Proeflokaal Bregje Breda

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Bregje Breda

Jouw recensie over het restaurant Proeflokaal Bregje Breda

Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voor dit geld kun je weinig verwachten. Service allemaal erg goed alleen eten was koud en niet erg smaakvol. Zonde! Ik zou ondanks de sfeer niet snel terugkomen.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
3 gangen voor 14.50, doordeweeks zelfs 12,50, kan dat? Eten bij bregje is wat het is, verwacht voor deze prijzen niets bijzonders, de veggie keuze is beperkt, chanpions en capresetaartje waren lekker, vistrio en zeebaars vielen zwaar tegen, smaakloos. Desserts zijn weer super. Bediening is jong, maar doet het erg goed, sfeer is gezellig bruin. Voor ons liever een beter 2 gangen menu, al komen we nog wel een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hebben vanavond bij Bregje gegeten, en dat lukt je meestal alleen wanneer je hebt gereserveerd. Het was weer heerlijk, en echt die meiden lopen hun benen uit hun lijf, en blijven toch heel klantvriendelijk. Zeker voor deze prijs is het ongelooflijk wat je krijgt.
Suraya J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Enige tijd geleden voor het eerst bij Bregje gedineerd. Tegen de verwachtingen in heerlijk gegeten. Slechts €12,50 voor een heerlijk 3-gangen menu. Het torentje van Bregje, de eendenbout en de tiramisu smaakten heerlijk. In de bediening werken jonge meiden die zeer vriendelijk zijn en tijdig vragen of alles naar wens is. Super!
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Weer eens bij Bregje gaan eten, en genoten. Vooraf gegratineerde champignons met toost en een torentje van Bregje, dit is salade met ham. Heerlijk. We hadden beiden de gekonfijte eendenbout die van het bot viel zo gaar. Hierna een warm chocoladetaartje met ijs en een kaasplankje. Ik geniet hier telkens weer, en zeker door die prijs.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Geweldige bediening, zeer vriendelijke gastvrouw
Heerlijk gegeten en dat voor die prijs
wij komen hier zeker nog eens terug
Margreet F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben hier gisteren gegeten.
Samen met broer en zus.
We zaten boven.
Snelle service.
Als voor gerecht hadden mijn broer zus de toren van brechtje.
En een carpaccio.
Was erg lekker.
Daarna een broodje hamburger en zalmfilet.
Ik weet niet wat mijn zus had besteld.
Ook dit was erg lekker.
Daarna nog als nagerecht 3x een warm appeltaartje mij bolletje ijs.
Was erg lekker.
Daarna nog thee op.
Was jammer genoeg een beetje donker boven.
De sfeer was goed.
Ik zou dit restaurant aan iedereen aanraden.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het was weer even geleden dat we bij Bregje waren gaan eten, maar vanavond weer eens gegaan. De kaart was weer anders als de vorige keer, maar weer keuze genoeg. Omdat we graag bij elkaar proeven nemen we meestal verschillende gerechten. Deze keer gamba salade en champignon met toast echt erg lekker. Daarna gamba spiesen en gekonfijte eendenbout met sinaasappelsaus. We konden echt niet zeggen wat het lekkerst was , want dat waren ze alle twee. Met een heerlijk warm appeltaartje met vanille ijs en een kaasplankje weer meer dan voldaan naar huis gegaan. Soms zie ik dat mensen klagen,maar wij zijn al vaak bij Bregje gaan eten en altijd zeer tevreden naar huis gegaan, en ik vraag me nog steeds af hoe ze zulk lekker eten voor die prijs op tafel kunnen zetten.
Walter N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellig restaurant met heerlijk eten en goede service voor een voordelige prijs. Leuk voor een gezellig avondje uit, een echte aanrader dus.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was in kinder porties, zo ontzettend weinig. De bediening was erg traag. Het hoofd gerecht was niets meer dan een snack zonder iets anders op het bord dan het stukje vlees. Nadat dit kenbaar was gemaakt, dat het echt te weinig was ging de bediening kijken of er nog wat te regelen was. Schijnbaar niet want niemand heeft nog iets gehad. 6 botjes met vlees, is geen sparerib maaltijd voor een volwasse. We zijn hierna nog gaan eten bij een andere tent omdat we honger hadden. Ik ga hier niet meer eten.
zag ..
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
wat een genot om hier te eten. je krijgt een eigen gastvrouw voor de avond. ondanks dat alle gastvrouwen jong zijn krijg je alle aandacht die je wil. er wordt met regelmaat gevraagd of het eten/drinken smaakt en of je nog wat wil drinken. er wordt op je gelet maar niet overdreven. daarbij is het eten lekker. genoeg keuze en met een wisselende kaart. cocktails zijn lekker en op de juiste manier gemaakt voor een leuke prijs. zo zie je maar dat goed eten/drinken en goede service niet duur hoeft te zijn. top meiden!!! ga zo door!!!
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wederom geweldig goed gegeten voor deze prijs. We hebben de ossenhaas spies en spareribs op. In eerste instantie bestelde we de hamburger, maar die was op. Kan gebeuren natuurlijk. Personeel allemaal erg vriendelijk en een leeg glas wordt snel opgemerkt.

