Prins van Terbregge

Bergse Linker Rottekade 323 3056 LL Rotterdam Nederland Kaart
31-104201087

Over het restaurant Prins van Terbregge

Genieten aan de Rotte

Buiten het drukke centrum van Rotterdam ligt rivier de Rotte. Aan deze rivier heb je verschillende leuke tentjes waar je leuk kunt dineren, zoals Prins van Terbregge. Deze plek heeft een terras aan het water, waar je overdekt of in de zomer zonder dak kunt genieten van het zonnetje met een lekker glas wijn en heerlijk eten. Mocht het seizoen hier goed voor zijn halen ze ook de meest lekkere verse vis uit de streek in de keuken, waar de chef met zijn creaties op los gaat.

Meer informatie over restaurant Prins van Terbregge

lisette L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Echt heel lekker eten maar wat een stijf gedoe! Er is een blonde dame in de bediening die erg leuk is maar over de rest laat ik me niet uit! Terwijl de zaak zelf toch een warme uitstraling heeft, erg jammer vonden wij dat
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Waanzinnig goed! Dolce vita su la Rotte!!!
yaelvdkommer .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We waren met 8 man waarvan 1x vega, 1x geen vis en 1x geen vlees. Voor allen hadden ze een mooi verrassingsmenu met bijpassende drank (bier of wijn en zelfs alleen witte wijn op aanvraag)
Er werd geweldig verteld over de bijpassende drank, vol passie.
Het eten was heerlijk.
Zou hier graag nog eens terug komen.
fiona M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wanneer je binnenkomt word je direct hartelijk verwelkomt! Aan tafel krijg je al snel een amuse en de uitleg met het menu.
Het personeel vond ik top! Bij elk gerecht krijg je uitleg wat het is en wat de smaken doen, wij hadden een wijn arrangement erbij, een echte aanrader! De wijn die geserveerd wordt past bij de gerechten.
Je betaald wel wat meer maar ik ga liever eens in de 3 mnd hier uit eten dan 2 x per maand ergens wat eten.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Na een fietstocht is het goed toeven op het leuke terras van de Prins van Terbregge aan de Rotte. Een vriendelijke ontvangst en een prettige bediening. Dit keer alleen geluncht: Tonijn-sandwich en Flammküche, gecombineerd met een glas uitstekende Vermentino Toscana (Chardonnay). Zonder meer voor herhaling vatbaar.
Sipke G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vooral bij mooi weer prima
Prijs kwaliteit is vraagteken wijntoelichtingen prachtig maar juist die constructie drijft prijs fors op en is dat het waard?
Bij mooi weer zeker , maar anders????
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Gastvrij personeel. De bediening verliep soepel en gestructureerd. Vanuit de keuken is er veel aandacht besteed aan de presentatie en de smaken. Niet alles vond ik even lekker, maar dat had meer met mijn smaak te maken dan met de kwaliteit van de gerechten. Diverse smaken van eerlijke ingrediënten waren verrassend. Leuk om me te proberen.
Prima stek om lekker uit eten te gaan.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was heerlijk!! The amuse was knolselderij in de vorm van een kopje koffie
Als je her aanziet komen is je eerste reactie ; nee we hebben nog geen koffie besteld

Helaas was er weinig personeel in de bediening , maar dat deed eigenlijk niet af aan service overall
saskia K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Men gaf heel erg het gevoel dat ze blij waren dat ze blij waren dat wij er waren....
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Blijft een goed restaurant met vriendelijke en goede service. Wijnen altijd bijzonder en goed. Mooie combinaties van smaken. Hier zit je ontspannen te eten. Een min puntje is de accoustiek. Het is snel lawaaierig.
liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten en ontvangen! De uitleg van de gerechten en bijbehorende wijn was goed, zorgvuldig en passend! Alles met zorg gemaakt! Fijne ontvangst.
zaza1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Al jaren in de buurt maar nog nooit bezocht. Vanwege de uitstekende recensie in de krant de stoute schoenen aangetrokken. Uitstekende wijnkaart en een bevlogen sommelier! Hartelijke ontvangst. Eten redelijk, niet uitzonderlijk. Wel lang wachten. Prijs/kwaliteit prima. Gezellig. Absoluut de moeite waard om vaker te bezoeken!
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
heerlijke lunch buiten in het zonnetje met geweldige witte en rode wijn.
aanrader!!!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Buiten op het terras een lunch genuttigd.
Een prachtige locatie maar daar is ook alles mee gezegd....
De lunchkaart is karig weinig keus.
De ommelet die we hadden was erg dun belegd.
Wat een waardeloze stoelen waar je niet lekker lang op kan zitten
En erg schokkend vonden we de vele spinraggen en webben en weet ik allemaal nog meer die aan de zonwering boven ons hingen.Een zuchtje wind en het valt in je bord ik zou zeggen Rob Geus neem eens een kijkje en je schrik je wild dit kan echt niet .
Het is allemaal wat oudbollig,zo zonde van een restaurant op zo,n toplocatie.
hairstyliste.mb B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ondanks vroege reservering hadden we de nmm slechtste tafel, direct bij de ingang. We mistten de sfeer en gemoedelijkheid van een paar jaar geleden. Hebben ook wel vraagtekens bij de prijs kwaliteit. Voor €80,- per persoon mag je heel wat verwachten en we waren toch wat teleurgesteld! Ik denk niet dat we snel terug zullen gaan!
Leonieke V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Op zeer korte termijn gereserveerd en gelukkig een mooie tafel aan het water met 4 personen. 5 gangen verrassingsmenu van de chef: wat een goed doordacht en heerlijk menu! Alle gerechtjes waren heerlijk, het bijpassend wijnarrangement super gekozen. De uitleg van iedere wijn was een genoegen!
Het was een heerlijk avondvullend diner. Meer dan waar we op hoopten.
Buitengewoon kundige en vriendelijke bediening.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Een eerlijke en heerlijke keuken. Leuk jong team die er wel verstand van hebben! Prachtige plek, helemaal bij mooi weer. Kortom een fijn restaurant om naar terug te keren, voor een koffie, lunch of diner!
De andere gaste aan onze tafel is al een nieuwe client geworden.....zij kende deze plek nog niet!
visie .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een verrassing aan de Rotte, wat een leuk restaurant. De gerechten waren verfijnd en de smaken vulden elkaar goed aan, mooie wijnen erbij die zeker bijdroegen aan de smaakbeleving. Kortom een restaurant waar de smaakpapillen (en wij dus ook) blij van werden.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wij waren met vrienden en hebben genoten. Super Service en Gastvrijheid. Mooie gerechten en voortreffelijke wijn begeleiding.