Proef Scheveningen

Douzastraat 1 2581 RV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Proef Scheveningen

Dinsdag t/m zondag 16:00 tot 23:00
Keuken open van 17:00 tot 21:30

• Mastercard , Pin
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,2
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij hadden van de zomer gegeten op de Boulevard en waren benieuwd hoe het is op de nieuwe locatie. Helemaal top! Zowel het eten als de service waren prima. Verrassende gerechten, we zijn echt verwend en hebben een hele leuke avond gehad.
hali .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Sauzen waren wat fantasieloos klaargemaakt, soms tikje smakeloos en met teveel olie bereid; bleek later wat zwaar op de maag te zijn(Proefplank). Groentes waren bij beide hoofdgerechten veel te gaar klaargemaakt en de rijst was juist weer niet gaar gekookt en veel te hard om op te eten. Vriendelijk personeel, goede service! Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Victoria R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig, knus restaurant. Vriendelijke eigenaar / personeel. Lekker eten voor een goede prijs. Lekker warm broodje vooral. Heerlijk malse saté en lekker gemarineerde spareribs. Een aanrader.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wij hebben hier 28 januari gegeten en het was in één woord fantastisch. De sfeer is goed, het eten super en de bediening erg geduldig en zorgvuldig. De eigenaar is enthousiast en licht graag het één en ander toe. Wij komen terug!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mijn vriend en ik hebben erg lekker gegeten bij Proef. De eigenaren zijn erg vriendelijk en zijn druk bezig om dit restaurant op een andere plek weer op de kaart te brengen. Wat ons betreft is dit zeker gelukt.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Na vriendelijk ontvangst hebben we heerlijk 3-gangen menu genuttigd. Mooie en gezellige inrichting en prima service. Bediening dacht mee aangezien we op tijd in het theater moesten zijn. De gerechten kwamen ondanks de drukte perfect op tijd. Heerlijk gegeten en een echte aanrader!