Proeflokaal Bregje Alphen a/d Rijn

Wil V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Jet M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
super leuke zaak, leuk personeel en een super leuke inrichting!
heel top al wil je met een groep eten want het is hee godkoop!

aanraderr!!!!!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Service is onder de maat. Voorgerecht kwam pas na een uur. Hoofdgerecht 45 minuten later. Het voorgerecht was lekker maar de kogelbiefstuk was echt doorbakken i.p.v. medium. Opbouwende kritiek werd genegeerd .
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vreselijke ervaring. Alles gaat tergend langzaam voor een ider met kleine kinderen weet dan wat het gevolg is... En dan het eten......
Voor mij volgende keer Bruintje Beer.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Bregje, leuk om snel iets te eten of uit eten met de kinderen te gaan. De prijzen zijn zeer laag, de kaart zeer uitgebreid. Interieur gezellig. Het pernoneel doet het prima.
Het eten doet zeer luxe aan, is prima op smaak. leuk zo af en toe.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Zaterdagavond met vrienden wezen eten.
Het eten was ontzettend lekker en de bediening erg vriendelijk en snel. En er hangt een gezellige sfeer
Zeker een aanrader en ga er zeker vaker eten!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Eten is prima waar voor je geld, een 3-gangen menu voor 12,50. Voor mixed grill moet je 3,50 bijbetalen. Ook redelijk. Maar van de vier soorten vlees was de biefstukspies erg taai en slechts een hap van genomen. Bij het ophalen van de borden aangegeven. Ze wilden niet tegemoet komen omdat ik het eerder aan had moeten geven, nu had ik het er ook om kunnen doen om korting te krijgen... Ik heb niet eerder meegemaakt dat je tijdens het eten de serveerster hierop aan moet spreken. Bij afrekenen nogmaals aangegeven moeite te hebben om bij te moeten betalen terwijl 1/4e van het vlees niet goed was. Na veel gedoe uiteindelijk een kop thee gratis. Jammer van de discussie want nu ging ik toch met een naar gevoel weg. Had desnoods korting op de volgende x gegeven.
G. G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Hier nu 2x geweest.
De 1e keer wat gedronken en gegeten. Bij het drinken kreeg mijn vrouw een kapot glas. Daar zei ze iets van en kreeg een nieuw glas. Het geen wat al was ingeschonken werd "gewoon" weggegooid en ze kreeg niets er voor terug. Het eten smaakte wel prima.
De 2e keer met vrienden koffie gedronken. Het serveren van de koffie duurde erg lang, terwijl er toch voldoende personeel naar onze mening rondliep.
Denk niet dat er een 3e keer komt...
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zonder vooraf te reserveren hier gegeten. Waren slechts enkele tafels onbezet. Veel jongeren, hetgeen niet verwonderlijk is bij een prijs van 12,50 voor een 3-gangenmenu. Vooraf beiden trio van vis. Prima. Werd zo snel geserveerd dat er geen tijd was voor een glas witte wijn omdat het aperitief nog maar half genoten was. Als hoofdgerecht zalm, met op verzoek de saus apart in een schaaltje, en het stoofpotje. Zalm goed. Stoofpotje iets te veel saus ten opzichte van de andere ingrediënten. Nagerecht Tiramisu en het kaasplankje. De kaas kwam duidelijk uit de koelkast. Jammer. Bediening is attent en vriendelijk. Door het hoge tempo, waardoor 2 shifts per avond mogelijk is, is dit geen restaurant voor gezellig een avondje tafelen. Maar wil je buiten de deur even iets gaan eten voor een gunstige prijs, dan is Bregje daarvoor een uitgelezen gelegenheid.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
We zaten in een afgelegen hoekje waar de bediening ons niet zag. Voorgerecht kwam snel, maar daarna moesten we lang wachten voor het hoofdgerecht. We hebben hier zelf om gevraagd waar het bleef na +- 40 min. Het eten was lauw en de kip was niet gaar.

Bij het afrekenen klopte de bon totaal niet. Dingen die er op stonden hebben we nooit gekregen. Tevens staat er op de website van Bregje dat je met creditcard kan betalen, maar deze werd niet geaccepteerd.

