Prins van Terbregge

Bergse Linker Rottekade 323 3056 LL Rotterdam Nederland Kaart
31-104201087

Over het restaurant Prins van Terbregge

Genieten aan de Rotte

Buiten het drukke centrum van Rotterdam ligt rivier de Rotte. Aan deze rivier heb je verschillende leuke tentjes waar je leuk kunt dineren, zoals Prins van Terbregge. Deze plek heeft een terras aan het water, waar je overdekt of in de zomer zonder dak kunt genieten van het zonnetje met een lekker glas wijn en heerlijk eten. Mocht het seizoen hier goed voor zijn halen ze ook de meest lekkere verse vis uit de streek in de keuken, waar de chef met zijn creaties op los gaat.

Meer informatie over restaurant Prins van Terbregge

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Prins van Terbregge

Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk eten, zeer gastvrij, fijne ambiance
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wij komen al jaren in dit restaurant. Met de nieuwe Chef is een nieuw tijdperk aangebroken. Gisteren avond hebben wij wederom genoten van een vijfgangen menu. Chef had op ons verzoek volledig veganistisch gekookt. Het resultaat was subliem. Prachtig opgemaakte borden. Ieder gerecht had heerlijk gelaagde smaken. Onze vrienden, verstokte vleeseters, waren super enthousiast. De hele avond krijgt een tien.
Kleine kanttekening: de akoestiek.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prima gegeten. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Hier gegeten met de heerlijke 10 daagse, maar nog nooit zo belazerd gevoeld. Geboekt voor een 3 gangen menu en ongevraagd worden er 4 gangen voorgeschoteld wat natuurlijk wel betaald moet worden. Ook werd er teveel in rekening gebracht. De Schelvis was hard en koud en het gevogelte was gortdroog, alsof het al in de ochtend was klaargemaakt. De kalfswang was wel lekker en ook het dessert was goed. Wij hadden ons al lang verheugd op deze zaak, jammer deze ervaring.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Altijd een feest om hier te eten!
Rechel K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was echt weer een feestje. Het eten, de bediening. Echt welkom gevoeld en alles met aandacht en passie gemaakt, verteld en opgediend.
Corinne D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Al enkele keren wezen eten in dit restaurant. Telkens een uiterst vriendelijke ontvangst en kundige uitleg over het eten en de wijnen. Het eten is heerlijk en het verassingsmenu van de chef een echte aanrader!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Een sfeervolle locatie aan het water gelegen naast de Irenebrug in de wijk Molenlaankwartier te Rotterdam. De parkeergelegenheid is wat mager maar gezien de leeftijd van de wijk te verwachten. De ontvangst was amicaal, wat enerzijds gasten een gevoel van een beladen ontvangst kan geven, maar voor ons was deze wellicht wat te joviaal.
De opening was de avond werd aangeboden in de vorm van een amuse, meer specifiek een koude wortel-sinaasappelsoep geserveerd in een gesloten reageerbuisje. De menukaart werd ons aangeboden na de 2e ronde in de vorm van een broodje met enkele smeersels. Prima, zo kregen we een ongedwongen en vrij gevoel zonder het idee iets te moeten.
Onze keuze viel op het 6-gangen verrassingsmenu. De werkelijk uitmuntend bereide gerechten kwamen in porties die niet overdreven groot waren, maar wat ons betrof precies goed. Wellicht kan de wachttijd tussen de gangen wat worden bekort omdat we rond zes uur begonnen en even na half elf klaar waren.
MARIANNE M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk gegeten en fantastische wijnen gedronken! Prettige bediening .
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ik kom hier heel graag om af te spreken en gezellig hapje te eten, fijne sfeer, zeer aardige bediening.
Ze geven altijd een heel welkom gevoel.
Louise C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk eten in combinatie met prachtige wijnen
voorzien van een mooie uitleg/verhaal
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gezeten en heerlijk gegeten.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kom zeker terug!
Marlou H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
prima vriendelijke ontvangst door zeer bereidwillig personeel.
Heel gezellig aan het water zitten borrelen en daarna binnen gedineerd.
Zeer gevarieerd eten en op verzoek prima vegetarische, aparte gerechten.
Gezellig, lekker en goed.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
top gegeten, goede lieve bediening en Simon kan de wijnen zeer enthousiast presenteren, hier komen we terug .
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Leuke zaak, enthousiaste bediening, waar voor je geld
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
In het verleden hier al regelmatig gegeten. De service, het terras en de wijnen zijn super. Het eten was goed, maar we hebben hier wel eens beter gegeten.
Swaleman A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hadden zoals eerder een gezellige avond. De dame die ons echter bediende had kennelijk niet haar avond en was erg mat. Een glimlachje kon er niet af. Het door ons bestelde verrassings-3-gangen menu met vis was heerlijk van smaak en zeer creatief van presentatie, maar de porties waren wel heel erg minimaal. Toen wij daar een opmerking over maakten, kregen wij te horen: "ja, wij zijn niet zo van de bakjes". Jammer, want het totaal was hierdoor net niet af. Je wilt toch ook graag vertrekken met een gevuld gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Op dit moment wel voor ons de favoriete plek voor lunch of diner. Niet omdat het er zo gelikt uitziet, want een kleine refit zou niet verkeerd zijn, maar qua eten en gastvrijheid absoluut top. Elk gerecht is een feest voor oog en tong. Kleine, perfecte lunchkaart iberico Ribeye zo heelijk, en avonds geweldig verassingsmenu. Alleen de amuses zijn al feest. Wij zijn fan en bevelen het absoluut aan.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prima toeven weer. Heerlijke wijnen, bijpassende gerechten, aanrader!