Proeflokaal Beij Ons

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gezellige bruine kroeg met een prettig terras, waarvan een deel onder zonneschermen zodat je droog zit. Een goed gevulde spelletjescollectie, tijdschriftenbak en meeneem-boekenplank maakt het een plek waar ik uren (in m'n eentje) door zou kunnen brengen.
De bierkaart op A3 formaat heeft een lange lijst biertjes van veel verschillende 'micro-brouwerijen'. Ik hou van licht bier, onder de 5% en de keuze daarin is zeer ruim. De bediening is erg vriendelijk en attent en kan goed adviseren over de keuze voor een biertje.
Gisteren at ik met een vriendin het 'trio' van lam: een koteletje, een filet en een goed gekruide hamburger. Lekker en mals vlees dat iets minder lang op het vuur had gemogen van mij. Erg fijn dat er een goede hoeveelheid wokgroente bij zat. Ook deze zou van mij wat knapperiger mogen. En de aardappelgratin was lekker romig en kazig.
Alles heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik kom graag terug.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Beij Ons is een ongedwongen eetcafe met vriendelijke bediening en een relaxte sfeer. Ze hebben een prima 'daghap' die ruim genoeg is. Goede keuze aan biertjes en borrelhapjes ook, dus wij komen zeker een keer terug.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Wisselende gerechtjes voor 12,50 (vis, vlees, vegetarisch) en de onvergetelijke spareribs. Zeer goede prijs kwaliteit! Een uitgebreide bierkaart, ook met aparte biertjes uit de streek en prima wijnen. Vriendelijke bediening die graag adviseert over het te kiezen wijntje of biertje en een zeer ontspannen sfeer.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Proeflokaal Beij Ons ligt op en hoek tegenover het mooi oude kerkhof aan de Daalseweg en heeft een prettig terras. De bediening is vriendelijk en ontspannen. Wij waren er voor de lunch. Lekker vers bruin brood waar je goed je tanden in kunt zetten. De koffie was prima.
In Nijmegen Oost wemelt het van de eetcafe’s en voor een flexwerker dus keuze genoeg om ergens de laptop open te klappen. Helaas redt de wifi het niet op het terras.
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Beij Ons is een eetcafe met een mooi assortiment bijzondere bieren op de tap. Het geserveerde eten is een dagmenu met enkele keuzegerechten, geen kaart. Het eten is niet echt bijzonder, maar van goede kwaliteit, zeker gezien de prijzen. De bediening was vlot en vriendelijk, ondanks dat het vol zat. Qua prijs/prestatieverhouding scoort dit eetcafe gewoon goed. Als je op zoek bent naar een bijzondere culinaire ervaring is dit niet jouw restaurant. Als je met vrienden een prima maaltijd met een lekker biertje wil genieten is dit een prima keus.
Brittney .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Hier kom ik vrij regelmatig. Dit vanwege de heerlijke locatie (Nijmegen Oost), de wekelijks wisselende kaart, het leuke personeel en de rekening waar ik nooit van schrik (ook fijn!).

Ze hebben wekelijks 3 wisselende gerechten van € 12,50 en een gerecht a € 15. Daarnaast een goede en fijne keuze aan wijn en bier waar het personeel je ook goed in kan adviseren. Bij ieder gerecht - op pasta en quiche na - serveren ze voldoende frietjes en salade.

Je kunt overigens niet reserveren maar er is vrijwel altijd een plekje vrij, zo niet dan kun je even aan de bar wachten en alvast een aperitiefje nemen.
Anouk .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Na een lange wandeling zijn we op het terras van Beij Ons in Nijmegen Oost neergestreken. Een verrassing voor ons was de enorme keuze uit biertjes! De nachos met huisgemaakte guacemoledip waren lekker, hoewel we wat meer dip hadden kunnen waarderen. We komen hier zeker nog eens terug, want de ons-kent-ons-sfeer doet ons denken aan een klein dorpje midden in Nijmegen.
Marie9 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Prima eetcafe eten, aan te passen aan je wensen. Wij aten een rib eye die uitstekend was gebakken. Goede bierkaart. Service is niet heel erg snel en niet heel erg attent.
JanNMGN .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Iedere keer is t weer prima bij Beij Ons. De bierkaart is sowieso super, kom er dan ook vaak alleen voor een drankje, maar ook het eten is altijd dik in orde. Geen restaurant waar je een avond uiteten gaat, wel een gezellig (eet)café waar je lekker kunt eten voor weinig geld. Als wij geen zin hebben om zelf te koken, gaan we steevast naar Beij Ons. Doen we trouwens ook als we gezellig willen borrelen/bieren!
Alwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Wat een goed eten, gezien de prijs. Met z'n tweeen uit eten geweest en de beefburger gehad, mooi vlees, biologisch brood en heerlijke biertjes van de plaatselijke nijmeegse brouwerij.

Waren uiteindelijke 43 euro kwijt voor twee personen, inclusief drankjes. Geen geld voor zo lekker eten!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Beij Ons zit hartje Nijmegen-Oost. Het is een traditioneel eetcafe met een beperkte ruimte en een nog beperktere kaart. Je krijgt hier geen hoogstaande culinaire verrassingen, maar een degelijk bord eten is hier wel te krijgen. De moot zalm die we als hoofdgerecht nemen (met pasta en kaassaus) is zelf meer dan degelijk. Zeker voor deze prijs. De bediening is niet onaardig, maar mag wel iets attenter en beperkt zich tot het opnemen van de bestellingen en brengen van de borden. Maar de sfeer in dit buurtcafe is verder prima. Ook aan te raden: het (kleine) terras in de zomer, want je zit er tot laat in de middag heerlijk rustig in het zonnetje.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Weer een paar keer terug geweest en ik ben dik tevreden. Voldoende afwisseling in de schotels. Een geweldige Nero d'Avola bij de rode huiswijnen. Topplek in de wijk.
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
Een geweldig gezellige plek in Nijmegen-oost. Het is eten is er goed (prijs/kwaliteit verhouding)! Al meerdere malen geweest en nog niet één teleurstelling! Ga zo door!
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Geweldige plek in Nijmegen Oost. Goede vlotte bediening, heel ruime bierkaart. Heb nu ook een keer of zes hier gegeten. Eerste keren heel enthousiast. Prima vega hap en rundvleesgerecht. Goedkoop en goed te eten. Recent twee keer wat minder. Frites die voor de 3e of 4e keer gebakken lijkt (is?), onsmakelijk gemarineerd beenhammetje.
Merlijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Prima eetcafé om lekker te eten. Er is niet veel te kiezen en het is ook niet heel spannend maar wel gewoon een goede prijs-kwaliteitverhouding. Om 'zomaar' een keer te gaan eten als je even geen zin hebt om te koken of niet al te duur uit eten wilt. Lekker biertje erbij en genieten maar.
AnitaP .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Het eten is goed, basic, verzorgd. Het terras is zonnig en kleurrijk en omdat je in een gewone straat in een woonwijk zit, lijkt het alsof je bij vrienden op bezoek bent en geniet van het mooie leven. Aangenaam dus.