Prins van Terbregge

Bergse Linker Rottekade 323 3056 LL Rotterdam Nederland Kaart
31-104201087

Over het restaurant Prins van Terbregge

Genieten aan de Rotte

Buiten het drukke centrum van Rotterdam ligt rivier de Rotte. Aan deze rivier heb je verschillende leuke tentjes waar je leuk kunt dineren, zoals Prins van Terbregge. Deze plek heeft een terras aan het water, waar je overdekt of in de zomer zonder dak kunt genieten van het zonnetje met een lekker glas wijn en heerlijk eten. Mocht het seizoen hier goed voor zijn halen ze ook de meest lekkere verse vis uit de streek in de keuken, waar de chef met zijn creaties op los gaat.

Meer informatie over restaurant Prins van Terbregge

9,1
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was heerlijk!! The amuse was knolselderij in de vorm van een kopje koffie
Als je her aanziet komen is je eerste reactie ; nee we hebben nog geen koffie besteld

Helaas was er weinig personeel in de bediening , maar dat deed eigenlijk niet af aan service overall
saskia K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Men gaf heel erg het gevoel dat ze blij waren dat ze blij waren dat wij er waren....
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Blijft een goed restaurant met vriendelijke en goede service. Wijnen altijd bijzonder en goed. Mooie combinaties van smaken. Hier zit je ontspannen te eten. Een min puntje is de accoustiek. Het is snel lawaaierig.
liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten en ontvangen! De uitleg van de gerechten en bijbehorende wijn was goed, zorgvuldig en passend! Alles met zorg gemaakt! Fijne ontvangst.
zaza1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Al jaren in de buurt maar nog nooit bezocht. Vanwege de uitstekende recensie in de krant de stoute schoenen aangetrokken. Uitstekende wijnkaart en een bevlogen sommelier! Hartelijke ontvangst. Eten redelijk, niet uitzonderlijk. Wel lang wachten. Prijs/kwaliteit prima. Gezellig. Absoluut de moeite waard om vaker te bezoeken!
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
heerlijke lunch buiten in het zonnetje met geweldige witte en rode wijn.
aanrader!!!
hairstyliste.mb B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ondanks vroege reservering hadden we de nmm slechtste tafel, direct bij de ingang. We mistten de sfeer en gemoedelijkheid van een paar jaar geleden. Hebben ook wel vraagtekens bij de prijs kwaliteit. Voor €80,- per persoon mag je heel wat verwachten en we waren toch wat teleurgesteld! Ik denk niet dat we snel terug zullen gaan!
Leonieke V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Op zeer korte termijn gereserveerd en gelukkig een mooie tafel aan het water met 4 personen. 5 gangen verrassingsmenu van de chef: wat een goed doordacht en heerlijk menu! Alle gerechtjes waren heerlijk, het bijpassend wijnarrangement super gekozen. De uitleg van iedere wijn was een genoegen!
Het was een heerlijk avondvullend diner. Meer dan waar we op hoopten.
Buitengewoon kundige en vriendelijke bediening.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Een eerlijke en heerlijke keuken. Leuk jong team die er wel verstand van hebben! Prachtige plek, helemaal bij mooi weer. Kortom een fijn restaurant om naar terug te keren, voor een koffie, lunch of diner!
De andere gaste aan onze tafel is al een nieuwe client geworden.....zij kende deze plek nog niet!
visie .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een verrassing aan de Rotte, wat een leuk restaurant. De gerechten waren verfijnd en de smaken vulden elkaar goed aan, mooie wijnen erbij die zeker bijdroegen aan de smaakbeleving. Kortom een restaurant waar de smaakpapillen (en wij dus ook) blij van werden.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wij waren met vrienden en hebben genoten. Super Service en Gastvrijheid. Mooie gerechten en voortreffelijke wijn begeleiding.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het restaurant is gelegen aan de Rotte, wat een ligging. Echt heel bijzonder. Van binnen weinig verrassend en wat rommelig, dat is wel jammer. Een heerlijke lunch en prettige bediening. Mooie wijnkaart. Kom zeker nog terug voor diner en het terras!!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Briljante keuken, fantastische wijn/spijs combi's, koken absoluut op sterrenniveau. Niet allemaal tegelijk komen aub. Wil het nog een paar maanden voor mijzelf houden!
Roger B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Hier met gezin gegeten en het vier gangen verrassingsmenu gekozen. Was weer geweldig en we komen zeker weer terug. De gastheer is een kanjer. Enige minpuntje is dat het soms wel lang duurt tussen de gangen.
Jasper I.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Top gegeten en fijne bediening!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima restaurant om eens lekker te gaan eten. De ontvangst was meer dan welkom met een vriendelijke lach en een handdruk. Wij waren redelijk vroeg dus kregen alle aandacht, welke een klein beetje verminderde na ons hoofdgerecht. Nog een puntje van kritiek, de toiletten zijn redelijk achterhaald en zeer koud. Als dit nog wordt aangepakt, dan heb je een hele goede horeca gelegenheid.
Dity P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Persoonlijk, met zorg. Fijne avond gehad.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Je wordt er ontvangen als een oude vriend en het eten is gewoon altijd goed en met veel aandacht en creativiteit gemaakt ,kortom ik ben heel blij met de prins vlak bij mij in de buurt
dimielqu .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Afgelopen zaterdag met mijn man en kinderen bij de Prins gegeten.
Wat een warme ontvangst en wat een gastheerschap.

Het eten is werkelijk fantastisch, de samenstelling van de gerechten zorgt voor een ware smaaksensatie. Echt in één woord geweldig!!

Het is dat we niet hoger dan een tien kunnen geven want dit restaurant is een dikke tien plus waard.