Proeflokaal de Groes

Meer informatie over restaurant Proeflokaal de Groes

Jouw recensie over het restaurant Proeflokaal de Groes

Bart T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Snelle vriendelijke service gericht personeel. Lekker eten en kaart word om de zoveel tijd vernieuwd. Aanrader voor jong en oud
B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het eten is prima, genoeg keuze in alles. Wij hadden coupon voor 2 personen 39 euro. Ik vind dit ook wel een tarief dat prima past bij de aantal keuzes in het menu.( prima, maar vrij standaard) Als ik het volledige tarief moest betalen, had ik er meer van verwacht. De verschillende gerechten zijn prima van smaak.
Alieke G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Keuze van vegetarische gerechtjes is wel minimaal en vaak hetzelfde. Hopelijk komt er meer variatie en keus bij een volgende kaart!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Kwaliteit van het eten was goed.
Enige kleine opmerking die ik toch wil maken is dat er iets meer met de smaak "gespeeld" mag worden.

Enorm genoten van de ambiance en mijn gezelschap, onder het genot van een heerlijk speciaal biertje(TEXELS-SKUUMKOPPE)
José S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Was erg goed
De kleine gerechten smaakten allemaal erg lekker
Lekker warm en vers
Arno L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Lekker eten, hoge kwaliteit. Veel keuze en tevens ook gericht op het seizoen. Goede service. Uitstekend voor een avondje uit!
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gezellig, lekker, maar toch aan de prijs....
Keuze is redelijk goed, maar de kwaliteit is van sommige gerechtjes erg goed, terwijl andere weer wat minder waren.
sandravanommen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We hebben super lekker gegeten, gezellig gezeten en het personeel was ook super aardig en professioneel. Een echte aanrader wij komen zeker nog een keer.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten was goed. Kwaliteit - prijs is uitstekend door de actie op woensdag en donderdag. Ik vond het jammer dat er gelijk brood en dips neergezet worden. Dat had ik dan wel gekozen als voorgerecht als ik dat wil.
Ramona S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Met vrienden heerlijk gegeten in goede sfeer. Geen lange wachttijden en heerlijke smaakvolle gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Hebben heerlijk gegeten bij het Proeflokaal de Groes. Kan het zeker aanraden. Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Uitstekende eetgelegenheid voor wie het eens anders wil.
Leuk concept, onbeperkt eten van kleine gerechtjes.
Zeer vlotte, vriendelijke bediening.
almarappard .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne vriendelijke bediening, gezellige sfeer,komen zeker weer een keer terug. Bedankt voor de fijne avond top
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Duurde vaak lang voordat er drinken en als we ons water dan kregen was het een halve fles werd niet goed opgelet.
Ook de briefjes met de bestelde gerechtjes ophalen duurde lang voordat ze die meenamen. Om 22.00uur (kon je tot dan bestellen)werd er gevraagd of we nog wat koude of warme gerechtjes wilde bestellen en tegen kwart of 10 tien voor half 11 (kon je tot half 11 bestellen)werd gevraagd voor de toetjes we werden zo ongeveer weggekeken terwijl ze tot 00.00 uur geopend zijn op zaterdag avond . Nog een koffie nabesteld werd er gezegd nou vooruit dan maar. Word het gebracht nou hier dan . Niet erg netjes. Hoorde om ons heen ook aantal mensen zeggen dat ze niet tevreden waren. Ook jammer dat jullie geen aparte kaart hadden voor zwangere. Nu moest er elke x bij vermeld worden.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten met ons vieren. Veel variatie in de kleine gerechten en erg lekkere desserts. Die erg snel op tafel staan na het bestellen.
We zijn al vaker geweest maar komen ook zeker nog vaker terug.
En dit keer gebruik gemaakt van de leuke Facebook actie 2 personen eten voor 39.90 op een door de weekse dag. Dat is een erg leuke bijkomstigheid.
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk gegeten..smaaktte prima..en fijn was dat we met acht personen waren..en allemaal tegelijk het eten kregen..super..
Vera W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten in het proeflokaal. De gerechtjes kwamen lekker vlot en het eten was echt verrukkelijk. We hebben genoten. Bedankt.