Prins van Terbregge

Bergse Linker Rottekade 323 3056 LL Rotterdam Nederland Kaart
31-104201087

Over het restaurant Prins van Terbregge

Genieten aan de Rotte

Buiten het drukke centrum van Rotterdam ligt rivier de Rotte. Aan deze rivier heb je verschillende leuke tentjes waar je leuk kunt dineren, zoals Prins van Terbregge. Deze plek heeft een terras aan het water, waar je overdekt of in de zomer zonder dak kunt genieten van het zonnetje met een lekker glas wijn en heerlijk eten. Mocht het seizoen hier goed voor zijn halen ze ook de meest lekkere verse vis uit de streek in de keuken, waar de chef met zijn creaties op los gaat.

Meer informatie over restaurant Prins van Terbregge

Roger B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Hier met gezin gegeten en het vier gangen verrassingsmenu gekozen. Was weer geweldig en we komen zeker weer terug. De gastheer is een kanjer. Enige minpuntje is dat het soms wel lang duurt tussen de gangen.
Jasper I.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Top gegeten en fijne bediening!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima restaurant om eens lekker te gaan eten. De ontvangst was meer dan welkom met een vriendelijke lach en een handdruk. Wij waren redelijk vroeg dus kregen alle aandacht, welke een klein beetje verminderde na ons hoofdgerecht. Nog een puntje van kritiek, de toiletten zijn redelijk achterhaald en zeer koud. Als dit nog wordt aangepakt, dan heb je een hele goede horeca gelegenheid.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Persoonlijk, met zorg. Fijne avond gehad.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Je wordt er ontvangen als een oude vriend en het eten is gewoon altijd goed en met veel aandacht en creativiteit gemaakt ,kortom ik ben heel blij met de prins vlak bij mij in de buurt
dimielqu .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Afgelopen zaterdag met mijn man en kinderen bij de Prins gegeten.
Wat een warme ontvangst en wat een gastheerschap.

Het eten is werkelijk fantastisch, de samenstelling van de gerechten zorgt voor een ware smaaksensatie. Echt in één woord geweldig!!

Het is dat we niet hoger dan een tien kunnen geven want dit restaurant is een dikke tien plus waard.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Aangezien m'n tafelgenoot geen wijn lust, maar wel van port houdt werd er speciaal een port-arrangement bij het eten geserveerd. Helemaal super! Qua eten ben ik wat spannenders gewend van de Prins, maar evengoed was het een erg leuke avond!
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten op kerstavond, een ware beleving! Bediening is enthousiast en kundig, het eten en de wijnen waren heerlijk!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ongelooflijk gastvrij, je voelt je 100% gast. Fantastisch enthousiaste bediening met zeer interessante verhalen over de heerlijke wijnen. Heerlijk gegeten. Kortom een echte aanrader
Paulusb B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima gegeten. Handen schudden bij aankomst en vertrek is wat formeel. Komen graag nog eens terug.
richardc71 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het amicale personeel verschilt nog al, tussen leuk ,goed en overdreven irritant.
Het zou handig zijn om per tafel een vaste gastheer/vrouw te zetten. 3x door een ander gevraagd worden of je iets wilt drinken terwijl er al besteld is is niet handig.
Verder was de inrichting gezellig en met goede privacy.
Het eten was echt heel lekker en in een mooi tempo geserveerd!
Een goede witte brigade dus!!!
Ralph G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. 4 gangen met wijnarrangement waarbij de sommelier met verve uitleg kwam geven. 2 minpuntjes toch op te merken. Ten eerste was de tijd tussen de gangen wat ons betreft erg lang. Tussen het 2e gerecht en hoofdgerecht zat ruim 45 minuten. Het andere minpuntje is wellicht meer een kwestie van smaak. Het voorgerecht met o.a. eendenlever vond ik niet lekker. Maar goed ik beschouw mezelf niet als fijnproever. De overige gangen waren heerlijk en de begeleidende wijnen fantastisch passend bij de gerechten. Met name het hoofdgerecht was subliem.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Kwaliteit van het eten goed. Heel duur en weinig eten krijgt zeker geen vervolg.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Te lange wachttijden veel te kleine portie,s
Smaak is wel goed.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk eten zoals altijd! Zeer prettige en persoonlijke service. Smaakt altijd naar meer. Porties van voor en tussen gerechten mogen soms iets groter:)
Jaco R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gewoon top. Erg Goed eten en heerlijke wijnen. Service prima, vriendelijk en kundig leuke uitleg over de wijnen. Geen opsmuk maar op z'n Rotterdams.
happyson62 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad met voortreffelijk eten en een mooi bijpassend wijnarrangement. Het personeel en vooral de eigenaar zorgen voor een warme en ontspannen sfeer. De passie voor eten en wijnen straalt er vanaf en alles wordt naar wens voor de klant geregeld. Een waar feestje om daar een avond lang door te brengen!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op 22/10 hier gegeten. De kwaliteit van de gerechten was deze keer matig. Van een 3 voor het voorgerecht (tonijn met een rauw kreeftje) , dat heeft de kok kennelijk zelf nooit geproefd! Droevig.
Het mooiste gerecht was de amuse, een 8. De overige gerechten scoorden (met name de visgerechten) , alle te ver door gegaard niet hoger dan een zes. De vleesgerechten beide een 7-. De bijlagen (groente etc) bij alle gerechten kwamen slechts op een magere 5 uit.
Dit terwijl wij hier 2x maal dit jaar hier heerlijk hebben gegeten met een score van 8,5.

Slechte performance dit maal van de keuken. Opletten geblazen, want zo hoeft het voor ons niet.Kennelijk had de kok een behoorlijke off day.

Goede bediening(8) en uitstekende wijn(9). De acoustiek in de zaak verdient aandacht, je kunt elkaar moeilijk verstaan.
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Zelfs de classics zijn hier heel bijzonder!
Emely M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik had het bijna niet aangedurfd door een opmerking van iemand hier over dat het vies was, maar gelukkig heb ik het toch geprobeerd. Ons erg goed bevallen. Eten was simpel echt goed en lekker. Bediening snel, professioneel. Ook in een opmerking van iemand over te uitgebreide wijnuitleg kan ik me niet vinden. Er is eenmaal uitleg geweest over wijn en dat was leuk om te horen en zeker niet overdreven lang. Ja, ik zag wat spatjes op de luxaflex, maar jemig, wat kunnen sommige mensen toch mierenneuken pfff. Wij hebben echt heerlijk gegeten, ook de wijnen waren echt uitstekend! Voor ons voor herhaling vatbaar.