Prins van Terbregge

Bergse Linker Rottekade 323 3056 LL Rotterdam Nederland Kaart
31-104201087

Over het restaurant Prins van Terbregge

Genieten aan de Rotte

Buiten het drukke centrum van Rotterdam ligt rivier de Rotte. Aan deze rivier heb je verschillende leuke tentjes waar je leuk kunt dineren, zoals Prins van Terbregge. Deze plek heeft een terras aan het water, waar je overdekt of in de zomer zonder dak kunt genieten van het zonnetje met een lekker glas wijn en heerlijk eten. Mocht het seizoen hier goed voor zijn halen ze ook de meest lekkere verse vis uit de streek in de keuken, waar de chef met zijn creaties op los gaat.

Meer informatie over restaurant Prins van Terbregge

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Prins van Terbregge

Rechel K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was echt weer een feestje. Het eten, de bediening. Echt welkom gevoeld en alles met aandacht en passie gemaakt, verteld en opgediend.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Een sfeervolle locatie aan het water gelegen naast de Irenebrug in de wijk Molenlaankwartier te Rotterdam. De parkeergelegenheid is wat mager maar gezien de leeftijd van de wijk te verwachten. De ontvangst was amicaal, wat enerzijds gasten een gevoel van een beladen ontvangst kan geven, maar voor ons was deze wellicht wat te joviaal.
De opening was de avond werd aangeboden in de vorm van een amuse, meer specifiek een koude wortel-sinaasappelsoep geserveerd in een gesloten reageerbuisje. De menukaart werd ons aangeboden na de 2e ronde in de vorm van een broodje met enkele smeersels. Prima, zo kregen we een ongedwongen en vrij gevoel zonder het idee iets te moeten.
Onze keuze viel op het 6-gangen verrassingsmenu. De werkelijk uitmuntend bereide gerechten kwamen in porties die niet overdreven groot waren, maar wat ons betrof precies goed. Wellicht kan de wachttijd tussen de gangen wat worden bekort omdat we rond zes uur begonnen en even na half elf klaar waren.
MARIANNE M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk gegeten en fantastische wijnen gedronken! Prettige bediening .
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ik kom hier heel graag om af te spreken en gezellig hapje te eten, fijne sfeer, zeer aardige bediening.
Ze geven altijd een heel welkom gevoel.
Louise C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk eten in combinatie met prachtige wijnen
voorzien van een mooie uitleg/verhaal
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gezeten en heerlijk gegeten.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kom zeker terug!
Marlou H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
prima vriendelijke ontvangst door zeer bereidwillig personeel.
Heel gezellig aan het water zitten borrelen en daarna binnen gedineerd.
Zeer gevarieerd eten en op verzoek prima vegetarische, aparte gerechten.
Gezellig, lekker en goed.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
top gegeten, goede lieve bediening en Simon kan de wijnen zeer enthousiast presenteren, hier komen we terug .
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Leuke zaak, enthousiaste bediening, waar voor je geld
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
In het verleden hier al regelmatig gegeten. De service, het terras en de wijnen zijn super. Het eten was goed, maar we hebben hier wel eens beter gegeten.
Swaleman A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hadden zoals eerder een gezellige avond. De dame die ons echter bediende had kennelijk niet haar avond en was erg mat. Een glimlachje kon er niet af. Het door ons bestelde verrassings-3-gangen menu met vis was heerlijk van smaak en zeer creatief van presentatie, maar de porties waren wel heel erg minimaal. Toen wij daar een opmerking over maakten, kregen wij te horen: "ja, wij zijn niet zo van de bakjes". Jammer, want het totaal was hierdoor net niet af. Je wilt toch ook graag vertrekken met een gevuld gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Op dit moment wel voor ons de favoriete plek voor lunch of diner. Niet omdat het er zo gelikt uitziet, want een kleine refit zou niet verkeerd zijn, maar qua eten en gastvrijheid absoluut top. Elk gerecht is een feest voor oog en tong. Kleine, perfecte lunchkaart iberico Ribeye zo heelijk, en avonds geweldig verassingsmenu. Alleen de amuses zijn al feest. Wij zijn fan en bevelen het absoluut aan.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prima toeven weer. Heerlijke wijnen, bijpassende gerechten, aanrader!
Daniela N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Erg vriendelijk bediening, smaakvol eten, het enige minpunt is de wachttijd tussen de gangen. 3 uur voor een 4 gangen menu is het aan de lange kant!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Bij de Prins is het altijd goed vertoeven. Zowel kwaliteit eten,bijpassende wijnen en sfeer heel goed. Personeel is heel toegewijd.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
"Hebben jullie het fijn?" Volmondig "ja"! Erg genoten van het verrassingsmenu met wijnarrangement. De verhalen bij gerechten en (vooral) de wijnen maakten het extra speciaal. Men wil het je héél graag héél erg naar de zin maken Dat komt soms wel een beetje té over, maar men laat in ieder geval wel liefde voor het vak zien! Interieur van het restaurant en hoge niveau van de cuisine matchen niet helemaal met elkaar. Al met al: Aanrader!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Lekker gegeten, maar helaas niet een plek waar we zullen terugkomen. Bediening is enthousiast, maar geforceerd (handen geven bij binnenkomst en vertrek zaten wij totaal niet op te wachten). Proberen erg persoonlijk te zijn en bedoelen het goed, maar voor ons te aanwezig en onnatuurlijk. Anderhalf tot twee uur gewacht op het hoofdgerecht, wat gelukkig wel lekker was
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Een aantal weken geleden op zaterdagavond een bezoek gebracht aan de Prins. Eten en wijnen waren - zoals je dat mag verwachten met deze prijsstelling - prima. De bediening mag wat ons betreft echter meer de puntjes op de I zetten. Hoewel de ontvangst vriendelijk was, was onze tafel nog niet ingedekt (wij waren als eerste). De wachttijd was lang en de bediening moest regelmatig geattendeerd worden op lege glazen. Bij het serveren van het hoofdgerecht was er nog geen nieuw bestek neergelegd. En het is handig om bij een T-bone steak een steak mes aan te bieden. De door ons bestelde kazen werden zonder enige uitleg op tafel gezet en de koffie bij de speciale bonbons liet helemaal lang op zich wachten. Lang verhaal kort: eten en wijn prima, bediening mag wat alerter.
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Onvergetelijke avond! Tien mooie gerechtjes en 10 boeiende wijnen met nog betere verhalen en smaak. Allemaal gebracht met enorm aanstekelijk enthousiasme. Beetje vakantie gewoon in je eigen buurt. Aanrader! ????