PrinsHeerlijk

Herman Kuijkstraat 72 4191 AL Geldermalsen Nederland Kaart

Over het restaurant PrinsHeerlijk

Restaurant PrinsHeerlijk een gezellig restaurant in het hartje van de Betuwe. Ons restaurant heeft een huiselijke sfeer en is gevestigd in een pittoresk standsboerderijtje in het centrum van Geldermalsen. Iedereen is welkom bij ons van gezinnen tot zakenmensen. Wij houden graag rekening met uw wensen en ons team zal er alles aan doen om uw beleving zo mooi mogelijk te maken. Kinderen kunnen zich vermaken in de kinderhoek en met mooi weer hebben wij een heerlijk terras tot uw beschikking. Onze keuken is maandag tot en met zaterdag geopend van 12.00 tot 22.00 uur en op zondag vanaf 14.00 tot 22.00 uur.

De lunch
De lunchkaart biedt een variatie aan verschillende sandwiches, salades en warme gerechten. Wilt u uzelf of tafelgenoten extra verwennen kies dan de tapaslunch. Een High Tea, High Wine of High Beer liefhebber? Ook daarvoor kun je terecht bij Restaurant PrinsHeerlijk.

Het diner
Tijdens het diner kunt u genieten van heerlijke vis-, vlees- en vegetarische voor- en hoofdgerechten. Alle gerechten zijn te bestellen in halve en gangbare porties, zodat u meerdere smaken kan combineren in een SamSam menu. SamSam houdt in dat u twee kleine voor- en twee kleine hoofdgerecht kiest plus één nagerecht voor slechts € 32,50 p.p. Heeft u een kleinere eetlust dan mag u uiteraard ook halve porties bestellen. Kortom alle combinaties zijn mogelijk. Iedere 2,5 maand vernieuwen wij de menukaart.

Meer informatie over restaurant PrinsHeerlijk

Maandag t/m zaterdag 12:00 - 22:00 uur
Zondag 14:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant PrinsHeerlijk

gijs P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
vanavond heerlijk gegeten, de ravioli van eend en de hertenstoof waren top!! als dessert heerlijk coupe karamel,
komen zeker snel terug.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het samsam-menu is een aanrader, zeker als je niet goed bent in kiezen. Leuke variatie aan gerechten op het menu, gezellige inrichting. Er is ook een speelhoek voor kinderen zag ik.
truus G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
hier heerlijk gegeten met de kerst, de gerechtjes waren hoog van kwaliteit maar erg betaalbaar, complimenten aan de bediening en de wijnen, die waren erg goed!
anouk D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
leuke en gezellige zaak,
eten is top en het samsam menu in een aanrader
zijn hier voor het eerst geweest, maar komen zeker terug
edwin K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
super lekker en zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding! Goede gastheer en zeer goede kok! Vriendelijke sfeer. Huiskamer gelegenheid op een leuk niveau.
co V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
leuk concept erg lekker en vers
komen hier nu voor de 2e keer maar het was gewoon weer genieten!
op de lunch kaart stond de tapas lunch die komen we snel proberen daar zijn wij erg benieuwd na.
susanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijk gegeten met een leuk samsam menu,
met de lekkere wijn maakt deze zaak top,
de huiskamer sfeer is super. komen snel terug ;-)
MartineM .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ik heb heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. We werden gastvrij ontvangen en de bediening was prima.
De kaart is lekker uitgebreid, dus kiezen is lastig. Gelukkig kun je gebruik maken van het Sam Sam menu zodat je van iedere gang twee halve porties kunt kiezen.
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
eindelijk een leuke zaak die geopend is op een maandag,
hebben heerlijk genoten van het samsam menu, de wijn was top en erg betaalbaar.
tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
helemaal leuk!!
vooraf de eend in tempura en als hoofdgerecht heerlijke rosé gegrilde tonijn met verse pasta en als nagerecht de panna cotta met bosvruchtrensaus, komen zeker terug!!!!
iris V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
vanavond heerlijk gegeten!!!
was super druk maar de bediening en het eten wat top!!
met de kerst komen we weer heerlijk bij jullie eten.
bernard V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
wat een heerlijke sfeer
het samsam menu is top, je kan kiezen uit twee kleine voorgerechten twee kleine hoofdgerechten en een dessert van de kaart!! zeker ook een aanrader voor de kinderen daar is een mooie aparte kinderhoek voor, prijs kwaliteit erg gunstig
emma N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
heerlijke lunch gehad met een vriendin bij prinsheerlijk
de clubsandwich is echt een aanrader! komen snel nog eens terug om de dinerkaart te proberen
gerard J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
heerlijk gegeten!!
mooie kaart en alles in balans, gezellige sfeer en de bediening doet echt de best om je thuis te laten voelen!! komen snel terug
cora V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
wat een heerlijke plek om hier te komen,
eten is super en vooral die kleine gerechtjes erg goed,
wijnen en de bediening ook!! niets op aan te merken
ratna T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
heerlijk gegeten, een leuke en gezellige huiskamer sfeer
de biefstuk was prachtig medium/rare en de varkenshaas heerlijk mals
komen snel terug en zal het zeker door vertellen.
clara V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
vorige week een heerlijke tapas lunch hier gegeten!!
heerlijke fles wijn erbij, de bediening was ook erg aardig
komen snel terug om de avond kaart te proberen
renate F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
voor het eerst hier geweest, maar zeker een aanrader het samsam concept is super, zeker voor de mensen met een kleine maag,
5 kleine samsam gerechtjes voor 29,50 echt super leuk
Taameog .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Inmiddels 3x bij Prinsheerlijk gegeten. De laaste 2x ( augustus en september) had ik de indruk dat de kaart ( eenvoudiger) was als de eerste keer dat ik er at ( begin 2017)).
Kaart biedt gelegenheid om bijna alles in zowel voor- als hoofdgerecht te bestellen.
Ik nam een varkenshaas, waar geen frietjes of groenten bij geserveerd werden. Volgens bediening was dit een volwaardig diner. Mijn mening was dat het bijna een voorgerecht leek qua hoeveelheid. Uiteindelijk nog 2 zakjes friet bij besteld a €3,50 per stuk. Prijs varkenshaas €18,95. Voor dat geld mogen er toch ook wel frietjes bij geserveerd worden.
Bij veel gerechten zijn frietjes of wat sla en groenten niet inbegrepen.
Eten werd lauw uit geserveerd.
Broodje kruidenboter( wit pistoletje) met wat roomboter €5,50. Vond ik persoonlijk ook flink aan de prijs als je het afzet tegen de portie.

Bediening is vriendelijk en corrext. Leuke ambiance.
Conclusie: prijs kwaliteit verhouding vind ik uit balans.
Ciel En Jean G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Excellente bediening. mooi menu, zeer goede wijn en voortreffelijk gegeten. De kinderen(-kleinkinderen) konden hun gang gaan in de speelkamer terwijl wij lekker dineerden. Voorde kinderen genoeg menukeuze en ze hebben gesmikkeld. Al met al een aanrader.