Proeflokaal Bregje Nieuwegein

Tessalonicenzen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gezellig wezen eten bij Brechtje. Sfeer was echt goed en heel vriendelijk personeel. Doen ze echt goed. De prijs hoe kunnen ze het doen. 12,50 drie gangen op maandag. Je kan er zelf niet voor koken.
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk eten. Prijs kwaliteit is echt super goed. Het is wel heel erg druk, dus een afspraak maken van tevoren is echt aan te raden.
Milou A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voor de prijs kan je hier prima een hapje eten. Meisjes/dames in de bediening erg lief en attent maar totaal onervaren. Ik bestelde de verdejo van de wijnkaart en ze vroeg aan mij wat ik daarmee bedoelde (?) verder mag er wel wat meer ruimte zitten tussen de gangen. Je bord word weggetrokken en de volgende staat alweer voor je neus. Als aan deze puntjes gewerkt zou worden zou ik hier graag nog eens terugkomen!
Shauny Z.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vrijdag wezen eten met 2 vriendinnen. Goede kwaliteit/prijs verhouding, vriendelijk personeel! Voor deze prijs hebben wij nog lekker wat cocktails erbij genomen en waren als nog niet veel kwijt per persoon! Echt een aanrader :)
Suniema .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik kwam gister met m'n vriendinnen eten voor afsluiting van de vakantie, de gastvrouw, (mounira als ik het goed heb) was super aardig en gastvrij, de bediening ook super vriendelijk en vrolijk, werd er spontaan ook blij van! Voor derest vond ik de sfeer erg gezellig en knus, het terras zag er ook erg lekker uit en vooral vol. Eten was simpel maar wel lekker, vooral handig voor studenten!
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Zojuist bij Proeflokaal Bregje wezen eten. Ik had met een groepje gereserveerd om half 8 maar we waren iets te vroeg. Ik kreeg door de keuze om aan hoge of lage tafels te gaan zitten, en aangezien ik met mijn oma was die een beetje slecht ter been is, ging ik voor de lage tafels. Deze moest echter nog klaargezet worden, werd mij verteld, maar binnen 2 minuten konden we al aanschuiven, super! Ik ben voor de carpaccio als voorgerecht gegaan, die erg lekker was, vooral de dressing! Ook de oosterse salade die ik van mijn moeder geproefd heb, is zeker een aanrader! We hadden 4 spiezen van de ossenhaas besteld maar even later kregen wij te horen dat deze helaas op waren. Erg jammer maar niks aan te doen dus een ander gerecht gekozen, en voor de kipsate gegaan. Hier kan natuurlijk niet veel fout aan gaan en deze was dan ook prima. Als dessert hadden we allen iets anders, maar iedereen was erg enthousiast! Mijn ouders waren vooral erg te spreken over het appeltaartje, die ik er overigens ook erg lekker uit vond zien inderdaad. Zelf had ik de crème brûlée die, naar mijn mening, perfect gebrand was. Mijn complimenten! Naderhand nog een kopje koffie, waarbij een cappuccino gebracht werd ipv een latte machiato. Na dit gemeld te hebben stond volgens mij nog geen halve minuut later de latte al op tafel, goed opgelost! Overall een fijne avond gehad bij Bregje Nieuwegein, ik kom er zeker nog een keer terug!
Hanandardour98 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Afgelopen week eerst wezen shoppen met een vriendin, daarna lekker een hapje wezen eten. We hadden niet gereserveerd dus we dachten eigenlijk dat het vol zou zitten, maar we kregen een lekker plekje op het terras in de zon. Als voorgerecht had ik de oosterse salade, als hoofdgerecht de halve kip en als dessert de cheesecake, allemaal heerlijk!! Voor deze spotprijs, het lekkere eten en de uiterst vriendelijke bediening komen we zeker terug!
Sophias S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prima plek om even een hapje te eten zonder dat je veel geld kwijt bent. Eten was goed! Bediening vriendelijk. Locatie goed bereikbaar. Ze zitten snel vol dus getijde reserveren is noodzakelijk. Kom hier zeker terug.
Marieke3133 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Voor de verjaardag van mijn moeder leek het ons leuk om hier een keertje te gaan eten en hebben we telefonisch gereserveerd. Bij aankomst in het restaurant kwamen we erachter dat we per ongeluk bij de Bregje in Alkmaar gereserveerd hadden en dus eigenlijk niet ingepland waren. Toch konden we gewoon terecht en kregen we een gezellig plekje in het restaurant aangewezen. Het was een super geslaagd avondje en we hebben het heel erg gezellig gehad. Vriendelijke en gezellige serveersters en de service was helemaal top. Het eten was ook erg lekker en vooral de cheesecake is heel erg aan te raden.
