Proef Me Nu Eindhoven

Theaterpad 3 5615 EN Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Proef Me Nu Eindhoven

Proef het nu!

De naam 'Proef me nu' alleen al doet je opkijken terwijl je langs dit restaurant loopt of een avondje theater gepland hebt. Het is alsof je opgeroepen wordt de geuren van Proef Me Nu te volgen. Kies voor overheerlijke proeverijtjes die altijd ter plekke vers worden bereid, alle soepen en sauzen worden handgemaakt en de steaks naar wens gebakken. Proef Me Nu is voor iedereen die samen lekker wil eten in een ongedwongen setting.

Meer informatie over restaurant Proef Me Nu Eindhoven

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
Miro2 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We kregen het proefmenu. Ik was in de veronderstelling dat dit alleen was als je korter dan 2 uur voor de voorstelling aanwezig was, wij waten er ruim 2,5 uur van tevoren. Maar geen probleem, het was meer dan genoeg!

Het proefmenu betekent dat er voor ieder 4 gerechtjes van de chef kwamen. Je kunt gelukkig aangeven als je iets niet graag hebt. De hapjes waren lekker, wel kleiner dan als je ze van de "al you can eat" kaart zou bestellen. Daarna kun je nog 2x een ronde van 2 gerechtjes doen. Je eet dus 8 hapjes in totaal.

Het personeel was afwisselend qua kundigheid en aardigheid. Het meisje wat ons in eerste instantie hielp (nog ietwat gebrekkig Nederlands) was veruit het beste en het vriendelijkste, hield alles ook goed in de gaten (bijv. Lege glazen). We werden door nog 3 andere personen geholpen, dat vind ik persoonlijk niet prettig. Wel waren ze allemaal snel.

Het eten was lekker. Mijn man had alleen vreemde capaccio die niet te kauwen was en snotterig aanvoelde. Dit aangegeven en hij mocht een extra gerechtjes kiezen. Netjes opgelost!

Geen haute quisine maar lekker eten voor een goede prijs.
Etkersten .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Laatst bij Park en Pluche geweest voor het proefmenu op aanraden van mijn broertje. Een leuk concept: kleine wereldgerechtjes die in rondes onbeperkt te bestellen zijn. Laat je niet afschrikken door de term 'onbeperkt', ondanks de opmerking van een andere reviewer zou ik er niet aan denken hier de term vreetschuur toe te passen. Net decor, vriendelijke service (hoewel niet altijd even snel).

