Prins Heerlijck

Hoofdstraat 23 9244 CL Beetsterzwaag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Prins Heerlijck

Genieten in het groene hart van Friesland

Bij Prins Heerlijck eet je in een prachtige omgeving, in het groene hart van Friesland. De verschillende zalen zorgen voor een unieke eetervaring, waar je ook dineert. Naast een klassiek diner bieden ze ook een smaakvol lunchmenu aan. Laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening en kom even helemaal tot ontstpanning.

Meer informatie over restaurant Prins Heerlijck

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
- Lunch vanaf 11:30
Zaterdag en Zondag 13:00 - 21:00
- Lunch vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Prins Heerlijck

martha V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We vonden het een gezellig restaurant, het eten was goed. goeie en leuke bediening.
Conclusie: We hebben genoten van alles.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben een hele goede avond gehad en het eten was boven verwachting.
Gaan zeker nog wel eens. tip: zet vanaf het begin meteen een kannetje kraanwater op tafel neer.
dezet .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Er was voor ons, als AH 2e menu koring, een speciale menukaart met voldoende keuze. De gerechten waren heerlijk en mooi gedecoreerd. Het waren kleine porties maar voldoende. Wij hebben gekozen voor bijpassende wijn. Hierbij werd ook rekening gehouden met de BOB door serveren van half gevulde glazen.
richard N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Beetsterzwaag is een plaats met een rijke geschiedenis; dit komt terug in Prins Heerlijck, een historisch pand met de daarbij horende sfeer. De ontvangst was top en vriendelijk, dat mag je ook wel verwachten. Er was enige onduidelijkheid over het te gebruiken diner, maar dit werd vriendelijk opgelost en daarna was het genieten: de gerechten waren prima klaargemaakt en de gerechten werden in het juiste tempo aan ons voorgeschoteld. Aangevuld met de juiste wijnen op de juiste temperatuur kwam de avond sneller dan verwacht tot een besluit, maar ook niet te snel, de juiste tijd. Prins Heerlijck is de juiste plek om tezamen met je partner een Heerlijcke avond te hebben en je geniet als een Prins, of te wel het wat prinsheerlijk genieten!!
joop W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Correcte, vriendelijke bediening. De bediening was goed op de hoogte over de samenstelling van de gerechten. Tijd tussen gerechten was prima.
Stefanie N.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Met 2 personen het AH-restaurantactie menu gedaan. Meerdere keuzes per gang en heerlijke gerechten. In een gezellige atmosfeer gedineerd met vriendelijke bediening. Het is zo goed bevallen dat we absoluut teruggaan.
lies_koster .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede uitleg bij de gerechten. Vriendelijk personeel. Kortom gezellig en lekker. Wij kunnen het iedereen aanbevelen.
Ciny V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima gegeten in een gezellige sfeer.
Ook voor vegetariërs genoeg te kiezen en te smullen .
Het speciale bob wijn arrengement was verrassend,zo is er echt om iedereen gedacht.
Veilig en voldaan weer thuis!
y.dijkstra97 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten,prma bediening, uitstekende sfeer, fijne locatie,komen zeker nog eens terug en zullen vrienden adviseren dit ook eens te proberen.
Loes N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voor de vegetariër valt het niet mee bij Prins Heerlijck. Van de 5 keer dat we er geweest zijn, 4 keer risotto op het menu. Á la carte was keuze tussen risotto en lasagne. Niet echt creatief.
Ankie K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het was heel lekker en ook erg leuk, dat we 'n nieuwe kaart kregen om in de winter nog 'n keer te komen dineren.
Die rode regel met de opmerking dat mijn recensie 120 tekens moest bevatten, vond ik nou niet zo leuk !

Groet Ankie,
marjon H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gedineerd met 4 personen en voor het 5 gangen (45 euro) gekozen. Tegenvallende gerechten, al zaten er zeker fijne combinaties bij. Prijs- kwaliteit vonden wij niet voldoende. De bediening bestond uit jonge meisjes (en jongen) die weinig van de gerechten wisten en al helemaal geen kennis had van de wijnen . Eigenlijk ronduit onvoldoende. Voor ons blijft het bij dit bezoek .
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Samen met mijn zus hier gegeten, vooraf broodjes+vier soorten smeersels ( van de zaak) daarna drie gangen menu. Was goed verzorgd en smakelijk, gangen werden vlot na elkaar opgediend.
Alles naar wens, gaan zeker vaker naar dit restaurant. Met name de rust en de ambiance was voortreffelijk.
hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Bediening maakt niet echt contact. Doet zn ding.
Eten is heerlijk!!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het bezorgen van de drankjes werd 2x vergeten. Ook was het vlees niet gaar. Dit werd gecompenseerd door een gratis drankje aan te bieden.
r.boersma56 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ziet er allemaal goed verzorgd uit en prima van kwaliteit . Voor 4 personen zijn een klein schaaltje met aardappeltjes en een nog kleiner schaaltje met appelmoes wel aan de zuinige kant. Jammer alleen dat dessert uitgeserveerd werd met inmiddels bijna geheel gesmolten ijs . Opmerking over gemaakt bij de bediening, maar serveerster reageerde nauwelijks hierop. Had te dicht bij een verwarmde tafel gestaan. Ja, maar dat doe je dan toch ook niet ! Bovendien doe je dan tochet ijs er dan als laatste bij... Maar voor de rest Irina in orde.
Lambert H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Er werd de mogelijkheid geboden om met een toeslag van €7,50 te kiezen voor een tournedos . Ik vond de toeslag in verhouding tot de prijs van het het hele 3 gangen menu te groot. Maar het was wel een prima tournedos.
H V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met zeer fijne mensen in de bediening!
Alleen een 'half' glas wijn voor € 4,30 vind ik, als incidentele restaurantbezoeker te gortig.
hhgrunhagen .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben genoten van een met zorg bereide lunch: een voortreffelijk, zij het wat klein uitgevallen voorgerecht en vervolgens kabeljauw die wel stevig was, maar iets meer smaak had mogen hebben. De droge witte wijn daarbij was voortreffelijk.