Proeflokaal Bregje

Voordelig
Erg kort
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Hier met 4 volwassen en een kindje van 2 jaar gegeten op een dinsdagavond. Bediening was snel met het vragen van drinken en dat was ook voor de rest van de avond zo, dus daar waren ze wel alert op. Helaas niet op de rest zoals het aanbieden van een kinderstoel (die ik zelf heb moeten pakken bij de ingang) of het aanbieden van de dessertkaart aan het eind.
Het kindermenu bevat een ijsje wat mijn kindje niet at, dus gevraagd of ze daar in plaats vers fruit konden geven wat op het reguliere kaart stond. Dat kon niet, ze mogen niets veranderen... erg jammer van zo weinig flexibiliteit.
Al met al prima brasserie eten voor een minimale prijs, maar verwacht niet te veel
Max O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In eerste instantie leek alles goed! Helaas bleek dit toch niet zo te zijn! De bediening kwam
met een gratis drankje(cadeautje) maar deze moest daarna toch afgerekend worden. Vervolgens viel het eten en werd het daarna weer op het bord gelegd! Daarnaast kon er niet gepind worden, wat tot de nodige frustratie leidde! Tevens vergat de bediening meerdere malen de drankjes te brengen, waarna zij ontkenden dit opgenomen te hebben! Kan beter dus in het vervolg!
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Vanavond hier gegeten. Leuk ingerichte zaak. En vlotte vriendelijke bediening. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Drankjes kwamen vrij snel en het eten ook. Vooraf gebakken scampi's, hoofdgerecht runderhaas aan spiezen met pepersaus en toe een kaasplank met 4 verschillende kaassoorten. Je kunt her voor heel schappelijke prijzen heerlijk eten, binnen, zowel als buiten op het terras.
Zeer zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Ga zo door!
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Zondag 4 september met 32 mensen gegeten bij Bregje in Rotterdam.
We waren een beetje huiverig met zo grote groep of we wel tegelijk ons eten zouden krijgen.... Maar complimenten... wat een top bediening.... eten was erg goed.... echt klasse voor de prijs!!!
Paulvanlaak .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het is waar: wat kan je verwachten van zulke prijzen...? Maar mag je dan niks verwachten!? Bregje geeft vast hordes mensen het gevoel dat ze in een hip restaurant een leuke maaltijd eten. Het interieur is trendy, zo uit een lifestyle blaadje geplukt. Niet mijn smaak, maar ook dat zal veel mensen bekoren. Toch is Bregje niet meer dan een kruising tussen een instellingskeuken en een herberg waar een bijzonder slim concept op is losgelaten. De jonge dames in de bediening doen ongelooflijk hun best en met slechts 2 koks in de keuken en de prijslijst in je hand, kan je je niks anders afvragen dan: worden deze mensen hier eigenlijk wel behoorlijk betaald?

De met hippe ingrediënten in elkaar geknutselde couverts doen je in eerste instantie versteld staan: hoe kunnen ze het hiervoor doen? Aan een Flammkuchen kan je niet veel verpesten, die is prima. De Oosterse Salade met reepjes biefstuk heeft een chemische smaakje. Wij melden het vriendelijk en worden met een voorkomende glimlach aangehoord: we zullen het bij de kok melden. Er komt verder geen reactie op. Het hoofdgerecht, we kiezen beide voor een halve kip in een rozemarijn-jus, wordt gedomineerd door de smaak van kipkruiden. Daarnaast een flinke bak frites en een met saus overgoten salade. Zelfs het dessert, een appeltaartje en poffertjes, smaken niet: ongeïnspireerd, industrieel in elkaar gedraaid voedsel. Dat je poffers kunt verpesten vind ik knap. We hebben ons de rest van de avond ronduit beroerd gevoeld van deze maaltijd.

Zijn wij zeikerige mensen? Nee, maar dan eten we toch liever thuis of geven iets meer uit aan een avondje uit in een restaurant waar gepassioneerde mensen écht bezig zijn met goed eten.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Dan lees je op Facebook een advertentie : 3gangen-Menu voor 14,50 ?!... Kan niks zijn, toch? Maar ja de locatie is leuk en een breuk kun je je niet vallen. Dus gereserveerd en dat was maar goed ook want toen wij na de bioscoop om 19.00 uur aanschoven zaten er zo'n 150 mensen. Meteen hartelijk welkom geheten. Wijntje besteld en mandje brood met tapenade en boter (2,50) . Toen ons verdiept in de kaart : mensenlief, hoe is dit mogelijk. We konden nauwelijks kiezen: zoveel lekkere gerechten. Besloten voor een flammkuchen met blauwe kaas, peer en walnoten en een salade op oosterse wijze met biefreepjes. Zie de foto's: daar heb je al haast een maaltijd aan. Dan moet het hoofdgerecht nog komen.... Spies met Ossehaas en pepersaus en kipsate met garnituur. Beide echt lekker; goed vlees, lekkere sausjes, nog goede friet erbij ook en een bakje sla. Dan kan het toetje ook niet missen, vooruit de Creme Brulee geprobeerd (precies zoals hij moet zijn met een heerlijke roomvla met een krokant suiker/caramel laagje en de andere kant van de tafel een goede Dame Blanche. Supergoed gegeten.. ik kan niet anders zeggen. De wijntjes kosten 4,00 (ja ergens moet je een keer wat verdienen)maar zo kan het dus ook: genoegen nemen met een kleine marge, gewoon goed voedsel en gokken op een enorme omzet. Er liepen heel veel meisjes in de bediening rond: allemaal erg aardig en servicegericht, dus dat ging ook gesmeerd en dan de locatie naast de oude vemen en pakhuizen en een echte jachthaven: je waant je in Normandie.

Nante O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten hier op het terras met uitzicht op de haven met allerlei jachten. Eerder al een keer meloen, thom ka kai, hamburger en kaasplankje gegeten met fijne Viognier voor een redelijke prijs. Nu ook genoten van gambasalade, paprika gevuld met brie en spare ribs. Prima porties, prijs/kwaliteit klopt. Elke tafel heeft een vaste gastvrouw > efficiëntie vriendelijke bediening. Kortom: hier hebben ze het begrepen!