Prins Heerlijck

Hoofdstraat 23 9244 CL Beetsterzwaag Nederland Kaart

Over het restaurant Prins Heerlijck

Genieten in het groene hart van Friesland

Bij Prins Heerlijck eet je in een prachtige omgeving, in het groene hart van Friesland. De verschillende zalen zorgen voor een unieke eetervaring, waar je ook dineert. Naast een klassiek diner bieden ze ook een smaakvol lunchmenu aan. Laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening en kom even helemaal tot ontstpanning.

Meer informatie over restaurant Prins Heerlijck

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
- Lunch vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag 13:00 - 21:00
- Lunch vanaf 13:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben gisteren voor het eerst bij Prins Heerlijck gegeten. We hadden geboekt via de AH-restaurant actie.
We werden erg gastvrij ontvangen. We kregen een mooie tafel toegewezen en werden niet anders behandeld dan de andere gasten. Door deze actie stond er een aangepaste menukaart op tafel. Dit was helemaal prima.
De bediening was top. Attent, gastvrij, gracieus en gevoel voor humor.
Er hangt een fijne sfeer en de rustige muziek was prima op de achtergrond.
We gaan hier zeker nog een keer eten. En dan zonder de AH-restaurant actie.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Bij binnenkomst weet je direct: dit is goed. Alles verzorgd, netjes en dankzij het mooie weer zaten en aten we in de tuin. Ook daar ziet er er smaakvol uit. De service is goed en het personeel is vriendelijk.
Het eten is met smaak klaargemaakt en op het bord ziet het er " kunstig" en lekker uit. Er wordt voldoende geserveerd. Ze komen niet steeds bij je tafel vragen :" smaakt het en wilt u nog wat drinken" . Kortom een aanrader.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prettige en correcte ontvangst met een drankje in de restauranttuin, nadat we keurig konden parkeren op hun eigen parkeerterrein; het restaurant heeft meerdere aansluitende vertrekken, zodat je altijd in een wat intieme sfeer verblijft; het personeel reageerde zeer alert op alle verzoekjes en wij beloofden zeker weer langs te komen, zeker gezien het gevarieerde menu !
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. Het restaurant zag er heel verzorgd uit. De tafels stonden ruim opgesteld. Het eten werd vlot geserveerd. Alles wat we op tafel kregen was heel erg lekker en zag er prachtig uit.
De bediening was heel attent en vriendelijk. Het volgende familiefeest is in het najaar en dan gaan we weer hier eten.
y.dijkstra97 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben genoten van een avondje uit met prima eten bediening prima met enthousiast team Zeker een aanrader voor een volgende keer.
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goede kwaliteit eten. Klein minpuntje is dat je om kruidenboter vraagt bij de tournedos, de bediening zegt het te gaan halen om vervolgens terug te komen met de mededeling dat ze dat niet hebben. Het viel op dat sommige bedienden een beetje lacherig leken te doen omdat je er met een AH actiekaart kwam. Dat gaf geen prettig gevoel. Maar al met al wel lekker gegeten.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Bediening in aanvang wat aan de snelle kant. Ik had mijn menukeuze al gemaakt maar mijn partner nog niet. Toch kwam de serveerster al langs met de vraag of we onze keus hadden kunnen maken. Iets te snel dus. Voor het overige; Zeer tevreden!!
Tally P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eten was heerlijk, bediening prima, inrichting een ietwat somber.
T. E.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We zullen zeker Prins Heerlijck gaan aanbevelen bij vrienden, familie. Het eten was heerlijk, bediening aardig, en een mooie entourage.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Hier vorige week voor het eerst gegeten.

De smaak van de gerechten vonden we beide erg goed (vegetarische loempia's en asperges met gepocheerd ei). Ook erg leuk om te kunnen kiezen als vegetariër zijnde, dat komt niet vaak voor. Complimenten.

De hoeveelheid van het hoofdgerecht was voor mij oké, maar voor mijn tafelpartner niet. Dat was jammer, maar overkomelijk. Het nagerecht vond ik wel klein.

De bediening vonden wij erg wisselend.
Bij binnenkomst werd ons gevraagd of we kwamen dineren, waarop wij antwoorden dat we dat inderdaad graag wilden. Vervolgens werd ons netjes een tafel gewezen, maar het brengen van de menukaart duurde te lang.
Met name de buren, die een vijfgangendiner met wijnmenu hadden genomen, kregen uitgebreid de aandacht.
Zeer storend, niet alleen omdat er op het terras verder niet luid gepraat werd behalve (onnodig) door het bedienend personeel bij de desbetreffende tafel.
Ook omdat het hierdoor bij ons erg duidelijk werd dat wij een 'goedkope' gast waren met frisdrank, 2 hoofdgerechten en 1 nagerecht.
Storend en onprofessioneel; er mag wat mij betreft geen onderscheid in de behandeling van de gasten zijn. Iets meer vragen voor goed en zelf bereide gerechten kan ik alleen maar toejuichen, maar dan moet de bediening hier op aansluiten.

Al met al niet erg tevreden. De lekkere gerechten wegen helaas niet op tegen de bediening.
robkoops .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Op een zonnige avond in de tuin gegeten met een AH arrangement. Niets dan lof. Bediening vriendelijk evenals ontvangst. Keurige AH menukaart met ruime keuze. Aanbevelingswaard!
JorritV .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij waren hier voor de tweede keer. Wederom heerlijk gegeten op het buitenterras en goed bediend. Echt een aanrader. Wat je niet bij een dergelijke restaurant verwacht is dat één van de personeelsleden na werktijd hoorbaar bellend op het terras ging zitten.
Siebren V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ontvangst was vriendelijk, jas werd aangenomen. Heerlijke aioli. Gerechten mooi opgediend en smakelijk. De tijd tussen de gerechten was precies goed. Een drankje vergeten te brengen, maar die kregen we van het huis, netjes dus.
nagelman .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Opnieuw heel goed gegeten en bediend in dit mooie restaurant. Een vijfgsngen verrassingsmenu met Groupon. Gerechten zijn heel goed op smaak gebracht en zien er mooi uit op het bord.
Frans G.
Zeer vriendelijke bediening
Al met al een aanrader
minke.elzinga .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Bijzondere combinaties van smaken in een gerecht en het Friese kaasplankje was erg lekker in combinatie met de appelstroop!
gretl K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten, leuke korrekte bediening
E. D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellig gegeten. Bediening degelijk,vormelijk wel wat. Het menu vond ik wat gewoontjes. Kan origineler.Wel goed bereid. Het geluidsnivo kon er net mee door. Later naast ons een tafel met 8 personen die beslist niet druk en luid aan het praten waren maar het was iets storend.
DuoTP .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden het actiemenu met een bon van AH. De bediening was vriendelijk en het eten beslist niet slecht. Maar gezien de prijs van € 36,50 voor een menu hadden we er meer van verwacht. Het viel ons eerlijk gezegd erg tegen. Alleen omdat het tweede menu gratis was, is de verhouding prijs- kwaliteit van ons alsnog voldoende.
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor de tweede keer. Goede bediening. Voorgerechten wel erg klein, heel weinig, wel met veel passie bereid. Goede kennis van wijn door het personeel evenals de gerechten. Wel veel wisselde tafeldames/heer.