Proef Scheveningen

Douzastraat 1 2581 RV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Proef Scheveningen

Dinsdag t/m zondag 16:00 tot 23:00
Keuken open van 17:00 tot 21:30

• Mastercard , Pin
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Proef Scheveningen

Diana W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig en zeer gastvrij personeel. Aanrader
Marit B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Super bediening maar het eten viel wat tegen... kipsate was gaar maar had wat langer kunnen garen. Geen grilsmaak. Patat had ook wat langer in de frituur kennen zitten. Vooraf en dessert waren prima.
Renata E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker gegeten via de AH actie. Konden gewoon kiezen van de kaart. Komen zeker nog een keer terug.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Voelden ons hier gelijk welkom. No nonsense benadering, maar menukaart die verder ging dan de geijkte sate. Albert Heijn actie is hier "a la carte". Dus vrije keus i.p.v. allerlei beperkingen.
De tafel van Anton.w.jager J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Zowel voor-, hoofd-, als nagerecht kwaliteit en met zorg opgediend. Bediening zeer vriendelijk en attent. Wij komen zeker terug.
Caroline V.
Hebben hier met de AH actie gegeten. Vriendelijke ontvangst. Geen apart menu voor AH klanten maar gewoon kiezen van de kaart. Heel fijn. Gerechten zijn heerlijk en worden zeer smaakvol opgediend. Alles even verzorgd en lekker. Een aanrader dus!
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Geen eetcafé diner.!
Zeer lekker gegeten en vriendelijke eigenaar. Zeker aan te raden hier eens te gaan eten.
Marchien B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
zeer vriendelijke bediening, erg goed eten, mooi opgemaakte borden. Enige aandachtspuntje: inrichting in voorste gedeelte restaurant/ bij de bar: gedateerd.
Alie D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Gezellig en goed restaurant met gezellig ontvangst zeker aan te raden met een bezoek.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het was een gezellige avond. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
uitstekend gegeten. bijzonder vriendelijk service. buurtrestaurant zeer gezellig.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Goede gastheer en sidekick. Verrassende combinaties op de “proefplank” en in de visbereidingen. Smaakt naar meer ????.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima gegeten bij Proef met de AH restaurantweken. Hele aardige eigenaar die aan tafel graag wat over de gerechten vertelt. Leuke is dat je alles van de kaart mag bestellen, geen apart (en vaak klein...) AH menu dus! Voorgerecht de proeverij, hoofdgerecht kipsaté en na de creme brulee. Allemaal lekker! Aanrader om hier een keertje te gaan eten.
Dink En Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We waren vroeger dan afgesproken maar heel gastvrij ontvangen . AH menu maar mochten uit gehele kaart kiezen .
Heerlijke gerechten ???? aanrader????
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Ik heb met een vriendin bij "proef scheveningen" gegeten. We gebruiken die AHactie om nieuwe restaurants uit te proberen. We kenden dit restaurant nog niet.De eigenaar is superaardig. Als voorgerecht hadden we tonijn, helaas wist de eigenaar niet waar de tonijn vandaan kwam. Een restauranteigenaar heurt te weten wat er geserveerd wordt, zeker als het om een bedreigt dier gaat. Als ik tonijn eet weet ik dat ik een risico loop, maar toch. Tonijn was lekker (smaak van de -gedroogde tomaten?- olie was te overheersend en geen goede keuze hierbij). Prijs 11,50. Hoofdgerecht surf en turf 18,90. Vlees heerlijk mals en goed van smaak, gambaatjes beetje klein en beetje droog.. Het toetje was ècht bizar lekker en maar 5,90. Chocolade-ijs smaakt als een gesmolten bonbon/chocoladeontploffing, zaaaaaalig, de witte chocolade mousse mjam, en een brownie, beetje hard vond ik, maar smaakte heerlijk. Twee glazen wijn à 4 euro, flesje water 5 euro, alles bij elkaar 50. voor de helft (ex fooi) met de AHactie, dat is perfect!
Hanna J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Reservering was snel en correct. Het was heel gemoedelijk en ontspannen.
Jammer, dat je op harde houten stoelen zit en je auto parkeren is een probleem.
Wel de moeite waard om nog eens terug te gaan!
Rinda S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Buurt restaurant met dito aankleding en bediening. Eten was wel aardig maar nergens verrassend.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vriendelijk ontvangt. Wij konden 1 uur eerder komen dan gepland. Al de gangen waren mooi opgemaakt. We kregen ongevraagd extra friet voor z'n vieren. Kortom een goeie plek om nog eens terug te komen.
Martijn A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker eten en een leuke sfeer
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk eten in ontspannen sfeer
Jim M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten bij Proef Scheveningen. De heerlijk authentieke sfeer van een buurt restaurant en dito bediening. Voor herhaling vatbaar!