Proeflokaal Bregje

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Bregje

Jouw recensie over het restaurant Proeflokaal Bregje

J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met vier personen gedineerd hier. Ontvangst ok. Maar hier kom je uiteraard voor de geweldige prijs kwaliteit verhouding. Voor, hoofd en nagerecht allemaal prima op orde. Zeebaars lekker gekruid, simpel maar doch zo lekker. Hamburger lekker. Geen ketchup, maar dat was geen probleem, we kregen een schaaltje erbij. Portie friet prima met lekkere mayo. Nagerecht heerlijk. Bediening is prima.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Op zich goed eten , gezien de prijs . De drankjes zijn in verhouding best duur en de glazen wijn , zijn erg zuinig ( drie slokken ) en glas leeg . Min puntje was , ik hou niet van toetjes en vroeg in plaats van nagerecht , liever koffie . Daar deden ze best moeilijk over . En ik was daar best geiriteerd over . Bij afreken hadden ze toch de koffie uiteindelijk gratis gegeven , omdat ze toch merkte dat ik daar over was geiriteerd . Dus dat vond ik netjes . Dus al met al redelijk eten . Alleen de drank is prijzig en poppenhuis gazen wijn .
Elva D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Cocktails waren heerlijk. Het eten was voor de 12,50 die je betaald best goed. Saté was lekker, patat lekker krokant. De bediening was jammergenoeg slecht. Veel personeel, maar staan veel met elkaar te kletsen en weinig op te letten. Dus een tip: let meer op je klanten kan je veel meer verdienen aan drankjes verkopen!
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Verwacht voor deze prijs geen cullinaire hoogstandjes maar prima concept voor als je ven een keer geen zin hebt om te koken of even een keertje wil eten. Gezellige sfeer, de veelal jonge bediening is correct en alles loopt vlot en soepel
Arie2011 D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Afgelopen zondag, 1ste Pinksterdag, hebben we hier met 4 mensen gegeten.
Leuk concept met een 3 gangen menu voor € 14.50 en we hebben lekker gegeten!
Als voorgerechten hadden we Trio van vis, Geitenkaassalade, Gamba Pil Pil en een Ceasarsalade, daarna hadden we Zeebaarsfilet, de hamburger en de kipsaté, met heerlijke Franse frietjes, want we zijn niet allemaal dol op dikke frieten.
Als desserts hadden we de cheesecake, het chocoladetaartje en de Sgroppino en eigenlijk was alles even goed en lekker! De porties zijn groot genoeg en de bediening was vlot en aardig.
Echt voor herhaling vatbaar!
Riëlle L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gister avond met zijn drieën heerlijk gegeten bij Proeflokaal Bregje in Rotterdam. We werden vriendelijk geholpen bij binnenkomst. Bediening was ook alert en reageerde snel.
De locatie van het restaurant zit ook erg leuk en de sfeer was goed.
Het eten was voor deze prijs ook echt prima! Vooraf heerlijk een Beef Tataki op, leuk geserveerd. Als hoofdgerecht een zalmfilet, spareribs en kipsate met erbij geserveerd friet en salade. Goede hoeveelheden en het smaakte heerlijk. Als nagerecht een chocoladetaartje, dame blanche en een cheesecake. Ook deze waren heerlijk.

