Prins Heerlijck

Hoofdstraat 23 9244 CL Beetsterzwaag Nederland Kaart

Over het restaurant Prins Heerlijck

Genieten in het groene hart van Friesland

Bij Prins Heerlijck eet je in een prachtige omgeving, in het groene hart van Friesland. De verschillende zalen zorgen voor een unieke eetervaring, waar je ook dineert. Naast een klassiek diner bieden ze ook een smaakvol lunchmenu aan. Laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening en kom even helemaal tot ontstpanning.

Meer informatie over restaurant Prins Heerlijck

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
- Lunch vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag 13:00 - 21:00
- Lunch vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Prins Heerlijck

Gijsbert S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We zit nog te eten sorry
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Samen met mijn lief heerlijk gegeten en gedronken tijdens de kerst. Fijne bediening en een fijne plek. Het kerstmenu (5 gangen) was precies genoeg. Vooral het voor- en nagerecht vielen erg in de smaak.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ik kom hier ongeveer drie keer per jaar. Lekker gegeten met mijn moeder, 5 gangen met BOB arrangement. BOB was eerder te ruim den te krap, Prima!
p.r D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was in orde. Jammer dat het personeel niet goed geschoold is voor zo'n toplocatie. Had weinig tot geen kennis over de wijnen en bier. Was maar 1 soort huiswijn, deze had niet onze voorkeur.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten in een leuk aangekleed restaurant. De bediening was erg goed. Wij hebben genoten. h
Annieleen L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening wel denk door de leeftijd, nog niet in staat op humor etc in te gaan vd gasten.
Ze laten wel wat steekjes vallen, zoals geen kennis vd gerechten, jas ook na afloop aangeven.
Maryenka V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
samen met mijn moeder en zusje van een heerlijke lunch genoten. Alle drie gerechten zagen er goed uit en smaakten heerlijk. De ambiance is gezellig en warm en de bediening vriendelijk en vlot. Ik kom zeker nog een keer
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Voorgerecht pompoensoep prima BIj hoofdgerechten graag iets meer groente bij het eten.( gekookte groente).
Uitstekende wijn en lekkere appretieven.
F.J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De prijs/kwaliteitsverhouding was hoger uitgevallen ware het niet dat het flesje kraanwater op de rekening stond.
Dat hoort in een kwaliteitszaak gewoon service te zijn.
Raija K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een prettige omgeving, gezellig en smaakvol uitstekend bereid voedsel. vriendelijke en vrolijke bediening zonder opdringerig te zijn.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel tevreden over het restaurant , omdat het een houten vloer is hoor je het personeel duidelijk lopen vandaar rumoerig.
A V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben Heerlijk gegeten. Genoeg keuze voor de ah actie vPrachtig restaurant. Het eten en bediening was top ! Zeker voor herhaling vatbaar.
P.J H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ontvangst vriendelijk. Gezellige sfeer, niet te druk, personeel was zeer attent. Maaltijd uitstekend.
Als leuke verrassing, kregen we te horen, dat actie is verlengd. Zullen we zeker gebruik van maken.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was heel erg lekker. Mooi opgediend ook.
Wel jammer dat (overal) een glas wijn steeds duurder wordt. We moeten toch maar eens van de drank af..
Maar.....hier was de wijn wel erg LEKKER.
Tip voor de bediening: niet je collega's corrigeren, als je samen tussen de gasten staat. Dat komt de sfeer niet ten goede.
We komen zeker terug naar dit fijne eethuis!
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het diner is niet echt goedkoop, maar er wordt kwaliteit geleverd en er wordt veel aandacht aan besteed. Nu met de AH actie was het dus een koopje. De kans dat we nogmaals gaan is erg groot.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vlekkeloze reservering; aanpassing werd snel doorgevoerd. We hebben een leuke avond gehad. Prima eten, mooie entourage. Voor herhaling vatbaar.
Rene Z.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We waren met zijn tweeën uit eten. We kregen een mooie ronde tafel. Bediening, het eten, de Wijn en de algehele sfeer is niets op aan te merken. De ruimte is ruim opgezet waardoor je privacy ervaart en toch in de algehele sfeer zit.

Absolute aanrader.
martha V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We vonden het een gezellig restaurant, het eten was goed. goeie en leuke bediening.
Conclusie: We hebben genoten van alles.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
lekker met de AH aktie gaan eten bij Prins Heerlijck in Beetsterzwaag. Mooi representatief pand, gezellig druk. Binnen in de aanbouw neergezet, beetje kaal allemaal en niet gezellig verlicht. Dat kan gezelliger!
Binnen de aktie was er voldoende keus. De gerechten zijn mooi opgemaakt, verfijnd, maar qua smaak ook wel wat neutraal en absoluut niet royaal. En dan het prijsniveau! De gastvrijheid was niet meer dan voldoende, er was niet echt aandacht. De bedrijfsleider was wat gehaast, maar de meiden deden hun best. Al met al een leuke avond gehad, maar niet voldoende om er op korte termijn weer heen te gaan.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben een hele goede avond gehad en het eten was boven verwachting.
Gaan zeker nog wel eens. tip: zet vanaf het begin meteen een kannetje kraanwater op tafel neer.