Proeflokaal Bregje Den-Haag

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Bregje Den-Haag

Jouw recensie over het restaurant Proeflokaal Bregje Den-Haag

Andrew T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding! Lekkere broodje met heerlijke tapenade en lekkere boter. Lekker voorafje gerookte hertenkamp met truffel mayonaise. Heerlijke kaasfondue met brood en groenten. Heerlijke verse warme wafels. Goede sfeer en zeer vriendelijke bediening!
Bri D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Omg. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten! Oké even vanaf t begin. Aankomst 1645 zonder reservering. Er was plek tot 1945 uur. Fijn. Zag ook dat het snel helemaal vol liep. Hier nog nooit geweest dus benieuwd naar het eten. Prima prijsje zo 3 gangen voor weinig. Het meisje die ons bediende superlief. Zag ook wat andere onsympathieke dames rondlopen. Maar goed to the point. Wijntje heerlijk. Voorgerecht prima tot wij besluiten mixed grill te nemen. Dan heb je gelijk alle vleessoorten geproefd voor een volgende x denken wij. Het werd geserveerd en ik kijk en ik zie hompen vlees die er kleurloos en smakeloos uitzagen. Luister. Ik heb manieren geleerd dus altijd eten wat ik voorgeschoteld krijg. Vervolgens komt er een smakeloze lucht van het plateau met vlees . Toch geef ik het een kans en begin te eten. Voorzichtig eet ik en kijk mijn vriendin aan wat zij ervan vindt want wellicht licht het aan mij... maar nee ook zij krijgt niets van wat op haar bord ligt weg geslikt. Die lieve serveerster komt nog langs om te vragen of het smaakt. Nee niet echt. Ze verbaasd zich maakt excuses en loopt weg. Wij welgemanierde dames geven het nog een kans maar nee de pentrantie lucht van het vlees maakte het extra ondragelijk. We kijken om ons heen en iedereen Is uitgelaten aan het eten en de tent zit vol. Niet lang daarna hebben wij gevraagd of de borden weggehaald konden worden. Vervolgens heeft de serveerster ons gevraagd of wij een vervangende maaltijd wilde bestellen waarvoor wij hebben bedankt. Niet veel langer daarna gaf ze aan dat er het een en ander gecompenseerd zou worden omdat zij de klachten wel vaker hadden gehoord. Hun mixed grill is geen mixed grill (ze grillen het niet) maar wordt gestoomd oid in de magnetron. Niet eens behoorlijk gebakken. Dus nog een x Bergje, nee sorry
Faemke Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteren weer erg lekker gegeten bij Bregje. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Het blijft altijd leuk hoe de bediening daar is; altijd enthousiaste en vriendelijke meiden, die er zichtbaar plezier in hebben.
Suraya J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Onlangs voor gedineerd bij Bregje Den Haag. Heerlijk eten en dat voor slechts €12,50.
Zalmwrap en beef tataki zijn zeker aanraders. Het personeel is vriendelijk en maakt ondanks de drukte tijd voor de gasten. Wij komen uiteraard nogmaals terug!
KiesKeurig01 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Maandag hier gegeten vanwege de verjaardag van mijn zoon, het was in een woord fantastisch! Ondanks het feit dat het maandag is zit het restaurant helemaal vol, en dat is niet voor niets:-). Een drie-gangen menu met goede keuzemogelijkheid voor een zeer scherpe prijs en alles is bijzonder smakelijk en wordt mooi geserveerd. Een heerlijke chardonnay maakt de cirkel rond, evenals het personeel dat uiterst vriendelijk is. Op het heerlijke toetje nog een mooie verrassing voor mijn jarige zoon, chapeau!!!
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gister 5-1-2017 hier gegeten met mijn vriendin. Gezien de prijsstelling had ik geen idee wat ik moest verwachten, maar ik was zeer zeer tevreden.
Het gebeurd nog zo weinig dat je een goede prijs/kwaliteit/service verhouding krijgt als je ergens gaat eten. Maar hier was het te vinden:
- 3-Gangen menu, van de kaart met echt prima opties, wat uiteindelijk ook nog eens goed smaakt! (we hebben vooraf het broodje + Carpaccio en Beef Tataki / Spies van Ossenhaas (geen pees gevoeld) + Rundersukade (super mals)/ Dame blanche + Chocoladetaartje gegeten)
- Vriendelijke service die ook nog eens tijdig vraagt of het allemaal smaakt, niet als je al 10 minuten zit te eten
- En een rekening waarvan je niet afvraagt of je de volgende keer toch maar weer beter zelf kan gaan koken.

