Proeflokaal Bregje Haastrecht

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Bregje Haastrecht

Voordelig
Liset7 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was prima, op het nagerecht na. Ik had een dam blanche besteld en het ijs was net zo zacht als de slagroom. Teruggestuurd naar de keuken. Krijg ik te horen: "sorry maar onze vriezer was stuk en we kregen het niet meer koud".
Ik wil niet weten wat voor besmetting er vrij kan komen als voedsel wordt ontdooit en daarna weer wordt ingevroren, maar goed. Met die gedachte heb ik het toch maar laten staan.
Eigenlijk hadden ze het van te voren moeten aangeven ipv gewoon verkopen in de hoop dat iedereen gesmolten ijs op eet.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
was zeker voor herhaling vatbaar, grappig concept, eigenlijk niks op te merken, klein dingetje maar is het vermelden niet waard. bediening ging trouwens erg leuk om met de kinderen, vrouw was jarig en bij het dessert verrast met sterretjes naast haar dessert. was hier nog nooit geweest en gaan we nog wel een keer doen.
RemcoGlas .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Erg leuk restaurant aan levendige weg. Gerechten zijn simpel maar heerlijk. Aanrader vooraf is flamkuchen uit de oven, sterke smaken, maar heerlijk als je bijv van blauwe kaas als bijsmaak houdt. Aanrader nagerecht is appeltaart uit de oven met ijs. Bediening is top. Qua prijs heel goed betaalbaar, porties zijn niet mega waardoor je van alle gerechten intens kan genieten.
Rosemarije B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Meerdere keren uiteten geweest bij dit restaurant. Kaart met ongeveer 8 voorgerechten, 12 hoofd en 8 na. Altijd voor ieder wat wils!eten is lekker,bediening altijd super netjes, beleefd en uiterst behulpzaam!!Hier gaan wij graag vaker heen!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Gewoon goed gegeten de carpaccio en zalmcarpaccio heerlijk daarna een maal viscurry en de.ossenhaas allebei goed op smaak. Het chocoladetaartje was super en dame blanch ook.
Gaan zeker terug!!
Cindyremers .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Ik ben op vrijdag avond wezen eten. Was super druk en gezellig.
Het eten was prima, niet veel keus maar dat wist ik van te voren.
Was gewoon lekker !
Groeten Cindy
JELTD .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
De tweede keer dat we bij Proeflokaal Bregje hebben gegeten. Gezellige sfeer. 3-gangenmenu voor €14,50 zorgt ervoor dat het er altijd vol zit. De bediening is erg vriendelijk. Vooraf eerst brood met boter en tapenade. Als voorgerecht namen we Carpaccio. Deze was lekker. Vervolgens namen we gambaspiezen en spies van ossenhaas. Ook prima bereid en erg smakelijk. Tot slot het kaasplanken en Chocoladetaartje met vanille ijs. We hebben heerlijk gegeten voor een leuke prijs. We komen zeker nog eens terug.
Alberto22 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Ik was jarig en kreeg een origineel kado van mijn broer, waarvan mijn vrouw ook mocht profiteren: op naar Bregje! Het parkeren (19.00 uur) was inderdaad een drama: met veel moeite ver een plaatsje gevonden. Eenmaal binnen hebben we allen uitstekend gegeten en gedronken, de bediening was vriendelijk en attent en al met al kost een driegangen (keuze van de kaart)menu € 12,50 doordeweeks, dus een prikkie! Natuurlijk trekt dat veel eters (reserveren!) en het was lekker druk, wij vonden dat wel gezellig! De gerechten die mijn tafelgenoten aten zagen er ook erg goed uit en zou ik ook nog wel eens willen uitproberen! Reden genoeg om dus nog eens een keertje terug te komen!
Smikkelbaard .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Fijn restaurant om doordeweeks een hapje buiten de deur te gaan doen. De prijs kwaliteitsverhouding is bijzonder goed. Alles wat we gegeten hebben was uitstekend klaargemaakt en smaakte prima. 2 minpuntjes: Puntje 1. De bediening let nauwelijks tot niet op je glas. Telkens moesten wij iemand wenken om iets te drinken te kunnen krijgen. Het fijne was wel weer dat er altijd wel iemand in de buurt liep. De bediening is vrij jong, dus zal het ook wel enigszins onervarenheid zijn. Overigens wel zeer vriendelijk en nethousiast. Puntje 2. Parkeren is een drama in deze omgeving. Nauwelijks plek te vinden. Maar een digestive walk richting auto na het eten is dan ook weer niet verkeerd. Al met al zeker een aanrader. Goed eten voor echt een hele scherpe prijs.
W Ilto N O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Alweer even geleden bij Bregje wezen eten. Met 2 personen. De tafels voor twee personen waren zo opgesteld dat je tegenover elkaar kwam te zitten. De een op een stoel, en de ander op de bank tegen de muur. Op zich prima, maar ik vond de ruimte tussen de andere 2-persoonstafels wat krap bemeten.