De kwaliteit is hier voor het geld echt erg goed te noemen. Elders betaal je bij wijze van al meer voor alleen het dessert, hier heb je daar een compleet 3 gangen menu voor.

Wij komen zeker vaker terug!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Paar dagen geleden hier geweest met een groepje van zeven; twee van ons hebben een sateetje gegeten, matige saté, zeer matige saus, matige friet en mayo. Ik heb ook een bakje yoghurt met een vruchtensausje op, stelde ook niet heel veel voor. Gezien de prijs kun je niet veel verwachten, van een proeflokaal verwacht ik meer !
Geek13 S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Met 9 man hier gaan eten. Tafel was voor 8 man ingedekt, maar dit werd snel opgelost.
Menu van 12,50 was qua prijs/kwaliteit prima! Alles was erg lekker.
Persoonlijk betaal ik liever wat meer voor grotere porties, want ik had aan het eind van de avond nog wel honger.
Bediening was goed, alleen onkundig. Aankleding wel gezellig, we zaten beneden naast de bar, tochtte wel telkens als de deur open ging. Daarnaast stond de telefoon mt vreselijk irritante ringtone op roodgloeiend en werd niet opgenomen, dat was jammer..
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Gisteren gegeten bij Proeflokaal Bregje wat een deceptie was dat zeg. We hadden een tafeltje gereserveerd voor 4 personen. Toen we naar ons tafeltje werden gebracht bleek dat er voor 3 personen gedekt was, kan gebeuren geen probleem. Toen wij ons voorgerecht hadden besteld hebben wij hier een uur op moeten wachten, nadat we ons beklag hierover hebben we na 10 minuten ons voorgerecht gekregen, dus voorgerecht na 1:10 uur geserveerd. Ook werd er niet gekeken of de glazen leeg waren, we moesten er continu om vragen. De serveersters hadden het druk, maar de dames achter de bar waren lekker een flesje fris aan het drinken. Toen wij ze aanspraken of ze misschien konden helpen was het antwoord "nee want wij hebben bardienst". Uhhh teamwork............ Na 45 minuten kwam ons hoofdgerecht. Het was koud en tussen de frites zaten zelfs ongebakken (rauwe) frietjes. Na wederom lang wachten op het dessert, er werd gevraagd wat we als dessert wilde hebben terwijl we de kaart niet eens gezien hadden, dus eerst de kaart gevraagd en daarna een fruitsalade gekozen. In fruit zitten pitjes dat is nou eenmaal zo. Wat je als restaurant kunt doen is te pogen om de meeste eruit te halen maar bij mij was het één groot pittenfestijn. Na afloop nog ons beklag gedaan en we kregen een gratis kopje koffie aangeboden. Maar eerlijk is waar na 2:45 minuten in 1 restaurant te hebben gezeten vonden we het echt tijd om op te stappen. We hadden best hoge verwachtingen toen we gingen maar zijn toch teleurgesteld huiswaarts gegaan.
Danique B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Wij zijn gisteren met zijn tweeën voor de eerste keer wezen eten bij Proeflokaal Bregje in Breda. Het was spontaan gepland en we hadden nog snel op internet gereserveerd. We waren echter driekwartier eerder maar we mochten toch meteen plaats nemen. Er hing een leuke sfeer in het restaurant en alles zag er ook erg leuk uit, heel hip. Ondanks de kleine en wat simpele kaart konden we niet kiezen wat we wilden, dus kozen we om nog een tussengerecht te delen. Vooraf hadden wij de carpaccio en gerookte zalmcarpaccio, als tussengerecht de gamba's, als hoofdgerecht de ossenhaasspies en de halve kip en na de dame blanche en het kaasplankje. Alles was echt heerlijk, en wij hebben echt vaak tegen elkaar gezegd 'hoe doen ze het toch voor deze prijs?'. Prijs/kwaliteit is dus echt een 10 voor ons. Normaal bestel ik nooit kip in een restaurant, maar ik heb zelden zulke lekkere kip op, echt heel erg zacht. Ook de ossenhaas was heel erg goed. De bediening was ook super, hele aardige meiden en als we wat bestelden stond het vrijwel meteen op tafel, terwijl het restaurant toch vrij vol zat. We hebben echt genoten en raden iedereen aan hier eens te komen eten. Wij komen in ieder geval snel terug!
