Prins Heerlijck

Hoofdstraat 23 9244 CL Beetsterzwaag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      regelmatig wisselend keuze uit drie nagerechten - zie www.prinsheerlijck.nl
      regelmatig wisselend keuze uit drie nagerechten - zie www.prinsheerlijck.nl

Over het restaurant Prins Heerlijck

Genieten in het groene hart van Friesland

Bij Prins Heerlijck eet je in een prachtige omgeving, in het groene hart van Friesland. De verschillende zalen zorgen voor een unieke eetervaring, waar je ook dineert. Naast een klassiek diner bieden ze ook een smaakvol lunchmenu aan. Laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening en kom even helemaal tot ontstpanning.

Meer informatie over restaurant Prins Heerlijck

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
- Lunch vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag 13:00 - 21:00
- Lunch vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Prins Heerlijck

Anita B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Er werd bij binnenkomst gevraagd of we wat wilden drinken
Daarna niet weer dat moesten we zelf aangeven
Gemiste kans
Het eten werd gewoon op tafel gezet zonder dat er bij werd gezegd wat het was
Ik vind dat altijd wel leuk even wat info erbij
T. R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Dit is wat je van een etentje verwacht .Alles smaakvol en verrassend.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Was een uitstekend restaurant, zeer plezierige bediening in een prima sfeer.
Anne E V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen, kregen een tafeltje mooi bij het raam. Stokbrood en smeersels werden vlot gebracht. Voorgerecht zalm was apart en heerlijk. Hoofdgerecht hadden we ook allebei snoekbaars, was lekker. We hadden wel beide een verschillend nagerecht, deze waren ook lekker en mooi opgemaakt. We hebben afgesloten met koffie en koffielikeurtje. Een zeer geslaagd A/H menu, zeker voor herhaling vatbaar.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Hebben heerlijk gegeten ,vriendelijke bediening komen graag terug????
Berthan S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijke en attente bediening. Zeer de moeite waard.
Froukje N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Genoten. Verrassend, creatief en overheerlijk. Leuke bediening.
Tiny M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een fijne avond gehad!!
L. G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Goede ontvangst in een prachtig pand uit de 19e eeuw. Gezellige inrichting met veel kunst en prachtig tafellinnen (top). Bij het aperitief krijgen we brood met een viertal smeersels, waarvan de aioli heel lekker smaakt. We vragen nog maar een ronde brood, want het duurt een uur alvorens we de voorgerechten eendenlever en paling geserveerd krijgen; overigens mooi gepresenteerd. Na weer een klein uur krijgen we onze hoofdgerechten: dry aged runder rib-eye en kreeftensoep (=voorgerecht). Het vlees blijkt goed gerijpt, gebakken en op smaak gebracht, maar bevat veel pees en vlies. De soep smaakt heerlijk, maar is te geconcentreerd (ingekookt?). De rosé huiswijn en de witte arrangementswijn (Chardonnay) smaken wat vlak. Gezien de verwachting weer lang te moeten wachten, zien we af van het nagerecht/ kaas. De korting à €25 van ingeleverde yums is, na een opmerking van ons, alsnog op de nota verrekend.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Aanrader,,
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zeer lekker gegeten , met een super leuke bediening,
Zeker een aanrader
Egbert K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Gezellige ambiance, vriendelijke bediening, maar een forse prijs voor het gebodene.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bij deze gelegenheid werd gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Het bleek een leuke gelegenheid met diverse (eet)ruimtes en het was ook best wel druk. Het personeel was heel aardig. We kozen een fles wijn uit en op de vraag of we een karafje gewoon kraanwater konden krijgen bleek dat geheel geen probleem te zijn. Er stond een kaartje op tafel waarop een verhaal stond over het verkrijgen van gezuiverd water (blablabla) à raison van 4 euro per ¾ liter. Gezuiverd water en dat in Nederland waar gewoon kraanwater voortreffelijk is….wat een onzin.
Beiden namen de Caprese als voorgerecht, met kleine bolletjes mozzarella, Cherrytomaatjes en walnoten. Alleen de basilicum was niet heel erg aanwezig, het was meer een dotje gemengde sla.
Als hoofdgerecht nam de een de Tournedos (toeslag 7,50) met een taartje van Roseval aardappel en pepertjessaus. Het vlees was goed gebakken alleen niet heel erg mals.
De Lasagne Quattro Formaggi werd mooi opgediend, niet in zo’n ovenschaal maar netjes op een bord en was erg lekker.
Het nagerecht voor beiden was het Taartje van Koffie en Chocolade met een sorbet van likeur43 en yoghurt hangop.
Een espressootje toe met een pietsie likeur in een glaasje vol slagroom en een stukje brownie.
Deze gelegenheid is het onthouden waard als vonden we de toeslag voor de Tournedos wel wat hoog.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening en heel verzorgd lekker eten. Niet te veel, net genoeg maar zeer zeker een aanrader.
Wijnand V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Prima restaurant in een mooie ambiance
Houkje V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Een prima restaurant!
Heerlijk eten en perfecte service.
Een restaurant om vaker naar toe te gaan!
Twan T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Enthousiaste bediening, heerlijk eten. Wat mij betreft hadden de gerechten iets minder snel mogen worden geserveerd.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellige avond, heerlijk eten, alleen de wijn vergeten van het wijnarrangement
Wopke V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018