Prins Heerlijk

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Prins Heerlijk

Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Echt eetcafé maar met een verassende menukaart, kleine gerechtjes van rond de 5 euro, waarvan je er 3 of 4 kan kiezen, formaat voorgerecht. Erg lekker en verassend. prijs/kwaliteit helemaal ok
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Lekker en ontspannen gegeten in dit eetcafé. Zeer attente bediening, ondanks dat we met een grote groep waren, kwamen de gerechten gelijk op tafel.
De op 3 verschillende wijzen bereide zalm was niet verrassend en eenvoudig, edoch goed. Runderlende was precies goed gegaard. Toetje niet genomen maar mijn disgenoten zeiden dat het lekker was.
Jammer dat het terras aan deze drukke weg ligt.
Oudland .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Prins Heerlijk is een erg sfeervol restaurantje, al zou je dat aan de buitenkant niet vermoeden. Er hangt een gemoedelijke sfeer, terwijl je toch echt uit eten bent. De bediening is hartelijk en attent. Het eten is - voor een eetcafé - smakelijk en overvloedig. Ik koos voor een lamsduo met filet en een stoofpotje. De filet was heerlijk. Het stoofpotje viel wel een beetje tegen. Ik zou eerder hebben gekozen voor een lekkere saus bij de filet. Maar toch een 8!
Komkommer2 V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Wij komen hier al jaren bijna iedere week, het eten is altijd lekker, warm en de borden zijn met zorg opgemaakt. Uitstekende kok, adequate en vriendelijke bediening. Kortom waar voor je geld in een gezellige ambiance.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Sfeervol eetcafe met goede maaltijden. De varkenshaas met frites en appelmoes, met ook puree erbij, was erg lekker. Attente en goede bediening.
Dominique C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
prima gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Service was goed. Alles zag er schoon uit. Wij komen hier zeker nog een keer terug