Proeflokaal de Groes

Meer informatie over restaurant Proeflokaal de Groes

Jouw recensie over het restaurant Proeflokaal de Groes

J.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten in goed gezelschap en genoten van de lekkere gerechtjes! Binnenkort kom ik terug met mijn gezin!
ellentenhave .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Dit was mijn 6e keer bij Proeflokaal de Groes. De groep vriendinnen die ik mee heb genomen waren allemaal voor de 1e keer. Ze zijn (niet als ik) super enthousiast over het concept en de kwaliteit van het eten. We hebben 4 uur getafeld en daarna nog heerlijk geborreld en gekletst. Binnenkort kom ik weer met een andere groep vriendinnen, de reservering is al geplaatst.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het terras dat voor ons (ongevraagd) vanwege het mooie weer gereserveerd was. Hapjes waren heerlijk, vlotte bediening.
Rianne J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een zeer gezellig avondje uit eten met vriendinnen.Erg lekker gegeten met ontzettend vriendelijk personeel.We waren het er over eens dat alle gerechtjes heerlijk waren.Ga zo door!!!
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening. Enige minpunt was het geluidsniveau: toen alle stoelen bezet waren was het haast niet mogelijk om op normale toon een gesprek te voeren.
Henriëtte G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben hier met ons vieren op de zaterdagavond gegeten. Heerlijke avond gehad. we zijn begonnen om 18,30 uur en hebben heerlijk zitten eten tot 22,30 uur. Lekkere gerechtjes en iedereen kan kiezen wat ze lekker vinden. De gerechtje kwamen snel aan tafel en ook de bediening was vriendelijk en gastvrij. Ik raad dit zeker aan en zal hier zelf ook nog vaker naar toe gaan.
B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De koude voorgerechten kwamen waarschijnlijk uit de koeling. En daardoor koud. Komt de smaak niet ten goede.
De prijs van de Grimbergens en overige bijzondere biertjes ligt te hoog. Dat kan lager. 4,75 Euro voor een een flesje Grimbergen dubbel = 1 glas voor 4,75 is te veel.
De warme gerechten waren goed van smaak evenals de desserts. Vriendelijke bediening. De bank door het midden belemmert het uitzicht op de achterste bank. Dat is jammer. Opstelling van de bank overdwars zou beter zijn.
B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
alles is goed bij dit restaurant/proeflokaal. wij gaan er graag naar toe het is altijd druk dus je moet reserveren maar dat heb ik er graag voor over
Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, super lekker eten! Echt een aanrader. Gezellige sfeer. Veel variatie in de gerechtjes. Kom zeker terug!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Wij komen graag bij De Groes, omdat het eten heerlijk is en er is voldoende keuze voor vegetariërs. Mijn dochter heeft daarnaast ook een notenallergie en daar wordt erg goed rekening mee gehouden. Het is jammer, dat de akoestiek slecht is. Als het druk is, en dat is het bijna altijd, kun je elkaar bijna niet verstaan. Daar zijn best oplossingen voor te bedenken, weet ik als ervaren interieurontwerper.
Bettina D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Supergoede bediening en relaxed gegeten. Het eten was lekker en het wordt leuk opgediend. We misten alleen de variatie in groentegerechten, iets meer aanbod in warme groente en salade zou perfect zijn.
Rolien B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
leuke avond met vriendinnen gehad. prima verzorging. kom gauw weer terug.
ontzettend leuke variaties bij de gerechtjes. komt tijd te kort om al het lekkers te proberen.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Leuke spontane vlotte bediening en lekker eten dus complimenten!
Formule is erg leuk en we komen zeker terug. Top avondje gehad met de vriendinnen
José H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer, op woensdag avond helemaal vol en de bedoening die oog heeft voor service! Hele fijne avond gehad.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Het eten was heerlijk en het werd vrij snel gebracht. We hoeften niet steeds heel lang te wachten op het volgende gerecht.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Lekker gegeten! Goede en vlotte bediening!
Een echte aanrader.
H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Met 7 personen, oud-collega's fijn aan een vierkante tafel, in een hoek. Lekker gekletst, heerlijk gegeten en gedronken. Superavond gehad!
M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en erg lekker eten. Heel belangrijk. Het was helaas wel heel rumoerig in het proeflokaal, maar de snelle bediening heft dat helemaal op. Aanrader!
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Wij waren niet enthousiast over de kwaliteit van het eten.
Terwijl we het juist zo leuk vonden tapas in de buurt te konden eten.
Een restaurant zou zijn friet zelf moeten maken en niet uit een diepvrieszak moeten frituren om zo maar wat te noemen.
Weinig groente gerechten. De mosterdsoep smaakte naar mayonaise.
Bediening erg vriendelijk, gerechten kwamen snel, leuke gezellige plek.
Maar het eten daar komen wij echt niet voor terug.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten, geen overdreven grote kaart maar keuze genoeg en heerlijk bereid, vriendelijke en correcte bediening komen dan ook graag terug!