Prins Heerlijk

• Mastercard , Pin
  • Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Annemieke J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Na de goede resensies,zijn we er zelf op 17 feb wezen eten prijs kwaliteit van het 3 gangendiner is geweldig!ook extra aandacht bij het dessert ivm de verjaardag van mijn man
KarelKo .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Wat genieten hier toch. Leuke ambiance en lekker eten. Vooral eerlijke prijs voor de consument. Weet niet of de horeca in Nijkerk blij is met deze prijzen. Mooi stukje Barnevelder kip gegeten en daarna scharrelvarken. Dus eerlijk eten tegen een hele lage prijs. Tot snel maar weer eens
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Inderdaad prinsheerlijk gegeten in een omgeving die meer aan een huiskamer doet denken dan aan een restaurant. Wat het voor ons absoluut meerwaarde heeft gegeven is de bediening die vooral wordt uitgevoerd door mensen met een verstandelijke beperking. De overtuiging en warmte waarmee deze mensen hun werk doen is een genot om te ervaren. Wij hebben genoten!!
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Wat ons vooral is bijgebleven is het enthousiaste personeel, dat maakt dit restaurant echt uniek. Het eten was prima en passend bij de prijs. Af en toe was er een bijzondere combinatie, zoals een stoofpeertje bij de zalm van het hoofdgerecht. De gerechten werden origineel opgediend. De applecrumble sprong in positieve zin uit, leuk opgemaakt en erg lekker. De ruimte is wel erg gehorig.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Vanavond heerlijk gegeten. Prima kwaliteit voor een heel aangename prijs. Het enthousiasme van het personeel was super! De sfeer was daardoor zeer ontspannen, wat het diner extra bijzonder maakte.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Echt genoten. Van het eten, van de gastvrijheid, van de topprestaties van de medewerkers.
Mooie ervaring en wij komen zeker nog eens terug!
Philippe1943 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Enige tijd geleden heb ik, samen met een vriend die ook van lekker eten houdt, bij Prins Heerlijk in Nijkerk gegeten. Na het lezen van de info over dit restaurant ( er werken mensen met een verstandelijke handicap en er wordt alleen met verse producten uit Nijkerk en omgeving gewerkt; 2 enorme pluspunten ) en de eerdere recensies hebben we met hooggespannen verwachting gereserveerd. En dat reserveren, liefs ruim van te voren, was echt wel nodig want volgens gastheer Marcel zit het restaurant iedere avond vol.
Over het eten niets dan lof. Bij mijn tafelgenoot rolden de ogen bijna uit zijn hoofd toen hij de huis gerookte zalm proefde en met volle mond "Wat is dat ver....... lekker" mompelde. Ook over mijn kipsaté en de huisgemaakte friet viel niets negatiefs te melden. Dit in tegenstelling tot de klodder dikke bruine pasta die voor satésaus moest doorgaan. Wat ontzettend jammer.
De bediening is vriendelijk, bij binnenkomst werden we van alle kanten welkom geheten, en attent.
En ondanks de satépasta zal ik zeker nog wel terug komen.
Oxygen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Hartstikke leuk restaurant waar je voor een schijntje meer dan aardig kunt eten. In het restaurant werken een aantal mensen met een beperking, die er - net als het andere personeel - alles aan doen om je een geweldige avond te bezorgen. Je kunt er kiezen voor een driegangemenu voor 17,50. Ik vond de keuze meer dan genoeg, zeker voor deze prijs. De gerechten waren lekkerder dan je voor deze prijs zou verwachten. Ik koos de spareribs en de portie was overweldigend. Een bakje water met citroen ontbrak, maar de liefde van het personeel en de praatjes die een ieder komt maken compenseren alles.
De aankleding van het restaurant is gezellig; warmer dan je van buiten zou verwachten. Ik ga er zeker nog eens eten als ik in de buurt ben! Doordeweeks sluiten ze trouwens vrij vroeg, om 21 uur al. Gasten die om 20 uur binnenkwamen om een hapje te eten konden daardoor niet meer geholpen worden. Dat is wel iets om rekening mee te houden voor wie er wil gaat eten.
