Prins van Terbregge

Bergse Linker Rottekade 323 3056 LL Rotterdam Nederland Kaart
31-104201087

Over het restaurant Prins van Terbregge

Genieten aan de Rotte

Buiten het drukke centrum van Rotterdam ligt rivier de Rotte. Aan deze rivier heb je verschillende leuke tentjes waar je leuk kunt dineren, zoals Prins van Terbregge. Deze plek heeft een terras aan het water, waar je overdekt of in de zomer zonder dak kunt genieten van het zonnetje met een lekker glas wijn en heerlijk eten. Mocht het seizoen hier goed voor zijn halen ze ook de meest lekkere verse vis uit de streek in de keuken, waar de chef met zijn creaties op los gaat.

Meer informatie over restaurant Prins van Terbregge

9,2

Jouw recensie over het restaurant Prins van Terbregge

S.L. D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Voor de verjaardag van mijn vrouw ben ik hier wezen eten. We zijn gastelijk ontvangen op deze rustige dinsdag en kregen een fijn plekje bij de openhaard. We hebben beide heerlijk genoten van het 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De enthousiasme waarmee de chef de wijn en het eten presenteerde werd zeer gewaardeerd. Proporties van de 4 gangen waren voor ons gevoel perfect.
We kregen wel een beetje een 'houten reet' na zo'n 2 uur tafelen; De kussen op de stoelen geven niet helemaal de support die je zou willen. Maar dit was dan ook het enige verbeterpunt dat we konden bedenken. Houdt jullie enthusiasme voor jullie zaak en eten hoog in het vaandel, want wij hopen daar een volgende keer zeker nog eens van te genieten!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben super gegeten gaan zeker terug..
Frouk O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden zo gastvrij ontvangen en hebben er van 12.15 tot 15.15 geweldig geluncht
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat kan ik zeggen,zoals gewoonlijk vanaf binnenkomst tot aan het weggaan het gevoel hebben dat ze blij zijn dat je er bent .
Dit keer vond ik het wat minder ,maar dat lag aan mijn smaak .Ik heb een verrassingsmenu genomen en dat was niet helemaal mijn smaak,maar de volgende keer neem ik toch weer het verrassingsmenu .Mijn partner had iets anders en die vond het heerlijk.
H.a V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Niemand is perfect maar jullie kommen verdomd dicht bij....
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Pure verwennerij. We hebben ons lekker door de kok laten verrassen met diverse kleine gerechtjes in hele grote borden ???? Allemaal met zorg bereid en prachtig opgemaakt. En uiteraard heerlijk van smaak. En betaalbaar, alleen de wijnen zijn behoorlijk aan de prijs...
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Smaakvolle en gezellige inrichting. Zeer vriendelijke bediening. Erg lekker gegeten met bijpassende wijnen. Wel zeer uitgesproken en complexe smaaktonen in het verrassingsmenu. Daar moet je van houden. Zo niet dan kun je beter a la carte bestellen.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Smaakvolle en gezellige inrichting. Erg lekker gegeten met bijpassende wijnen. Zeer goede en vriendelijke bediening. Wel erg uitgesproken en complexe smaaktonen in het verrassingsmenu. Als je daar niet van houdt dan kun je beter a la carte bestellen.
Ale A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben ons laten verrassen met een viergangenmenu. Die verrassing was uiterst aangenaam. prettige toelichting. Het bijpassende wijnarrangement was ook heerlijk en de beschrijvingen van de sommelier lyrisch. Vooral de dessertwijn was heerlijk! We gaan vast vaker komen!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Mooie ambiance. Erg gastvrij. Klant is hier koning. Héérlijk eten. We genieten hier elke keer weer van. Geweldig team mensen met hart voor de zaak.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was weer genieten bij de Prins. Bediening prima, eten geweldig.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ontvangst hartelijk met een hand en hetzelfde bij vertrek. Bediening is vriendelijk. Direct fris water op tafel en niet lang daarna een amuse. We gingen alleen voor een hoofdgerecht en dessert. Totaal twee uur daar. Al met al was de wachttijd voor besteld hoofdgerecht behoorlijk lang. Die werd wel weer deels opgevuld met nog een amuse. Het eten werd mooi geserveerd en smaakte goed. Je kon zien dat de kok er veel zorg aan had besteed. De kaart is wat beperkt en door de bijzondere smaken waaruit gekozen kon worden, biedt deze zeker niet voor elk wat wils. Zaak is overgenomen sinds de laatste keer dat we er waren en nu past het interieur (ouderwetse houten caféstoelen) niet meer bij hetgeen er geserveerd wordt. Wellicht zal dit nog veranderen in de toekomst. Wel een aanrader voor mensen die eens wat anders willen op hun bord dan kabeljauwfilet of een bitterbal op het terras.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Zeer geslaagde avond met vrienden. Wat een gezellige en leuke service. Karakteristieke wijnuitleg????Goede wijn spijscombinatie. Heerlijk gegeten in leuke zaak. Jammer dat ik niet mocht afrekenen???? Dat betekent dus....... nog maar eens terugkomen en vrienden niet laten afrekenen!
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten, ongedwongen gezellige sfeer en bijzonder vriendelijke gastvrouw/gastvrouw
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij de Prins van Terbregge,
vriendelijke bediening en fijne sfeer!

Een ges;aagde avond en reden voor herhaling !
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Hier weten ze wat gastheerschap en gastvrijheid is. Uiterst vriendelijke bediening in een prima entourage. Aperitief op het terras in het zonnetje, gevolgd door een heerlijk gerecht met een dito dessert. Ik heb me (terecht) over laten halen tot het eten van een gerecht, dat voor mij geheel nieuw was én heerlijk. Menukaart is zeer uitnodigend, uitleg van de gerechten gaat moeiteloos. Er wordt gekookt met creativiteit. We voelden ons zeer welkom en komen zeker terug. Een aanrader!
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Echt heel lekker eten maar wat een stijf gedoe! Er is een blonde dame in de bediening die erg leuk is maar over de rest laat ik me niet uit! Terwijl de zaak zelf toch een warme uitstraling heeft, erg jammer vonden wij dat
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Waanzinnig goed! Dolce vita su la Rotte!!!
yaelvdkommer .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We waren met 8 man waarvan 1x vega, 1x geen vis en 1x geen vlees. Voor allen hadden ze een mooi verrassingsmenu met bijpassende drank (bier of wijn en zelfs alleen witte wijn op aanvraag)
Er werd geweldig verteld over de bijpassende drank, vol passie.
Het eten was heerlijk.
Zou hier graag nog eens terug komen.
fiona M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wanneer je binnenkomt word je direct hartelijk verwelkomt! Aan tafel krijg je al snel een amuse en de uitleg met het menu.
Het personeel vond ik top! Bij elk gerecht krijg je uitleg wat het is en wat de smaken doen, wij hadden een wijn arrangement erbij, een echte aanrader! De wijn die geserveerd wordt past bij de gerechten.
Je betaald wel wat meer maar ik ga liever eens in de 3 mnd hier uit eten dan 2 x per maand ergens wat eten.