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Afgelopen donderdag voor het eerst bij Bregje gegeten. Dat beviel zo goed dat wij zaterdag weer hebben gereserveerd. De prijs kwaliteitverhouding is zeer goed. We hebben verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten gegeten en alles smaakt perfect. De hoeveelheden zijn precies goed. De bediening is zeer vriendelijk en je krijgt een 'eigen' tafelbediende. Er is totaal niets aan te merken op zowel het eten als de bediening. Ik zou zeggen: ga zo door! We gaan hier zeker meer eten. Echt een aanrader.
Eylisch B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gisteravond lekker gegeten bij proeflokaal Bregje in Nieuwegein! Het was lekker eten voor een klein prijsje. Bediening was top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Kika0208 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Super leuk restaurant met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij zijn hier al diverse malen geweest. Altijd lekkere gerechten en een leuke sfeer. De bediening is vriendelijk en ze hebben er een goed systeem van bestellen, 'bezorgen' en weer afhalen van de tafels. Je moet vaak wel van te voren reserveren want het zit er altijd vol. Tenzij je vanaf een uur of 19:30 pas wil eten, dan is het vaak wat makkelijker om zo binnen te lopen.
Anne2000 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Met vaderdag was ik met papa als verrassing naar Bregje gegaan om gezellig met zijn tweeen te gaan eten. Ik had niet gereserveerd, het was voor mijzelf ook een onverwachts om uiteten te gaan. Het was erg druk, maar ondanks de drukte werd er gelijk plek gemaakt voor ons! Het was allemaal lekker, ondanks de drukte. Ala voorgerecht lekkere salade genomen, mijn hoofdgerecht waren de malse spare ribs en de cheesecake is overheerlijk. In 1 woord: top! Maar Ik zou als ik jullie was wel reserveren, dan weet je zeker dat ze plek voor je hebben.
Schaik123 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Vorige week heb ik bij Proeflokaal bregje gegeten.
Een simpele maar lekkere kaart met genoeg keuze voor iedereen.
De borden waren niet heel spannend opgemaakt, maar de meeste meiden brachten het leuk en deden enthousiast hun werk.
Maar al met al een lief restaurantje waar ik zeker nog een keer naar terug zal gaan.
DebiB .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Laatst gaan eten bij Proeflokaal Bregje in Nieuwegein en ik vond het echt super gezellig.
Het was allemaal boven mijn verwachtingen en de bediening was super aardig.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Leuk restaurantje met lekker eten voor een lage prijs. Vriendelijke bediening, en vlotte service. Toetje erg lekker, evenals de salade vooraf. Een aanrader dus
Rachel R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Van de week gegeten bij proeflokaal bregje nieuwegein!! Wat een aanwinst bij binnenkomst voel je je gelijk welkom, attent en vriendelijk personeel die weten wat ze verkopen de che tai cocktail is een aanrader!! Als voorgerecht had ik de tom ka kai soep echt heerlijk!! als hoofdgerecht had ik een viscurry deze was ook heel erg lekker!! als dessert het appeltaartje gekozen, opslag verliefd op! voor de eerste keer bij geweest maar zeker niet voor de laatste keer! Heel warme inrichting heeft de zaak waardoor het ondanks de grootte toch nog knus aanvoelt.
Fiekekermans .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Een super leuke avond gehad bij Bregje! Een warm welkom, goede bediening, sfeer was goed en het eten was lekker! Vooral de varkenshaas met champignonsaus en een heerlijke cocktail erbij. Echt een aanwinst voor Nieuwegein: een restaurant waar je lekker en goedkoop kan eten! Precies wat we nog misten.
Debezoeker .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Kleine porties 3-gangen menu en niet warm alsof de gerechten al " in voorraad" stonden te wachten. Behoorlijke portie frites erbij en sla. Heb je nodig om zonder honger van tafel te gaan. Snelheid is erg hoog. In een uur sta je buiten. Soms moet je wel lang wachten op een serveerster. Fles Cava van 16,50 euro besteld. Bleek in plaats van de gebruikelijke 0,75L slechts 0,5 liter te zijn. En ook nog eens lauw! Dat is wel heel duur voor een simpele Cava!!! Hierover gepraat met de bedrijfsleidster die letterlijk zei: " Kunnen we niets aan doen want we zijn een franchise.". Ik voelde me een beetje .... Was er al met al twee keer: de eerste en de laatste keer!