Prins Heerlijck

Hoofdstraat 23 9244 CL Beetsterzwaag Nederland Kaart

Over het restaurant Prins Heerlijck

Genieten in het groene hart van Friesland

Bij Prins Heerlijck eet je in een prachtige omgeving, in het groene hart van Friesland. De verschillende zalen zorgen voor een unieke eetervaring, waar je ook dineert. Naast een klassiek diner bieden ze ook een smaakvol lunchmenu aan. Laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening en kom even helemaal tot ontstpanning.

Meer informatie over restaurant Prins Heerlijck

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
- Lunch vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag 13:00 - 21:00
- Lunch vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Prins Heerlijck

Bernier H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Mooie entourage, leuke ruimtes, niet te groot waardoor het geen "kippenhok" wordt. Uitstekend eten, wij hadden buiten de kaart om de asperges. Gaan we zeker vaker naar toe!
lorrayne P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Personeel aan tafel ietwat té scherp waardoor de avond niet geheel ontspannen verliep. Glazen blijven lang leeg. Gerechten wel lekker maar rommelig op het bord.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Eerste keer en het werd leuke ervaring. Heerlijk eten, bediening is geweldig en gezellig aangekleed. Bedankt voor een leuke avond. We komen gaauw terug.
loekie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Hebben gezellig broodje gegeten . Overheerlijk!
P S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op een prima locatie in Beetsterzwaag een op het eerste gezicht leuk restaurant. Eenmaal binnen en aan tafel valt op dat het personeel vriendelijk is maar ervaring mist. Te lang gewacht op de wijn. De kwaliteit van het eten was matig.
Hilana K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gelunched in fijne atmosfeer
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Een sfeervol restaurant, rustig, vriendelijke bediening en... een tournedos, beter kan niet,
iets doorbakken en toch nog heerlijk mals, complimenten aan de kok !
Restaurant Prins Heerlijck in Beetsterzwaag, daar komen wij zeker weer terug.
Julita en Bob, 9 februari 2018
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was heerlijk, de wijn was heerlijk, goede bediening, mooie locatie. Voor een avondje uit eten of voor familie aangelegenheden is dit een echte aanrader.
Gijsbert S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We zit nog te eten sorry
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Samen met mijn lief heerlijk gegeten en gedronken tijdens de kerst. Fijne bediening en een fijne plek. Het kerstmenu (5 gangen) was precies genoeg. Vooral het voor- en nagerecht vielen erg in de smaak.
roland S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ik kom hier ongeveer drie keer per jaar. Lekker gegeten met mijn moeder, 5 gangen met BOB arrangement. BOB was eerder te ruim den te krap, Prima!
p.r D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was in orde. Jammer dat het personeel niet goed geschoold is voor zo'n toplocatie. Had weinig tot geen kennis over de wijnen en bier. Was maar 1 soort huiswijn, deze had niet onze voorkeur.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten in een leuk aangekleed restaurant. De bediening was erg goed. Wij hebben genoten. h
Annieleen L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening wel denk door de leeftijd, nog niet in staat op humor etc in te gaan vd gasten.
Ze laten wel wat steekjes vallen, zoals geen kennis vd gerechten, jas ook na afloop aangeven.
Maryenka V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
samen met mijn moeder en zusje van een heerlijke lunch genoten. Alle drie gerechten zagen er goed uit en smaakten heerlijk. De ambiance is gezellig en warm en de bediening vriendelijk en vlot. Ik kom zeker nog een keer
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Voorgerecht pompoensoep prima BIj hoofdgerechten graag iets meer groente bij het eten.( gekookte groente).
Uitstekende wijn en lekkere appretieven.
F.J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De prijs/kwaliteitsverhouding was hoger uitgevallen ware het niet dat het flesje kraanwater op de rekening stond.
Dat hoort in een kwaliteitszaak gewoon service te zijn.
Raija K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een prettige omgeving, gezellig en smaakvol uitstekend bereid voedsel. vriendelijke en vrolijke bediening zonder opdringerig te zijn.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel tevreden over het restaurant , omdat het een houten vloer is hoor je het personeel duidelijk lopen vandaar rumoerig.
A V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben Heerlijk gegeten. Genoeg keuze voor de ah actie vPrachtig restaurant. Het eten en bediening was top ! Zeker voor herhaling vatbaar.