Proef Scheveningen

Strandweg 139 Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Proef Scheveningen

Proef Scheveningen

Scheveningen staat natuurlijk bekend om zijn mooie strand en gezellige boulevard. Wat is er nu leuker dan op een vrije dag uit te waaien of te zonnen op het strand? Zo’n gezellige dag maak je helemaal af met een bezoek aan Proef. Kom langs en laat u verrassen door het grote terras, het authentieke interieur, de vuurtafels en de smaakvolle gerechten. Verse producten gemixt met de lekkere sauzen van de koks en een rustig muziekje op de achtergrond is de formule waarmee Proef werkt. Zit buiten op een uitgestrekt terras, geniet van het uitzicht op zee en een prachtige zonsondergang. Een aanrader dus!

Meer informatie over restaurant Proef Scheveningen

- Ontbijt 10:00 - 11:30

HenkdeVetter .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij aten met zes personen voorafgaand aan een voorstelling van The lion king. Kregen een ruimte tafel in een afgescheiden hoekje; heerlijk. Het eten was prima, meer dan voldoende en de bediening was heerlijk attent; fijn om dat weer eens mee te maken.
Do Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bediening was slecht, zeer ongeinteresseerd. Tafel was niet schoongemaakt. De bestelde burger was echt niet lekker. De sparerib was wel lekker, maar 1 is echt te weinig. Groente was minimaal. In totaal echt een afknapper.
Bendul .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Slechtste service in jaren.
Eerste drankje werd na 10 minuten wachten opgenomen, bediening verdween daarna.
We zaten met z'n tweeen, na drie kwartier kwamen onze kinderen erbij, hen werd gevraagd wat ze wilden drinken en werd gevraagd of het op dezelfde bon mocht. Geen reactie op onze lege en droge glazen, gevraagd of wij ook nog iets kan krijgen. Na een tijd met veel moeite weer iets kunnen bestellen, bediening stond te roken, terras was immers grotendeels leeg, meerdere gasten "to be" liepen al weg omdat niemand reageerde. Eindelijk een lunch voor ons vier kunnen bestellen, eerst werden de warme kroketten met brood gebracht, daarna werd er bestek gehaald. Meerdere malen moest ik vragen waar onze consumpties bleven en zo ging het de gehele middag. Telkenmale werd er een drankje niet gebracht en moesten we er opnieuw naar vragen. De toiletten konden we heel snel vinden, niet door bordjes, maar door de penetrante lucht. Het voornemen was om er met nog een stel, dus met zes in totaal ook te dineren, maar gelukkig hebben we hier van afgezien. Kroketten waren lekker, maar NOOIT meer naar Proef. Heb de eigenaar om een reactie gevraagd, maar geen reactie.
25doow03 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
leuk op de boulevard gelegen. eten met ah kaart is te doen smaakte goed,je moet alleen elke keer erg lang wachten,het tweede drankje werd vergeten,maar het was dan ook druk voorgerechten waren ronduit goed.hoofdgerecht biefstuk met scampis,lekker alleen de scampis waren niet vers nagerecht dame blanche.gewoon oke
Sanne19951 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Wij hebben hier gegeten met de ah restaurant actie. Het eten was super, service was super en de sfeer ook. We zijn echt super vriendelijk ontvangen en kregen echt goeie porties. Zeker een aanrader en zou er zo weer terug gaan!
Doumaingridvanwerven .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Personeel erg vriendelijk
Eten uitmuntend
Prijs erg goed niets te duur
Het diner voor de ah restaurantzegels was erg lekker en zeer smakelijk
Info903 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten .Bediening keurig. Voor deze prijs hoe durven mensen te klagen ,We zitten aan de boulevard A1 locatie van de Albert Heyn actie met z,n tweeen te eten met fles water en goede fles wijn 3 gangen voor slechts 39 euro ongelovelijk .
Moniquevgerven .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben hier gegeten met de ahrestsurantactie. Helaas was het weer iets minder maar met de vuurschalen in de tafels buiten en de terrasverwarmers was het goed vertoeven. Eten was heerlijk! Bediening was erg aardig.
Jd.jm.degroot .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Alle gerechten waren prima. De bediening was OOK vriendelijk behalve de "eigenaar". Mooi uitzicht op de noordzee! Wij komen ear vast nog EEN keer were!
