Prinsemarij

Duur
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Waardeloze ervaring gehad.
Tijdje niet geweest, maar weer een keer proberen.
De lokatie en inrichting is prima, maar het eten en de service slecht.
Binnen 5 minuten 3 verschillende bediendes aan tafel gehad.
Het eten was zeeeer matig, aangegeven dat er wat dingen miste en niet goed smaakte, vervolgens wordt er een discussie aangegaan, heel vervelend.
Rekening klopte niet helemaal, gevraagd om uitleg, wederom discussie.
Echt heel naar.
Wij komen hier voorlopig niet terug.
Bijzondere was dat torn de eigenaar in de zaak was iedereen heel hard werkte en torn hij weg was, niemand meer in de zaak was te vinden en ze allemaal achter stonden te kletsen.
Zonde van zo'n leuke zaak...
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Lekker in de zon gezeten op het terras van Prinsemarij. Altijd gezellig en veel te zien. Genoten van een lekker glas sauvignon in een mooi glas, compliment daarvoor. Daarna samen een mosselpannetje besteld en gesmuld van prima bereide mosselen met goede sausjes. Er wordt friet en salade bij geserveerd. Het is allemaal heerlijk en goed verzorgd, zoals we bij de Prinsemarij gewend zijn. Jammer dat de bediening dit keer wat minder scherp was, het ging plichtmatig en er was meer aandacht voor elkaar dan voor de gasten en dat is niet wat we gewend zijn bij dit adres. Volgende keer beter, want die volgende keer gaat er zeker weer komen!
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zaterdag avond hier wezen dineren.
€32,50 voor 2 gangen, onbeperkt huiswijn, bier en frisdrank.
Vooraf had ik bisque, zeer goed alleen was dit iets te veel naar mijn mening.
Daarna een entrecote die zeer mals was en perfect op smaak.
Bediening is spontaan en gaat leuk met elkaar om, prima service!
Wij komen snel terug!
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Goed en gezellig in hartje Laren
No nonsens aanpak, gezelligheid en zeer vriendelijk personeel. Eten is van prima kwaliteit. Beperkte maar uitgebalanceerde kaart met voor ieder wat wils. Plek om terug te komen om gewoon gezellig een hapje te eten.
Obelia .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Hier komen wij al jaren. Altijd fantastische bediening en zeer vriendelijk. De eigenaar is ook altijd zeer attend. Gevarieerde kaart met voor iedereen wat wils. De kwaliteit is constant. Aanrader!
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Eind juli hier voor de derde keer gegeten. Eerste keer prima, tweede keer wat minder, maar de derde keer echt heel lekker. We hadden een menuutje dat vriendelijk geprijsd was, prima klaargemaakt en de Zuid-Afrikaanse huiswijn viel goed in de smaak. De bediening was erg prettig. Extra pluim voor de kok die voor een van ons voortreffelijk zoutloos wist te koken!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Mooie lunchkaart ! clubsandwich, van een goede kwaliteit alles lekker vers!! vlotte bediening en charmante gastheer op een geweldige locatie in het hart van Laren We komen snel weer!
Jeroen .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Hier een lunch genuttigd. Koffie, club sandwich american en bruchetta. De koffie was matig, de club sandwich bestond uit oud danwel taai witbrood met weinig garnering en 2 restaurantonwaardige hamburgers. Alleen de bruchetta was lekker fris en smaakvol. Mijn gezelschap vond de saté gewoontjes en het rustieke broodje met gegrilde groentes viel wel goed in de smaak, maar wederom niet bijzonder. Al met al te duur, te gewoontjes en weinig creatieve menukaart. Geen aanrader en wij zullen hier dan ook niet snel terugkomen.
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Ik word zo blij van de Prinsemarij! Elke horecagelegenheid kan een voorbeeld nemen aan deze zaak, want dit is zoals het bedoeld is! Elke keer weer, waar wij ook komen worden we teleurgesteld, maar bij de Prinsemarij nooit. We komen hier graag vanuit Lelystad naar toe, en elke keer weer gaan we tevreden weg! Het eten is van goede kwaliteit, leuke presentatie, attente bediening en een gezellige ambiance. Ook het overkapte buitengedeelte is heel gezellig! Tot snel!
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Wij hebben hier lekker gegeten. De bediening is vriendelijk en het decor is knus.
Doordat je voor elk bijgerecht moet betalen is de prijs wel wat aan de hoge kant.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
De Prinsemarij ligt erg leuk midden in Laren in een oud pand. Sfeer genoeg dus. De bediening is erg attent en behulpzaam (zelfs de doggybag wordt netjes klaargemaakt na afloop). Jammer dat de maïskolf wel netjes in zilverpapier wordt geserveerd, maar geen gerei erbij om hem op te eten.
De sateh was zo-zo. Niet uitmuntend, maar gewoon. In dit soort restaurants krijg je de sateh eigenlijk altijd zo. Voor ècht lekkere sateh moet je ergens anders zijn. Het Stoofpotje van Ree was gewoon lekker, met een klein rondje zuurkool en een klein rondje puree erbij. De spare-ribs waren voornamelijk veel. Zelfs de kleine portie was nog teveel om weg te werken. Best smakelijk.
Al met al: prima (maar niet bijzonder) eten op een erg fraaie locatie met vriendelijke bediening.
SiuFung C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Lekker rustig en leuk ingericht. Prima bediening. Coquilles als voorgerecht en dat was mooi opgemaakt en smaakte prima. Hoofdgerecht was de catch of the day, dat viel een beetje tegen. De mixed grill zag er wel heel goed uit.
