Prins van Terbregge

Bergse Linker Rottekade 323 3056 LL Rotterdam Nederland Kaart
31-104201087

Over het restaurant Prins van Terbregge

Genieten aan de Rotte

Buiten het drukke centrum van Rotterdam ligt rivier de Rotte. Aan deze rivier heb je verschillende leuke tentjes waar je leuk kunt dineren, zoals Prins van Terbregge. Deze plek heeft een terras aan het water, waar je overdekt of in de zomer zonder dak kunt genieten van het zonnetje met een lekker glas wijn en heerlijk eten. Mocht het seizoen hier goed voor zijn halen ze ook de meest lekkere verse vis uit de streek in de keuken, waar de chef met zijn creaties op los gaat.

Meer informatie over restaurant Prins van Terbregge

9,1

Jouw recensie over het restaurant Prins van Terbregge

Ale A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben ons laten verrassen met een viergangenmenu. Die verrassing was uiterst aangenaam. prettige toelichting. Het bijpassende wijnarrangement was ook heerlijk en de beschrijvingen van de sommelier lyrisch. Vooral de dessertwijn was heerlijk! We gaan vast vaker komen!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Mooie ambiance. Erg gastvrij. Klant is hier koning. Héérlijk eten. We genieten hier elke keer weer van. Geweldig team mensen met hart voor de zaak.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was weer genieten bij de Prins. Bediening prima, eten geweldig.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ontvangst hartelijk met een hand en hetzelfde bij vertrek. Bediening is vriendelijk. Direct fris water op tafel en niet lang daarna een amuse. We gingen alleen voor een hoofdgerecht en dessert. Totaal twee uur daar. Al met al was de wachttijd voor besteld hoofdgerecht behoorlijk lang. Die werd wel weer deels opgevuld met nog een amuse. Het eten werd mooi geserveerd en smaakte goed. Je kon zien dat de kok er veel zorg aan had besteed. De kaart is wat beperkt en door de bijzondere smaken waaruit gekozen kon worden, biedt deze zeker niet voor elk wat wils. Zaak is overgenomen sinds de laatste keer dat we er waren en nu past het interieur (ouderwetse houten caféstoelen) niet meer bij hetgeen er geserveerd wordt. Wellicht zal dit nog veranderen in de toekomst. Wel een aanrader voor mensen die eens wat anders willen op hun bord dan kabeljauwfilet of een bitterbal op het terras.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Zeer geslaagde avond met vrienden. Wat een gezellige en leuke service. Karakteristieke wijnuitleg????Goede wijn spijscombinatie. Heerlijk gegeten in leuke zaak. Jammer dat ik niet mocht afrekenen???? Dat betekent dus....... nog maar eens terugkomen en vrienden niet laten afrekenen!
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten, ongedwongen gezellige sfeer en bijzonder vriendelijke gastvrouw/gastvrouw
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij de Prins van Terbregge,
vriendelijke bediening en fijne sfeer!

Een ges;aagde avond en reden voor herhaling !
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Hier weten ze wat gastheerschap en gastvrijheid is. Uiterst vriendelijke bediening in een prima entourage. Aperitief op het terras in het zonnetje, gevolgd door een heerlijk gerecht met een dito dessert. Ik heb me (terecht) over laten halen tot het eten van een gerecht, dat voor mij geheel nieuw was én heerlijk. Menukaart is zeer uitnodigend, uitleg van de gerechten gaat moeiteloos. Er wordt gekookt met creativiteit. We voelden ons zeer welkom en komen zeker terug. Een aanrader!
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Echt heel lekker eten maar wat een stijf gedoe! Er is een blonde dame in de bediening die erg leuk is maar over de rest laat ik me niet uit! Terwijl de zaak zelf toch een warme uitstraling heeft, erg jammer vonden wij dat
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Waanzinnig goed! Dolce vita su la Rotte!!!
yaelvdkommer .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We waren met 8 man waarvan 1x vega, 1x geen vis en 1x geen vlees. Voor allen hadden ze een mooi verrassingsmenu met bijpassende drank (bier of wijn en zelfs alleen witte wijn op aanvraag)
Er werd geweldig verteld over de bijpassende drank, vol passie.
Het eten was heerlijk.
Zou hier graag nog eens terug komen.
fiona M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wanneer je binnenkomt word je direct hartelijk verwelkomt! Aan tafel krijg je al snel een amuse en de uitleg met het menu.
Het personeel vond ik top! Bij elk gerecht krijg je uitleg wat het is en wat de smaken doen, wij hadden een wijn arrangement erbij, een echte aanrader! De wijn die geserveerd wordt past bij de gerechten.
Je betaald wel wat meer maar ik ga liever eens in de 3 mnd hier uit eten dan 2 x per maand ergens wat eten.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Na een fietstocht is het goed toeven op het leuke terras van de Prins van Terbregge aan de Rotte. Een vriendelijke ontvangst en een prettige bediening. Dit keer alleen geluncht: Tonijn-sandwich en Flammküche, gecombineerd met een glas uitstekende Vermentino Toscana (Chardonnay). Zonder meer voor herhaling vatbaar.
Sipke G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vooral bij mooi weer prima
Prijs kwaliteit is vraagteken wijntoelichtingen prachtig maar juist die constructie drijft prijs fors op en is dat het waard?
Bij mooi weer zeker , maar anders????
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Gastvrij personeel. De bediening verliep soepel en gestructureerd. Vanuit de keuken is er veel aandacht besteed aan de presentatie en de smaken. Niet alles vond ik even lekker, maar dat had meer met mijn smaak te maken dan met de kwaliteit van de gerechten. Diverse smaken van eerlijke ingrediënten waren verrassend. Leuk om me te proberen.
Prima stek om lekker uit eten te gaan.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was heerlijk!! The amuse was knolselderij in de vorm van een kopje koffie
Als je her aanziet komen is je eerste reactie ; nee we hebben nog geen koffie besteld

Helaas was er weinig personeel in de bediening , maar dat deed eigenlijk niet af aan service overall
saskia K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Men gaf heel erg het gevoel dat ze blij waren dat ze blij waren dat wij er waren....
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Blijft een goed restaurant met vriendelijke en goede service. Wijnen altijd bijzonder en goed. Mooie combinaties van smaken. Hier zit je ontspannen te eten. Een min puntje is de accoustiek. Het is snel lawaaierig.
liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten en ontvangen! De uitleg van de gerechten en bijbehorende wijn was goed, zorgvuldig en passend! Alles met zorg gemaakt! Fijne ontvangst.
Susanna M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Al jaren in de buurt maar nog nooit bezocht. Vanwege de uitstekende recensie in de krant de stoute schoenen aangetrokken. Uitstekende wijnkaart en een bevlogen sommelier! Hartelijke ontvangst. Eten redelijk, niet uitzonderlijk. Wel lang wachten. Prijs/kwaliteit prima. Gezellig. Absoluut de moeite waard om vaker te bezoeken!