Maar de prijzen op de kaart zijn heel klantvriendelijk, dus kan ik me goed voorstellen dat er geprobeerd wordt zoveel mogelijk plekken te maken. Het moet tenslotte uit de lengte of de breedte komen! Dan maar liever iets dichter op elkaar dan matig eten of een matige bediening. Bediening en eten waren ronduit prima!

Qua locatie is er buiten die dicht bij elkaar staande tafels niets aan te merken. Er is een groot terras, waardoor je ook goed buiten kunt zitten. Het toilet was schoon en we konden voor de deur parkeren. Qua parkeren is er iets verder weg, diagonaal aan de andere kant van de rotonde, heel veel parkeergelegenheid op het plein voor Concordia. Dus ver lopen lijkt mij uitgesloten.
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Goede maaltijd voor een redelijke prijs. Niet een bijzondere uitschieter, maar wel leuk om eens tussendoor te gaan eten. Gemoedelijke sfeer.
C W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Met mijn dochter gisteravond gegeten. Goed bereikbare locatie, gezellig interieur. En ontzettend vriendelijke bediening. Vooraf garnalen croquetten overheerlijk, hoofdgerecht kabeljauw, redelijk stuk met iets te veel saus, de ander had de saté deze was erg mals. Als dessert de chocolade taart, hoddelijk en de 4 bolletjes ijs. En dat voor 12.50. Daarbij erg lekkere wijn. Zeker een aanrader.
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Afgelopen zaterdagavond bij Bregje gegeten, wij wilden wel eens testen of we voor het bijzonder lage bedrag van 14,50 een goed drie gangen menu zouden krijgen. En ze zijn echt geslaagd in het neerzetten van een heerlijke maaltijd! Het voelt ook helemaal niet als een eetschuur, behalve dat je bij de eerste zitting voor 19.30 uur weg moet zijn. Ze schenken je wijn uit en de service is uitstekend.

Met vier personen hebben wij de volgende gerechten geproefd: vooraf: steak tartaar (dappere keuze vond ik zelf, maar was erg lekker!), salada gamba's en mosterdsoep. Alledrie de gerechten vielen erg in de smaak. Als hoofdgerecht: Kipsate (erg mals), Rundersteak (portsaus was erg lekker) en de hamburger (super burger!). Het enige minpuntje was één van de twee bakjes patat, die proefde als oud vet of als dubbel gebakken... Nu hadden wij aan één bakje genoeg, maar anders hadden we zonder moeite een nieuwe lading gekregen. Als nagerecht tweemaal de Dame Blanche met drie bolletjes ijs (!), het chocoladetaartje om je vingers bij op te eten en de warme applecrumble. Overall, we zaten helemaal vol van goede gerechten.