Ik kom niet meer terug.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een legendarisch SLECHTE service. De dames in bediening deed hen best ieder roep om aandacht te negeren. Waardoor het melden van een slechte maaltijd onmogelijk werd. Uiteindelijk na het eten, gezegd dat het niet goed was. Daar hadden ze alleen maar het antwoord “had u het eerder moeten zeggen” op. Wilden niet de op 1 hap na onaangeraakte maaltijd van de rekening af halen. En hadden verder geen mededeling aan de klachten over kwaliteit en service. Na dreigen met een slechte recensie werd er 1 drankje van de rekening gehaald. Genoeg andere leuke tenten in de buurt. Wij komen er niet meer terug.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuk restaurant, bijna vol op het moment dat wij er waren (18.00). Voorgerechten waren lekker: ceasarsalade, zalmcarpaccio en trio van vis. Vrijwel direct erna kwamen de hoofdgerechten: hamburger, varkenshaas, ossenhaas en saté. Allemaal prima! Het dessert volgde ook snel: dame blanche, cheese cake, chocoladetaartje en vers fruit.
We hebben erg lekker gegeten, maar het had iets rustiger gemogen.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Afgelopen week hier gegeten. Het was super gezellig. Hele vriendelijke bediening, het eten was lekker en die prijs; die is helemaal top!! Snap niet hoe ze het er voor kunnen doen. De zaak ziet er ook nog eens prachtig uit.
Wij komen zeker terug!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Aanvankelijk goede indruk; dachten goed met ons mee hoe we bij hen zouden kunnen eten met een klein kind en een nagenoeg volgeboekt restaurant. Leuke inrichting een gunstige locatie. Prijs is natuurlijk fantastisch; 14.50 voor een 3-gangenmenu. Kaart is prima. Het duurde erg lang voor we het voorgerecht kregen, waarna we het tempo wat wilde opvoeren voor de overige gangen. Deels omdat ons 2-jarige dochtertje niet het geduld heeft voor lang tafelen en deels omdat zij zelf 1u en 45min na onze binnenkomst een volgende reservering voor die tafel hadden staan. Tempo was echter ver te zoeken.
Personeel hangt grotendeels met een groepje kletsend aan de bar, waardoor er weinig rond gekeken wordt of mensen nog wat nodig hebben. Vaak moeten zwaaien voor een bestelling. Bestelling opnemend personeel komt nogal ongeïnteresseerd over. Borden werden van tafel gehaald, zonder te vragen of het gesmaakt had en toen ik zelf een menukaart had gepakt om wat sneller een dessert uit te kunnen zoeken, kreeg ik een arrogante blik. Vervolgens liepen ze terug naar hun hangplek aan de bar en had ik zelfs het idee dat ze iets stoms over ons zeiden. Maakt een erg onprofessionele indruk.
Eten was wel lekker. Ossenhaas wat taai en salade geitenkaas had weinig vulling qua ingrediënten, maar voor die prijs kun je ook geen culinaire hoogstandjes verwachten.
Er was geen verschoningsplek voor kleine kinderen. We moesten een luier verschonen op de vloer van het toilet. Niet heel fijn.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goed eten voor deze prijs? Jawel, maximale score van ons voor goede verzorging en dito eten.
Lokatie leuk gelegen in het nieuwe centrum van Ridderkerk. Niet de maximale score vanwege het harde rumoer.
We gaan het doordeweeks nog eens eten. Voldoende keuze daarvoor op de kaart.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Met 6 personen gegeten.
Qualiteit versus prijs...fantastisch.
Vrij luidruchtig maar wwegt niet op tegen de qualiteit van de maaltijd.
Super lekker gegeten.
Een aanrader, bijzonder tevreden.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk wezen eten met mijn oom en tante. Gezellig restaurant met luxe uitstraling en dat voor die prijs. We kwamen op een woensdag en betaalde 12,50 per persoon voor een drie gangen keuze menu. Wij vragen ons af hoe dit kan, het eten en de bediening was super. Echt een aanwinst voor Alphen aan den Rijn.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Alles gaat de oven in. Koks hebben geen horeca opleiding maar worden intern opgeleid.
Na klachten over gamba's die omgeven waren met spek (wat je niet verwacht van de vis kaart), mochten we "eenmalig een andere keuze maken want dat is normaal niet de bedoeling".
Hoort allemaal bij het concept was commentaar van de ietwat jonge niet klantgerichte manager.
Helaas zullen wij hier niet meer eten om te kijken of het verbeterd wordt.
Ik zou adviseren hier te eten als je niet culinair bent ingesteld en eens geen zin hebt in de grote gele M maar iets anders fast food achter wenst (aangezien alles de oven in gaat kan je dit geen restaurant noemen maar een vreetschuur). Jammer, van de leuke inrichting.
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Recentelijk geopend en nu al een van de drukste restaurants van Alphen vlak bij een enorme bouwput. Maar toch: elke avond stampvol. Geen wonder met zulke prijzen: 3 gangenmenu voor 12,50!
Het heeft ons aangenaam verrast, niet alleen het eten maar zeker de bediening en de entourage. Wij kozen voor het torentje Bregje (met zoete aardappelen) en de gegratineerde champignons als voorgerecht en dat was al een traktatie. Hoofdgerecht was gekonfijte eendenbout en ossenhaasspiesjes met pepersaus. Ook zeker niet te versmaden; de eendenbout was bijzonder gaar en de ossenhaas was goed. De triramisu met lange vingers werd gretig verorberd; het kaasplankje daarentegen viel iets tegen ook omdat de vijgenchutney vrij zuur was.
Maar al met al een voortreffelijk prijs/kwaliteit verhouding, want inclusief drankjes waren we nog geen 40 euro kwijt. De bijgeleverde friet en gemengde salade worden standaard bij elk hoofdgerecht geleverd, maar dat mag de pret niet drukken. Wij vinden het een aanrader en een verrijking voor de Alphense horeca; de concurrentie zal het zeker gaan merken.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ingewikkelde reservering methode, moest telefoon inspreken met een aantal gegevens, was iets vergeten waardoor ik geen afspraak had. Was gelukkig nog een vrij plaatsje. Moet zeggen dat er personeel genoeg was. 80% van de gasten was vrouw. Eten was goed, zeker voor de prijs van 12,50 per menu, begon met een torentje van bregje, wat ik wel het minst lekkere gerecht vond (een soort huzaren salade met harde brokken aardappel erin, en wat plakjes rauwe ham), toen ossenhaas spiesen, zeer goed van smaak, en toe vers fruit met slagroom, smaakte goed. al met al goed eten voor lage prijs, met daarbij een redelijke keuze.