Proeflokaal Bregje Den-Haag

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Bregje Den-Haag

Erg voordelig
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Vrijdagavond 11 november met ons drieën bij Bregje gegeten. Gelukkig hadden we gereserveerd, oei wat was het druk.
We hadden niet het beste tafeltje, maar dat mocht de pret niet drukken. De bediening is zeer vriendelijk en het is een leuk concept tegen een vriendelijke prijs.
Vooraf twee maal de sushirol en een beef tataki. We hadden de sushirol koud verwacht en de beef tataki warm, maar het was omgekeerd. Het deed overigens niets af aan de smaak.
Als hoofdgerecht namen we gekonfijte eendenbout, mosselen en de gambaspiezen. De eendenbout viel van het bot, zo lekker mals. Ook de mosselen en gambaspiezen vielen in de smaak. De toetjes, cheesecake en het kaasplankje, maakten het helemaal af.
De Verdejo wijn is goed van smaak en netjes geprijsd, €15,00 per fles. Ook een vaasje Brand bier voor €2,50 is netjes.
Na het afrekenen kregen we de kassabon mee met een persoonlijke boodschap. Na het afrekenen is er ook nog aandacht voor je, dat is gastvrijheid!
Friederycke H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gisteravond hier gegeten met kinderen van twee en vier jaar. Erg jammer dat we geen glaasje kraanwater konden krijgen, zelfs niet voor de kinderen. Voor ons is dat reden om nooit meer terug te komen. Verder was het prima. Het eten was middelmatig, maar meer kan je niet verwachten voor zo'n prijs. De medewerkers waren vriendelijk en het ziet er wel mooi uit.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Laatst hier spontaan neergestreken aan de bar voor een borrel met 3 volwassenen en 5 kinderen. Voor iedereen iets te drinken (appelsap, zelfs voor de baby, en voor ons een lekker wijntje) besteld en meerdere porties bitterballen, bittergarnituur en een uitgebreide borrelplank. Toen mijn zoontje van 6 nog dorst had, vroeg hij een glaasje water. Dit werd hem geweigerd. Zo onvriendelijk! En niet slim ook, want hadden we eerder een positief gevoel over deze zaak, hier zie je mij niet meer terug. Jammer, gemiste kans! Een kind een glaasje water weigeren... echt be-lach-e-lijk!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
hele goede kwaliteit tegen een hele lage prijs!jammer dat de akoestiek niet zo geweldig is als het druk is tuiten je oren van de herrie!maar voor de rest goed eten vriendelijke bediening ik geef ze een 8!!!ga er van het weekend weer naar toe!zo zie je maar goede reclame als de mensen weer terug komen!
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Wij (3 volwassenen en een kind van 4) hebben goed gegeten en zijn goed bediend bij Bregje.
Fijn dat er zo'n gezellig restaurant open is op maandag!
De prijs-kwaliteit verhouding van het menu is prima, fijn als je drie gangen ook helemaal op kunt eten, de portionering is prima.
Vermeldenswaard zijn de desserts o.a. een heerlijk kaasplankje en super cheesecake.

Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Bregje is onze uitvalsbasis als we geen zin hebben om te koken of uitgebreid te dineren. Het eten is simpel, prijs-kwaliteit is goed en er hangt een leuke sfeer. Het is ongeveer de 10de keer dat ik hier heb gegeten, en heb het gevoel dat de bediening vooruit is gegaan! Ik word altijd vriendelijk geholpen en ze zijn ook snel! Aanraders: Primitivo (rode wijn), flamkuchen, spareribs (marinade is echt héél goed) en appeltaartje! Tot snel weer Bregje!
Josinevana .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gisteren een hapje gegeten op het terras van Bregje. Heerlijk terras waar de zon de hele avond op schijnt. Bediening was vriendelijk, we werden goed geholpen. Toen het eten werd opgenomen wilden wij ook brood bestellen, na dit gedaan te hebben wilden we graag dat er nog even werd gewacht met het voorgerecht, dit was geen probleem. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was tevens houdt de bediening ook de drank goed in de gaten, onze fles wijn was een paar seconden leeg en toen stond de bediening alweer voor onze neus om een nieuw drankje op te nemen. Erg snel maar beter dan dat je er zelf om moet vragen.

