Proeflokaal Bregje Almere

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Proeflokaal Bregje Almere

Frank D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Restaurant zat bomvol, maar de service bleef erg snel en het eten was lekker. Vanwege de goede recensies waren de verwachtingen hoog, maar die zijn zeker waargemaakt.
Chadiya J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
hier hebben we vaker gegeten, maar het was vanavond zo slecht, dat we hier niet meer terug gaan komen! Een kwartier na reservering pas op je plek mogen gaan zitten. Na aandringen: pas na 1 uur je voorgerecht serveren. ivm zwangerschap een broodje als voorgerecht. Daarna wordt er duidelijk gemaakt dat er geen hoofdgerecht gemaakt kan worden omdat de geitenkaas op is! Na aandringen van ons en een gesprek met de (veeeeels te jonge) bedrijfsleider van die avond, wordt er bij de buren (zelfde eigenaar) een plakje geitenkaas gehaald. De rest van de hoofdgerechten: te rood, lauw en geen smaak! De geitenkaassalade was meer een geitenkaas, champignonsalade met heel veel olie! We hebben allemaal het eten niet opgegeten! Als kers op de taart: de bon krijgen en dan toch 4 hele 3-gangendiner erop en ook nog het broodje durven te rekenen! We hebben aangegeven wat we er van vonden! Komen hier nooit meer terug!
J R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zonder te reserveren vonden mijn vriendin en ik een prachtig plekje aan het raam op een doordeweekse woensdagavond. De zaak was afgeladen en het eten was heerlijk. We hadden beide een driegangenmenu gekozen met verschillende carpaccio's, flammkuchen en een toetje. Voortreffelijk. Door een lichte onderbezetting werd er wat heen en weer gerend door het personeel waardoor bij ons het bestek niet werd meegeleverd. De juffrouw beende al weg zonder ons aan te kijken of ons te woord te staan toen we haar hierover wilde aanspreken. Een blonde jongen echter in een wit overhemd bediende ons daarna uitstekend. Hij bood tot tweemaal zijn excuses aan en leek gemaakt te zijn voor het hotelwezen of ieder ander vakgebied waar oprechte interesse in de welzijn van de klant hoog in het vaandel staat. Chapeau. Dit soort ontmoetingen zijn minstens even belangrijk als de kwaliteit van het eten in ieder restaurant. Met een heerlijke scroppino na was onze avond zeer geslaagd.
J R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zonder te reserveren vonden mijn vriendin en ik een prachtige plekje aan het raam op een doordeweekse woensdagavond. De zaak was afgeladen en het eten was heerlijk. Wij hadden beide een driegangenmenu gekozen met twee verschillende carpaccio's, flammkuchen en een toetje. Voortreffelijk. Door een lichte onderbezetting werd er wat heen en weer gerend door het personeel waardoor bij ons het bestek niet werd meegeleverd. De juffrouw beende al weg zonder ons aan te kijken of ons te woord te staan toen we haar hierover wilde aanspreken. Een blonde jongen echter in een wit overhemd bediende ons daarna voortreffelijk. Hij bood tot tweemaal zijn excuses aan en gaf de indruk gemaakt te zijn voor het hotelwezen of ieder ander vakgebied waar oprechte interesse in de klant hoog in het vaandel staat. Chapeau. Dit soort ontmoetingen zijn minstens even belangrijk als de kwaliteit van het eten in ieder restaurant. Met een heerlijke scroppino na was onze avond zeer geslaagd. Hier zijn we van plan nog vaker te komen.
Yvette T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijk ontvangen. Eten incl. saus niet warm, opnieuw (waren er vroeg!). Na 1 en 3/4 uur nog geen nagerecht besteld!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heel lekker gegeten voor een uitstekende prijs. Veel jonge mensen in de bediening die hun uiterste best doen. Leuk om te zien dat ze hier aan de bak komen en het nog goed doen ook. Niet heel veel keuze, maar genoeg voor ieders smaak. De rekening betaal je met plezier, ondanks dat de speciale koffie een bijzondere prijs heeft in vergelijking met het eten.
Elmer P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
leuk dat ze voor dat geld 3-gangen kunnen maken het kan dus wel.
mocht je met kinderen gaan heb je iig een beetje de ruimte voor een kidnerwagen bijvoorbeeld.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op het eind van koningsdag even een hapje eten bij proeflokaal Bregje leek ons een mooie afsluiting. We zijn niet teleurgesteld gelet op prijs/kwaliteit. Geen bijzondere gerechten maar voor een 3-gangen menu voor slechts Euro 14,50 mag je dat ook niet verwachten. Keuze is voldoende en de gerechten waren prima zowel kwaliteit als hoeveelheid. Een aanrader als je (redelijk) snel even je een hapje wilt eten. Weer een adresje als je gewinkeld hebt of voorafgaand aan een bezoek aan de schouwburg. Bediening is jong maar vriendelijk.
