Proef Scheveningen

Douzastraat 1 2581 RV Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Proef Scheveningen

Dinsdag t/m zondag 16:00 tot 23:00
Keuken open van 17:00 tot 21:30

• Mastercard , Pin
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,1
marjo M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Via social deal vouchers gekocht. Een aanrader!! voor €15,- een heerlijk 3 gangenmenu gegeten. Helemaal Niks op aan te merken. Prima bediening in een gezellige ambiance.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Bij Proef voelt iedereen zich thuis. Een echt lekker huiskamerrestaurant en een verrijking voor de buurt. Geen poespas hier, gewoon doeltreffende en lekkere gerechten. Zeker de moeite waard om hier eens binnen te lopen. Voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gewoon prima. Bedankt voor de gastvrijheid.
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Een rommeltje op het bord. Bij het voorgerecht hetzelfde als het hoofdgerecht,
Biefstuk was niet doorgebakken zoals gevraagd.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Prima eten voor een zeer aantrekkelijke prijs! Vriendelijk personeel
Hanno J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Enthousiaste eigenaar ontvangt je hartelijk en verzorgt je prima en met aandacht. Verrassend goede kwaliteit van het en een goed gevarieerde kaart. Aaanrader
Lieveheersbeest G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Vriendelijke eigenaar, knap hoe hij in zijn eentje de bediening (en nog meer?!) organiseerde en toch nog tijd had voor de gasten. Leuk restaurant. Groenten bij het hoofdgerecht lekker. Nette zaak.
Reinoud P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede porties en geweldige gastvrouw en gastheer. Kortom, zeker waard een keer te gaan eten.
Roelof B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima sfeer, warme ontvangst, lekker eten, lekkere wijn, schappelijke rekening - wat wil een mens nog meer?
mmvdelst .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening met de eigenaar leuk gesprek gehad, goed uitleg wat je eet . Zeer smakelijk gegeten ,ook erg leuk het voorgerecht bestaand uit verschillende soorten gerechtjes. Uitstekende sfeer. Beslist een terugkomer. Martin en Margo van der Elst
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Super lekker gegeten voor een hele redelijke prijs. De service was perfect en de ambiance gezellig.
De zelf gemaakt quiche was smaakvol met een goede variatie van groenten. De vis werd gecombineerd met papaya. Origineel en goed in balans. De chocolade brownie als dessert was bol van smaak net zoals het zelfgemaakt ijs.

We hadden niet beter kunnen wensen.

Ga zo door!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij hadden van de zomer gegeten op de Boulevard en waren benieuwd hoe het is op de nieuwe locatie. Helemaal top! Zowel het eten als de service waren prima. Verrassende gerechten, we zijn echt verwend en hebben een hele leuke avond gehad.
hali .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Sauzen waren wat fantasieloos klaargemaakt, soms tikje smakeloos en met teveel olie bereid; bleek later wat zwaar op de maag te zijn(Proefplank). Groentes waren bij beide hoofdgerechten veel te gaar klaargemaakt en de rijst was juist weer niet gaar gekookt en veel te hard om op te eten. Vriendelijk personeel, goede service! Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Victoria R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig, knus restaurant. Vriendelijke eigenaar / personeel. Lekker eten voor een goede prijs. Lekker warm broodje vooral. Heerlijk malse saté en lekker gemarineerde spareribs. Een aanrader.
Leonie en Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wij hebben hier 28 januari gegeten en het was in één woord fantastisch. De sfeer is goed, het eten super en de bediening erg geduldig en zorgvuldig. De eigenaar is enthousiast en licht graag het één en ander toe. Wij komen terug!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mijn vriend en ik hebben erg lekker gegeten bij Proef. De eigenaren zijn erg vriendelijk en zijn druk bezig om dit restaurant op een andere plek weer op de kaart te brengen. Wat ons betreft is dit zeker gelukt.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Na vriendelijk ontvangst hebben we heerlijk 3-gangen menu genuttigd. Mooie en gezellige inrichting en prima service. Bediening dacht mee aangezien we op tijd in het theater moesten zijn. De gerechten kwamen ondanks de drukte perfect op tijd. Heerlijk gegeten en een echte aanrader!