Het eten was prima, een aantal dingen écht lekker (kippendij, groententempura), een aantal dingen niet zo spannend (de sparerib prima maar niet bijzonder, de portie risotto was naar verhouding veel te groot). Maar goed, dat hoort erbij met zo'n proeverij - er zijn favorieten en minder favorieten. Wel viel ons op dat we na een aantal rondes eigenlijk alles dat we wilden proeven wel gehad hadden. Aangezien de kaart niet vaak wisselt zouden we om die reden niet snel nog eens terug komen.
Riet .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het eten was prima, de vijf voor service heeft te maken met het feit dat kraanwater bij de wijn niet verkrijgbaar was. Ik vind dat niet kunnen. Desnoods betaal ik er iets voor maar ik weiger verplicht water uit flesjes te moeten drinken. De reden was om de menuprijs laag te houden. Laat dan 50 cent betalen voor een glas of 1,50 voor een karaf. Ik kom nooit terug in restaurants waar geen kraanwater wordt geschonken. Want dat kan niet meer in deze tijd.
Viviendb .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Voor het eerst bij proef me nu gegeten. Het concept is heel leuk, maar omdat wij een voorstelling hadden, kregen we geen vrije keus bij de voorgerechten. Dat is nog te overkomen, maar hadden we liever van tevoren geweten (staat niet op de site). Vervolgens werd gezegd dat we nog 4 gerechten per persoon mochten kiezen. Niet duidelijk was dat dat inclusief dessert was.
Het was al met al een beetje onduidelijk, terwijl het concept toch een soort all-you-can-eat is. Maar dit geldt dus niet als je naar een voorstelling gaat. Het theatermenu (zo staat het op de bon) is maar 3 euro goedkoper, terwijl je er veel minder voor krijgt!
Het eten was lekker, dus ik wil er best nog eens eten, maar in combinatie met een voorstelling vond ik het minder geslaagd en relatief duur.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Voor een theaterbezoek rrn proeverij gehad bij Proef me Nu (het voormalig Park en Pluche) in het Parktheater. Het is leuk om even rustig en gezllig wat te kunnen eten voor de voorstelling.
Men is op het concept van een aantal kleine hapjes over gegaan wat tegenwoordig heel vaak wordt gebruikt. Wij vinden dat minder leuk dan gewoon een menu. Vooral twee hapjes tegelijk veronderstelt extra snel eten om te voorkomen dat het koud wordt. Vooral bij Proef me Nu waar de hapjes vrij groot zijn. Wij zouden hier dan ook meer gangen met maar 1 hapje de voorkeur geven. De tijd is hiervoor voldoende.
De hapjes waren wisselend van kwaliteit. De vorogerechten waren prima. Twee hoofdgerechten ook, maar een aantal waren niet echt bijzonder (peking eend, rendang en mini schnitzel). De desserts waren wel lekker, maar niet speciaal.
De bediening is goed. De p[rijs is redelijk.
Sunsky D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Tegenvaller. We kwamen met hooggespannen verwachtingen over het proefmenu maar die bleken te voorbarig. Het voorgerecht bleek niet kiezen en we kregen - ondanks duidelijke mededeling over vegetarier zijn - toch twee vlees gerechten. Personeel is zodanig druk dat vraag om omwisseling niet werd gehonoreerd. rest van de keuzes bleken aardig, maar het wachten duurt zo allemachtig lang dat we tweeeneenhalf uur hebben gedaan over drie kleine gangen. Tafels staan zodanig dicht op elkaar dat het mooie restaurant is omgetoverd tot een vreetschuur. Er zit een ruimte van 35 cm tussen de tafels! Dat maakt gezellig samen eten onmogelijk tenzij je graag de buurman in het gesprek betrekt.
Gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
leuke en ruime inrichting. zeer goede en nette bediening en het eten is van zeer goede kwaliteit. aparte gerechten en voor ieder wat wils. zeker een aanrader
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Voorafgaand aan de voorstelling hadden we gereserveerd in het restaurant in het theater. Waar we voorheen (eerdere concepten) wel eens wat minder tevreden waren, zijn we erg te spreken over het Proef Me Nu concept. We hebben al meerdere keren hiervan gebruik gemaakt en zijn steeds tevreden naar het theater gegaan.
Het voorgerechtenplateau is een prima starter en de variatie die je zelf in de volgende twee ronden kunt aanbrengen is prima. De porties zijn goed qua omvang en met wat salade erbij kom je ook aan voldoende groente bij de maaltijd. De gerechten zijn misschien niet allemaal even spannend, maar dat is ook niet nodig als het allemaal kwalitatief op orde is, en dat is zo.
