PrinsHeerlijk

Herman Kuijkstraat 72 4191 AL Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant PrinsHeerlijk

Restaurant PrinsHeerlijk een gezellig restaurant in het hartje van de Betuwe. Ons restaurant heeft een huiselijke sfeer en is gevestigd in een pittoresk standsboerderijtje in het centrum van Geldermalsen. Iedereen is welkom bij ons van gezinnen tot zakenmensen. Wij houden graag rekening met uw wensen en ons team zal er alles aan doen om uw beleving zo mooi mogelijk te maken. Kinderen kunnen zich vermaken in de kinderhoek en met mooi weer hebben wij een heerlijk terras tot uw beschikking. Onze keuken is maandag tot en met zaterdag geopend van 12.00 tot 22.00 uur en op zondag vanaf 14.00 tot 22.00 uur.

De lunch
De lunchkaart biedt een variatie aan verschillende sandwiches, salades en warme gerechten. Wilt u uzelf of tafelgenoten extra verwennen kies dan de tapaslunch. Een High Tea, High Wine of High Beer liefhebber? Ook daarvoor kun je terecht bij Restaurant PrinsHeerlijk.

Het diner
Tijdens het diner kunt u genieten van heerlijke vis-, vlees- en vegetarische voor- en hoofdgerechten. Alle gerechten zijn te bestellen in halve en gangbare porties, zodat u meerdere smaken kan combineren in een SamSam menu. SamSam houdt in dat u twee kleine voor- en twee kleine hoofdgerecht kiest plus één nagerecht voor slechts € 32,50 p.p. Heeft u een kleinere eetlust dan mag u uiteraard ook halve porties bestellen. Kortom alle combinaties zijn mogelijk. Iedere 2,5 maand vernieuwen wij de menukaart.

Meer informatie over restaurant PrinsHeerlijk

Maandag t/m zaterdag 12:00 - 22:00 uur
Zondag 14:00 - 22:00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant PrinsHeerlijk

Gido S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
super lekker gegeten, leuk terras om te dineren of een lekker drankje te doen, echt een aanrader om een keer heen te gaan.
Grietje D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
heerlijk gegeten met ons gezin. de aparte kinderhoek is super, de gerechten zijn mooi op smaak en de wijntjes ook
komen zeker terug
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
wat een heerlijk terras hebben ze hier, net of je in een klein dorpje zit Zuid Frankrijk miste alleen het stromende riviertje :-) het eten was super!!!!!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
We kwamen eten om nog eventjes samen te vieren dat we getrouwd zijn. En werden helemaal verrast. Super! Lekker eten en een bubbels bij aankomst
bianca W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
wij hebben heerlijk genoten dit weekend, lekker eten en de bediening ook erg leuk, komen zeker nog eens terug om te genieten van jullie kleine gerechtjes
eduard V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
wat een leuk concept hier, heerlijke kleine gerechtjes voor een vriendelijke prijs, de kwaliteit van het eten en de wijn is erg goed
peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
met de familie hier super lekker gegeten de aparte kinderhoek is ideaal
bediening erg leuk aan tafel, komen snel weer terug
jansen J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
super lekker gegeten, de kaart is erg uitgebreid en de gerechtjes allemaal mooi op smaak, bediening is erg vriendelijk kom zeker nog eens terug
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Net niet
jessica R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
wat een leuk restaurant is dit, heerlijke huiskamer sfeer en de eigenaren doen het fantastisch wat een passie en hard werkende mensen zijn dit. zijn hier een paar keer geweest en je voelt je gelijk thuis.
jan-willem G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
heerlijke Vaderdag BBQ gehad met live muziek bij prinsheerlijk.
de sfeer was top!! eindelijk wat te beleven op zondag, komen zeker terug om van de kaart te proeven.
geraldine S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
vanavond even binnen gelopen voor een snelle hap
erg lekker gegeten en de jonge man in de bediening doet het ook erg leuk, kom zeker nog eens terug
Elsbeth K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Prima eten voor een goede prijs
gerwald O.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
wat een leuk restaurant, het samsam menu is een aanrader heerlijke kleine gerechtjes die je los kan bestellen of in een menu kan krijgen, zeker omdat ik nooit kan kiezen is dit concept top
Anton P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lekker gegeten, goede wijn, prettige sfeer en vriendelijke personeel. Wat wil je nog meer. Sam sam menu is een leuke touch.
iris K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Een uitstekende avond gehad met heerlijk eten en fantastische service. Ik voelde me helemaal thuis en kreeg het gevoel dat er echt aandacht was voor ons en om onze avond plezierig te maken. Ik ben zelfs voor de eerste keer ooit de keuken (na goedkeuring) ingestapt om mijn complimenten te geven! Verrukkelijk!
EV16 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Leuk concept om 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten te kiezen. Eten was lekker en persinnel vriendelijk. Kortom we hebben genoten.
eetmetjehart S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
met 4 personen hier gegeten vanavond, terras ziet er erg verzorgt en gezellig uit, de menu kaart bestaat uit mooie gerechtjes die je zowel normaal kan bestellen als in het klein, dat noemen ze hier het samsam concept, erg smakelijk en mooi, komen zeker nog eens terug
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
wat een heerlijk concept is dit, super gegeten en de bediening was ik ook erg over te spreken , helaas waren de mosselen op maar de gamba's waren ook heerlijk!!
babbeth S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
super lekker gegeten, heerlijk terras en de samsam gerechtjes zijn een uitkomst de bediening erg vriendelijk komen zeker nog eens terug.