PrinsHeerlijk

Herman Kuijkstraat 4191 Geldermalsen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant PrinsHeerlijk

Jouw recensie over het restaurant PrinsHeerlijk

MartineM .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ik heb heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. We werden gastvrij ontvangen en de bediening was prima.
De kaart is lekker uitgebreid, dus kiezen is lastig. Gelukkig kun je gebruik maken van het Sam Sam menu zodat je van iedere gang twee halve porties kunt kiezen.
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
eindelijk een leuke zaak die geopend is op een maandag,
hebben heerlijk genoten van het samsam menu, de wijn was top en erg betaalbaar.
tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
helemaal leuk!!
vooraf de eend in tempura en als hoofdgerecht heerlijke rosé gegrilde tonijn met verse pasta en als nagerecht de panna cotta met bosvruchtrensaus, komen zeker terug!!!!
iris V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
vanavond heerlijk gegeten!!!
was super druk maar de bediening en het eten wat top!!
met de kerst komen we weer heerlijk bij jullie eten.
bernard V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
wat een heerlijke sfeer
het samsam menu is top, je kan kiezen uit twee kleine voorgerechten twee kleine hoofdgerechten en een dessert van de kaart!! zeker ook een aanrader voor de kinderen daar is een mooie aparte kinderhoek voor, prijs kwaliteit erg gunstig
emma N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
heerlijke lunch gehad met een vriendin bij prinsheerlijk
de clubsandwich is echt een aanrader! komen snel nog eens terug om de dinerkaart te proberen
gerard J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
heerlijk gegeten!!
mooie kaart en alles in balans, gezellige sfeer en de bediening doet echt de best om je thuis te laten voelen!! komen snel terug
cora V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
wat een heerlijke plek om hier te komen,
eten is super en vooral die kleine gerechtjes erg goed,
wijnen en de bediening ook!! niets op aan te merken
ratna T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
heerlijk gegeten, een leuke en gezellige huiskamer sfeer
de biefstuk was prachtig medium/rare en de varkenshaas heerlijk mals
komen snel terug en zal het zeker door vertellen.
clara V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
vorige week een heerlijke tapas lunch hier gegeten!!
heerlijke fles wijn erbij, de bediening was ook erg aardig
komen snel terug om de avond kaart te proberen
renate F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
voor het eerst hier geweest, maar zeker een aanrader het samsam concept is super, zeker voor de mensen met een kleine maag,
5 kleine samsam gerechtjes voor 29,50 echt super leuk
Taameog .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Inmiddels 3x bij Prinsheerlijk gegeten. De laaste 2x ( augustus en september) had ik de indruk dat de kaart ( eenvoudiger) was als de eerste keer dat ik er at ( begin 2017)).
Kaart biedt gelegenheid om bijna alles in zowel voor- als hoofdgerecht te bestellen.
Ik nam een varkenshaas, waar geen frietjes of groenten bij geserveerd werden. Volgens bediening was dit een volwaardig diner. Mijn mening was dat het bijna een voorgerecht leek qua hoeveelheid. Uiteindelijk nog 2 zakjes friet bij besteld a €3,50 per stuk. Prijs varkenshaas €18,95. Voor dat geld mogen er toch ook wel frietjes bij geserveerd worden.
Bij veel gerechten zijn frietjes of wat sla en groenten niet inbegrepen.
Eten werd lauw uit geserveerd.
Broodje kruidenboter( wit pistoletje) met wat roomboter €5,50. Vond ik persoonlijk ook flink aan de prijs als je het afzet tegen de portie.

Bediening is vriendelijk en corrext. Leuke ambiance.
Conclusie: prijs kwaliteit verhouding vind ik uit balans.
Ciel En Jean G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Excellente bediening. mooi menu, zeer goede wijn en voortreffelijk gegeten. De kinderen(-kleinkinderen) konden hun gang gaan in de speelkamer terwijl wij lekker dineerden. Voorde kinderen genoeg menukeuze en ze hebben gesmikkeld. Al met al een aanrader.
ilga V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
heerlijk gegeten voor een mooie prijs
samsam menu is een aanraden en de uitgebreide wijn kaart is erg leuk met mooie betaalbare wijnen, leuke en gezellige bediening ook
joke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een feestje. Afgelopen vrijdagavond gegeten. Fantastische ontvangst. Prima eten. Heerlijke gerechten met passie bereid. Prima begeleidende wijnen. Komen zeker terug
paulien N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Aantal keer hier al wezen eten. En het blijft ons verbazen. Wat een leuk restaurant. Goed eten, super gezellige bediening en met mooi weer een prachtig terras
wendy J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
heerlijke lunch gehad op een leuk en gezellig terras,
als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug om de avond kaart te proberen.
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wat een heerlijk plekje om voor een super mooie prijs, écht goed te eten. Personeel waaronder de chef zeer dienstelijk en vriendelijk. Slim om met een kleine kaart goede, verse producten aan te kunnen bieden voor een lage prijs. Lekker eten op een leuke goed ingerichte plek. Aanrader!
frank W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
zaterdag 22 juli hier gegeten met mijn gezin. leuk concept prima bediening en de kleine gerechten zijn top zeker omdat ik nooit kan kiezen, en het leuke is dat ze hier ook een aparte kinderhoek hebben, kids dus ook prima vermaakt,
komen zeker snel terug!!
frank W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
(zaterdag 15 juli) hier gegeten met mijn gezin,
erg leuk concept zeker omdat ik nooit kan kiezen is het samsam concept ideaal, en wat helemaal top is dat ze een aparte kinderhoek hebben
komen snel terug!!!