Eten was goed voor de prijs, niet bijzonder, maar gewoon lekker! Dit restaurant is leuk als je geen zin hebt om te koken of als je genoegen neemt met simpel maar lekker eten.
Ingewm .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vorige week met een vriendinnetje bij Bregje gegeten, het was deze dag ontzettend lekker weer en we wilden graag buiten zitten. Helaas was er op dat moment geen plek op het terras. We mochten aan de bar wachten tot er een plekje vrij kwam buiten, deze zouden ze dan voor ons reserveren, netjes!

We begonnen de avond met cocktails, voor €5,- krijg je een ontzettend grote, lekkere cocktail die er ook nog eens heel leuk uit ziet! Als voorgerecht had ik de Flammkuchen, lekker! Als hoofdgerecht koos ik voor de halve kip, deze was ontzettend mals. Als nagerecht koos ik voor het appeltaartje, altijd goed en lekker.

We hebben een hele leuke avond gehad met een goed eten én een goede service! Zeker een aanrader, prijs/kwaliteit verhouding is top.
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Laatst ben ik bij Proeflokaal Bregje gaan eten, ik had de oosterse salade en de hamburger. Helemaal top, ook de watermeloen cocktail (voor 5€!) erg lekker! Bediening erg vriendelijk en het ziet er gezellig uit. Wij hebben een gezellige avond gehad! Tot snel Bregje!
Marleen I.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteravond samen met een vriendinnetje hier wat gaan eten/drinken. Op het eerste gezicht allemaal leuk maar het ging vrijwel direct mis bij de 'vegetarische proeverij'. In plaats van een bospaddestoelenkroket zat hier een garnalenkroket bij...dit werd afgedaan met: foutje, kan gebeuren. Vervolgens werd er voor een sneetje brood bij de carpaccio het volledige bedrag gerekend van het brood met kruidenboter voorgerecht.... En om het af te maken was een glaasje kraanwater, na het bestellen van 1 fles wijn, 2 cocktails en vervolgens nog 2 losse glazen wijn, teveel gevraagd! Dit moest en zou Spa blauw zijn met de bijbehorende kosten. Al met al 70,- uitgegeven aan een ervaring waarin fout op fout werd gestapeld. Het leuke decor kan hier niets meer goed aan maken helaas. Het eten was verder redelijk wat je verwacht voor de prijs. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.
Liza93 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Afgelopen week met mijn vriend een hele leuke avond gehad bij proeflokaal Bregje. Voor deze prijs wist ik totaal niet wat ik moest verwachten maar we zijn aangenaam verrast. Het eten was heel lekker en zag er allemaal heel goed uit. Ik had zelf een salade met geitenkaas als voorgerecht en mijn vriend had een lekkere flammkuchen (op aanraden van de bediening). Ook de hoofdgerechten waren erg goed, een goed stuk varkenshaas met lekkere saus en een aardig grote hamburger. En onze desserts, het chocoladetaartje en de cheesecake, smaakten naar meer! Op het terras zit je echt heerlijk en dan hebben ze ook nog zo'n uitgebreide dranken kaart! Ik drink graag een cocktail en hier kan je voor 5 euro (!) een behoorlijk grote cocktail krijgen. Mijn vriend vind cocktails minder lekker maar gelukkig waren er verschillende speciaalbiertjes waar hij uit kon kiezen. We zijn heel vriendelijk geholpen door alle jonge meiden in de bediening en de sfeer in het restaurant is gezellig en ontspannen (ondanks de drukte). Wij komen zeker nog eens terug!
Kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Afgelopen dinsdag hier gegeten met vriendinnen. Eten was weer heerlijk zoals altijd vooral de gambaspiezen blijven favoriet! Bediening was vriendelijk, behulpzaam en snel. Wij komen uiteraard snel weer terug:)!
Jasmijn Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Onlangs ben ik gaan eten bij Proeflokaal Bregje met mijn broer. Gelukkig hadden we nog een plekje kunnen reserveren voordat het vol zat! Bij binnenkomst kregen we gelijk goede en vriendelijke service van de bediening. Voor de onwijs goede prijs hebben we heerlijk gegeten. Vooral mijn favoriet, de Thom Kha Kai soep was goed op smaak! Tussendoor werd meerdere keren gevraagd of alles naar wens was. Dit was het zeker! We hebben een heerlijke avond gehad en komen snel weer eens terug!