Joliijn .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Erg tegenvallend. Vieze gambas en nep cheesecake. Ook slecht vlees en slechte wijn. Alleen de aardbeien met slagroom bij het toetje waren lekker.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Lekker gegeten,goede bediening.echter een opmerking in de heren toilet was de handdroogmachine kapot en ipv daarvan hing een oude vieze natte theedoek om je handen af te drogen!Al met al een leuke avond,bedankt.
Lotje_visser .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was erg lekker en ook veel. Service iets minder maar het was 30 graden en erg druk. Had vooral medelijden met de bediening in die hitte. Wel jammer dat de bediening onderling irritaties uitte op het terras. Verder heerlijk gegeten en een aanrader!
Marleenbelksma .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben hier gegeten via de Ah actie. We hebben lekker gegeten. Alleen de bediening was slecht. Het terras zat vol dus als je dan soms even moet wachten is niet erg. Maar ze kijken niet rond over het terras of iemand nog wat wil bestellen. (Heb aardig zitten zwaaien ;) Duurt heel lang voordat de tafel werd afgeruimd, terwijl er dan bij een tafel naast ons bestek neer werd gelegd en ze liepen zo langs onze tafel met legen handen.. Hebben ook 3 keer om de rekening moeten vragen voordat die werd gebracht.
Lindabogers86 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Hèt eten was prima, de bediening een jong meisje hielp ons super goed en bleef lachen ondanks dat het super druk was en er rondom ons tafeltje gezeur was vanwege de lange wachttijden wij hadden gelukkig wel snel ons eten! Je zit er ook gezellig
Schayik .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima eten. Service duurde iets te lang maar verder lekker gegeten. Jammer dat je 1,50 euro moet bijbetalen voor een beetje saus. Maak dan het menu wat duurder. Nu komt dat kneuterig over. Locatie aan de zee is natuurlijk prachtig
Jkelderman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten .We hadden geresveerd met AH actie.
In verband met het vuurwerkfestival van de kaart gegeten .
Vriendelijke bediening .Voor herhaling vatbaar
Jacqubert .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hadden om 18.00 gereserveerd maar waren er een half uur vroeger. Desondanks werden we direct geholpen, was onze reservering goed geadministreerd en konden direct aanschuiven. Een heel gezellige ambiance zowel binnen als buiten. Het eten was bijna van culinair niveau. We wilden geen biefstuk+ garnalen en er werd direct geopperd dat het ook mogelijk was om alleen de garnalen te nemen. De hoeveelheid en kwaliteit was spectaculair. De service was meer dan goed te noemen. Onze serveerster heette Sarafina (zoiets althans) en deze behulpzaamheid ben ik in Nederland nog niet tegengekomen. Ook mijn zoontje van 7 werd op zijn wenken bediend. Een aanrader is het breekbrood. Een dikke 10 op alle fronten. Ga zo door. En dat met de Albert Heijn restaurant actie. Wij gaan veel buitenshuis eten dus ben wel wat gewend.
Eersteklassie .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker en voldoende gegeten tegen een nette prijs. Het was een zomerse dag en redelijk druk, niet vol. Toch was de bediening niet erg vlot. Iets te drinken besteld dat vergeten werd, en ook naast ons gemopper. Voor ons kwamen mensen die na 10 minuten gezeten te hebben weer zijn opgestapt omdat ze nog niemand gezien hadden. Ook het afruimen ging niet erg snel. Het eten was zeer goed
Miloulagerweij .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eten was goed, beetje koud maar verder erg lekker. Service was verschrikkelijk. Super lang wachten voor dat er iemand komt wat je wilt drinken en je moest altijd zelf wuiven voor er iemand naar je om keek.
Jgisius .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het duurde erg lang voor dat wij het voorgerecht kregen en er zat geen cocktailsaus bij de garnalen cocktail. Het hoofdgerecht en de dessert was lekker. De bediening liet te wensen over terwijl het niet druk was in het restaurant. Ik zou het niet aan vrienden aanbevelen.