Marmar2014 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Wij waren aangenaam verrast door de verandering van decor en menu...maar nog meer door de goede kwaliteit van het eten! Na de doorgevoerde wijzigingen is het totaalplaatje van de Prinsemarij boven verwachting verbeterd.
Tip....weer de onbeperkte gamba's terug op het menu...die zijn zo lekker!
Echt een aanrader om eens heen te gaan, wij komen zeker nog eens terug!
Ddehaan .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Afgelopen donderdag hebben wij gegeten bij de Prinsemarij.
Een leuke meid uit de bediening vertelde enthousiast over het nieuwe concept.
De hoofdgerechten werden op het terras gebarbecued. Erg leuk om te zien hoe je eten wordt klaar gemaakt.
Er werd veel aandacht aan ons gegeven en we hebben dan ook een heerlijke avond gehad.
Wij komen zeker terug!
Mharda .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Sinds jaren weer eens met mijn vrouw naar de Prinsemarij geweest. Zonder op ieder gerecht apart in te gaan viel het erg tegen. Een nieuw concept met focus op de grill is prima, maar de kaart is wel heel erg beperkt geworden...
De biefstukken waren niet op smaak, dat moet de knoflooksaus verhullen. Schaaltje groente erbij? euro 3,50. Gepofte aardappel? euro 3,50, Friet? euro 3,50. En op die manier komt een hoofdgerecht van aardappel/vlees/groenten op bijna 30 euro.
Nagerecht was (merengue) was ook al erg matig, net als de carpaccio (met euro 11,50 niet echt goedkoop) en het brood (oud? in ieder geval niet lekker).
Tel daarbij op het veel te kleine tafeltje voor twee personen, het niet aannemen van een een jas, dan is het totaal echt compleet uit proportie qua prijs/prestatie.
Zomers vast erg leuk om een biertje te drinken op het terras, vriendelijke mensen, maar hier komen wij echt niet meer terug voor lunch/diner... Het cijfer voor het eten is nog vriendelijk...
Hdannijs .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Het oude gerenoveerde politiebureau van Laren. Mooie locatie zo midden in het centrum. Lekker ruim verwarmt terras. Menukaart goed en niet te duur. Eten van prima kwaliteit waar ook op de service niet echt veel aan te merken valt. Toch maak ik meestal de keuze hier niet te gaan dineren. Ik heb geen idee waarom maar op 1 of andere manier trekt het toch niet echt. Dit heeft niets te maken met het eten of de service. Ik kan er niet echt de vinger op leggen. Voor de lunch in het weekend kiezen wij echter wel voor dit restaurant.
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Vanavond hadden we een superdeal bij Prinsemarij. Een driegangenmenu voor 19,50 euro. Als voorafje werd lekker brood met kruidenboter als extraatje op tafel gezet.
Aspergesoep, zelfgerookte zalmfilet had ik, mijn partner een spies ossehaaspuntjes van zeer goede kwaliteit. Er kwam wat groente bij (niet al te veel maar lekker) en een puntzak frieten. Een zalig aardbeienmousse toetje (aardbeien/wodka/creme de cassis/room) toe, dat ik ga proberen na te maken. De bank met de stevige kussens zat heel lekker, de sfeer was er prima.
P K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Sommige horecazaken zijn autoselectief lijkt het wel. Misschien dat de prijs voor drank in de Prinsemarij daarbij helpt. 10 euro voor twee flesjes Westmalle selecteert wel. Ook de huiswijn a 4,10 p.glas deed er aan mee. Nou ja, de hamburger en de garnalenkroketten waren bovenmodaal goed en de sfeer ook. Van de pakweg 60 gasten waren er 58 vrouw. Vrijwel allemaal blond en inwisselbaar, leek het. Naast de stoelen de glimmend papieren tassen van het funshoppen. Wel wat duur die Prinsemarij maar als je wilt vaststellen dat de cliches over Laren kloppen, ga er heen.
P. B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Reeds bij binnenkomst bleek dat de ter plekke gereserveerde tafel voor 6 pers. aan een ander, groter gezelschap was gegund.
Toen ik hier wat verbaasd over was, werd mij gezegd dat een gereserveerde tafel nooit gegarandeerd werd. Het is maar een weet.
Het interieur is van het type bruine kroeg, met ongedekte tafeltjes en simpel bestek. Wel erg gezellig.
De bediening is vriendelijk en vlot. Prima.
De keuken produceert goede gerechten, mooi vorm gegeven en smakelijk. Meestal in combinaties van 2 hoofdbestanddelen.
Ons hele gezelschap van ervaren eters was zeer tevreden.
De klassieker Dame Blanche die bij gebrek aan kennis van de franse taal tegenwoordig vaak als Witte Dame op de kaart staat is mits de warme chocolade van goede kwaliteit altijd een goede afsluiter.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Heerlijk en gezellig gegeten bij de Prinsemarij vanavond. Wat een genot om in Laren op zo'n ontspannen sfeer zo heerlijk te kunnen eten.
Als voorgerecht superieure eendenlevermousse met confit de canard voor twee van ons en een gambasalade voor de ander. Als hoofdgerecht 1x sliptongetjes, 1x wildstoofpotje en 1x spareribs. Allemaal van hoge kwaliteit. Én aan de koffie en thee na afloop mankeerde ook helemaal niets.