Proef Scheveningen

Douzastraat 1 2581 RV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Proef Scheveningen

Dinsdag t/m zondag 16:00 tot 23:00
Keuken open van 17:00 tot 21:30

• Mastercard , Pin
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Proef Scheveningen

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
José V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker eten en leuke charmante uitleg van de ober
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Eten, bediening en prijs/prestatie geweldig. Interieur mag nog wat knusser en het is rumoerig. Maar wij gaan zeker terug !! Aanrader !
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Top gegeten super vriendelijke bediening
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Prijs / kwaliteit verhouding uitstekend, heerlijk gegeten, prettige sfeer en goede service. Een echte aanwinst voor Scheveningen.
John K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Vlotte en leuke bediening met veel aandacht voor de gasten. Voldoende keuze uit voor- en hoofdgerecht en dessert. Het eten was zeer smakelijk en aantrekkelijk opgediend. De huiswijn was prima en leuk geprijsd. "Proefscheveningen" is een echte aanrader en dat vertellen wij graag door en...... wij komen hier zeker terug !
Rianne M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk en knus eetcafe, veelzijdige kaart en top bediening. Wij hadden ze salade geitenkaas en ik had de steak proef, deze was uitmuntend. We deden mee met de ahactie.
leo H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prijs Kwaliteit verhouding zeer goed, sterker nog: het had me niet verbaasd als het duurder was geweest. Goede service en in de wetenschap dat dit restaurant nog in de startblokken staat heeft het veel goeds in petto.
Conny C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Prima gegeten, tonijntartaar was heerlijk, surf en turf ook zeer goed.
Vriendelijke correcte bediening!
Komen zeker terug.
Gaby V.
Toprestaurant!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Verrassend lekker gegeten . Tonijntartaar subliem ! Gewoon lekker buiten zitten. Voor herhaling vatbaar.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
In verband met het promoten van zijn zaak had eigenaar driegangenmenu voor €15. Desondanks mochten we gewoon alle gerechten op de kaart kiezen en kregen we geen standaardmenu: top! Eigenaar kwam vooraf melden dat de koeling de hitte niet helemaal aankon waardoor de wijn niet écht koud was. Ruimschoots goedgemaakt met (gratis) karafjes water met los ijs. Tweede wijn was inmiddels door hem wél prima gekoeld. Het eten was zonder meer geweldig. Had in andere recensie gelezen dat de garnalen vooraf heerlijk waren en dat waren ze zeker! Vriendin had als hoofdgerecht zeewolf en ik zwaardvis. Beiden fantastisch klaargemaakt met ruim lekker klaargemaakte groente en frietjes. Koffie met friandises (ruime hoeveelheid diverse koekjes) na. Vriendelijke bediening, je bent een gast en zo wordt je ook behandeld. Komen graag nog eens terug.
A.J. S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Een rustig en prettige bediening met goede eetadviezen indien nodig. De gamba's zijn een aanrader met een verrassende smaakcombinatie, die je eens moet ervaren. Ik kom ervoor terug.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heel fijn eetcafe, eten met zorg en vers gemaakt, ruime porties. Bediening vriendelijk en met mooi weer lekker op het terras.
Eline R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Eigenlijk schrijf ik nooit recensies, maar we zijn zo aangenaam verrast door de overheerlijke gerechten en door de vriendelijke gastheer. Een echte aanrader dus. Hier moet je zeker een keer naartoe. Op loopafstand van de drukte van Scheveningen-Haven en Scheveningen-Boulevard is deze eetgelegenheid lekker rustig gelegen.
Soraya W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
De service was echt heel erg goed! We zijn super vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Bedankt voor een top avond.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk eten, een gastvrije ontvangst en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Top!
Wampie W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten in de avondzon op het terras. De bediening is vriendelijk, persoonlijk en snel. Eten was van een hogere kwaliteit dan dat je van een eetcafe mag verwachten! Ik kom hier zeker terug!
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
heerlijk gegeten met de AH-actie, erg tevreden over bediening