Prins van Terbregge

Bergse Linker Rottekade 323 3056 LL Rotterdam Nederland Kaart
31-104201087

Over het restaurant Prins van Terbregge

Genieten aan de Rotte

Buiten het drukke centrum van Rotterdam ligt rivier de Rotte. Aan deze rivier heb je verschillende leuke tentjes waar je leuk kunt dineren, zoals Prins van Terbregge. Deze plek heeft een terras aan het water, waar je overdekt of in de zomer zonder dak kunt genieten van het zonnetje met een lekker glas wijn en heerlijk eten. Mocht het seizoen hier goed voor zijn halen ze ook de meest lekkere verse vis uit de streek in de keuken, waar de chef met zijn creaties op los gaat.

Meer informatie over restaurant Prins van Terbregge

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Prins van Terbregge

Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prima toeven weer. Heerlijke wijnen, bijpassende gerechten, aanrader!
Daniela N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Erg vriendelijk bediening, smaakvol eten, het enige minpunt is de wachttijd tussen de gangen. 3 uur voor een 4 gangen menu is het aan de lange kant!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Bij de Prins is het altijd goed vertoeven. Zowel kwaliteit eten,bijpassende wijnen en sfeer heel goed. Personeel is heel toegewijd.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
"Hebben jullie het fijn?" Volmondig "ja"! Erg genoten van het verrassingsmenu met wijnarrangement. De verhalen bij gerechten en (vooral) de wijnen maakten het extra speciaal. Men wil het je héél graag héél erg naar de zin maken Dat komt soms wel een beetje té over, maar men laat in ieder geval wel liefde voor het vak zien! Interieur van het restaurant en hoge niveau van de cuisine matchen niet helemaal met elkaar. Al met al: Aanrader!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Lekker gegeten, maar helaas niet een plek waar we zullen terugkomen. Bediening is enthousiast, maar geforceerd (handen geven bij binnenkomst en vertrek zaten wij totaal niet op te wachten). Proberen erg persoonlijk te zijn en bedoelen het goed, maar voor ons te aanwezig en onnatuurlijk. Anderhalf tot twee uur gewacht op het hoofdgerecht, wat gelukkig wel lekker was
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Een aantal weken geleden op zaterdagavond een bezoek gebracht aan de Prins. Eten en wijnen waren - zoals je dat mag verwachten met deze prijsstelling - prima. De bediening mag wat ons betreft echter meer de puntjes op de I zetten. Hoewel de ontvangst vriendelijk was, was onze tafel nog niet ingedekt (wij waren als eerste). De wachttijd was lang en de bediening moest regelmatig geattendeerd worden op lege glazen. Bij het serveren van het hoofdgerecht was er nog geen nieuw bestek neergelegd. En het is handig om bij een T-bone steak een steak mes aan te bieden. De door ons bestelde kazen werden zonder enige uitleg op tafel gezet en de koffie bij de speciale bonbons liet helemaal lang op zich wachten. Lang verhaal kort: eten en wijn prima, bediening mag wat alerter.
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Onvergetelijke avond! Tien mooie gerechtjes en 10 boeiende wijnen met nog betere verhalen en smaak. Allemaal gebracht met enorm aanstekelijk enthousiasme. Beetje vakantie gewoon in je eigen buurt. Aanrader! ????
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zoals gewoonlijk was het weer goed en ik blijf het leuk vinden hoe de patronen zoveel passie over de wijn vertelt
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, goeie vegan opties en uitstekende wijnen.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Geheel positief, fijn terras, goede wijn en eten.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Memorabele avond met vegan verrassingsmenu.
De voorlaatste keer dat wij bij De Prins aten, werden wij verrast met het vis menu met prachtige bereiding van groenten. Dit smaakte naar meer. Wij grepen onze kans met ons verjaardag etentje.
Wij hebben een week van te voren gereserveerd en gevraagd of het mogelijk was een 6 gangen vegan menu te bereiden. De handschoen werd opgepakt. Het resultaat was verbluffend. Superlatieven schieten te kort om dit te waarderen. Wat een creativiteit en aandacht voor ieder gerecht. Heerlijke verfijnde en gelaagde smaken die lang blijven hangen. Prachtige composities op de borden. Elegante details door de kruiden en bloemen uit de kruidentuin op het dak van het restaurant.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Zeer vriendelijke en professionele service - voortreffelijke gerechten en prima passende wijnen. Zeer de moeite waard. W
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk geluncht op het terras. Hier komen we zeker terug!
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Really nice place!
Martha P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een fantastische service met persoonlijke aandacht. Gevarieerde gerechten met verassende smaakcombinaties. Een aanrader voor een geweldige culinaire reis.
annet D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heel erg lang moeten wachten tot het eten kwam, zólang dat mijn tafelgenoten eigenlijk liever naar huis gingen. Het verplicht handen moeten geven aan personeel bij binnenkomst en vertrek is overbodig en storend.
Eten prima en leuke lokatie.
Maar niet voor herhaling vatbaar.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
herijken avond gehad, begonnen op het terras waar een plekje was vrijgehouden en toen het te veel afkoelde naar binnen. op het eerste gezicht valt de buitenkant wat tegen maar het word goedgemaakt door het erg vriendelijke en zeker professionele personeel. heerlijk diner met goede en soms verrassende wijnen en duidelijke en gepassioneerde uitleg door de sommelier en de sous-chef die mooie gerechten op tafel zette
Miriam M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Je proeft en ervaart de passie van alle medewerkers.
Wally007 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Hartelijk ontvangst, leuk! Jammer van de cafestoelen. Theedoek over de schouders kan natuurlijk niet en hing ook nog in de gerechten tijdens het garneren. Amuse was te machtig. Helaas ook lang wachten op het drinken, liever 3x te vaak gevraagd dan 1x te weinig. Wachttijd tussen de gerechten te lang, stem dit desnoods af met je gaste, kleine moeite. Lege borden natuurlijk op tijd weghalen. Al met al lekker gegeten maar nog veel ruimte voor verbetering.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wederom prima eet en sfeer ervaring met top personeel!