Marnix T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Vorige week ben ik hier samen met een vriend komen eten. Echt een mooi restaurant met een erg lekkere menu kaart en leuke mensen in de bediening!! Ik kom hier zeker nog veel vaker terug!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Dit is een prima adresje als je zonder pretentie even een hapje buiten de deur wilt doen. Je moet hier niet afspreken als je een intiem of romantisch diner voor ogen hebt. De sfeer is ongedwongen en de ruimte een groot eetlokaal met veel herrie. Maar wat kun je verwachten voor een prima driegangen menu voor zo'n lage prijs. De bediening is aardig en belangstellend en dat kun je van veel dure restaurants niet zeggen. Alleen jammer dat je dagen van te voren moet reserveren omdat het met zo'n prijs-kwaliteitsverhouding zeer populair is. Kom zeker terug!
Kiyomi V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Vorige week met mijn vriend wezen eten bij Proeflokaal Bregje Den Haag. Gelukkig hadden wij van te voren gereserveerd want bij binnen komst was de zaak al aardig vol. Ik werd vriendelijk begroet door iemand van de bediening en werd begeleid naar de tafel, er werd gelijk gevraagd wat wij wilde drinken en of wij al wisten over de cocktails van 5 euro. Ik en mijn vriend zijn gek op cocktail dus hebben in vertrouwen de bediening laten kiezen. Wij kregen een heerlijke mojito en watermeloen cocktail die ook nog eens erg groot was. Voor 5 euro krijg je nergens meer een goede cocktail. Het eten was ook verrassend goed, ik had zelf een oosterse salade die wel iets wat pittig was en een ossenhaasspies die ook erg mals was. Mijn vriend had de flamkuchen en de hamburger die ook erg smaakte. Verder werd er na elk gerecht gevraagd of alles naar wens was en werd tijdig gevraagd of wij nog wat drinken wilde. De bediening was erg druk maar desondanks altijd beleeft en altijd aan het lachen. Het is een goede restaurant keuze en raad dit ook zeker aan andere aan! tot de volgende keer Bregje :)
Alicia V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Pas geleden ben ik gaan eten bij Proeflokaal Bregje. Ik had van te voren gereserveerd want het is altijd wel aardig druk. Mijn vriendin en ik werden snel en vriendelijk geholpen, er werd gevraagd wat we wilde drinken en al snel daarna kregen we de menu kaart. De bediening was erg vriendelijk en beleefd. Ik voelde me daardoor erg op mijn gemak en de sfeer was ook gezellig. Ik heb als voorgerecht de gamba salade genomen en hoofd waren de spareribs. Mijn vriendin had de garnalenkroketjes en als hoofd de kipsaté. Als toetje hadden we de cheescake en de dame blanche. Het was allemaal heerlijk en we kregen ons eten snel ondanks de drukte. Het was een gezellige avond voor een aardig prijsje! Tot snel Bregje!:)
Putters010 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
lekker eten voor een zeer mooi prijsje! 3 gangen op een doordeweekse dag voor maar 12,50, dat vindt je nergens. Carpacio om te beginnen en dan een ruime burger met lekkere dunne frietjes. Veel behulpzame dames die je prettig helpen.
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Sublieme prijs/kwaliteit verhouding! Tegenwoordig betaal je voor alleen al een simpele gyros schotel bij een eenvoudige Griek meer dan wat je hier voor een driegangenmenu betaalt, namelijk maar 14,50! Doordeweeks is het zelfs nog twee euro goedkoper! Je kunt kiezen uit ongeveer 6 voor, hoofd en nagerechten met een Frans-Mediterrane touch. Bovendien zijn de drankjes gewoon normaal geprijsd. De bediening is erg vriendelijk en vraagt bij iedere gang netjes of alles naar wens is. Zelf koos ik voor de rundercarpaccio, de zalmfilet en het kaasplankje, wat allemaal goed smaakte. Enige minpuntje wellicht was het feit dat de zalm vergezeld werd van een saus die er ogenschijnlijk niet heel lekker uitzag, maar qua smaak gewoon prima was. Kortom, deze tent is een absolute aanrader, vooral als u de portemonnee niet te veel wilt belasten!
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Wij hebben lekker gegeten bij Bregje. De ontvangst was prima en wij hadden een tafel in het midden van het restaurant. Een prima plek. Het restaurant was bijna vol.

De bediening was prima en vlot en er werd ook geïnformeerd of alles naar wens was.

Het eten was goed en voldoende. Prijs/kwaliteit is zeer goed.

Wij hebben een gezellige avond gehad en komen zeker nog een keer terug.