Prins Taveerne

Meer informatie over restaurant Prins Taveerne

tijger0101 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
16 mei hier heerlijk gegeten
Vooraf een smakelijke carpaccio, goede kwaliteit
Als hoofdgerecht een kip sate schotel, goede stukken vlees aan de stokjes
Als na gerecht creme brulee
Prima gegeten, een hele aardige dame in de bediening
Kaart wat klein en beperkt, maar ik denk dat de functie ook meer als buurt cafe dient
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Vol goede moed naar de prins, vooraf werd door een medewerker toegezegd dat kinderen halve prijs waren. Nou niks halve prijs! Gewoon volle pond en het was de meest vieze kaasfondue ooit!
19,50 pp en dan 3 X te koud geserveerd krijgen, aangebrande smaak, echt vies! Heb al 2 X contact via mail opgenomen met de prins maar niemand reageert terug! Medewerkster sprak geen Nederlands afgelopen zaterdag wat communiceren moeilijk maakte. Ook voor andere kind was niks te regelen!
Maar de kaasfondue is de meest vieze die ik ooit heb gegeten, afschuwelijk! Hij rook en smaakte aangebrand en dat is knap voor kaasfondue die 3 X terug moet omdat hij te koud was!
We hebben er oom amper van gegeten!
De espresso was waterig, het was er binnen erg koud, tocht , dus we hebben zelf maar een kacheltje aangemaakt wat ergens stond.
Wat een teleurstelling...en wat naar dat je gewoon geen reactie krijgt als je je klacht kenbaar maakt!
Nooit meer!!!!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Wij geven een 10 voor de service, dit komt eigenlijk omdat de bediening en de keuken een miscommunicatie hadden over ons gerecht. Wij zaten namelijk al erg lang +/- 1 uur te wachten, zagen allerlei lekkers voorbij komen maar niet naar onze tafel. We hadden bij binnenkomst lekker brood met smeersels gekregen maar zaten ondertussen naar de kruimels te staren. Toen kwam de alleraardigste serveerster tot haar schaamte bekennen dat ze ons complete vergeten waren. Als geste kregen wij nog een mandje brood en tot onze verassing kregen we ook de drankjes gratis. na nog ongeveer 20 minutens wachten kregen we onze bestelling. Wij hadden allebei de Burger van Wagyu beef en patat. Wij misten iets van groenten, de burger was erg lekker. De entourage is echt authentiek veel bruin oud hout, glas in lood ruitjes het was druk bezocht en er was een gezellige sfeer. Hebben de kaart nog eens goed bekeken en de prijzen zagen er verder ook schappelijk uit. Met een goedgevulde maag vertrokken.
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Gek toch hoe de een iets maar niks vindt en de ander geniet. Omdat we er in 2014 eerder naar alle tevredenheid een kaasfondue hadden gegeten, begonnen we het culinaire jaar met een hernieuwd bezoek. En wederom beviel het prima. De Prins Taveerne is geen 4-sterren restaurant en ze hebben ook helemaal die pretentie niet. Ze zijn niet de enige die claimen dat dit het oudste café van Den Haag is. Of dat waar is weet ik niet, maar een café of mooier gezegd een taveerne is het wel.
De pittige kaasfondue was voortreffelijk en overvloedig, de bediening hartelijke en ongedwongen en passend bij een taveerne. De prijs alleszins redelijk, de sfeer typisch Haags en als importmensen uit het Gooi is dat een hele opluchting vergeleken met het Gooise matras. Wij komen er zonder twijfel nog wel een keer kaasfondue eten.
Kikinl .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Heel slechte diner bij dit Taverne. Dit is niet en restaurant maar een pub. Kaas fondue was matig and hebben wij meer dan een uur gewacht !
Helen76 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Hier gister via de groupondeal 300gr diamanthaas chimichurrie gegeten. Heerlijk!! Vooraf breekbrood met aioli genomen wat ook erg lekker was. Bediening was heel vriendelijk.
Het vlees was erg lekker, goed gebakken, lekkere salade erbij en een enorme bak friet. Toetje paste er (helaas) niet meer bij. Zeker een aanrader om hier te gaan eten. Wij gaan hier vaker eten!
Ingridmjw .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Met Groupon kaasfondue gegeten voor 4 personen. Wij namen de pittige variant met pepers en knoflook: Lekker! Als bijgerechtjes knapperige broccoli, bloemkool en wortel. Daarnaast kleine aardappeltjes, paprika en champignons, 2 soorten stokbrood, lekkere frietjes met mayo. Zonder problemen mochten we bijbestellen. De fondue was voldoende voor 4 personen, wel namen we nog wat extra brood en frites. We namen voor eigen rekening nog een dessert. De dadeltaart vond ik heel lekker, maar machtig. De dame blanche was oke, maar niet bijzonder. Waar tref je nog een echte dame blanche, met warme chocoladesaus in een apart kommetje geserveerd... De bediening was uitermate vriendelijk. Prima plek om terug te komen!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Met Groupon kaasfondue gegeten bij de Prins Taveerne. Gezellig gezeten, wel wat koud, maar dat zal wel met de ouderdom van het pand te maken hebben. Kaasfondue prima verzorgd en alles opnieuw te bestellen. Heerlijke patat, lekkere pittige kaasfondue (met knoflook en rode pepers), lekkere bijgerechtjes. Leuke tent, vrijdag ook veelvuldig gebruikt voor borrels van kantoorpersoneel. Zeker aan te raden!!
XGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Wij hebben hier gegeten met een groupon bon de deal was:
•€ 19 voor een runderhaas van 300 gram in een Argentijnse chimichurrie marinade met frietjes en aardappels en salade voor 2 personen (waarde € 44)

Nou wij hebben genoten!! Heerlijk vlees echt een flinke stuk. Smaak is verrukkelijk! In de salade kwam de marinade terug wat het erg lekker maakte. We hadden een grote bak friet gekregen en ook nog wat aardappels maar geen van beiden hebben dat gegeten. We hadden wel van te voren brood met aloili misschien hadden we dit achterwege moeten laten. Al met al heerlijk gegeten en de 'diamanthaas' (zo heet het op de menukaart) dat is zeker een aanrader.
Binnen is het heel leuk en gezellig een lekker sfeertje en 's na 23u wordt het een dansbar/cafe. Hier komen we zeker terug!
F T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Een zeer gezellig (donkerbruin) eetcafe met prima eten voor een schappelijke prijs. Wij werden bediend door een zeer enthousiaste en sympathieke dame. Zo zie je ze niet vaak meer! Vanaf donderdag t/m zaterdag gaan na 10 uur blijkbaar ook de stoelen aan de kant en wordt er gedanst. Het publiek schijnt gevarieerd te zijn, van studenten tot expats en van jong tot oud. Gaan we zeker eens proberen!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Eenvoudige kaart, lekker eten. Steaks, salades en frites. Ook de dagschotel is meestal een topper. Echt een eetcafé, gezellig in de opkamer, aan de bar of de hoge tafels.