Prinsheerlijk

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Op het terras gebruik gemaakt van de lunch. De Oma Bob s kroketten lunch is geweldig lekker. Prima service. Vlotte en vriendelijke bediening, met aandacht voor de gasten.
MirjamBW .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk buiten op het terras gezeten. Eten was lekker, maar niet uitmuntend bijzonder. Kwam over alsof aantal van het personeel net waren aangenomen. Misschien gezien het begin van het zomer seizoen? Niet perse storend verder. Zou best nog eens terug komen!
TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Op een zaterdagavond met een groot gezelschap gegeten. Een gezellige plek met een mooie inrichting. We werden hartelijk ontvangen de service was de gehele avond goed. Het dagmenu had een schappelijke prijs en er werd rekening gehouden met allergieën. De ceasarsalade vooraf was heerlijk. Normaal zou ik niet zo snel een salade vooraf bestellen, maar de knapperige stukjes kip en bacon maakten de salade, samen met de andere ingrediënten, tot een zeer smakelijk geheel. De schol als hoofdgerecht was goed bereid. Echt een lekker stevig stukje vis. Van de anderen aan tafel hoorde ik ook lovende berichten. Al met al een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor de recensie! Wij vonden het leuk jullie te mogen ontvangen in ons knusse eetcafé. Graag tot de volgende keer!
Eddie1958 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Gisterenavond wezen eten bij Prinsheerlijk. Gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. De porties waren meer dan voldoende. We gaan snel weer een keer terug.

Eddie en Lola
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Nadat we de recensies hadden gelezen zijn we naar Prins Heerlijk gegaan. De entourage viel ons tegen. Een café waar ze maaltijden maken. We hebben als voorgerecht het proeverijtje genomen. Klein kopje tomatensoep, zalmtartaar en carpaccio. Eenvoudig, niet bijzonder en een stukje brood ontbrak. Hoofdgerecht varkenssate met pindasaus. De saté was redelijk, goed gegaard maar met weinig en ingedroogde (onder de warmtelamp?) satesaus en atjar die uit een potje leek te komen. Een schaaltje frites voor twee personen, toen we alles op hadden vroegen ze of we nog wat meer frites wilden. We hebben het toetje maar laten zitten. Voor wat je krijgt is het te duur. Voor deze maaltijd kun je beter naar een cafetaria. Toiletten vies, vuilnisbakken overvol. Hopelijk is de keuken schoner...
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Heerlijk gegeten bediening is snel en vriendelijk ,de ambiance is huislijk en gezellig. Heerlijk salade en een verrukkelijk toetje. Erg uitnodigend en prima prijs kwaliteit verhouding. Ga er zeker nog een keer eten
Ann1980 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Gisteravond Prinsheerlijk binnen gestapt. Wat als eerste opviel was het warme welkom van de gastvrouw. Het was vrij rustig dus er mocht een tafeltje uitgezocht worden. Ik ben zelf op een bankje voor het raam gaan zitten, en de persoon waar ik mee was tegen over mij op een verhoogde stoel. Het restaurant heel een leuke modern/industriële uitstraling. In het algemene vond ik de temperatuur vrij hoog, maar ik zat ook nog eens op een verwarming. Dit aangegeven heeft de gastvrouw toegeven dat er nog wat uit te testen was met de temperatuur (dit is bij veel restaurants een probleem, hier werd het erkend, verrassend) Het voorgerecht was prima, net als het hoofdgerecht(rood gevraagd vlees, perfect) Dessert vond ik persoonlijk erg groot, bevatte al snel 7 elementen, dit in mijn geval chocolademousse, erg machtig, ik heb dan ook de helft laten staan. Er werd netjes bij ons gevraagd of alles naar wens was en zelfs aan een eventueel likeurtje bij de koffie, broodje bij het voorgerecht werd gedacht. Vakvrouw!! Na ons nagerecht kwam zelfs de kok nog even aan tafel, dat mag ook zeker als je zo'n menu meegeeft. Chapeau voor dit professionele team. Ik kom zeker nog eens terug om te kijken of dit een constante kwaliteit is. En voor de personen die vinden dat hun zalm te rauw was, geef gewoon voortaan direct aan hoe je iets bereid wilt hebben, het is 2015, droog doorgekookt was echt 1980;-)
MandyM85 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Eerste kerstdag heerlijk en verrassend gegeten bij Prinsheerlijk. Wij wisten vooraf dat zij een kerstmenu hadden, maar lieten ons verrassen. Dit is zeker gelukt. In een eetcafé wordt een menu als deze niet verwacht. Als wildliefhebber vooraf de wildpaté genomen, welke heerlijk was in combinatie met de cranberry. Als hoofdgerecht de wildzwijnshaas, een heerlijke variant op de welbekende varkenshaas, maar dan net wat anders! De keuze uit dessert viel wel tegen, dus voor een kop koffie gegaan. Hierbij wat lekkere bonbons en truffels geserveerd gekregen. Vriendelijke bediening, die wist wat ze deden en nagenoeg perfecte service leverde. Zeker voor herhaling vatbaar en kijken of ze met de "gewone" menukaart er net zo'n feestje van maken!
C D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Eten bij Prins Heerlijk is een feestje! De bediening neemt de tijd voor je, heeft kennis van de gerechten die zij serveren en zeer vriendelijk! Tevens kan je er gezellig zitten!
1489 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Voorgerecht was lekker. Werd goed uitgelegd wat we kregen. Maar zeer teleurgesteld over het hoofdgerecht: zalm. Zalm was rauw en toen we dit aangaven was de reactie: ik eet de zalm altijd zo. 4 van de 6 borden met zalm gingen weer retour en tot onze grote verbazing werd op dezelfde borden dezelfde aangesneden zalm ! (inmiddels uitgedroogd) weer terug gebracht. En of ik nu mijn eigen zalm of die van mijn buurvrouw kreeg was niet meer na te gaan. Bijzonder onaangenaam. Geen begrip bij personeel.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Gisteren een kroeg bezocht in Scherpenzeel, daarna een beetje honger, bestelde een biertje en een hamburger, biertje kwam vrij snel , hamburgertje na een uur , beetje jammer
Martine Z.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
In het centrum van Scherpenzeel gelegen aan de markt, dus een goede tussenstop voor fietsers. Wij hebben er zowel geluncht als gedineerd en beide keren prima gegeten. Saté was wel mega-groot, voor mij was de helft echt genoeg geweest. Heerlijk mals! Bediening was en bleef vriendelijk (ook nadat wij per ongeluk 2x een glas over tafel omstootten). Binnen beetje industriële inrichting, wel modern, met lekkere stoelen.
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Prinsheerlijk is een eetcafe met jonge enthausiaste jonge mensen die hun roots hebben in de horeca en een link met De witte Holevoet. Daarin tegen zijn de prijzen op normaal niveau en smaakt het ook nog voortreffelijk. De ambiance is ongedwongen en je loopt makkelijk naar binnen of naar het terras. Zeker voor de wandelaar of fietser is deze plek midden in het dorp onder de kerktoren een genot ten opzichte van de andere drank gelegenheden.
Weizmann .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Restaurant blijkt net vanaf donderdag met een nieuwe eigenaar te zijn begonnen. Mooi gelegen, midden in Scherpenzeel met een leuk uitzicht. Aardige, nette bediening. Enthousiast, zonder meer. Hier en daar wat schoonheidsfoutjes. Voorgerecht uitgezocht en het tartaartje was voortreffelijk, terwijl het broodmandje met wat tapenades er ook vrolijk uitzag.

