Prins van Terbregge

Bergse Linker Rottekade 323 3056 LL Rotterdam Nederland Kaart
31-104201087

Over het restaurant Prins van Terbregge

Genieten aan de Rotte

Buiten het drukke centrum van Rotterdam ligt rivier de Rotte. Aan deze rivier heb je verschillende leuke tentjes waar je leuk kunt dineren, zoals Prins van Terbregge. Deze plek heeft een terras aan het water, waar je overdekt of in de zomer zonder dak kunt genieten van het zonnetje met een lekker glas wijn en heerlijk eten. Mocht het seizoen hier goed voor zijn halen ze ook de meest lekkere verse vis uit de streek in de keuken, waar de chef met zijn creaties op los gaat.

Meer informatie over restaurant Prins van Terbregge

9,3

Jouw recensie over het restaurant Prins van Terbregge

Bud S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer gastvrij en verrassende gerechten.
René D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst. Had 5 gangen menu. Goede variëteit en opbouw van de verschillende gerechten. Plezierige toelichting zowel bij de gerechten als bij de goed gekozen bijpassende wijnen. Attente en deels geruisloze bediening.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Fantastisch! De sommelier bracht ons met zijn levendige verhalen in mooie streken van Italië, het rhone dal en op kale spaanse bergen. Heerlijk gegeten gecombineerd met mooie wijnen. Huiselijke inrichting. Goede bediening. Aanrader!
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Absoluut terugkomen!
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Geweldig bij passende wijnen met leuke verhalen
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Driegangenlunch met wijnarrangement was voortreffelijk. Goede bediening. We komen zeker nog een terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Bij de Prins voel je je erg welkom, buitengewoon vriendelijk en kundig personeel, zowel in de bediening als in de keuken. Het verrassingsmenu was van hoge kwaliteit het bijpassende wijnarrangement van grote klasse, inlcusief de uitleg van de wijnen, kortom een topavond in een geweldig restaurant. Dit was onze eerste keer bij de Prins, maar zeker niet de laatste, het was een fantastische totaal beleving, dank hiervoor.
Elko V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk gegeten en mogen luisteren naar prachtige wijnverhalen! Waarvoor hartelijk dank.
René V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Heerlijk met vrienden op zondag middag een 10 gangen lunchmenu gegeten. Wat een feest! Elke gerecht geeft culinair orgasme. De bijpassende wijnen zijn super en het personeel top. Dank jullie wel.
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hadden gevraagd om een tafel waar we naast elkaar konden zitten. Bij binnenkomst bleek dat we dat laatste tafel gereserveerd hadden en dat deze pal voor de keuken doorloop, naast de bar, en tegenover de ingang gesitueerd zat! Toen er door het personeel geen oplossing gegeven kon worden voor onze wens om naast elkaar te zitten zijn we weer zonder gedronken of gegeten te hebben weg gegaan! Indien je een aparte wens of voorkeur bij je reservering invult, en wanneer hier geen gehoor aan kan worden gegeven, stuur dan even een berichtje per mail of telefoon dat scheelt een hoop teleurstellingen!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het is weer altijd een feestje om hier te eten.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Meteen bij binnenkomst al een goed gevoel. We werden zeer hartelijk welkom geheten in dit gezellige restaurant. Eenmaal aan tafel werd het alleen nog maar beter. Zeer prettige bediening (enthousiast en oplettend) en zalig eten. Wij hebben zeer genoten van deze avond!
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Vorige week gegeten in de Prins. Prima eten mooie wildgerechten met mooie presentatie. Heerlijke Amarone die je ook per glas kon krijgen. Top als je met z’n tweeën bent. Zeker een aanrader.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was top, de bediening was op een plezierige manier actief bij de uitleg over wat er op het bord ligt dus we hebben het prima naar ons zin gehad. Restaurant is wel erg rumoerig. Voor een deel komt dat ongetwijfeld doordat iedereen het naar zijn/haar zin heeft, maar wat voorzieningen om het geluid een beetje te dempen ontbreken volgens mij geheel. En in de volle zaak (terecht) loopt best veel personeel snel rond maar een driegangen diner wat van 19 - 22:30 duurt (plus, dat dan weer wel, 2 leuke amuses en prima brood vooraf) is wel wat heel ruim. Gelet op de drukte van het personeel en in de keuken (zichtbaar vanuit het restaurant), lijkt ook of het niet echt veel sneller zou kunnen.
S.L. D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Voor de verjaardag van mijn vrouw ben ik hier wezen eten. We zijn gastelijk ontvangen op deze rustige dinsdag en kregen een fijn plekje bij de openhaard. We hebben beide heerlijk genoten van het 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De enthousiasme waarmee de chef de wijn en het eten presenteerde werd zeer gewaardeerd. Proporties van de 4 gangen waren voor ons gevoel perfect.
We kregen wel een beetje een 'houten reet' na zo'n 2 uur tafelen; De kussen op de stoelen geven niet helemaal de support die je zou willen. Maar dit was dan ook het enige verbeterpunt dat we konden bedenken. Houdt jullie enthusiasme voor jullie zaak en eten hoog in het vaandel, want wij hopen daar een volgende keer zeker nog eens van te genieten!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben super gegeten gaan zeker terug..
Frouk O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden zo gastvrij ontvangen en hebben er van 12.15 tot 15.15 geweldig geluncht
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat kan ik zeggen,zoals gewoonlijk vanaf binnenkomst tot aan het weggaan het gevoel hebben dat ze blij zijn dat je er bent .
Dit keer vond ik het wat minder ,maar dat lag aan mijn smaak .Ik heb een verrassingsmenu genomen en dat was niet helemaal mijn smaak,maar de volgende keer neem ik toch weer het verrassingsmenu .Mijn partner had iets anders en die vond het heerlijk.
H.a V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Niemand is perfect maar jullie kommen verdomd dicht bij....
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Pure verwennerij. We hebben ons lekker door de kok laten verrassen met diverse kleine gerechtjes in hele grote borden ???? Allemaal met zorg bereid en prachtig opgemaakt. En uiteraard heerlijk van smaak. En betaalbaar, alleen de wijnen zijn behoorlijk aan de prijs...