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Maandag geen zin om te koken, niet gereserveerd, maar toch welkom bij Bregje. Ze hebben weer een nieuwe kaart, dus bedenken wat gaan we nemen. Mijn man nam de thom kai soep, met cocosmelk, tauge en garnalen. Ik heb wat geproefd en het was heel lekker. Ik zelf heb de flamkuchen genomen en dat vonden we ook heerlijk. Het hoofdgerecht was voor hem 2 spiezen met pepersaus en voor mij een capressse taartje. Dit is een vegetarisch gerecht en ik als echte vleeseter heb hiervan genoten. We hebben steeds bij elkaar geproefd en echt alles was lekker. We hebben afgesloten met een warm appeltaartje met ijs en een dame blanche. Tel hierbij op de goede bediening, ik word al moe als ik die meiden de trap op en neer zie lopen met volle bladen en toch blijven ze leuk en vriendelijk. Kortom een geslaagde avond.
Anne N.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten bij Bregje aan de haven in Breda, wat een trieste avond. Wij waren met een groep van 12 personen en werden boven in een uithoek van het restaurant gepland waar je veel geluidsoverlast had, alle geluid van beneden komt daar 2 maal zo hard binnen. Tijdens het bestellen, (wij waren er on 19.00 uur en hadden gereserveerd) werd ons medegedeeld dat de ossenhaas op was. Eerste domper! Ik bestelde een hamburger met bacon en cheddar kaas, ik vond verder weinig naar mijn smaak op de menukaart. De hamburger kwam, 2 plakjes bacon erop maar geen kaas. Het bord ging mee terug naar de keuken en kwam terug met een plak koude kaas achteloos op de burger gegooid. Een tafelgenoot van mij bestelde een halve kip, deze was finaal rood van binnen! Zij kreeg ter compensatie een kop koffie/thee aangeboden. Voor mij is dit establishment niet voor herhaling vatbaar helaas.
dieleman .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Zondag met 11 personen bij Bregje gaan eten, waren er om 10 voor zeven, hele leuke serveerster, nam gelijk de drank op, die kwam redelijk snel alleen de mannen onder ons hadden na 45 minuten nog geen bier.Na die 45 minuten werd er gevraagd of we een keus hadden kunnen maken waarop wij antwoordden dat we van plan waren om ergens anders heen te gaan ivm het ontbreken van het bier. de verklaring: het terras is vandaag opengegaan en het is erg druk , daarom hebben we geen glazen meer en we mogen geen bier van een ander merk in een glas schenken. Maar toen wij op wilden stappen kwam opeens het bier in drievoud aan. toch maar gebleven, eten is goed vooral de spare ribs, alles was goed verzorgd. alleen duurde het tot half elf dat we het dessert kregen. Ik heb de service een vier gegeven vanwege het feit met het bier en het lange wachten, maar als ik de bediening een cijfer mag geven is het een negen, wat moeten die ontzettend hard werken en ze bleven heel vriendelijk.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Eten is qua prijs-kwaliteit gewoon goed. Als toetje had ik alleen het vers fruit, maar de versheid daarvan viel wat tegen. Verder geen echte bijzonderheden. De porties zijn goed en de smaak is op orde.
De service heeft twee kanten. Wij hadden vroeg gereserveerd, omdat wij om half 7 weer weg moesten. Dit was van te voren duidelijk aangegeven, en ook voordat we bestelde was dit nog eens aangegeven. Uiteindelijk kregen we pas om 10 voor half 7 de kaart voor het toetje, waardoor we dit op dat moment moesten laten schieten. Gelukkig hadden we de mogelijkheid om later op de avond nog wel terug te komen voor het toetje, maar dit moesten we aan de bar op eten. Het personeel was verder wel erg vriendelijk.
De locatie is op zich leuk. Het is een grote tent, en dat merk je ook. Het is erg druk en rumoerig.