Proeflokaal Bregje Leiden

6,9
6,9
jokestarre .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Ik ben er nu 3 keer geweest en ik heb niets te klagen dus ik begrijp de kritiek niet???Het eten is goed niet al te groten porties maar ruim voldoende. Ja als je gewend bent in een michelen ster restaurant te eten kan je kritiek leveren maar anders moet je je mond houden.Het eten is smaakvol en elke 3 maanden een ander menu.
Sara82 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Leuke inrichting. Vriendelijke bediening helaas was het eten niet lekker. Het leek allemaal uit de magnetron te komen. Als voorgerecht de gamba pil pil was magnetron kwaliteir. De carpaccio was wel lekker.
Hoofdgerecht spareribs uit de magnetron en spaghetti aglio e olio was ook weingi smaakvol en droog. De appeltaart en chocolade taart waren ook magnetron zompig.
Het is natuurlijk erg goedkoop maar dan nog was de kwaliteit slecht.
Tijmen V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Op zich mooi concept, maar de service bij Bregje in Leiden is opdringer en niet heel vriendelijk. Bij Bregje krijg je geen kraanwater als je erom vraagt, enorm gemiste kans. Ze missen hier echt het gevoel van service. Voor zelfde geld eet je bij La Botha in Leiden. Grotere porties, beter eten, veel betere service en wel kraanwater als je erom vraagt.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Van verschillende kanten te horen gekregen dat Bregje een zeer goedkope maaltijd aanbied, die toch goed zou zijn. hoewel dit niet onze eerste keuze zou zijn, hebben we het toch geprobeerd. En inderdaad, het is erg goedkoop (€ 14,50 voor drie gangen en op maandag en dinsdag zelfs € 12,50), terwijl ook de extra's en drankjes zeer schappelijk geprijsd zijn. Wij hadden carpaccio en gebakken gamba's vooraf en als hoofd sukade en geconfijte eend. Niets mis mee en prima hap als je snel een keer voordelig wilt eten, maar niet echt voor een rustige, mooie avond uit eten. Het is een overvol restaurant waar vooral -niet verrassend- de jeugd/studenten in grote aantallen op afkomen. Al met al een leuk concept, waar zeker markt voor is (wat ook wel bleek, want het zat vol).
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Leuke voordelige plek om te eten. Porties voldoende als je 3 gangen neemt. Bediening niet veel ervaring maar als ze iets niet weten vragen ze het na; prima! Binnen is het wat rumoerig.
Leuk om uitgeprobeerd te hebben.
YasmineG .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben hier gisteren met kerstavond gegeten en beiden een voedselvergiftiging opgelopen. De hele nacht ziek geweest en nu niets kunnen eten, alleen maar willen slapen. Onze kerst is in duigen gevallen. We aten flinterdunne plakjes rundvlees, kipsaté, ossenhaas en chocoladetaartje.
Nathalie M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Voordat we naar de bioscoop gingen, hier voor het eerst gegeten.
Vanwege de lage prijs geen hoge verwachtingen.

Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke service.
Porties waren ruim voldoende en bijgerechten ook prima.
Een nadeel: veel te veel peper en zout op de ( heerlijke) ossenhaasspiesjes.
( dit vonden mijn andere tafelgenoten ook)

Dessert ( cheesecake) echt heel lekker!

Kortom, ik kom hier zeker snel weer terug!!
Jurjen K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij zijn vandaag voor het eerst in dit restaurant geweest. Wij vonden het erg lekker. De prijs - kwaliteitsverhouding was volgens ons niet oké. Wij vonden het té lekker voor té weinig. De porties zijn dan wel iets aan de kleine kant. We vonden het een hip en gezellig restaurant. Het personeel vonden wij niet zo sterk, ze zien het werk niet liggen en hangen rond de bar. Ze gingen niet op een juiste manier om met onze complimenten.

Wanneer jullie een restaurant in Groningen gaan openen komen wij als eerste een hapje eten!
Mevr D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heel lang wachten voor bizar kleine porties. Je moet een oogje dicht knijpen gezien de prijs maar dit kan echt niet. Service vergeet ons terwijl we de laatste vier tafels zijn en het eten is niet eens lekker waarschijnlijk voorgebakken en in de magnetron gedaan.
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten! De verhouding prijs-kwaliteit is erg goed. Na drie gerechten zit je gewoon lekker vol: het is qua hoeveelheid precies goed. Enige minpuntje is dat het personeel duidelijk nog niet zo getraind is. Het duurde soms lang om hun aandacht te krijgen.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Recent gegeten bij Proeflokaal Bregje in Leiden. Het concept is erg leuk en zeer betaalbaar, met z'n tweeën waren we €40 kwijt. Dit voor twee keer een drie gangenmenu, twee glazen wijn, twee biertjes en fris. Het restaurant is hip opgezet en ondanks dat het er groot is en tjokvol zit, is het restaurant wel sfeervol.

Er is voldoende keuze op de kaart. De gerechten zijn veelal simpel, maar goed. Zeker voor de prijs.

Het grootste minpunt van Bregje is de bediening, deze is ondermaats en onervaren. De bediening is erg traag, hangt rondom de bar en komt weinig achter in het restaurant. De bediening "overziet" het restaurant niet, ze zijn er niet wanneer je wat wilt vragen of iets wilt bestellen, je moet vervolgens gaan lopen wenken en bent zo tien minuten verder. Iets dat niet hoort en toch gaat storen. De bediening is overigens wel erg vriendelijk.

