PrinsHeerlijk

Herman Kuijkstraat 72 4191 AL Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant PrinsHeerlijk

Restaurant PrinsHeerlijk een gezellig restaurant in het hartje van de Betuwe. Ons restaurant heeft een huiselijke sfeer en is gevestigd in een pittoresk standsboerderijtje in het centrum van Geldermalsen. Iedereen is welkom bij ons van gezinnen tot zakenmensen. Wij houden graag rekening met uw wensen en ons team zal er alles aan doen om uw beleving zo mooi mogelijk te maken. Kinderen kunnen zich vermaken in de kinderhoek en met mooi weer hebben wij een heerlijk terras tot uw beschikking. Onze keuken is maandag tot en met zaterdag geopend van 12.00 tot 22.00 uur en op zondag vanaf 14.00 tot 22.00 uur.

De lunch
De lunchkaart biedt een variatie aan verschillende sandwiches, salades en warme gerechten. Wilt u uzelf of tafelgenoten extra verwennen kies dan de tapaslunch. Een High Tea, High Wine of High Beer liefhebber? Ook daarvoor kun je terecht bij Restaurant PrinsHeerlijk.

Het diner
Tijdens het diner kunt u genieten van heerlijke vis-, vlees- en vegetarische voor- en hoofdgerechten. Alle gerechten zijn te bestellen in halve en gangbare porties, zodat u meerdere smaken kan combineren in een SamSam menu. SamSam houdt in dat u twee kleine voor- en twee kleine hoofdgerecht kiest plus één nagerecht voor slechts € 32,50 p.p. Heeft u een kleinere eetlust dan mag u uiteraard ook halve porties bestellen. Kortom alle combinaties zijn mogelijk. Iedere 2,5 maand vernieuwen wij de menukaart.

Meer informatie over restaurant PrinsHeerlijk

Maandag t/m zaterdag 12:00 - 22:00 uur
Zondag 14:00 - 22:00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant PrinsHeerlijk

Jan-willem J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Erg mooie tent met zeer goed eten. Ondanks de drukte toch vlot het eten op tafel. De bediening was uitermate gastvrij en het eten was goed. Zeker voor de afwisseling.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
vanavond hier super lekker gegeten, uitgebreide kaart, de wijntjes waren ook erg goed, bediening was erg aardig en attent.
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
wat een heerlijk restaurant om heen te gaan, eten wat echt top!!!
erg leuke bediening aan tafel, en eindelijk niet van die jonge meiden die je te veel ziet in restaurants. hier weten ze waar ze over praten, kom snel weer terug.
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het eten viel ons erg tegen.Het voorgerecht was polenta met paddestoelen. Vooral de laatsten waren zwartig en droog. Het was allemaal erg gewoontjes en de hoofdgerechten werden fantasieloos opgediend. Risottto en een soort bami met garnalen. We kwamen op de beoordeling een 9 af maar dat viel dus fiks tegen. Het was echt onvoldoende. Alleen de ambiance is leuk maar doordat er twee oude muzikanten wat nummers stonden na te doen van 70-er jaren bands was het er erg rumoerig en kon je elkaar slecht verstaan Op veel fronten viel het ons tegen. Je ziet ons zeker niet meer terug.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk eten in een prettige sfeer. Hele fijne bediening en goede gerechten. We gaan hier vaker naar toe.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
super leuk restaurant gevonden in Geldermalsen, werken met mooie verse producten, het samsam menu in een aanrader. de bediening erg vriendelijk.
Corianne W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
We hebben heerlijk genoten van het Sam Sam menu. De bediening was vriendelijk en de sfeer gezellig. Het was niet druk.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht had wat korter gekund.
De kwaliteit van het eten maakte dat overigens weer goed.
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
super lekkere lunch gehad met een groepje mensen,
de koffie is erg goed en de bediening erg attent, komen zeker nog eens terug om de avond kaart te proberen.
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
super lekker gegeten!!
samsam menu is echt een aanrader, 2 kleine voorgerechten 2 kleine hoofdgerechten en een dessert, bordjes zie er goed uit en het smaakte ook heerlijk.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
leuk restaurant midden in Geldermalsen, wij hebben top gegeten de bediening was erg leuk aan tafel, de mosselen waren heerlijk!! komen graag nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben gebruik gemaakt van het samsammenu. Het was beter geweest de gerechtjes na elkaar op te dienen i.p.v. tegelijk. Nu was het tweede gerecht enigzins te ver afgekoeld. Dien het beter op als een 5-gangen diner.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijke saté gegeten
Lepeltje66 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Vanavond een heerlijk Sam Sam menu gegeten. Leuke formule, keuze divers, mooie ingrediënten, mooi opgediend. Kortom een verrassend leuk avondje uit. Ontvangst, bediening en service erg attent en hartelijk. Sfeervolle locatie met leuke inrichting.
Levi V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het is een leuk restaurant met een kinderhoek. En lekker eten en leuk personeel. En goeie wifi. Buiten een groot terras waar je lekker in het zonnetje kan zitten
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Samsam gerecht was leuk geprijsd en daarbij kon je kiezen uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten én een toetje. Keuze en hoeveelheid was goed. Wij hebben genoten.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Fijne ontvangst, gezellige entourage en fijne menukaart met diverse keuze.
Heerlijk gegeten en prettige bediening die oprecht geïnteresseerd is of alles naar wens is.
Zelfs het dessert kon gemaakt worden zonder dat het op de kaart stond.
Komen hier zeker nog terug.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten en super service. Heel leuk sam sam concept. Dikke aanrader!!
De tafel van DINI H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijk personeel.
Bertha D.
Alles Top.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Gebruik gemaakt dan het Sam-Sam-menu, leuk bedacht!
We komen zeker een keer terug.