Ik kan het iedereen aanraden, Ja de porties zijn niet echt gigantisch, maar je krijgt wel 3 gangen, en persoonlijk eet ik liever drie verschillende lekkere dingen dan 1 grote bak met hetzelfde. (Het is immers ook een proeflokaal) .
Tevens die zeikerds die geen glaasje kraanwater krijgen en dat het einde van de wereld vinden. Je gaat uit eten, dan kosten eten en drinken geld. Tevens staat het op de menukaart dat ze dat niet schenken.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Vrijdagavond 11 november met ons drieën bij Bregje gegeten. Gelukkig hadden we gereserveerd, oei wat was het druk.
We hadden niet het beste tafeltje, maar dat mocht de pret niet drukken. De bediening is zeer vriendelijk en het is een leuk concept tegen een vriendelijke prijs.
Vooraf twee maal de sushirol en een beef tataki. We hadden de sushirol koud verwacht en de beef tataki warm, maar het was omgekeerd. Het deed overigens niets af aan de smaak.
Als hoofdgerecht namen we gekonfijte eendenbout, mosselen en de gambaspiezen. De eendenbout viel van het bot, zo lekker mals. Ook de mosselen en gambaspiezen vielen in de smaak. De toetjes, cheesecake en het kaasplankje, maakten het helemaal af.
De Verdejo wijn is goed van smaak en netjes geprijsd, €15,00 per fles. Ook een vaasje Brand bier voor €2,50 is netjes.
Na het afrekenen kregen we de kassabon mee met een persoonlijke boodschap. Na het afrekenen is er ook nog aandacht voor je, dat is gastvrijheid!
Friederycke H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gisteravond hier gegeten met kinderen van twee en vier jaar. Erg jammer dat we geen glaasje kraanwater konden krijgen, zelfs niet voor de kinderen. Voor ons is dat reden om nooit meer terug te komen. Verder was het prima. Het eten was middelmatig, maar meer kan je niet verwachten voor zo'n prijs. De medewerkers waren vriendelijk en het ziet er wel mooi uit.
Sonia C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Laatst hier spontaan neergestreken aan de bar voor een borrel met 3 volwassenen en 5 kinderen. Voor iedereen iets te drinken (appelsap, zelfs voor de baby, en voor ons een lekker wijntje) besteld en meerdere porties bitterballen, bittergarnituur en een uitgebreide borrelplank. Toen mijn zoontje van 6 nog dorst had, vroeg hij een glaasje water. Dit werd hem geweigerd. Zo onvriendelijk! En niet slim ook, want hadden we eerder een positief gevoel over deze zaak, hier zie je mij niet meer terug. Jammer, gemiste kans! Een kind een glaasje water weigeren... echt be-lach-e-lijk!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
hele goede kwaliteit tegen een hele lage prijs!jammer dat de akoestiek niet zo geweldig is als het druk is tuiten je oren van de herrie!maar voor de rest goed eten vriendelijke bediening ik geef ze een 8!!!ga er van het weekend weer naar toe!zo zie je maar goede reclame als de mensen weer terug komen!
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Wij (3 volwassenen en een kind van 4) hebben goed gegeten en zijn goed bediend bij Bregje.
Fijn dat er zo'n gezellig restaurant open is op maandag!
De prijs-kwaliteit verhouding van het menu is prima, fijn als je drie gangen ook helemaal op kunt eten, de portionering is prima.
Vermeldenswaard zijn de desserts o.a. een heerlijk kaasplankje en super cheesecake.

Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Bregje is onze uitvalsbasis als we geen zin hebben om te koken of uitgebreid te dineren. Het eten is simpel, prijs-kwaliteit is goed en er hangt een leuke sfeer. Het is ongeveer de 10de keer dat ik hier heb gegeten, en heb het gevoel dat de bediening vooruit is gegaan! Ik word altijd vriendelijk geholpen en ze zijn ook snel! Aanraders: Primitivo (rode wijn), flamkuchen, spareribs (marinade is echt héél goed) en appeltaartje! Tot snel weer Bregje!
Josinevana .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gisteren een hapje gegeten op het terras van Bregje. Heerlijk terras waar de zon de hele avond op schijnt. Bediening was vriendelijk, we werden goed geholpen. Toen het eten werd opgenomen wilden wij ook brood bestellen, na dit gedaan te hebben wilden we graag dat er nog even werd gewacht met het voorgerecht, dit was geen probleem. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was tevens houdt de bediening ook de drank goed in de gaten, onze fles wijn was een paar seconden leeg en toen stond de bediening alweer voor onze neus om een nieuw drankje op te nemen. Erg snel maar beter dan dat je er zelf om moet vragen.