R R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Erg leuke sfeer en vriendelijke bediening. Eten is simpel, maar goed. Prijs kwaliteit is dik in orde. Ook leuk dat jullie zo veel speciaal biertjes schenken. We hebben een gezellige avond gehad.
Edith O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met vrienden! Het menu biedt genoeg keus en de kwaliteit is goed.
De bediening is vriendelijk en vlot en de sfeer is levendig en gezellig.
Ook niet onbelangrijk... de wijn was heel heerlijk!
We komen zeker terug.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vanavond voor het eerst bij Bregje geweest en we hebben er prima gegeten. Het menu van 12,50 (in het weekend 14,50) biedt voldoende keus, er is voor elk wat wils. Ook het personeel is vriendelijk en attent, dus.....voor herhaling vatbaar. Ook qua prijs natuurlijk: een lekker driegangenmenu, een glas wijn én een espresso voor krap 40 euro met z'n tweetjes. Tot de volgende keer!
Debbie marcel M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
vandaag hier gegeten met twee vriendinnen. we waren vroeg,dus er was niet veel volk, maar vonden we prima. vooraf namen we carpaccio en de beef, beide heerlijk en lekker met verrassend krokantje. Hoofdgerechten waren twee keer de ossehaas spies en een maal de spare ribs. Ook goed, mals, niet te doorbakken en de saus bij de ossehaas was lekker peperig. Toe hadden we twee appeltaart, die niet echt bijzonder was en een maal de chocolade taart met zachte vulling, heerlijk. De witte wijn was ook goed van smaak. De gastvrouw, Merle, was heel lief en attent wat ook erg prettig was. Kende deze eetgelegenheid nog niet, maar voor deze prijs, €12,50 voor een driegangen menu , is het zeker een aanrader. De porties zijn niet groot, maar voor ons was het meer dan genoeg. We gingen moe en voldaan de deur uit.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten voor weinig geld. Een driegangenmenu keuzemenu voor 15 euro. Voor ieder wat wils en regelmatig nieuwe gerechten in het keuzemenu.
eric W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gister hier spontaan binnen gelopen met mijn vrouw. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
eric W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
marco D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gisteren hier gegeten. Eten was niet lekker en niet duur. ik ken genoeg restaurants die rond die prijs zitten en waar ik wel lekker eet. Hier kom ik niet snel weer.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eerste bezoek aan Bregje, een aangename verrassing! Redelijke keuze op de kaart, gezellige sfeertje, vriendelijk personeel, prima locatie. De porties lijken op het eerste zicht een beetje klein, uiteindelijk zijn we met een volle maag vertrokken. Eten smaakte prima. Op het voor-, hoofd- en nagerecht was niets aan te merken, zeker een herhaalbezoek waard.
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Afgelopen vrijdag maar weer eens gegeten bij Bregje in Almere. Attente service en een bedrijfsleidster met een goede drankenkennis. Ik zelf heb de beef tataki (heerlijk!) gegeten en als hoofdgerecht de eendenbout (nog lekkerder!) Als nagerecht had ik de cheesecake die simpel maar goed was.

Het enige nadeel vonden wij het rumoer in het restaurant. Dit kwam grotendeels door een grote groep die erg luidruchtig aan het praten en lachen waren.

Al met al hebben wij een top avond gehad (zoals altijd bij Bregje) en we komen zeker nog veel vaker terug!
DamoKless .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met grote groep bij Bregje gegeten en het was ronduit slecht. Kip bij meerdere personen niet gaar, Ossehaas een klein portie, patat met aan elkaar gekleefde hompen erin, 50% slagroom en maar een beetje ijs bij Dame Blanche. Bediening ook niet heel attent.

Geen aanrader.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een voortreffelijke prijs. Vooral de eendenbout en de spareribs waren erg lekker. Het lekkerste werd tot het laatst bewaard, het warme chocoladetaartje en appelgebakje waren om je vingers bij op te eten, alleen het stukje ijs had wel wat meer mogen zijn.
Het enige minpuntje is dat het er wel heel erg rumoerig is en dat je elkaar bijna niet kan verstaan.
Maar we hebben vooral een gezellig avond gehad.