Proeflokaal Bregje Noordwijk

Voordelig
Erg rumoerig
Christian H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik ben een beetje verbaasd over het hoge gemiddelde, zijn wij Nederlanders zo snel tevreden? Afein.
Het voorgerecht was prima, als hoofdgerecht had ik de hamburger genomen waar helaas geen echte kaas tussen zat maar vloeibare "kaas", jammer. Nagerecht de "dame blanche" was niet meer dan schepijs en losse saus waarover slagroom uit een spuitbos overheen zat. De slagroom was slap en het ijs was gekristalliseerd. Teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar, dan maar een paar euro meer voor lekker eten.
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Goed gegeten, zeker voor deze prijs. Enige dat ik de eigenaren als tip wil meegeven is; zet op de kaart een item met ' groente van de week '. Het aandeel groente/ sla bij het hoofdgerecht is karig. Daar willen sommige gasten best voor betalen. Als het dan de goedkoopste groente is van die week ( dat kunnen jullie zelf bepalen ) dan hoeft de prijs niet hoog te zijn... Voor de rest waren wij verrast over de goed- opgeleide- gastvrouwen.
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Voorgerecht was heerlijk (oosterse salade en een geitenkaassalade) hoofdgerecht waren spare-ribs en een ossenhaas steak. Nagerecht was een appeltaartje met ijs en een chocolade taartje met ijs. Alles was heerlijk en vers. Voor het bedrag heb je weinig reden voor klagen, maar dat was ook zeker niet nodig! Personeel was ook behulpzaam.
Het is en blijft voor herhaling vatbaar en een aanrader!
Nickh1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vooraf had ik de zalm carpaccio besteld, deze was opgemaakt op een wrap maar hier zat veels te weinig zalm op in verhouding met de wrap.
Als hoofdgerecht had ik ossenhaasspiesje deze was helemaal doorbakken dus terug laten sturen.
Als nagerecht een klein puntje cheesecake.
Ondanks ik 14,50 betaald heb voor 3 gangen is dit absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Ik betaal liever dan meer voor m'n eten
Appelenei .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Leuk concept op een mooie locatie. Inrichting hip en gezellig, leuke sfeer. Porties zijn ruim genoeg, bediening vriendelijk en komen vaak genoeg langs. Gambasalade vooraf erg lekker en ruime portie. Side salad bij het hoofdgerecht was niet vers, dat was jammer. Franse frietjes knapperig gefrituurd, lekker.
Leuk om nog eens terug te komen om iets anders van de kaart te proberen.
Corrie F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Hebben met een gezelschap van 23 man gegeten, prima eten, geen culinair hoogstandje, maar wat wil je voor die prijs. Uiterst correct personeel,komen vast nog een keertje terug.
Sjors86 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij hebben hier afgelopen week heerlijk gegeten, zelfs op de duurdere dagen (vrijdag-zondag) kost het werkelijk niets, €14,50 voor een 3 gangen menu. Porties zijn niet groot, maar eigenlijk precies goed, als je echt honger hebt kun je tegen een kleine vergoeding een extra gang nemen, maar wij vonden dit niet nodig. Locatie is goed, zeker met mooi weer is het genieten op het ruime terras, maar ook binnen ziet het er gezellig uit.

De keuze is niet ruim, maar er is zeker voldoende keuze om 1 of 2 keer terug te keren, als ze ook nog rekening houden met seizoen en dus de kaart aanpassen is het helemaal super!