Eten was goed voor de prijs, niet bijzonder, maar gewoon lekker! Dit restaurant is leuk als je geen zin hebt om te koken of als je genoegen neemt met simpel maar lekker eten.
Ingewm .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vorige week met een vriendinnetje bij Bregje gegeten, het was deze dag ontzettend lekker weer en we wilden graag buiten zitten. Helaas was er op dat moment geen plek op het terras. We mochten aan de bar wachten tot er een plekje vrij kwam buiten, deze zouden ze dan voor ons reserveren, netjes!

We begonnen de avond met cocktails, voor €5,- krijg je een ontzettend grote, lekkere cocktail die er ook nog eens heel leuk uit ziet! Als voorgerecht had ik de Flammkuchen, lekker! Als hoofdgerecht koos ik voor de halve kip, deze was ontzettend mals. Als nagerecht koos ik voor het appeltaartje, altijd goed en lekker.

We hebben een hele leuke avond gehad met een goed eten én een goede service! Zeker een aanrader, prijs/kwaliteit verhouding is top.
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Laatst ben ik bij Proeflokaal Bregje gaan eten, ik had de oosterse salade en de hamburger. Helemaal top, ook de watermeloen cocktail (voor 5€!) erg lekker! Bediening erg vriendelijk en het ziet er gezellig uit. Wij hebben een gezellige avond gehad! Tot snel Bregje!
Marleen I.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteravond samen met een vriendinnetje hier wat gaan eten/drinken. Op het eerste gezicht allemaal leuk maar het ging vrijwel direct mis bij de 'vegetarische proeverij'. In plaats van een bospaddestoelenkroket zat hier een garnalenkroket bij...dit werd afgedaan met: foutje, kan gebeuren. Vervolgens werd er voor een sneetje brood bij de carpaccio het volledige bedrag gerekend van het brood met kruidenboter voorgerecht.... En om het af te maken was een glaasje kraanwater, na het bestellen van 1 fles wijn, 2 cocktails en vervolgens nog 2 losse glazen wijn, teveel gevraagd! Dit moest en zou Spa blauw zijn met de bijbehorende kosten. Al met al 70,- uitgegeven aan een ervaring waarin fout op fout werd gestapeld. Het leuke decor kan hier niets meer goed aan maken helaas. Het eten was verder redelijk wat je verwacht voor de prijs. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.
Liza93 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Afgelopen week met mijn vriend een hele leuke avond gehad bij proeflokaal Bregje. Voor deze prijs wist ik totaal niet wat ik moest verwachten maar we zijn aangenaam verrast. Het eten was heel lekker en zag er allemaal heel goed uit. Ik had zelf een salade met geitenkaas als voorgerecht en mijn vriend had een lekkere flammkuchen (op aanraden van de bediening). Ook de hoofdgerechten waren erg goed, een goed stuk varkenshaas met lekkere saus en een aardig grote hamburger. En onze desserts, het chocoladetaartje en de cheesecake, smaakten naar meer! Op het terras zit je echt heerlijk en dan hebben ze ook nog zo'n uitgebreide dranken kaart! Ik drink graag een cocktail en hier kan je voor 5 euro (!) een behoorlijk grote cocktail krijgen. Mijn vriend vind cocktails minder lekker maar gelukkig waren er verschillende speciaalbiertjes waar hij uit kon kiezen. We zijn heel vriendelijk geholpen door alle jonge meiden in de bediening en de sfeer in het restaurant is gezellig en ontspannen (ondanks de drukte). Wij komen zeker nog eens terug!
Kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Afgelopen dinsdag hier gegeten met vriendinnen. Eten was weer heerlijk zoals altijd vooral de gambaspiezen blijven favoriet! Bediening was vriendelijk, behulpzaam en snel. Wij komen uiteraard snel weer terug:)!
Jasmijn Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Onlangs ben ik gaan eten bij Proeflokaal Bregje met mijn broer. Gelukkig hadden we nog een plekje kunnen reserveren voordat het vol zat! Bij binnenkomst kregen we gelijk goede en vriendelijke service van de bediening. Voor de onwijs goede prijs hebben we heerlijk gegeten. Vooral mijn favoriet, de Thom Kha Kai soep was goed op smaak! Tussendoor werd meerdere keren gevraagd of alles naar wens was. Dit was het zeker! We hebben een heerlijke avond gehad en komen snel weer eens terug!
Marnix T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Vorige week ben ik hier samen met een vriend komen eten. Echt een mooi restaurant met een erg lekkere menu kaart en leuke mensen in de bediening!! Ik kom hier zeker nog veel vaker terug!!