Proeflokaal Bregje Almere

Meer informatie over restaurant Proeflokaal Bregje Almere

Jouw recensie over het restaurant Proeflokaal Bregje Almere

Netty K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Als aanvulling op de recensie van 5 mei, wij hebben een kadobon ontvangen van het restaurant met een handgeschreven excuusbriefje, fijn dat alsnog erkend is, dat het een teleurstellende ervaring was en we gaan zeker voor de herkansing
Netty K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gereserveerd, maar de tafel was nog bezet. Toen al liet de houding van de manager te wensen over. Lang gewacht op het bestelde brood, de voorgerechten waren smakelijk, maar toen begon de ellende pas goed. Een uur na het voorgerecht toch maar eens geïnformeerd waar het hoofdgerecht bleef. De frites kwam door, waren koud, werden meegenomen, vervolgens kwamen de gerechten zonder frites, helaas geen bestek om mee te eten. De poffertjes waren koud, en bij navraag was de boter op. Poffertjes werden meegenomen en toen kwam er toch boter, maar na 15 minuten nog steeds geen poffertjes. Hamburger niet gaar, caprese taartje was over het bord gevloeid als een omelet. Manager er bij gevraagd en deze ging in discussie, we mochten kiezen, praten over onze klacht of bestek, we kozen voor het laatste, maar helaas er kwam geen bestek. Kortom, wat een gezellige verjaardag had moeten zijn werd een grote ergernis. Het nagerecht hebben we niet genomen, want deze narigheid duurde al 2 uur en 15 minuten, gelukkig kregen de kinderen op verzoek nog wel een ijsje.
Na een heel goede bij Bregje in Bussum, was dit een grote teleurstelling en ergernis.
Lindy M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Op een regenachtige middag liepen wij door het centrum van Almere. We liepen over het ietwat mistroostige horeca plein dat dit centrum heeft en dachten er niet veel van tot we langs Bregje liepen waar de kaarsjes gezellig branden ondanks de regen. Ze serveren hier drie gangen voor maar €12,50. Dit zette mij wel aan het twijfelen, maar mijn vooroordelen verdwenen snel door de spontane bediening en de gezellige inrichting van het restaurant. Het eten was echt meer dan prima. Zeker een aanrader!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Tweede kerstdag hebben wij hier weer gegeten. We waren erg onder de indruk van het hard werkende bedieningspersoneel. Ik durf echt te zeggen dat je nergens in Almere zulk goede bediening krijgt als bij bregje en dat voor dat geld. Echt top! Wij komen hier niet voor niets nog steeds erg graag. Groetjes, Joke
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Supersnelle bediening wat heel handig is in combinatie met bioscoopbezoek zoals bij ons het geval was. We hebben heerlijk gegeten en vroegen ons bij iedere gang af hoe krijgen ze het voor elkaar voor dit bedrag? Het concept maakt dit restaurant voor iedereen toegankelijk en de kwaliteit van het eten is prima.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Restaurant zat bomvol, maar de service bleef erg snel en het eten was lekker. Vanwege de goede recensies waren de verwachtingen hoog, maar die zijn zeker waargemaakt.
Chadiya J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
hier hebben we vaker gegeten, maar het was vanavond zo slecht, dat we hier niet meer terug gaan komen! Een kwartier na reservering pas op je plek mogen gaan zitten. Na aandringen: pas na 1 uur je voorgerecht serveren. ivm zwangerschap een broodje als voorgerecht. Daarna wordt er duidelijk gemaakt dat er geen hoofdgerecht gemaakt kan worden omdat de geitenkaas op is! Na aandringen van ons en een gesprek met de (veeeeels te jonge) bedrijfsleider van die avond, wordt er bij de buren (zelfde eigenaar) een plakje geitenkaas gehaald. De rest van de hoofdgerechten: te rood, lauw en geen smaak! De geitenkaassalade was meer een geitenkaas, champignonsalade met heel veel olie! We hebben allemaal het eten niet opgegeten! Als kers op de taart: de bon krijgen en dan toch 4 hele 3-gangendiner erop en ook nog het broodje durven te rekenen! We hebben aangegeven wat we er van vonden! Komen hier nooit meer terug!
J R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zonder te reserveren vonden mijn vriendin en ik een prachtig plekje aan het raam op een doordeweekse woensdagavond. De zaak was afgeladen en het eten was heerlijk. We hadden beide een driegangenmenu gekozen met verschillende carpaccio's, flammkuchen en een toetje. Voortreffelijk. Door een lichte onderbezetting werd er wat heen en weer gerend door het personeel waardoor bij ons het bestek niet werd meegeleverd. De juffrouw beende al weg zonder ons aan te kijken of ons te woord te staan toen we haar hierover wilde aanspreken. Een blonde jongen echter in een wit overhemd bediende ons daarna uitstekend. Hij bood tot tweemaal zijn excuses aan en leek gemaakt te zijn voor het hotelwezen of ieder ander vakgebied waar oprechte interesse in de welzijn van de klant hoog in het vaandel staat. Chapeau. Dit soort ontmoetingen zijn minstens even belangrijk als de kwaliteit van het eten in ieder restaurant. Met een heerlijke scroppino na was onze avond zeer geslaagd.
