Proeflokaal Bregje Almere

Hans F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
R R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Erg leuke sfeer en vriendelijke bediening. Eten is simpel, maar goed. Prijs kwaliteit is dik in orde. Ook leuk dat jullie zo veel speciaal biertjes schenken. We hebben een gezellige avond gehad.
Edith O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met vrienden! Het menu biedt genoeg keus en de kwaliteit is goed.
De bediening is vriendelijk en vlot en de sfeer is levendig en gezellig.
Ook niet onbelangrijk... de wijn was heel heerlijk!
We komen zeker terug.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vanavond voor het eerst bij Bregje geweest en we hebben er prima gegeten. Het menu van 12,50 (in het weekend 14,50) biedt voldoende keus, er is voor elk wat wils. Ook het personeel is vriendelijk en attent, dus.....voor herhaling vatbaar. Ook qua prijs natuurlijk: een lekker driegangenmenu, een glas wijn én een espresso voor krap 40 euro met z'n tweetjes. Tot de volgende keer!
mardeb M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
vandaag hier gegeten met twee vriendinnen. we waren vroeg,dus er was niet veel volk, maar vonden we prima. vooraf namen we carpaccio en de beef, beide heerlijk en lekker met verrassend krokantje. Hoofdgerechten waren twee keer de ossehaas spies en een maal de spare ribs. Ook goed, mals, niet te doorbakken en de saus bij de ossehaas was lekker peperig. Toe hadden we twee appeltaart, die niet echt bijzonder was en een maal de chocolade taart met zachte vulling, heerlijk. De witte wijn was ook goed van smaak. De gastvrouw, Merle, was heel lief en attent wat ook erg prettig was. Kende deze eetgelegenheid nog niet, maar voor deze prijs, €12,50 voor een driegangen menu , is het zeker een aanrader. De porties zijn niet groot, maar voor ons was het meer dan genoeg. We gingen moe en voldaan de deur uit.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten voor weinig geld. Een driegangenmenu keuzemenu voor 15 euro. Voor ieder wat wils en regelmatig nieuwe gerechten in het keuzemenu.
eric W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gister hier spontaan binnen gelopen met mijn vrouw. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
eric W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
marco D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gisteren hier gegeten. Eten was niet lekker en niet duur. ik ken genoeg restaurants die rond die prijs zitten en waar ik wel lekker eet. Hier kom ik niet snel weer.
jicho .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eerste bezoek aan Bregje, een aangename verrassing! Redelijke keuze op de kaart, gezellige sfeertje, vriendelijk personeel, prima locatie. De porties lijken op het eerste zicht een beetje klein, uiteindelijk zijn we met een volle maag vertrokken. Eten smaakte prima. Op het voor-, hoofd- en nagerecht was niets aan te merken, zeker een herhaalbezoek waard.
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Afgelopen vrijdag maar weer eens gegeten bij Bregje in Almere. Attente service en een bedrijfsleidster met een goede drankenkennis. Ik zelf heb de beef tataki (heerlijk!) gegeten en als hoofdgerecht de eendenbout (nog lekkerder!) Als nagerecht had ik de cheesecake die simpel maar goed was.

Het enige nadeel vonden wij het rumoer in het restaurant. Dit kwam grotendeels door een grote groep die erg luidruchtig aan het praten en lachen waren.

Al met al hebben wij een top avond gehad (zoals altijd bij Bregje) en we komen zeker nog veel vaker terug!
DamoKless .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met grote groep bij Bregje gegeten en het was ronduit slecht. Kip bij meerdere personen niet gaar, Ossehaas een klein portie, patat met aan elkaar gekleefde hompen erin, 50% slagroom en maar een beetje ijs bij Dame Blanche. Bediening ook niet heel attent.

Geen aanrader.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een voortreffelijke prijs. Vooral de eendenbout en de spareribs waren erg lekker. Het lekkerste werd tot het laatst bewaard, het warme chocoladetaartje en appelgebakje waren om je vingers bij op te eten, alleen het stukje ijs had wel wat meer mogen zijn.
Het enige minpuntje is dat het er wel heel erg rumoerig is en dat je elkaar bijna niet kan verstaan.
Maar we hebben vooral een gezellig avond gehad.
Groep V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Wat een no-go. Naast dat de frietjes pas op tafel kwamen toen wij ons vlees al op hadden (met als excuus dat de frituurpan uit was) werd er tot 5 x toe door verschillende bediening gevraagd of er af afgeruimd kon worden terwijl we nog aan het eten waren.
Ook glazen waar nog drank in zat werd voor je neus weggenomen voordat je er erg in had. Daarnaast hadden we bij het afrekenen een rekening waar alleen de drank op berekend was, de 5x € 14,50 voor de menu's waren vergeten om aan te slaan.
De eerlijkheid gebood ons dit aan de kassa te melden en de enige reactie die daarop kwam was dat een ander dat gedaan had en er werd een nieuwe bon onder de neus geschoven zonder maar een bedankje. Verbolgen hierover (en die frietjes zaten ook nog diep) wilden wij niet meer dan 120 euro betalen (rekening was € 123,50) en na enig gesoebat (met nog een opmerking van een personeelslid; ja maar dan gaat dat van onze FOOI AF?) konden we uiteindelijk 120 euro betalen.
Kansloos. Wij gaan niet meer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Gisteren wezen eten bij het vernieuwde Proeflokaal Bregje in Almere. Het restaurant is erg mooi geworden. De sfeer is er zeker op vooruit gegaan.
Lekker gegeten, zoals gewoonlijk.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met 8 personen bij Bregje gegeten. Eerst buiten op het terras geborreld en daarna binnen aan een grote tafel met zn allen gegeten. Het restaurant is recentelijk opgeknapt en dat is goed te zien. Fris geschilderd en er is veel aandacht aan de verlichting besteed. Dit laatste draagt enorm bij aan de gezellige sfeer. Als voorgerecht hadden we oa de carpaccio, de oosterse salade, wrap met zalm en de flamkuchen. Alleen maar blije gezichten. Hoofdgerecht : oa ossenhaas spiezen, hamburger en spareribs. Alles was prima in orde. Voldoende frites (4 bakken) en salade. Als dessert het appeltaartje en de cheesecake. Prima. Daarbij heerlijke wijntjes en biertjes. Kortom een prima avond en dat voor slechts 14,50 voor 3 gangen.
Lisavermeer .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Correcte en oprecht vriendelijke bediening. Mooi terras, waar wij ons dessert konden nuttigen met een heerlijk kopje koffie.

Bedankt Bregje en tot snel!
tim V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten en leuke attente bediening. Gezellige avond gehad. De ossenhaasspies was erg goed gebakken en als dessert is het chocoladetaartje echt een aanrader.
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De zaak ziet er leuk uit en de sfeer is gezellig. Het eten is niet zo denderend. Tuurlijk €12,50 of €14,50 voor een 3 gangenmenu is goedkoop, maar binnen ditzelfde budget zijn betere maaltijden op hetzelfde plein te vinden. De porties zijn klein, maar ook niet heel smaakvol. Het desert de zogenaamde dame blanche was het dieptepunt... een heel klein beetje ijs, in een kommetje volgespoten met spuitbusslagroom en een beetje saus...
Er moet nog veel gebeuren daar en dan vooral in de keuken, of gooi de prijs iets omhoog en serveer kwaliteit....

Ben C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Vanavond bij Bregje in Almere gegeten. Na een eerdere slechte ervaring zeer positief verrast. Geweldige prijs kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.