Prins van Terbregge

Bergse Linker Rottekade 323 3056 LL Rotterdam Nederland Kaart
31-104201087

Over het restaurant Prins van Terbregge

Genieten aan de Rotte

Buiten het drukke centrum van Rotterdam ligt rivier de Rotte. Aan deze rivier heb je verschillende leuke tentjes waar je leuk kunt dineren, zoals Prins van Terbregge. Deze plek heeft een terras aan het water, waar je overdekt of in de zomer zonder dak kunt genieten van het zonnetje met een lekker glas wijn en heerlijk eten. Mocht het seizoen hier goed voor zijn halen ze ook de meest lekkere verse vis uit de streek in de keuken, waar de chef met zijn creaties op los gaat.

Meer informatie over restaurant Prins van Terbregge

9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Prins van Terbregge

annet D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heel erg lang moeten wachten tot het eten kwam, zólang dat mijn tafelgenoten eigenlijk liever naar huis gingen. Het verplicht handen moeten geven aan personeel bij binnenkomst en vertrek is overbodig en storend.
Eten prima en leuke lokatie.
Maar niet voor herhaling vatbaar.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
herijken avond gehad, begonnen op het terras waar een plekje was vrijgehouden en toen het te veel afkoelde naar binnen. op het eerste gezicht valt de buitenkant wat tegen maar het word goedgemaakt door het erg vriendelijke en zeker professionele personeel. heerlijk diner met goede en soms verrassende wijnen en duidelijke en gepassioneerde uitleg door de sommelier en de sous-chef die mooie gerechten op tafel zette
Miriam M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Je proeft en ervaart de passie van alle medewerkers.
Wally007 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Hartelijk ontvangst, leuk! Jammer van de cafestoelen. Theedoek over de schouders kan natuurlijk niet en hing ook nog in de gerechten tijdens het garneren. Amuse was te machtig. Helaas ook lang wachten op het drinken, liever 3x te vaak gevraagd dan 1x te weinig. Wachttijd tussen de gerechten te lang, stem dit desnoods af met je gaste, kleine moeite. Lege borden natuurlijk op tijd weghalen. Al met al lekker gegeten maar nog veel ruimte voor verbetering.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wederom prima eet en sfeer ervaring met top personeel!
de heer S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Dir restaurant met een ongekend aantal wijnen, die ook per glas te bestellen zijn. Ditbrestaurantbis goed verstopt, maar het zoeken was de moeite waard. één ding is zeker. Hier komen we snel weer terug.
Niek M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Bijzondere wijnen gecombineerd met heerlijke gangen. We komen terug!
Marella V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zeer positief waren de ontvangst (met een hand bij aankomst en vertrek) van heel vriendelijk personeel en de kwaliteit van het eten, natuurlijk heel belangrijk. Negatief was de geur in het restaurant (naar riolering). Het uitzicht is armoedig, al kan het restaurant daar zelf niks aan doen. De tafeltjes die niet gebruikt werden waren niet ingedekt wat een idee gaf dat delen van het restaurant niet in gebruik waren. De akoestiek in het restaurant is zo belabberd dat we zelfs degene direct naast ons moeilijk konden verstaan. Hoewel tot 3 keer toe heel galant de wc-deur voor me opengehouden werd, zagen we de bediening bij de tafel veel te weinig. Het beloofde brood kwam na nogmaals vragen na de soep. Van de bestelde wijn was er slechts 1 fles, wat niet handig is als je met een groep bent. Bovenal was er gewoon veel te weinig te kiezen. Waarom niet minstens 3 voor, 3 hoofd en 3 nagerechten? Echt een gemiste kans met zo'n goede kok in de keuken.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Altijd weer een culinaire belevenis!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Doreen B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Uitstekend services
kees V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Dit restaurant was ons aangeraden door een kennis. Personeel is zeer vriendelijk, maakt tijd voor je en de sommelier is trots op zijn wijnen en weet dit ook op een leuke manier ten toon te spreiden. Het eten was heerlijk, niet te grote porties en prachtig opgemaakt op je bord. Kortom: wij komen hier zeker terug! En ook als het zomer is want ze hebben een terras aan het water :)
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten is gewoon echt fantastisch. Vanaf onze plek konden we precies de open keuken in kijken en er wordt overduidelijk met plezier gekookt. 1 onnodig minpuntje die niets met de kwaliteit van het eten te maken heeft, op elke tafel stond 1 totaal verlepte tulp in een vaasje, dat lijkt me niet nodig.
Bud S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer gastvrij en verrassende gerechten.
René D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst. Had 5 gangen menu. Goede variëteit en opbouw van de verschillende gerechten. Plezierige toelichting zowel bij de gerechten als bij de goed gekozen bijpassende wijnen. Attente en deels geruisloze bediening.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Fantastisch! De sommelier bracht ons met zijn levendige verhalen in mooie streken van Italië, het rhone dal en op kale spaanse bergen. Heerlijk gegeten gecombineerd met mooie wijnen. Huiselijke inrichting. Goede bediening. Aanrader!
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Absoluut terugkomen!
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Geweldig bij passende wijnen met leuke verhalen
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Driegangenlunch met wijnarrangement was voortreffelijk. Goede bediening. We komen zeker nog een terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Bij de Prins voel je je erg welkom, buitengewoon vriendelijk en kundig personeel, zowel in de bediening als in de keuken. Het verrassingsmenu was van hoge kwaliteit het bijpassende wijnarrangement van grote klasse, inlcusief de uitleg van de wijnen, kortom een topavond in een geweldig restaurant. Dit was onze eerste keer bij de Prins, maar zeker niet de laatste, het was een fantastische totaal beleving, dank hiervoor.