J R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zonder te reserveren vonden mijn vriendin en ik een prachtige plekje aan het raam op een doordeweekse woensdagavond. De zaak was afgeladen en het eten was heerlijk. Wij hadden beide een driegangenmenu gekozen met twee verschillende carpaccio's, flammkuchen en een toetje. Voortreffelijk. Door een lichte onderbezetting werd er wat heen en weer gerend door het personeel waardoor bij ons het bestek niet werd meegeleverd. De juffrouw beende al weg zonder ons aan te kijken of ons te woord te staan toen we haar hierover wilde aanspreken. Een blonde jongen echter in een wit overhemd bediende ons daarna voortreffelijk. Hij bood tot tweemaal zijn excuses aan en gaf de indruk gemaakt te zijn voor het hotelwezen of ieder ander vakgebied waar oprechte interesse in de klant hoog in het vaandel staat. Chapeau. Dit soort ontmoetingen zijn minstens even belangrijk als de kwaliteit van het eten in ieder restaurant. Met een heerlijke scroppino na was onze avond zeer geslaagd. Hier zijn we van plan nog vaker te komen.
Yvette T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijk ontvangen. Eten incl. saus niet warm, opnieuw (waren er vroeg!). Na 1 en 3/4 uur nog geen nagerecht besteld!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heel lekker gegeten voor een uitstekende prijs. Veel jonge mensen in de bediening die hun uiterste best doen. Leuk om te zien dat ze hier aan de bak komen en het nog goed doen ook. Niet heel veel keuze, maar genoeg voor ieders smaak. De rekening betaal je met plezier, ondanks dat de speciale koffie een bijzondere prijs heeft in vergelijking met het eten.
Elmer P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
leuk dat ze voor dat geld 3-gangen kunnen maken het kan dus wel.
mocht je met kinderen gaan heb je iig een beetje de ruimte voor een kidnerwagen bijvoorbeeld.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op het eind van koningsdag even een hapje eten bij proeflokaal Bregje leek ons een mooie afsluiting. We zijn niet teleurgesteld gelet op prijs/kwaliteit. Geen bijzondere gerechten maar voor een 3-gangen menu voor slechts Euro 14,50 mag je dat ook niet verwachten. Keuze is voldoende en de gerechten waren prima zowel kwaliteit als hoeveelheid. Een aanrader als je (redelijk) snel even je een hapje wilt eten. Weer een adresje als je gewinkeld hebt of voorafgaand aan een bezoek aan de schouwburg. Bediening is jong maar vriendelijk.
R R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Erg leuke sfeer en vriendelijke bediening. Eten is simpel, maar goed. Prijs kwaliteit is dik in orde. Ook leuk dat jullie zo veel speciaal biertjes schenken. We hebben een gezellige avond gehad.
Edith O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met vrienden! Het menu biedt genoeg keus en de kwaliteit is goed.
De bediening is vriendelijk en vlot en de sfeer is levendig en gezellig.
Ook niet onbelangrijk... de wijn was heel heerlijk!
We komen zeker terug.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vanavond voor het eerst bij Bregje geweest en we hebben er prima gegeten. Het menu van 12,50 (in het weekend 14,50) biedt voldoende keus, er is voor elk wat wils. Ook het personeel is vriendelijk en attent, dus.....voor herhaling vatbaar. Ook qua prijs natuurlijk: een lekker driegangenmenu, een glas wijn én een espresso voor krap 40 euro met z'n tweetjes. Tot de volgende keer!
Debbie marcel M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
vandaag hier gegeten met twee vriendinnen. we waren vroeg,dus er was niet veel volk, maar vonden we prima. vooraf namen we carpaccio en de beef, beide heerlijk en lekker met verrassend krokantje. Hoofdgerechten waren twee keer de ossehaas spies en een maal de spare ribs. Ook goed, mals, niet te doorbakken en de saus bij de ossehaas was lekker peperig. Toe hadden we twee appeltaart, die niet echt bijzonder was en een maal de chocolade taart met zachte vulling, heerlijk. De witte wijn was ook goed van smaak. De gastvrouw, Merle, was heel lief en attent wat ook erg prettig was. Kende deze eetgelegenheid nog niet, maar voor deze prijs, €12,50 voor een driegangen menu , is het zeker een aanrader. De porties zijn niet groot, maar voor ons was het meer dan genoeg. We gingen moe en voldaan de deur uit.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten voor weinig geld. Een driegangenmenu keuzemenu voor 15 euro. Voor ieder wat wils en regelmatig nieuwe gerechten in het keuzemenu.
eric W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gister hier spontaan binnen gelopen met mijn vrouw. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
eric W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016