Misschien bij het tartaartje wat meer "garnituur" versieren. Echter: de tapenade's kwamen niet uit "een pakje", maar proefden zelfgemaakt. Erg goed voor een "beginners"-restaurant. Hoofdgerecht. redelijk, niet helemaal top en ook hier weer: het lag wat eenzaam op het bord terwijl de "zelf" gemaakte friet niet al te denderend waren. Buiten dat: kom eens op met leuke gebakken aardappels erbij in plaats van die eeuwige frieten.

Ook de scholfile van tafelgenoot was redelijk, al kan dat wel beter. En dan het nagerecht: gewoon goed, de aardbeien Romanoff: prima, en ook het kaasplankje: uitstekend samengesteld, al gold ook hiervoor: beetje meer fantasie en garnituur zou de het geheel meer afmaken en lever er voortaan ook een servet bij ( Eén van de schoonheidsfoutjes).

Aan de wijn hebben we, vanwege onze kritische kijk daarop, in het geheel niet gewaagd, maar dat geldt voor bijna 95% van de restaurants: het meeste wat geschonken wordt vinden we toch al niks, maar dit keer hebben we niet eens de wijnkaart bekeken.

Kortom: een restaurant met zeker erg veel potentieel, bereid om naar de ideeën te luisteren. Als dit na drie dagen al de ingeslagen weg is, dan kan dit, zeker op genoemde locatie, veel goeds betekenen voor de toekomt.

Ga het zeker aanbevelen en kom er graag een keer terug om te constateren wat er allemaal is verbeterd. En wat de prijs betreft: uitgebreid gegeten en gedronken voor 35 euro per persoon en dat is zeer netjes. Ergo: Ga zo door, en ga verder op de sinds donderdag ingeslagen weg, maar tracht steeds weer verbeteringen aan te brengen!
AnArissen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Op 12 juni jongstleden ben ik in restaurant Prinsheerlijk te Scherpenzeel geweest. Wij hebben daar een heerlijk sateetje gegeten met een dito nagerecht. De bediening was uitermate professioneel en servicegericht ingesteld. De ambiance voldoet volledig aan het hedendaagse tijdsbeeld van een modern restaurant. Ondanks de moderne inrichting heeft men toch enkele accenten vanuit de geschiedenis weten te behouden. Naast het heerlijke eten is het ook een uitstekend locatie om als fietser een pauze in te lassen voor een lekkere lunch en/of cappuccino.
Emily T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Hier vorige week gegeten. Sinds kort een nieuwe eigenaar, dus heeft een hele opfris beurt gehad. Ziet er super leuk uit, gezellig en beetje vintage uitstraling. Ik had de zalm tartare genomen als voorgerecht, super lekker (vooral ook het sausje erbij)! Had misschien op een kleiner bord gekund of wat meer 'versiering' op het huidige bord. Daarna de kipsate; precies zoals een kipsate hoort te zijn, mals vlees en heerlijke satesaus. Daarna het aardbeien nagerecht, lekker fris dus een mooie afsluiter van de zalm en sate. Bediening erg over te spreken, lang geleden dat ik zulke fijne bediening heb gehad, maar dat komt misschien omdat ik uit de grote stad kom en dit soort goede bediening nog maar zelden voorkomt. Top avond gehad! Ik kom hier zeker nog een keer.
Julian O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Heerlijk gegeten in Scherpenzeel bij Prinsheerlijk, eerst een voortreffelijk zalm tartaartje en vervolgens een saté van kippendijen. Erg vriendelijke (en snelle) bediening, waarbij niets te wensen over bleef. Kortom, top eet ervaring bij Prinsheerlijk