Peeeeeet .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Vandaag heerlijk de vis van de dag gegeten. Het zat lekker vol vanavond maar er was meer dan genoeg aandacht.
Een heerlijk avondje uit en voor herhaling vatbaar!
Bernadette K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Wij zijn met 4 volwassenen gaan eten bij Prins Heerlijk. Ik had de biefstuk en die kon echt niet beter! De bediening is erg leuk en we hebben dan ook genoten. Enig minpuntje (maar een leer wederzijds voor de volgende keer) is dat ze beter hadden kunnen vertellen dat wij niet om 20.00 uur moesten komen eten: zaten heerlijk van een drankje te genieten en hebben rond 20.30 uur het driegangen diner besteld. Dessert is alleen nooit meer gekomen, want de keuken zou om 22.00 uur sluiten, maar ze bedoelden dat alles dan ook al schoongemaakt moet zijn. Tot 21.15 konden wij dus eten uit de keuken krijgen en zelfs het bier was tot uiterlijk 21.30 uur, omdat de tap schoongemaakt moest worden. Als je het weet dus helemaal niet erg, maar voor ons even een minpuntje. We komen zéker nog weer terug, maar dan vroeger ;-).
Tes V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Genoten van een overheerlijke bief en varkenshaas met roomkaas, beiden begeleidt door overheerlijke verse knapperige groeten en een puntzak frites.
Het restaurant biedt tevens seizoensgerechten, zoals nu een aspergemenu voor een superprijs! Die hebben we als Limburgers even aan ons voorbij laten gaan.. ;-)
Het restaurant heeft een moderne sfeer, de buitenkant doet killer aan dan het werkelijk is.
De bediening is aandoenlijk en top!
Wij werden geholpen door een jongeman met een beperking.
En petje af voor hem, hij doet het beter als menigeen in de horeca!
Bent u in Nijkerk? Sla deze gelegenheid niet over!
Edem .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Er is geen restaurant in Nijkerk waar je zo voordelig...maar vooral ook zo lekker kunt eten!
Pure producten met veel aandacht bereid, en we werden bediend door een hele leuke en attente ober.Fijne ongedwongen sfeer.
Met vier kinderen in verschillende leeftijden hebben we veel verschillende gerechten uitgeprobeert. De jongste twee kinderen kregen hun eigen menukaart met kleurplaat en potloden.Bij de garderobe staat zelfs een mand met speelgoed voor de allerkleinsten zodat het ook voor die leeftijd leuk is om naar Prins Heerlijk te gaan.De kaart wordt elke maand weer aangepast aan de tijd van het jaar...dus zeker een reden om nog eens terug te komen om weer andere gerechten te proeven.
De arretjescake en de tiramisu waren ook heerlijk!
We zaten als een prins en het eten was heerlijk...bij Prins Heerlijk!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Grote verrassing en heerlijk gegeten. Erge leuke en mooie ervaring! Ga zo door!! Het dessert (tiramizo) wat een kroon op de avond
Diena L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
prima eetervaring. Het menu is wat beperkt maar voldoende gevarieerd zodat er voor ieder wat is. We namen het driegangen menu voor 17,50. Als voorgerechten hadden we de Tzatziki van Yoghurt en komkommer met eigen gerookte Noorse zalm deze was evenals de bloemkoolsoep waren heerlijk. De hoofdgerechten,Gegrilde courgette met gestoomde broccoli en biefstukjes van het Puttens rund was perfect bereid en de Geglaceerde wortel was niet gaar maar de in zonnebloemolie zacht gegaarde zalmfilet was heerlijk. We weken af van het menu met ons nagerecht, namen wafels met ijs, slagroom en kersen. Dit viel tegen, de wafels waren niet helemaal gaar maar het ijs maakte dit weer goed.