Wij gaan zeker nog een keer langs en raden iedereen aan om dit ook te doen.
Pvijf .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een gezellig en leuk restaurant, in het begint iet wat rumoerig maar als je even zit valt het reuze mee. Een heerlijk ongedwongen sfeer en heerlijk eten voor weinig geld. De gamba salade vooraf en de chocolade taart of appeltaart als nagerecht zijn echt aan te prijzen. Ik heb onderhand bijna alles op de kaart al een keer gegeten en de prijs/kwaliteit is echt prima. De porties zijn niet super groot maar dat kan ook niet voor 14,50 maar voor 4,00 extra heb je er een voorgerecht als tussen gerecht bij voor de wat grotere eters. Zeker een aanrader om eens heen te gaan.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Leuke lokatie waar je lekker kunt eten voor 14,50. Je moet geen culinair hoogstandje verwachten maar het eten is puur en smaakvol en zeker genoeg. Heb je grote trek dan kan je voor 4 euro een extra voorgerecht bijbestellen. Zeer jong maar vriendelijk personeel. Nadeel vond ik dat het zeer druk en rumoerig was. Kost veel moeite om gesprek te voeren.
Faan .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Waren erg benieuwd naar dit concept. Bediening vriendelijk en geen minuut zonder drankje gezet, daar zitten ze bovenop;-) Vond het eten een beetje tegenvallen, zelfs voor het bedrag. Als voorgerecht de garnalenkroktjes en gebakken gamba's, goede porties en lekker. Maar de hoofdgerechten waren wel heel erg klein. De vegetarische gevulde paprika was letterlijk een halve paprika met een beetje couscous en kaas. De gambaspies ook alleen een kleine spies ook met verder niets extra's op het bord. Wel werd er een klein bakje friet en wat groene salade bij geserveerd. Kortom niet slecht gegeten, maar veel te weinig! Voor 14,50 pp ken ik restaurants waar je veel meer waar voor je geld krijgt.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We hebben lekker en gezellig gegeten, de porties waren voor ons groot genoeg. De prijs / kwaliteit was heel goed. Je moet het thuis voor dat geld nog voor elkaar zien te krijgen dat lukt je echt niet!! Personeel was erg prettig in omgang.
Wij gaan zeker in de week nog een keer om te kijken hoe de sfeer dan is. Toppertje
Tip: maak de ingang duidelijker, toen we aankwamen liepen er mensen te zoeken naar de ingang.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vriendelijke, open bediening. Bij de vraag of we even wat rust konden tussen voor- en hoofdgerecht werd er gezegd dat wij gewoon een seintje moesten geven als we zo ver waren. Prima! Prijs - kwaliteit perfect!
Cotelet .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Eten is voor de prijs prima, maar personeel kan beter. Lopen chaotisch in het rond. Werden niet welkom geheten toen maar iemand aangesproken maar die had jet te druk. Gezellig restaurant, kan alleen schoner eruit zien. En als tip doe geurkaarsjes of stokjes bij binnenkomt in de hal, rook nu erg muffig en dat is niet uitnodigend. Succes.
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het eten was heel erg lekker! Vrij grote porties en niet duur. Het restaurant zier er sfeervol en leuk ingericht uit. Helaas kwam het eten heel snel na elkaar. We hadden ons bord nauwelijks leeg en dan stond het personeel al weer aan je tafeltje voor het volgende gerecht. Ook nadat we hadden aangegeven dat we wat rustiger aan wilde doen. Later bleek dat aan de bar mensen zaten te wachten, die ook wilde eten. Dus wij moesten gewoon ruimte maken. Jammer als een een avondje uit bent! Dan kan het eten beter wat duurder zijn en dat je dan rustig kunt eten en nog een drankje extra bestelt!!
Haasnoot .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op 1e kerstdag bij bregje gegeten met ons gezin. We hadden stokbrood besteld dat was vergeten, voorgerechten klopten niet en moesten omgeruild worden omdat er een fout was gemaakt in de keuken toen het 2e voorgerecht kwam klopte het weer niet met als resultaat dat er nog langer op die gerechten moest worden gewacht net zoals bij het 1e voorgerecht Drama! Bij het hoofdgerecht was het weer hetzelfde erg lang wachten en de verschillen in de porties vis waren erg groot 1 persoon kreeg een normaal stuk vis terwijl 4 andere de helft van de portie kregen toen wij er naar vroegen waarom het verschil zo groot was werd er gezegd, ik zal het aan de keuken doorgeven misschien kunnen ze er nog
Iets van leren. Bij het afrekenen hebben wij dit aangeven en werd er gezegd als er iets niet goed was had dat gezegd dan wordt het geregeld de vis krimt nou eenmaal als het verwerkt wordt pffff belachelijk
Thb .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ik had niet zo'n hoge verwachting, maar ik heb hier heerlijk gegeten. Het voorgerecht de lauwwarme geitenkaassalade was echt heel erg lekker en het hoofdgerecht een rundersteak smaakte ook prima. Het dessert een chocoladetaartje smaakte ook echt verrukkelijk. In duurdere restaurants wil ik nog wel eens teleurgesteld worden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Voor € 12,50 een 3 gangenmenu, ik heb carpaccio gegeten, een geitenkaastaartje en cheesetaartje, als bijgerechten patat en sla. Natuurlijk is het iets andere kwaliteit dan als je in een stuk duurder restaurant gaat eten, maar ik vond het lekker. Waar ik me wel een beetje aan geërgerd heb is het steeds weer vragen of er iets ingeschonken kon worden, zelfs als de glazen op tafel nog gevuld waren. Ik begrijp dat men het moet hebben van de verkoop van drankjes, maar als je gezellig in gesprek zit stoort me dit. De meiden die er liepen waren overigens wel beleefd en netjes en heel vriendelijk.
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het eten was enorm goed. Voor zo een laag bedrag heb je eigenlijk al geen redenen om te klagen. De carpaccio was goed en het hoofd en nagerecht was ook erg goed. De bediening komt wel wat chaotisch over, maar dat hindert niet.
We komen hier zeker terug!!
Bojoura V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Vriendelijk personeel, enorm luidruchtig in restaurant maar het ergste was het ontzettende slechte en weinige eten. Natte, duidelijk ontdooide, carpaccio, een lachwekkend minuscuul hoofdgerecht en een lekker maar klein en eenvoudig nagerecht.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Prima eetgelegenheid met een uitstekende prijs/prestatieverhouding. Met 2 bevriende stellen waren we per stel incl. drankjes en stokbrood ruim 40 Euro kwijt. En dan nog heerlijk gegeten in een leuke ambiance! Uiterst vriendelijk en servicegerichte medewerkers. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel een mooie kaart voor ieder wat wils. We komen zeker terug. Bedankt 'Bregje'