Al met al een top avond gehad en heerlijk gegeten! Ik kom vaker terug!
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Na enkele positieve opmerkingen gehoord te hebben via-via over dit restaurant, zelf ook de proef op de som genomen. Drie gangen voor €12,50, dat kan haast niet veel zijn? Toch was ik positief verast door dit restaurant. De sfeer in het restaurant is goed, het uitzicht mooi en de bediening vriendelijk. De kwaliteit van het eten is in orde, zeker met de prijs in het achterhoofd. Voorgerechten (Carpaccio en Beef Tataki) waren zelfs meer dan in orde, erg lekker! Hoofdgerecht (Spies van Ossenhaas) viel toch wat tegen, het vlees had helaas weinig smaak en was ietwat taai. Gezien de prijs, niet teveel over klagen, maar bekijk je het gerecht zonder de prijs mee te wegen, is het niet meer dan voldoende. Jammer van de dunne Franse frietjes, ongeacht de prijs hoor je in een restaurant stevige, dikke frieten te krijgen. Desserts (Appeltaartje) precies goed, vers en warm geserveerd met een bolletje ijs. Doen ze goed! Prijzen van de drankjes zijn gemiddeld iets prijziger dan elders, maar ze moeten ergens natuurlijk hun marge pakken. Pluspunt is dat je wel 'echte' cola krijg, geen postmix! Verder ruime keuze aan alcoholische dranken. Leuke avond met prima eten, voor een paar tientjes. Zoek je dat, is Bregje ideaal. Wil je 'the best steak in town', moet je hier niet heen gaan. Verder een heel mooi concept en zeker voor herhaling vatbaar.
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Op zondagavond om 20:00 uur zijn we hier wezen eten. Driegangenmenu voor 14,50. Dan weet je van te voren dat het eten geen topkwaliteit zal zijn. Al met al viel het alles mee. Gevulde varkenshaas leek alleen niet echt op varkenshaas maar het was wel prima, ossenhaasspies was wat taai. Bij het toetje stond dat je er vanille-ijs bijkreeg maar dit was roomijs. We komen zeker een keer terug maar dan zou ik niet zo snel meer een vleesgerecht kiezen.
A T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Zijn gisteren met 6 pers wezen eten.Voorgerecht was prima.Maar het hoofdgerecht was slecht.Wij hadden met 4 pers zalm.
Leek wel witvis.Geen smaak aan.Toetje was prima.oa het ijsje.
etty V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Bregje is onvoldoende kindgericht. Op 5 april om 18.15 u gereserveerd voor 4 volwassenen en 5 kinderen ( leeftijd tussen 1 en 7 jaar). Hoofdgerecht werd pas om 19.45 u uitgeserveerd. Reden: "We hebben niet genoeg frituurunits voor zoveel (?) kindermenu's". Kwaliteit van de gerechten is wat je voor zo'n schappelikke prijs kunt verwachten.
SiaZen .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Concept daar kun je niets op aanmerken, 3 gangen voor bijna nop. Maarja daar komen natuurlijk veel mensen op af, wat dan weer voor een file zorgt bij de ingang, en lange wachttijden voordat je je bestelling krijgt. Alles werd netjes uitgelegd, maar helaas duurde de tijden tussen de gerechten eindeloos lang. Voorgerechten lekker vet, hoofdgerecht prima, toetje idem. Ik snap verder niet waarom de muziek aan moet als het zo druk is in de zaak. Kortom mooi concept, lange wachttijden, dit was de eerste en laatste keer, succes ermee.
mees de jong .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Fijne zaak met vriendelijk en behulpzaam personeel, het eten was echt lekker en zag er verzorgd uit.
1 min puntje vind ik dat je stoelen met houten zittingen zo snel mogelijk moet verwijderen.
Wij zaten heerlijk op een zachte bank, maar onze 5e persoon zat op een houten stoel.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Op de valreep hier nog kunnen dineren met z'n tweetjes. Wel kregen we de opmerking dat we binnen een uur klaar moesten zijn met eten ivm sluiting van de keuken. Prima, voor ons geen probleem.

Eten bestellen gaat bij een eigen waiter. Voogerecht (carpaccio en gamba's) waren niet bijzonder, maar wel bijzonder veel voor een klein prijsje. Hoofdgerecht (burger en zalm) prima, genoeg friet en saus voor twee. Nagerecht, hadden we beiden cheesecake, dat was ok, maar is niet zoals de menukaart doet geloven, een 'NY Cheesecake', want de geserveerde cheesecake is de Hollandse (ongebakken). Latte machiatto hier is erg lekker.

