Proeflokaal Bregje Nieuwegein

Vrijdag en Zaterdag 15:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Proeflokaal Bregje Nieuwegein

Truus G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De voorgerechten t.w. de proeverij was erg lekker. Hoofdgerecht beviel minder. De kogelbiefstuk, hoewel perfect gebakken, was geen kogelbiefstuk; de kip was veel, maar heel vlak van smaak met een ongeïnspireerd sausje. Friet en mayonaise waren goed.
Het kaasplankje was goed, de port erbij oké. De warme wafel met kersen en slagroom was goed.
De wijnen zijn vergeleken met de gerechten aan de prijs, waarbij moet geconstateerd dat de sauvignon blanc niet verder komt dan aanvaardbaar en de cabernet net iets beter is.
Het personeel in de bediening is enthousiast en attent. Niet alles gaat echter in een keer goed.
Als er al muziek is, hebben we het niet gehoord, want het is een lawaaiige zaak.
Sanitair is verbazingwekkend netjes voor zo'n drukke zaak.
Al met al geen locatie voor een avondje gezellig, laat staan romantisch uit eten. Wel voor een beschaafde prijs een alleszins redelijke maaltijd.
Erwin A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Eten komt uit een zakje, koken wordt ergens anders gedaan. (sous-vide)
Kwaliteit daarmee matig en flets smaken.
Varkensfilet bitter, saus flauw, dressing te zuur en te veel, hamburger fantasieloos en niet gevraagd naar wensen omtrent gaarheid (cuisson).
Desserts best aardig hoewel erg zoet.
Koffie prima.
Inrichting plat en saai.
Duidelijk concept, niet voor mij maar voor een grote, weinig kritische massa zeer geschikt.
linda S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Laatst hier geweest voor de eerste keer en met vol verbazing de avond door gekomen . De bediening is zo laks , erger dan dit bestaat niet . Met wat duurder personeel genereert je 4x zoveel omzet. Jammer dat veel horeca ondernemers dit nog steeds niet snappen . Maar dan komt het eten ... Voor dat geld, nog zoveel lekkers op tafel krijgen is toch wel een kunst . Voor 15 euro p.p ... Ik had een carpaccio , je zou denken dat je rookvlees zou krijgen , maar nee.. ossenhaas Voor dat geld. Hij was heerlijk . Daarna had ik de.varkenshaas , daar kunnen ze bij van der valk nog wat van leren zo mals . En mn cheesecake was ook lekker !! Je zit ff te wachten .. maar voor dat geld , is het super ! Geen hoogstaande gerechten., maar.voor dit geld is.het super.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Op 26 december wezen eten met vrienden. Kennis gemaakt met een vriendelijke en vlotte bediening. Bij een 3-gangen menu voor 12,50 word ik toch kritisch. Doch, een prima voorgerechtje mogen eten (trio vis met paling!). Het hoofdgerecht een extra supplement van mix grill; prima gegaard en mals vlees (beef, kip en varkenshaas). Nagerecht de kazen. Dat laatste had niet veel smaak. Kortom, niet hoogstaand maar wel een prima basic keuze qua gerechten. Prijs/kwaliteit is goed. Bediening zeker een plus!
kimsteria .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Echt prima voor wat je ervoor moet betalen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar het is ook echt niet prijzig. Hele leuke prijzen en wat je daarvoor op tafel krijgt vind ik prima.
Elma H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Helemaal goed. In het weekend voor € 14,50 een driegangenmenu. Uiteraard zijn de porties daardoor niet heel groot, maar wel van prima kwaliteit. Ontzettend vriendelijke bediening. Ga zo door!!
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Leuk restaurant met vriendelijk personeel. En ja, het driegangenmenu is heel betaalbaar. Voor dit geld moet je geen culinaire hoogstandjes verwachten, een eerlijke en lekkere maaltijd mag wel. En dat was het! De champignons en sushirol als vooraf, daarna 2 verschillende vegetarische hoofdgerechten. Een van de hoofdgerechten was wat aan de vette kant, maar de smaak was goed. Als toetje de fruitsalade (met echt alleen vers fruit!) en het chocoladecakeje. Van ons mag er een Bregje in de buurt komen!
Tessalonicenzen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goede service en super vriendelijk personeel! Hoofdgerecht was niet super culinair, maar wel gewoon lekker. Top prijs/kwaliteitverhouding.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gezellig wezen eten bij Brechtje. Sfeer was echt goed en heel vriendelijk personeel. Doen ze echt goed. De prijs hoe kunnen ze het doen. 12,50 drie gangen op maandag. Je kan er zelf niet voor koken.
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk eten. Prijs kwaliteit is echt super goed. Het is wel heel erg druk, dus een afspraak maken van tevoren is echt aan te raden.
Milou A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voor de prijs kan je hier prima een hapje eten. Meisjes/dames in de bediening erg lief en attent maar totaal onervaren. Ik bestelde de verdejo van de wijnkaart en ze vroeg aan mij wat ik daarmee bedoelde (?) verder mag er wel wat meer ruimte zitten tussen de gangen. Je bord word weggetrokken en de volgende staat alweer voor je neus. Als aan deze puntjes gewerkt zou worden zou ik hier graag nog eens terugkomen!
