Prins Heerlijck

Hoofdstraat 23 9244 CL Beetsterzwaag Nederland Kaart

Over het restaurant Prins Heerlijck

Genieten in het groene hart van Friesland

Bij Prins Heerlijck eet je in een prachtige omgeving, in het groene hart van Friesland. De verschillende zalen zorgen voor een unieke eetervaring, waar je ook dineert. Naast een klassiek diner bieden ze ook een smaakvol lunchmenu aan. Laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening en kom even helemaal tot ontstpanning.

Meer informatie over restaurant Prins Heerlijck

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
- Lunch vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag 13:00 - 21:00
- Lunch vanaf 13:00

Martine M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een heerlijk driegangen menu gegeten voor een schappelijke prijs. Ideale plek om rustig bij te praten met vrienden, mede omdat de akoestiek precies goed is. Het is een locatie waar je vrienden mee kunt verrassen omdat het is gevestigd in één van de historisch panden in de Hoofdstraat van Beetsterzwaag.
gretl K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
correcte vriendelijk, zakelijke ontvangst. Bediening vriendelijk, vluchtig zou wat n emp[atischer kunnen m.i.
Het eten zeer smaakvol opgediend en heerlijk, komen zeker weer!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sfeervol restaurant met goede bediening en goed verzorgde gerechten. De huiswijnen of de wijnen die bij de gerechten worden aanbevolen passen uitstekend.
Boekhoven .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prins Heerlijck kan wel eens een upgrade of make over gebruiken. Alle vertrekken en de gang ogen wat rommelig en onrustig. Het eten is kwalitatief goed maar mist het net. De bediening is vriendelijk, maar jong en wat onervaren.
mjdooperjaeqx .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hebben hier vrijdagavond heerlijk gegeten.Ook het wijnarrangement was prima. Vlotte bediening. Zeker de moeite waard om terug te komen.
Eeuwe A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten, bediening erg vriendelijk, staan overal voor open. Een aanrader om eens te gaan eten. Leuk samengesteld menu op de AH actie.

Groet Fam Aardema
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Erg vriendelijke bediening en de gerechten waren boven verwachting en goed op smaaak,we zullen zeker vaker komen eten in de toekomst
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Iets meer aandacht voor de wijn had het geheel goed gedaan. Toch een fijne avond gehad en heerlijk gegeten, dank daarvoor!
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Na een dagje touristisch toeren door friesland en een bezoek aan een camping van staatsbosbeheer was het gezellig en voortreffelijk eten bij Prins Heerlijk.
De keuze uit vis , vlees of vegetarisch wasuitstekend.
Wij hebben met z'n vieren een leuke avond gehad.
ellysol .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We maakten gebruik van de AH actie en vonden het jammer dat we niet uit de volledige kaart mochten kiezen. Wel kon tegen meerprijs een ander hoofdmenu gekozen worden. We hebben heerlijk gegeten op het terras maar later gingen we voor het nagerecht naar binnen en was het personeel ons uit het oog verloren. We hebben erg lang op het nagerecht moeten wachten.
I.C. S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hadden AH actiebonnen en ook hiermee was de service zoals het stokbrood met kruidenboter een leuk extraatje. Goede bediening en heerlijk gegeten. Doen we nog eens. We kregen nog een verlenging om nog eens te komen. Ook leuk.
De schilderijen mogen van mij wat fleuriger (bijzaak)
maria K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk tussen de middag gedineerd,met tafelkleedje en prima 3 gangen diner.Buiten onder de parasols.Perfect.
Een fijn adres en we gaan het zeker herhalen.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Attent en elegant en rustige bediening, We werden leuk ontvangen en met cachet behandeld, zonder dat het overdreven was. Personeel goed op de hoogte wat er besteld was, ondanks dat er verschillende mensen aan onze tafel kwamen
Imelda P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hier gegeten met de AH spaaractie. De keuze was redelijk en het eten was echt wel goed. Alleen heel jammer dat we bij thuiskomst erachter kwamen dat er dingen gerekend zijn die wij niet besteld hadden. Dus kijk daar je bon heel goed na!!
tin.spanjer .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk 3-gangen diner in een sfeervolle ambiance. De koffie tot besluit was super met smaakvolle aanvullingen.
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Ondanks dat we niet uit Friesland komen zijn we hier al voor de 5de keer geweest.
Het is het waard om er even voor om te rijden.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zeer professionele en erg vriendelijke bediening.
Leuk terras aan de achterkant en gezellig inrichting binnen.
Het eten was heerlijk al hadden we met de AH bon een aparte kaart.
Smaakt naar meer!
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben goed gegeten, mooie smaakvolle gepresenteerde gerechten in een mooie omgeving en goede entourage met vriendelijk, vlot personeel.
Het is ons hier wederom goed bevallen> we komen graag terug!
a.w.wijbenga .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebbenl ekker gegeten,de prijs van de biefstuk vonden wij te gek dat wij daar 7,50 meer voor moesten betalen,want het menu kostte ook 37,50 !
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Evenals voorgaande keren zijn we zee tevreden over het etentje bij Prins Heerlijk.
De wijnkeuze die op mijn verzoek door de bediening is gemaakt was uitstekend. De enige aanmerking dat het wel duur was. € 6.50 per glas.
Ook al was het een AH actie diner werd er niet beknibbeld op kwaliteit en volume.
Een aanrader!