Al met al, prima om hier snel, goedkoop en eenvoudig te eten.
gavangool .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een leuke zaak met goed eten en vriendelijk personeel. Waar ze wel op moeten letten is,,,,geen haren staan doen achter de bar en dan vervolgens de glazen en kopjes weer beet pakken aan de bovenkant! En wat heel goor was om te zien ....een jongeman met de broek zo laag hangen aan de achterkant dat zijn hele onderbroek was te zien. Dat kan modern zijn maar zo loop je er niet bij in een restaurant! Wat we ook vervelend vonden was de irritante riool lucht! Naar een andere tafel verhuisd daar was de lucht minder maar wel te koud waardoor je opschiet om maar snel klaar te zijn en dat is zonde want het eten was heerlijk. Hoop dat hier wat aan word gedaan dan is het zeker voor herhaling vatbaar.
Louise J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gisteren hier de verjaardag van mijn tante gevierd. Wij waren daar voor de eerste keer en het viel ons direct op wat een gezellige sfeer er hangt. Wij waren met een groep van ruim 20 , wat voor onze serveerster geen enkel probleem was. Complimenten trouwens voor deze spontane leuke meid. Ze begrijpt hoe gastvrijheid en klantvriendelijkheid hoort te zijn. Het eten was heerlijk en kwam netjes op tijd. Nog even een feestelijk dessert voor de jarige en haar avond kon niet meer stuk. Enig min-puntje was de verwarming , die deed het niet en doordat wij vlakbij de buitendeur zaten was dat niet zo aangenaam . Toch een gezellige avond gehad en zeker voor herhaling de moeite waard !
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Hier met 4 volwassen en een kindje van 2 jaar gegeten op een dinsdagavond. Bediening was snel met het vragen van drinken en dat was ook voor de rest van de avond zo, dus daar waren ze wel alert op. Helaas niet op de rest zoals het aanbieden van een kinderstoel (die ik zelf heb moeten pakken bij de ingang) of het aanbieden van de dessertkaart aan het eind.
Het kindermenu bevat een ijsje wat mijn kindje niet at, dus gevraagd of ze daar in plaats vers fruit konden geven wat op het reguliere kaart stond. Dat kon niet, ze mogen niets veranderen... erg jammer van zo weinig flexibiliteit.
Al met al prima brasserie eten voor een minimale prijs, maar verwacht niet te veel
Max O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In eerste instantie leek alles goed! Helaas bleek dit toch niet zo te zijn! De bediening kwam
met een gratis drankje(cadeautje) maar deze moest daarna toch afgerekend worden. Vervolgens viel het eten en werd het daarna weer op het bord gelegd! Daarnaast kon er niet gepind worden, wat tot de nodige frustratie leidde! Tevens vergat de bediening meerdere malen de drankjes te brengen, waarna zij ontkenden dit opgenomen te hebben! Kan beter dus in het vervolg!
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Vanavond hier gegeten. Leuk ingerichte zaak. En vlotte vriendelijke bediening. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Drankjes kwamen vrij snel en het eten ook. Vooraf gebakken scampi's, hoofdgerecht runderhaas aan spiezen met pepersaus en toe een kaasplank met 4 verschillende kaassoorten. Je kunt her voor heel schappelijke prijzen heerlijk eten, binnen, zowel als buiten op het terras.
Zeer zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Ga zo door!
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Zondag 4 september met 32 mensen gegeten bij Bregje in Rotterdam.
We waren een beetje huiverig met zo grote groep of we wel tegelijk ons eten zouden krijgen.... Maar complimenten... wat een top bediening.... eten was erg goed.... echt klasse voor de prijs!!!
Paulvanlaak .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het is waar: wat kan je verwachten van zulke prijzen...? Maar mag je dan niks verwachten!? Bregje geeft vast hordes mensen het gevoel dat ze in een hip restaurant een leuke maaltijd eten. Het interieur is trendy, zo uit een lifestyle blaadje geplukt. Niet mijn smaak, maar ook dat zal veel mensen bekoren. Toch is Bregje niet meer dan een kruising tussen een instellingskeuken en een herberg waar een bijzonder slim concept op is losgelaten. De jonge dames in de bediening doen ongelooflijk hun best en met slechts 2 koks in de keuken en de prijslijst in je hand, kan je je niks anders afvragen dan: worden deze mensen hier eigenlijk wel behoorlijk betaald?

De met hippe ingrediënten in elkaar geknutselde couverts doen je in eerste instantie versteld staan: hoe kunnen ze het hiervoor doen? Aan een Flammkuchen kan je niet veel verpesten, die is prima. De Oosterse Salade met reepjes biefstuk heeft een chemische smaakje. Wij melden het vriendelijk en worden met een voorkomende glimlach aangehoord: we zullen het bij de kok melden. Er komt verder geen reactie op. Het hoofdgerecht, we kiezen beide voor een halve kip in een rozemarijn-jus, wordt gedomineerd door de smaak van kipkruiden. Daarnaast een flinke bak frites en een met saus overgoten salade. Zelfs het dessert, een appeltaartje en poffertjes, smaken niet: ongeïnspireerd, industrieel in elkaar gedraaid voedsel. Dat je poffers kunt verpesten vind ik knap. We hebben ons de rest van de avond ronduit beroerd gevoeld van deze maaltijd.

Zijn wij zeikerige mensen? Nee, maar dan eten we toch liever thuis of geven iets meer uit aan een avondje uit in een restaurant waar gepassioneerde mensen écht bezig zijn met goed eten.