Shauny Z.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vrijdag wezen eten met 2 vriendinnen. Goede kwaliteit/prijs verhouding, vriendelijk personeel! Voor deze prijs hebben wij nog lekker wat cocktails erbij genomen en waren als nog niet veel kwijt per persoon! Echt een aanrader :)
Suniema .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik kwam gister met m'n vriendinnen eten voor afsluiting van de vakantie, de gastvrouw, (mounira als ik het goed heb) was super aardig en gastvrij, de bediening ook super vriendelijk en vrolijk, werd er spontaan ook blij van! Voor derest vond ik de sfeer erg gezellig en knus, het terras zag er ook erg lekker uit en vooral vol. Eten was simpel maar wel lekker, vooral handig voor studenten!
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Zojuist bij Proeflokaal Bregje wezen eten. Ik had met een groepje gereserveerd om half 8 maar we waren iets te vroeg. Ik kreeg door de keuze om aan hoge of lage tafels te gaan zitten, en aangezien ik met mijn oma was die een beetje slecht ter been is, ging ik voor de lage tafels. Deze moest echter nog klaargezet worden, werd mij verteld, maar binnen 2 minuten konden we al aanschuiven, super! Ik ben voor de carpaccio als voorgerecht gegaan, die erg lekker was, vooral de dressing! Ook de oosterse salade die ik van mijn moeder geproefd heb, is zeker een aanrader! We hadden 4 spiezen van de ossenhaas besteld maar even later kregen wij te horen dat deze helaas op waren. Erg jammer maar niks aan te doen dus een ander gerecht gekozen, en voor de kipsate gegaan. Hier kan natuurlijk niet veel fout aan gaan en deze was dan ook prima. Als dessert hadden we allen iets anders, maar iedereen was erg enthousiast! Mijn ouders waren vooral erg te spreken over het appeltaartje, die ik er overigens ook erg lekker uit vond zien inderdaad. Zelf had ik de crème brûlée die, naar mijn mening, perfect gebrand was. Mijn complimenten! Naderhand nog een kopje koffie, waarbij een cappuccino gebracht werd ipv een latte machiato. Na dit gemeld te hebben stond volgens mij nog geen halve minuut later de latte al op tafel, goed opgelost! Overall een fijne avond gehad bij Bregje Nieuwegein, ik kom er zeker nog een keer terug!
Hanandardour98 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Afgelopen week eerst wezen shoppen met een vriendin, daarna lekker een hapje wezen eten. We hadden niet gereserveerd dus we dachten eigenlijk dat het vol zou zitten, maar we kregen een lekker plekje op het terras in de zon. Als voorgerecht had ik de oosterse salade, als hoofdgerecht de halve kip en als dessert de cheesecake, allemaal heerlijk!! Voor deze spotprijs, het lekkere eten en de uiterst vriendelijke bediening komen we zeker terug!
Shantie S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prima plek om even een hapje te eten zonder dat je veel geld kwijt bent. Eten was goed! Bediening vriendelijk. Locatie goed bereikbaar. Ze zitten snel vol dus getijde reserveren is noodzakelijk. Kom hier zeker terug.
Marieke3133 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Voor de verjaardag van mijn moeder leek het ons leuk om hier een keertje te gaan eten en hebben we telefonisch gereserveerd. Bij aankomst in het restaurant kwamen we erachter dat we per ongeluk bij de Bregje in Alkmaar gereserveerd hadden en dus eigenlijk niet ingepland waren. Toch konden we gewoon terecht en kregen we een gezellig plekje in het restaurant aangewezen. Het was een super geslaagd avondje en we hebben het heel erg gezellig gehad. Vriendelijke en gezellige serveersters en de service was helemaal top. Het eten was ook erg lekker en vooral de cheesecake is heel erg aan te raden.
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Afgelopen donderdag voor het eerst bij Bregje gegeten. Dat beviel zo goed dat wij zaterdag weer hebben gereserveerd. De prijs kwaliteitverhouding is zeer goed. We hebben verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten gegeten en alles smaakt perfect. De hoeveelheden zijn precies goed. De bediening is zeer vriendelijk en je krijgt een 'eigen' tafelbediende. Er is totaal niets aan te merken op zowel het eten als de bediening. Ik zou zeggen: ga zo door! We gaan hier zeker meer eten. Echt een aanrader.
Eylisch B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gisteravond lekker gegeten bij proeflokaal Bregje in Nieuwegein! Het was lekker eten voor een klein prijsje. Bediening was top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Kika0208 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Super leuk restaurant met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij zijn hier al diverse malen geweest. Altijd lekkere gerechten en een leuke sfeer. De bediening is vriendelijk en ze hebben er een goed systeem van bestellen, 'bezorgen' en weer afhalen van de tafels. Je moet vaak wel van te voren reserveren want het zit er altijd vol. Tenzij je vanaf een uur of 19:30 pas wil eten, dan is het vaak wat makkelijker om zo binnen te lopen.