Proeflokaal Bregje Almere

Belfort 136-138 1315 VD Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Bregje Almere

Yvette T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijk ontvangen. Eten incl. saus niet warm, opnieuw (waren er vroeg!). Na 1 en 3/4 uur nog geen nagerecht besteld!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heel lekker gegeten voor een uitstekende prijs. Veel jonge mensen in de bediening die hun uiterste best doen. Leuk om te zien dat ze hier aan de bak komen en het nog goed doen ook. Niet heel veel keuze, maar genoeg voor ieders smaak. De rekening betaal je met plezier, ondanks dat de speciale koffie een bijzondere prijs heeft in vergelijking met het eten.
Elmetre .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
leuk dat ze voor dat geld 3-gangen kunnen maken het kan dus wel.
mocht je met kinderen gaan heb je iig een beetje de ruimte voor een kidnerwagen bijvoorbeeld.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op het eind van koningsdag even een hapje eten bij proeflokaal Bregje leek ons een mooie afsluiting. We zijn niet teleurgesteld gelet op prijs/kwaliteit. Geen bijzondere gerechten maar voor een 3-gangen menu voor slechts Euro 14,50 mag je dat ook niet verwachten. Keuze is voldoende en de gerechten waren prima zowel kwaliteit als hoeveelheid. Een aanrader als je (redelijk) snel even je een hapje wilt eten. Weer een adresje als je gewinkeld hebt of voorafgaand aan een bezoek aan de schouwburg. Bediening is jong maar vriendelijk.
R R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Erg leuke sfeer en vriendelijke bediening. Eten is simpel, maar goed. Prijs kwaliteit is dik in orde. Ook leuk dat jullie zo veel speciaal biertjes schenken. We hebben een gezellige avond gehad.
Edith O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met vrienden! Het menu biedt genoeg keus en de kwaliteit is goed.
De bediening is vriendelijk en vlot en de sfeer is levendig en gezellig.
Ook niet onbelangrijk... de wijn was heel heerlijk!
We komen zeker terug.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vanavond voor het eerst bij Bregje geweest en we hebben er prima gegeten. Het menu van 12,50 (in het weekend 14,50) biedt voldoende keus, er is voor elk wat wils. Ook het personeel is vriendelijk en attent, dus.....voor herhaling vatbaar. Ook qua prijs natuurlijk: een lekker driegangenmenu, een glas wijn én een espresso voor krap 40 euro met z'n tweetjes. Tot de volgende keer!
Debbie M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
vandaag hier gegeten met twee vriendinnen. we waren vroeg,dus er was niet veel volk, maar vonden we prima. vooraf namen we carpaccio en de beef, beide heerlijk en lekker met verrassend krokantje. Hoofdgerechten waren twee keer de ossehaas spies en een maal de spare ribs. Ook goed, mals, niet te doorbakken en de saus bij de ossehaas was lekker peperig. Toe hadden we twee appeltaart, die niet echt bijzonder was en een maal de chocolade taart met zachte vulling, heerlijk. De witte wijn was ook goed van smaak. De gastvrouw, Merle, was heel lief en attent wat ook erg prettig was. Kende deze eetgelegenheid nog niet, maar voor deze prijs, €12,50 voor een driegangen menu , is het zeker een aanrader. De porties zijn niet groot, maar voor ons was het meer dan genoeg. We gingen moe en voldaan de deur uit.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten voor weinig geld. Een driegangenmenu keuzemenu voor 15 euro. Voor ieder wat wils en regelmatig nieuwe gerechten in het keuzemenu.
eric W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gister hier spontaan binnen gelopen met mijn vrouw. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
eric W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
marco D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gisteren hier gegeten. Eten was niet lekker en niet duur. ik ken genoeg restaurants die rond die prijs zitten en waar ik wel lekker eet. Hier kom ik niet snel weer.
jicho .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eerste bezoek aan Bregje, een aangename verrassing! Redelijke keuze op de kaart, gezellige sfeertje, vriendelijk personeel, prima locatie. De porties lijken op het eerste zicht een beetje klein, uiteindelijk zijn we met een volle maag vertrokken. Eten smaakte prima. Op het voor-, hoofd- en nagerecht was niets aan te merken, zeker een herhaalbezoek waard.
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Afgelopen vrijdag maar weer eens gegeten bij Bregje in Almere. Attente service en een bedrijfsleidster met een goede drankenkennis. Ik zelf heb de beef tataki (heerlijk!) gegeten en als hoofdgerecht de eendenbout (nog lekkerder!) Als nagerecht had ik de cheesecake die simpel maar goed was.