Nu kom ik niet zo snel in Haastrecht, maar als ik hier ooit weer ben, zal ik zeker nog een keer een bezoekje wagen!
Love2Eat2 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Bregje was druk en gezellig! Wij drieën vonden de porties groot genoeg. Eten was prima, zeker voor die prijs. Bediening ook goed en vriendelijk. Leuk om eens te proberen. Wel reserveren. Volgens mij 2 shifts. En... voel eens aan de onderkant van de tafel. Eng! Volgens mij geluiddempende schuimlaag.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Vorige week met zijn vieren hier gegeten, bij binnenkomst werd er gelijk al verteld als je n grote eter was werd er aangeraden om een extra tussengerecht te nemen.
Eerst carpaccio , was heerlijk , niks mis mee . Ik had zelf de gebakken gamba's op n bedje van sla, wat een bak sla was met een paar gebakken kleine gambatjes, iemand anders de garnalenkroketten waar de garnalen te zoeken waren. Hoofdgerecht was aardig, kortom prijs en hoeveelheid e.d dan is het goed.
Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar om even zo snel iets te eten is niks mis mee.
Wel heel erg rumoerig, je moet erg je best doen om elkaar te verstaan naast ons was een verjaardag van ongeveer 20 man geplaatst aan tafels
Noordegraaf .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Gisteravond volle bak bij Bregje en dat voor een maandag! Super aardige bediening en lekker gegeten. Eenvoudig maar prima wat past bij de mooie lage prijzen. Rundersteak als hoofdgerecht en appeltaartje met ijs beide een aanrader! Komen zeker nog eens terug!
Rianda O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Afgelopen zaterdagavond om 18.30 uur gereserveerd bij proeflokaal Bregje in Haastrecht. Wij kwamen hier voor de eerste keer. Bij aankomst hadden wij de keuze om binnen of buiten te eten. Wij kozen voor buiten gezien het lekkere weer én voor onze kinderen van bijna 2 en 4 jaar, zodat zij eventueel konden rondlopen zonder andere gasten te hinderen. Het terras zat vol en binnen was het ook vrij vol. Als voorgerecht had ik pompoensoep, was heerlijk. Als hoofdgerecht de kipsaté, ook heerlijk. Alleen de frietjes waren wat aan de harde kant. En als nagerecht het New Yorkse cheese taartje, ook al heel lekker. Mijn echtgenoot vond de porties aan de kleine kant, maar hij is dan ook een grote eter. Al met al hebben wij voor het geld super lekker gegeten. Maar: doordat het zo druk was, was er chaos in de keuken. Daardoor was het erg lang wachten voordat de gerechten werden geserveerd. Dat is met kleine kinderen geen doen, want je kan niet verwachten dat zij twee uur lang braaf op hun stoel blijven zitten. Omdat het nagerecht maar uitbleef (ook na vragen waar het bleef), zijn we opgestapt aangezien de kids niet meer te handhaven waren. Toen mijn echtgenoot ging afrekenen, werd er direct actie ondernomen en kreeg de keuken de opdracht om het nagerecht NU te maken. Toen kwam het vrij snel en zijn we weer gaan zitten. Het personeel uitte zich in allerlei excuses en de kinderen kregen een kleurboek met stiften om ze nog even zoet te houden. Al met al:

+ lekker eten
+ kleine prijs
+ aardig personeel in de bediening

- lang wachten op gerechten
- daardoor geen aanrader om hier met kleine kids te gaan eten
Tsjies .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Het was weer druk bij Bregje en alle Bregjes liepen zich uit de naad om het de gasten naar de zin te maken. Misschien wat overdreven om tot driemaal toe te komen informeren of we hadden gereserveerd maar dat is te verwaarlozen leed. We zaten op het terras. Dat is gewoon lelijk. Pal aan de straat met aan de overkant ervan een parkeerplaats. Kan Bregje ook niets aan doen, dit stukje Haastrecht is in het verleden hopeloos op de schop gegaan. Bregje heeft een concept. Vaste prijs en kiezen uit een voor- hoofd en nagerecht. Redelijk eten maar niet meer dan dat. Kan ook niet voor die prijs. Voor een complete maaltijd, betaal je in het weekend 14,50. Doordeweeks nog minder. Dat zijn vooroorlogse prijzen. Vooraf had ik de garnalenkroketjes. Klopt, ik vond garnaaltjes. Als hoofdgerecht de hamburger. Klopt, ik vond de burger. Lekkere frietjes, obligaat bakje sla. En als nagerecht een appeltaartje met een bolletje ijs. Lekker. Kort samengevat: prima gelegenheid voor als je even iets wilt eten, bijvoorbeeld omdat je geen zin hebt om te koken. Zou ik ervoor omrijden? Nee. Zou ik nog een keer gaan? Ja. Bijvoorbeeld als ik geen zin heb om zelf te koken.
Jan Paul K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Lekker gelunched bij Bregje. Simpele gerechten, goed toebereid en daardoor smakelijk. Geen culinaire hoogstandjes maar dat pretendeert Bregje ook niet. Bediening was prima, net als de prijs-kwaliteitsverhouding. We komen zeker nog eens terug.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Een aangename verrassing in het proeflokaal van Bregje, wat een leuk restaurant is dit. Bregje heeft een mooi, warm en gezellig decor. Voor weinig geld heerlijk gegeten met een ruime keuze en snelle en vriendelijke service. Als vooraf de zalmcarpaccio op een krokante wrap met een lekkere mosterd dille dressing. Het zag er smakelijk en verzorgd uit en smaakte uitstekend. De kabeljauw met een korst van parmezaan en amandel als hoofdgerecht was verbluffend lekker. Er wordt patat met mayonaise en een salade bij geserveerd; de patat is dun en lekker krokant. In de salade zitten sla, tomaten, ei en komkommer met een smakelijke dressing. Het dessert, een warm appeltaartje met ijs, was wel heel smakelijk. De porties zijn voldoende en in verhouding is de kwaliteit heel goed te noemen. Net als de uitstekende wijnen: ook hier ruime en afwisselende keuze. Tenslotte is de bediening bovenal opvallend attent, onze complimenten!
Ben en Marijke