Proef Scheveningen

Douzastraat 1 2581 RV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Proef Scheveningen

Dinsdag t/m zondag 16:00 tot 23:00
Keuken open van 17:00 tot 21:30

• Mastercard , Pin
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Proef Scheveningen

Robert B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Goede gastheer en sidekick. Verrassende combinaties op de “proefplank” en in de visbereidingen. Smaakt naar meer ????.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima gegeten bij Proef met de AH restaurantweken. Hele aardige eigenaar die aan tafel graag wat over de gerechten vertelt. Leuke is dat je alles van de kaart mag bestellen, geen apart (en vaak klein...) AH menu dus! Voorgerecht de proeverij, hoofdgerecht kipsaté en na de creme brulee. Allemaal lekker! Aanrader om hier een keertje te gaan eten.
Dink En Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We waren vroeger dan afgesproken maar heel gastvrij ontvangen . AH menu maar mochten uit gehele kaart kiezen .
Heerlijke gerechten ???? aanrader????
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Ik heb met een vriendin bij "proef scheveningen" gegeten. We gebruiken die AHactie om nieuwe restaurants uit te proberen. We kenden dit restaurant nog niet.De eigenaar is superaardig. Als voorgerecht hadden we tonijn, helaas wist de eigenaar niet waar de tonijn vandaan kwam. Een restauranteigenaar heurt te weten wat er geserveerd wordt, zeker als het om een bedreigt dier gaat. Als ik tonijn eet weet ik dat ik een risico loop, maar toch. Tonijn was lekker (smaak van de -gedroogde tomaten?- olie was te overheersend en geen goede keuze hierbij). Prijs 11,50. Hoofdgerecht surf en turf 18,90. Vlees heerlijk mals en goed van smaak, gambaatjes beetje klein en beetje droog.. Het toetje was ècht bizar lekker en maar 5,90. Chocolade-ijs smaakt als een gesmolten bonbon/chocoladeontploffing, zaaaaaalig, de witte chocolade mousse mjam, en een brownie, beetje hard vond ik, maar smaakte heerlijk. Twee glazen wijn à 4 euro, flesje water 5 euro, alles bij elkaar 50. voor de helft (ex fooi) met de AHactie, dat is perfect!
Hanna J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Reservering was snel en correct. Het was heel gemoedelijk en ontspannen.
Jammer, dat je op harde houten stoelen zit en je auto parkeren is een probleem.
Wel de moeite waard om nog eens terug te gaan!
Rinda S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Buurt restaurant met dito aankleding en bediening. Eten was wel aardig maar nergens verrassend.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vriendelijk ontvangt. Wij konden 1 uur eerder komen dan gepland. Al de gangen waren mooi opgemaakt. We kregen ongevraagd extra friet voor z'n vieren. Kortom een goeie plek om nog eens terug te komen.
Martijn A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker eten en een leuke sfeer
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk eten in ontspannen sfeer
Jim M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten bij Proef Scheveningen. De heerlijk authentieke sfeer van een buurt restaurant en dito bediening. Voor herhaling vatbaar!
Arfa B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Fijn en hartelijk ontvangen.
Het eten was bijzonder goed. Wij komen zeker terug!
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
heerlijk avondje gehad hier. Eigenaar met hart voor de zaak; dat voel en proef je! We komen zeker nog eens. Vooral voor het gamba-voorgerecht... mjumm.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant
Daan Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Super! Goed eten, erg aardige host, die alles in zijn eentje goed onder controle had. En bovendien een leuke locatie in de wijk in plaats van de massale boulevard
Daan Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Kaart is iets luxer dan een eetcafé, uitvoering van het eten super! Service ook heel goed, eigenaar was in zijn eentje en had het druk maar merkte je niks van. Fijne en relaxte gastheer. Proef is zeker een aanrader.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten en achteraf gekletst met de eigenaar Marc. Het was weer een feestje. De steak is botermals, de zelfgemaakte soepjes heerlijk.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
De ontvangst was even vreemd maar de reden was dat de bediening uit 1 persoon bestaat en die was even bezig.
Verder een leuke sfeer; erg lekker gegeten en grote porties. Een aanrader!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Nieuwe zaak. Goede service, uitleg over gerechten.
De Wolff-van Oudheusden A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Genoeg keuze op de kaart, wij hebben heerlijk gegeten