Proeflokaal De Polderboom

Marktplein 31 2132 DA Hoofddorp Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio
      Champignons aioli
      Albondigas
      Uiensoep
  • Hoofdgerechten
    • Saté van Varkenshaas (220 gr.)
      Polderboom Burger

Jouw recensie over het restaurant Proeflokaal De Polderboom

Hannelore B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Leuke bediening ...Heerlijk
eten ,malse varkenhaas sate en lekker cheesecake toetje... Ook mijn tafelpartners hadden lekker gegeten. Relaxed sfeer ongedwongen en ruimte voor gein.
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wilden graag hapje eten voor de derde keer in korte tijd en wat praten met elkaar. Dit was helaas niet mogelijk vanwege een ( overigens prima dj ) Waren er niet op voorbereid maar sfeer en alles was goed maar geluidsniveau te hoog. Zouden graag op de hoogte gebracht worden vóór die tijd. Verder goed gegeten en prima bediening. We komen graag weer maar zullen dan eerst vragen of er een evenement is.
Tonnie B.
Keurig personeel
Vriendelijk geholpen mijn man kon niet aan een hoge tafel zitten even wachten en een andere tafel
Het eten was perfect
Inge L.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Leuk restaurant in het centrum van Hoofddorp. Een hartelijk welkom en de jassen werden aangepakt. Er is een gemoedelijke sfeer, waardoor je je snel thuisvoelt. Deze eetgelegenheid zit tussen een eetcafe en restaurant in.
Het eten is van goede restaurantkwaliteit.
AWM R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het eten van een aparte kaart was goed, maar er was een live zanger aanwezig, dat hadden we graag willen weten. We waren met familie uit Brabant hier gaan eten, maar konden elkaar niet verstaan, heel erg jammer. Mijn man wilde direct weg, we zijn gebleven kregen een iets minder lawaaierige plek aangewezen. Jammer,volgende keer graag laten weten.
Rita B.
Sandra I.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ik denk dat er heel wat meer consumpties verkocht hadden kunnen worden als het personeel daar sneller op gereageerd hadden. Wij moesten nu meerdere malen, na lang wachten op zichtbaar personeel, zelf vragen voor wat te drinken. Bestek kwam wat laat, hete saus zonder lepel. Tafel werd afgedaan en kruimels vlogen bij ons op schoot. Personeel was vriendelijk, maar onderbezet en matig ervaren.
De tournedos (2) waren koud van binnen, na een opmerking werden deze wel gelijk opnieuw verder door gebakken. De biefstukken (ook 2) waren well done besteld, deze bleken eigenlijk medium.
Sem B.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gegeten met de ah actie, aparte kaart maar met genoeg keuze; prima gegeten
Ankepiet V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Zelfs me toetje op was super
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Moest lang wachten voor het eten. Serveerster had weinig kennis van de gerechten. Weinig koos in alcoholvrij dranken. De BOB wil ook wat.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Paar dagen geleden gereserveerd, geen gebruik kunnen maken van restaurant actie bon, maar toch een te kleine hoge tafel gekregen met slecht zittende stoelen. Tafel was te klein om de emmer met fles witte wijn op neer te zetten. Interieur wel gezellig.
Joan M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zeer gezellige sfeer en het eten was geweldig en lekker, de bediening super. Wij hebben een top avond gehad
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Bij de Polderboom gegeten met de AH restaurant actie en het was heerlijk! Porties ruim voldoende, komen hier graag nog een keer terug.
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Leuke locatie en voor herhaling vatbaar. Klein minpuntje dat we met de proeverij voorgerecht nog niet klaar waren het hoofdgerecht al werd geserveerd.
Marika T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten en super gezellige ambiance. Zeker een aanrader.
Anny A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Leuke, nieuwe inrichting van het restaurant. Lijkt op een bruin café. Het was er ook gezellig vol. Een goede aanwinst voor Hoofddorp!
Mw Maaswinkel M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Bij aankomt bleek onze reservering via Iens niet bekend. Hier werd niet zo klantvriendelijk op gereageerd. Ook waren we niet erg tevreden met de serveerster. Ze bracht op,ons verzoek een lepel maar deze was vies. Toen we haar daarop wezen, nam ze m weer mee maar we kregen dezelfde terug (afgeveegd) en nog steeds was hij niet schoon. Ook nam ze de nougat mee zonder te vragen terwijl mijn zus die wilde bewaren voor bij het nagerecht. En na het afrekenen lag de AH spaarkaart nog op tafel. Deze hebben we maar aan de bedrijfsleider overhandigd voor zijn administratie. Eten was super, ambiance erg gezellig maar bediening + ontvangst (door de bedrijfsleider) zeker voor verbetering vatbaar.
Connie D.
Prima