PrinsHeerlijk

Herman Kuijkstraat 72 4191 AL Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant PrinsHeerlijk

Restaurant PrinsHeerlijk een gezellig restaurant in het hartje van de Betuwe. Ons restaurant heeft een huiselijke sfeer en is gevestigd in een pittoresk standsboerderijtje in het centrum van Geldermalsen. Iedereen is welkom bij ons van gezinnen tot zakenmensen. Wij houden graag rekening met uw wensen en ons team zal er alles aan doen om uw beleving zo mooi mogelijk te maken. Kinderen kunnen zich vermaken in de kinderhoek en met mooi weer hebben wij een heerlijk terras tot uw beschikking. Onze keuken is maandag tot en met zaterdag geopend van 12.00 tot 22.00 uur en op zondag vanaf 14.00 tot 22.00 uur.

De lunch
De lunchkaart biedt een variatie aan verschillende sandwiches, salades en warme gerechten. Wilt u uzelf of tafelgenoten extra verwennen kies dan de tapaslunch. Een High Tea, High Wine of High Beer liefhebber? Ook daarvoor kun je terecht bij Restaurant PrinsHeerlijk.

Het diner
Tijdens het diner kunt u genieten van heerlijke vis-, vlees- en vegetarische voor- en hoofdgerechten. Alle gerechten zijn te bestellen in halve en gangbare porties, zodat u meerdere smaken kan combineren in een SamSam menu. SamSam houdt in dat u twee kleine voor- en twee kleine hoofdgerecht kiest plus één nagerecht voor slechts € 32,50 p.p. Heeft u een kleinere eetlust dan mag u uiteraard ook halve porties bestellen. Kortom alle combinaties zijn mogelijk. Iedere 2,5 maand vernieuwen wij de menukaart.

Meer informatie over restaurant PrinsHeerlijk

Maandag t/m zaterdag 12:00 - 22:00 uur
Zondag 14:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant PrinsHeerlijk

Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijke verrassende gerechten, Mooi geserveerd en in het juiste tempo. Bediening attent, vriendelijk. Leuk dat de kok ook meedoet en aan tafel komt.
Wij vonden het een ontdekking van harte aangevallen voor een gezellig etentje.
Truus P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
super heerlijk gegeten hier, echt een aanrader de Betuwse bitterbal met kip en kersen is echt een verassing, komen zer nog eens terug hier
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
vreemde combinaties van gerechten.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
heel leuk restaurantje gevonden in Geldermalsen, konden eigenlijk niks vinden wat in de buurt open was op maandag, het was niet erg druk. maar de service en het eten was geweldig!
Kristel T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
zaterdag hebben wij hier met een groepje gegeten, het eten wat echt heerlijk, bediening snel en erg alert. de menu kaart is erg uitgebreid echt voor iedereen een keus.
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
super lekkere lunch hier gehad.
heerlijke clubsandwich en mijn kinderen hadden de tapaslunch. heerlijk genoten van de grappige en ervaren gastheer. helemaal top!!!
Wanda F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
leuk restaurant in Geldermalsen,
waren hier voor het eerst. het eten was heerlijk en de wijnkaart ook erg uitgebreid, bediening erg vriendelijk
Manuela B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
We hebben geluncht en gingen voor tapas...Dit waren gewoon wat gerechten van de kaart. Rauwe varkenshaassate teruggestuurd, tournedos was niet bijzonder, tonijnsalade en kipkerriesalade prima, maar niet bijzonder. Ik houd van koken, maak alles zelf, ik snap niet dat een restaurant zoiets neer kan zetten. En tapas? Daar heb ik toch echt een ander beeld bij. Dit kan vele malen beter. Ik geef niet snel een lage beoordeling, maar helaas nu wel. Inrichting is leuk, bediening was vriendelijk.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
super lekker gezeten hier. de tournedos die we hadden was heerlijk mals. de wijn die wij erbij bestelde wat ook helemaal goed. komen zeker terug.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
lekker gezeten op een maandag avond, ook erg fijn dat ze open zijn, de bediening was erg vriendelijk en de samsam gerechtjes zijn ook erg leuk
komen snel nog eens terug
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Een leuk adres in Geldermalsen. Mijn partner en ik hebben gebruik gemaakt van de 'samsam' optie, wat er op neer komst dat je voor zowel het voorgerecht en het hoofdgerecht kunt kiezen voor halve porties. Je hebt dan dus eigenlijk 4 halve gerechtjes, wat leuk is voor de afwisseling. De zaak is op zich best wel leuk ingericht, maar het zou wat ons betreft iets knusser mogen. Met wat kleine aanpassingen in de belichting en wat simpele maatregelen om de akoestiek te verbeteren wordt het restaurant beduidend prettiger om langere tijd in door te brengen. De gerechtjes waren prima, de dim sum hadden echter technisch net ietsjes beter uitgevoerd kunnen zijn, want ze vielen een beetje uit elkaar. De door ons bestelde fles wijn was uitstekend en de afterdiner borrel werd ruimhartig geschonken. Uiteindelijk rekenden we een kleine 65 euro per couvert af en dat is wel de reden waarom we geen negens of tienen aan dit restaurant toekennen. Wij scoren voornamelijk op prijs-kwaliteit verhouding en dan vinden wij voor het totaalplaatje een 7,5 een beter passende score. Maar teleurgesteld zal niemand hier weg gaan, het is een prima adres.
Miranda W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gezellige avond gehad en het sam sam menu is een echte aanrader!
Trijntje V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
superfijn dat dit restaurant op maandag geopend is!!
heerlijke malse tournedos op met een lekker glaasje rode wijn,
de appeltaart uit de Betuwe is ook echt een aanrader
Pol V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
prettige sfeer in dit restaurant ook erg lekker gegeten, bediening was erg leuk aan tafel, komen graag nog eens terug om van jullie heerlijke gerechtjes te genieten.
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
heel gezellig restaurant gevonden in Geldermalsen, eten is erg lekker en de bediening erg gastvrij, komen hier zeker nog eens terug.
Maike V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
niks meer aan doen hier kunnen veel restaurant een puntje aan zuigen, de bediening kwam bij elke gang vragen of alles naar wens was en wij hadden gelukkig ook geen last van lege glazen. helemaal top
Susan P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Top restaurant, gezellige knusse sfeer, erg lekker eten, net even wat anders en super service! ook de kinderen zijn altijd welkom. Er is zelfs een speelruimte waar ze zich tijdens het wacht prima kunnen vermaken. Kortom top!!
Anika K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was heerlijk, het sam sam menu is zeker een aanrader als je verschillende dingen wilt proeven. Soms duurde het wat lang voor er iets op tafel kwam. Maar we hadden geen haast dus voor ons was het geen probleem.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten was zeer goed. Erg leuk om het menu te kiezen waarbij je twee kleine voorgerechten en hoofdgerechten kan kiezen. Personeel is erg vriendelijk maar de service is wat aan de trage kant met gevolg lange wachttijden. Voor het eten zeker een aanrader.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Tussen het bestellen en het opdienen van de eerste gang lag net iets te veel tijd.
Verder prima en lekker gegegeten.