Ik kom graag eens terug. Als je wat langer de tijd hebt en daardoor de trage bediening voor lief neemt of met grote groepen goedkoop, maar goed en gezellig wilt eten, dan is Proeflokaal Bregje echt een aanrader.
De prijs-kwaliteitverhouding van het eten is zeer goed. De bediening echter kan flink beter.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gisteravond ben ik voor mijn verjaardag naar Proeflokaal Bregje geweest. Wat een top tent! Heerlijk eten, hele vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Een echte aanrader!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Van de week heerlijk gegeten bij Bregje Leiden, het voorgerecht carpaccio was heerlijk en vers. De hoofdgerechten hebben een wat sobere opmaak maar desmaak is erg goed. ( ik had de ossenhaasspiesjes) .Chocoladetaartje als dessert was heerlijk! ik kom hier zeker vaker, de omgeving is fijn, het personeel vriendelijk en de cappuccino lekker. Het gevoel echt uit eten te zijn voor een heel schappelijke prijs.
Arend S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ontvangst is vriendelijk en we werden snel geholpen. keuze van de kaart uit verschillende soorten gerechten. ik vond de hamburger erg lekker en groot zat. waar eet je nog voor deze prijs. vlotte bediening van het personeel en een toetje als een dame blanch gaat er altijd in. kortom een aanrader !
Lengo V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Van de week weer heerlijk gegeten bij proeflokaal bregje leiden. Dit was in korte tijd alweer de 2e keer dat wij hier gegeten hebben.

Onverwacht kwamen wij vrijdagavond vroeg langs. Ondanks een vol gereserveerde avond hebben zij toch nog een plekje voor ons vrij kunnen maken. Het eten was gezien de prijs goed en ook de bediening was erg vriendelijk.

Al met al een sfeervolle zaak, wat mij betreft zeker een aanrader voor een goedkoop en gezellig avondje uit!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hadden gereserveerd voor 5 personen via de site (bevestigingsmail hiervan ook ontvangen), bij aankomst werd er gezegd dat wij maar voor 4 hadden gereserveerd. Stoel bij de tafel gezet, erg krap maar het lukte opzich.
Leuk, aangekleed restaurant. Lekker modern en het concept is duidelijk.
Er kan natuurlijk niet verwacht worden dat je voor €14,50 uitgebreid, luxe kan eten.
De porties waren ook genoeg voor de prijs die je betaald.
Jammer was wel dat het vlees van onze bestellingen niet naar wens gebakken was en het brood bij de hamburger oud was. Ook de "100% rund" burger leek wel uit de diepvries te komen.
Bestellen en afruimen duurde vrij lang (wij stapelde onze borden alvast op).
Bij het voorgerecht en het hoofdgerecht extra moeten wachten op een vergeten bord.
Personeel was wel behulpzaam en vriendelijk maar vrij jong waardoor zij niet overal even goed op lette.
Al met al prima voor een goedkoop avondje, maar je moet van het eten en de service zeker niet teveel verwachten.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hadden gereserveerd,en 3 x aangeven dat we stipt om 20.30 weg moesten zijn.
Geen probleem werd ons verteld
Voor gerecht en hoofdgerecht kregen we netjes optijd,na twee keer te hebben aangeven of we het dessert mochten hadden we om 20.35 nog geen dessert we zijn dus zonder dessert bregtje verlaten.
Het eten is duidelijk opgewarmd in oven en of magnetron (jammer want ze hebben een hoop mooie producten).
Of we er nog een keer heen zouden gaan?
Nee denk het niet!
Lideweij V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Afgelopen maand hoorde ik over het 'Bregje-concept'. Ik was direct nieuwsgierig, want ben dol op uiteten gaan (en voor zo'n prijs is dat niet eens een heel dure hobby). Echter verwachtte ik in eerste instantie niet veel van het eten; want hoe kan dat nou voor die prijs.
Eenmaal aangekomen werd ik ontvangen door Jara. Zij was onze gastvrouw van die avond; bij haar mochten wij de hele avond terecht met onze bestellingen ed. Wij vonden het heel leuk dat zij zich voorstelde. Onze gerechten kwamen vrij snel, ondanks de drukte. Top! Ook de smaak was top!
Kortom: meer dan tevreden, en dat voor deze prijs!
Mark_Star .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Op vrijdag begin van de avond gegeten bij Bregje Leiden. Na 20 minduten aan tafel te hebben gezeten maar eens gevraagd of we wat te drinken konden bestellen. Na het drankje weer een tijdje niks, zodat we onze bestelling pas na 30 (!) minuten konden opgeven, om vervolgens na een kwartier te horen dat een hoofdgerecht er niet meer was......
Het is een prachtige zaak en het eten is lekker, maar als je na twee en en half uur tafelen maar 2x drinken hebt kunnen bestellen (wat je dan ook nog zelf moet regelen), dan is dat niet fijn. De kffie hebben we dan ook maar overgeslagen. En we waren hierin niet de enigen, om ons heen werd er veel gezucht en geklaagd over het lange wachten.
Kortom: mooie zaak, lekker eten, maar voor de bediening moeten ze nog even in de leer bij bijvoorbeeld Bregje in Noordwijk.
Jokelien V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
In eerste instantie wat sceptisch over het proeflokaal maar wil je leuke gerechten, goede kwaliteit en gezellige bediening voor slechts 14,50 in het weekend dan zou ik het Proeflokaal aanraden. Voor ieder wat wils, redelijke porties en super gezellig!!!! Zeker voor herhaling vatbaar! Ook voor grote groepen een aanrader!!! Ga zo door.