Het enige nadeel vonden wij het rumoer in het restaurant. Dit kwam grotendeels door een grote groep die erg luidruchtig aan het praten en lachen waren.

Al met al hebben wij een top avond gehad (zoals altijd bij Bregje) en we komen zeker nog veel vaker terug!
DamoKless .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met grote groep bij Bregje gegeten en het was ronduit slecht. Kip bij meerdere personen niet gaar, Ossehaas een klein portie, patat met aan elkaar gekleefde hompen erin, 50% slagroom en maar een beetje ijs bij Dame Blanche. Bediening ook niet heel attent.

Geen aanrader.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een voortreffelijke prijs. Vooral de eendenbout en de spareribs waren erg lekker. Het lekkerste werd tot het laatst bewaard, het warme chocoladetaartje en appelgebakje waren om je vingers bij op te eten, alleen het stukje ijs had wel wat meer mogen zijn.
Het enige minpuntje is dat het er wel heel erg rumoerig is en dat je elkaar bijna niet kan verstaan.
Maar we hebben vooral een gezellig avond gehad.
Groep V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Wat een no-go. Naast dat de frietjes pas op tafel kwamen toen wij ons vlees al op hadden (met als excuus dat de frituurpan uit was) werd er tot 5 x toe door verschillende bediening gevraagd of er af afgeruimd kon worden terwijl we nog aan het eten waren.
Ook glazen waar nog drank in zat werd voor je neus weggenomen voordat je er erg in had. Daarnaast hadden we bij het afrekenen een rekening waar alleen de drank op berekend was, de 5x € 14,50 voor de menu's waren vergeten om aan te slaan.
De eerlijkheid gebood ons dit aan de kassa te melden en de enige reactie die daarop kwam was dat een ander dat gedaan had en er werd een nieuwe bon onder de neus geschoven zonder maar een bedankje. Verbolgen hierover (en die frietjes zaten ook nog diep) wilden wij niet meer dan 120 euro betalen (rekening was € 123,50) en na enig gesoebat (met nog een opmerking van een personeelslid; ja maar dan gaat dat van onze FOOI AF?) konden we uiteindelijk 120 euro betalen.
Kansloos. Wij gaan niet meer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Gisteren wezen eten bij het vernieuwde Proeflokaal Bregje in Almere. Het restaurant is erg mooi geworden. De sfeer is er zeker op vooruit gegaan.
Lekker gegeten, zoals gewoonlijk.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met 8 personen bij Bregje gegeten. Eerst buiten op het terras geborreld en daarna binnen aan een grote tafel met zn allen gegeten. Het restaurant is recentelijk opgeknapt en dat is goed te zien. Fris geschilderd en er is veel aandacht aan de verlichting besteed. Dit laatste draagt enorm bij aan de gezellige sfeer. Als voorgerecht hadden we oa de carpaccio, de oosterse salade, wrap met zalm en de flamkuchen. Alleen maar blije gezichten. Hoofdgerecht : oa ossenhaas spiezen, hamburger en spareribs. Alles was prima in orde. Voldoende frites (4 bakken) en salade. Als dessert het appeltaartje en de cheesecake. Prima. Daarbij heerlijke wijntjes en biertjes. Kortom een prima avond en dat voor slechts 14,50 voor 3 gangen.
Lisavermeer .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Correcte en oprecht vriendelijke bediening. Mooi terras, waar wij ons dessert konden nuttigen met een heerlijk kopje koffie.

Bedankt Bregje en tot snel!