Saskiaeveline .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Het concept van het restaurant is niet duidelijk. Er is een menukaart waarvan onbeperkt kan worden besteld TENZIJ je naar een theatervoorstelling gaat. Vreemd als dit niet vooraf genoemd wordt. Ook de service is erg onpersoonlijk. We hebben aangegeven naar een theatervoorstelling te gaan, en alsnog hebben we erg lang moeten wachten tot we de aandacht kregen om de rekening te vragen. Bij het ophalen van de jassen uit de garderobe, hebben we na een tijd bij de balie te wachten onze jassen zelf maar gepakt. De bediening was bezig met kletsen achter de bar.
Jeroen44 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Voorafgaand aan een avondje Glow het " Proef me nu genoten" . Leuk concept, smakelijke proeverijtjes voor een leuke prijs. Ook de huiswijn prima prijs/ kwaliteit.
Rvanderlaan .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Wat een goed en uitgedacht concept met eten van hoogwaardige kwaliteit. Niet te vergelijken met andere all you can eat concepten. In tegenstelling tot onderstaand bericht, hebben wij heeft goed en op tijd kunnen eten voordat we naar de voorstellingen ging. Dit staat ook allemaal netjes online beschreven. Ook zijn ze erg soepel om het dessert na de voorstelling te nuttigen. Goed bezig, ga zo door! Overigens over het interieur nog niet gesproken, zeeeer sfeervol!!
Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Bij binnenkomst werd gevraagd naar welke voorstelling we zouden gaan zodat ze rekening konden houden met de tijd waarop we klaar moeten zijn. We gingen aan tafel zitten waar al brood met boter en tapenade klaarstond waar we niet om hebben gevraagd, wat we niet hebben genuttigd en achteraf wel voor moest betalen.
Verrassend werd door de keuken onze voorgerechten uitgekozen. Dit mochten we niet zelf doen. Waarschijnlijk heeft dat met de tijdsdruk te maken.
Na het voorgerecht mochten we zelf op de kaart per persoon 2 gerechten uitkiezen.
Het was druk en we hebben lang moeten wachten totdat de bediening aan ons vroeg wat wij voor dessert wilden eten. Ik gaf aan dat wij ons hoofdgerechten nog niet eens hebben gehad. Er was blijkbaar iets misgegaan. Iets na 20 uur kregen we onze 4 kleine hoofdgerechten.
De gastvrouw probeerde het zo goed mogelijk op te lossen maar omdat de voorstelling om 20.30 uur zou beginnen waren er weinig opties waar ik me in kon vinden.
Een toetje heb ik niet meer kunnen eten want dat ging te snel voor mij.
We hebben wel na de voorstelling nog een extra drankje aan de bar gekregen.
Het concept is leuk, het eten is lekker en de bediening is erg vriendelijk maar ik kom liever een keer eten zonder een voorstelling. Zo kunnen we ook vrije keus maken van de kaart en meerdere hoofdgerechten proeven.
Gezeur .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
was met een vriendin, het was rustig, het eten was prima, de bediening vriendelijk en behulpzaam, de ruimte zeer verzorgd en aangenaam om te zijn . ons lijkt de prijs/kwaliteit prima
wat wil een mens nog meer ??
er binnenkort nog eens naar toe
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Nieuw concept in het pand bij het theater. Men kan "suhsi-style" met rondes bestellen en telkens 2 gerechten nemen. Echter omdat wij naar een voorstelling gingen, was dat ietwat gewijzigd. De voorgerechten werden door de keuken samengesteld en vervolgens kregen wij nog 2 vrij keuze rondes. Zo staat het niet op de site of ik heb hier overheen gekeken. Begrijpelijk om de druk voor de keuken weg te nemen, maar als je wat horeca-ervaring hebt merk je toch dat men bij de voorgerechten zich er gemakkelijk vanaf maakt. Geitenkaasschuim vanuit de kidde in een glaasje, krokantje erop en klaar. Hoender blokjes met bieslook ongeveer zelfde verhaal en de terrine van zallm was afsnijden en puntjes kerrie spuiten. Jammer.
Tweede ronde gekozen voor hazepeper en eend met wisselend succes. De eend was subliem, maar de hazepeper was kapot gegaard dus droog. Mijn tafelgenoot had gamba's en die vond ze zo lekker dat ze bij ronde 3 deze nogmaals nam.
Zelf ging ik voor de chocolademousse en de creme brûlée. Ook wisselend. Creme brûlée was erg smaakvol, maar op de mousse zat mijns inziens te veel room.
Porties waren voldoende en het bediend personeel erg vriendelijk! De huiswijn heel vriendelijk geprijst. (3,60)
Al met al: niet slecht, maar omdat de keuken qua mise en place (begrijpelijk met bezoekers voor een voorstelling) veel heeft klaarstaan en daardoor weinig tijdens servies afmaakt ook niet geweldig.