer dat er weinig groentes geserveerd worden.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
T was erg gezellig en daarbij heerlijk gegeten
A.J. H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Wij zijn hier nu een aantal malen geweest met de AH actie en kunnen zeggen dat de kwantiteit hoed en consistent is. Wij hebben alle malen. zalig gegeten.
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Lekker gegeten, mooie kwaliteit maar eenvoudig
Ger G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Ik ben niet gauw negatief en stel geen bijzondere eisen, maar dit was ronduit teleurstellend. Lauw biertje (omdat de koelkast leeg was), uiensoep niet meer dan een lauw bakje smakeloos oranje water met een paar uien waarin een homp wit stokbrood dreef, vlees was lauw met rauwe delen, chocoladefantasie een lastig te openen chocoladebol (eerst vuile handen maken) met daarin een kwak ijs. Glazen werden al afgeruimd voor het dessert, terwijl ze nog niet eens leeg waren. Ongeïnteresseerde bediening. Echt jammer, omdat het restaurant juist erg sfeervol is. Helaas dus nooit meer de Polderboom voor mij.
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Je kunt niet meer verwachten van een , wat men pretendeerd, leuke toegankelijke kroeg? Prima eten en geweldig ter zaken kundig personeel! We komen graag terug. Dit was onze 5 de keer na nieuwe opening
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Gezellig restaurant waar je je snel thuis voelt. Prima bediening. Voldoende keus en heerlijke wijn.
Adri R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten en leuke bediening!
Querine V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Er was eigenlijk een hoge tafel voor ons gereserveerd, maar toen ik aan gaf dat, dat met 34 weken zwanger niet zo prettig is, werd er gelijk een andere tafel geregeld.
Wel sneden ze zichzelf in de vingers door ons a la carte te laten eten ipv het ah driegangenmenu aan te bieden. We hadden hiermee gereserveerd. Toen we dat bij het afrekenen aangeven werd er zonder probleem een bedrag afgehaald. Heel netjes!
Ilona J.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Superlekker gegeten. Driegangenmenu met AH restaurantactie. Ruime keuze uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten voor €34,50. Leuk restaurant, echt een aanrader!
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heerlijk gegeten bij de Polderboom. Een echte aanrader!
D. V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
lekker gegeten en leuke bediening