Corinne G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Lekker gegeten vriendelijk personeel biefstuk heerlijk en de puntzak met zelf gemaakte frietjes was leuk om te zien en ook smakelijk om te eten maar tot mijn verbazing moesten wij. bij het afrekenen. 6.euro betalen voor 6 kleine glaasjes kraanwater glaasjes die bij elke ronde kleiner werden dit is voor ons reden om hier niet meer te gaan eten jammer!
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Dit is echt een aanrader,lekker,leuk,duurzaam,en prettig geprijst ,we kregen een gegronde uitleg bij de menukaart,met groene stip is gezond(met dieetiste samengesteld) Maar ongezond kon ook. Bij het tweede wijntje werd gevraagd of we nog moeten rijden(meedenken met de gast) het diner, makreelsalade,lekkere frietjes,biefstukje,en hangop heerlijk was het!voor herhaling vatbaar!
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Ook al geef ik geen 9 of 10, ik ben wel heel enthousiast over dit restaurant. De bediening maakt het speciaal. Ontwapenend is het juiste woord, en daardoor leidt het tot onbedoeld grappige situaties. Iemand wil z'n jas graag bij zich houden omdat er veel spullen in zitten: "kijk maar uit dat er niks wordt gestolen!". Het opnemen van de bestelling is bijna ontroerend: letter voor letter wordt het gerecht genoteerd, in opperste concentratie. De bediening wil glazen afruimen terwijl ze allemaal nog vol zijn :-) Wachtend bij de bar sprongen twee bedienden enthousiast in de houding toen er mensen binnen kwamen... "Gasten!" Heerlijk om te zien, ook de interactie met de begeleiders.
Het eten is best lekker, vanwege de prettige prijzen is het een prima deal! Beperkte maar leuke kaart, top dat er steekproducten worden gebruikt.
De inrichting vond ik erg basic, diverse tafeltjes vlak achter de toegangsdeur waardoor je in de tocht zit als er mensen in en uit lopen. Maar we konden het de portier niet kwalijk nemen dat hij de deur soms wijd open liet staan terwijl hij nieuwe klanfen te woord stond.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
We reden in Nijkerk, wilde een hapje eten, iensapp gestart en kwamen snel op het idee eens bij Prins Heerlijk te gaan kijken.
We werden aan de deur ontvangen door een enthousiaste medewerken. Met de vraag heeft u gereserveerd. Nee, maar kunnen we nog een tafel krijgen. Ja gelukkig wel. De bediening door de geestelijk iets mindere is erg leuk. Kwamen mensen binnen en er werd gelijk gevraagd wat wil je eten. Antwoord we hebben de kaart nog niet gezien. Wij bestelde bij de zeer behulpzame medewerker. De salade met markreel en die met zalm. Beide erg lekker, hele verse produkten. Vervolgens beide de biefstuk medium. Erg mals een mooi stukje vlees. Leuk de puntzak houder voor de frites. Na een Tiramisu en de Hangop.
Alles was heerlijk en zeker ook heel vers. Erg goed gegeten en dat voor € 15,- voor een 3 gangen menu. Inrichting strak en modern.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Inderdaad heerlijk gegeten. Een kok met oog voor detail; alles vers en uit eigen keuken.
De bediening door mensen met een geestelijke beperking is bijzonder. Vriendelijk en eigenzinnig.
De entourage is voor verbetering vatbaar, maar we waren dan ook zo'n beetje de laatste gasten voor de verbouwing. Dat kan alleen nog maar beter worden.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Met mijn ouders wezen eten en vond de sfeer echt erg leuk. Het personeel (met een lichte beperking) is geweldig om te zien, ook vooral hoe de leidinggevenden er mee omgaan. Het eten is boven gemiddeld en gezien de prijs echt perfect. Grote stukken patat kwamen leuk in zo'n puntzak. Het toetje (apple crumble) was vooral super.