Prins Heerlijck

Hoofdstraat 23 9244 CL Beetsterzwaag Nederland Kaart

Over restaurant Prins Heerlijck

Genieten in het groene hart van Friesland

Bij Prins Heerlijck eet je in een prachtige omgeving, in het groene hart van Friesland. De verschillende zalen zorgen voor een unieke eetervaring, waar je ook dineert. Naast een klassiek diner bieden ze ook een smaakvol lunchmenu aan. Laat je in de watten leggen door de vriendelijke bediening en kom even helemaal tot ontstpanning.

Meer informatie over restaurant Prins Heerlijck

Arend S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Bossiebossie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, alles zeer goed verzorgd. Vriendelijke, kundige bediening. Wel een speciaal AH-actie menukaart, maar daar mankeert helemaal niets aan. Voldoende keuze en slechts één gerecht met bijbetaling. Voor de 2e keer met de AH-actie hier geweest en we komen zeker terug: met of zonder actie ;-)
Nagelman .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima verzorgd diner van goede kwaliteit, geserveerd in een ons passend tempo door een vriendelijke en attente bediening.
Bianca-tje .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima gegeten (met de ah-restaurantactie) Een leuk menu om uit te kiezen. Restaurant is een aanrader, ook buiten deze actie om.
Take V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Je waant je Prins en Prinses bij Prins Heerlijk. Wat kun je nog meer wensen. Heerlijk gegeten. Keuze uit verschillende gerechten. Mooi opgediend, vriendelijke bediening.
Komen zeker een keer terug.

Take en Grietje.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Hebben gebruik gemaakt van de AH-actie. Wij kozen als voorgerecht de prima smakende Duo van Huisgerookte Zalmfilet en Makreel, gevolgd door de uitstekende Kabeljauwfilet met o.a. heerlijke pompoenchutney en een prima smakende Eendenborst met o.a. groene asperges. Als nagerecht namen wij de terrine van Flensjes en Vanille-ijs en de prima smakende Pannacotta van Dockumer Koffie. Het eten was al met al prima, de bediening was vlot en vriendelijk, maar er werd niet altijd uitgelegd wat werd geserveerd, zowel bij het eten, als bij de wijn. De ambiance was prachtig, al werd het wel wat warm in onze kamer.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig en lekker rustige sfeer in dit mooie oude gebouw met houten vloer, balken aan het plafond en ook nog eens mooie schilderijen aan de muur!! Even relaxen in deze jachtige tijd bij Prinsheerlijck in Beetsterzwaag!
A.vd.vliet .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ontvangst en bediening was top,heel vriendelijk en duidelijke uitleg over de A/H actie menukaart en eventuele mogelijkheden en later ook bij de bediening van het menu.
Gezien de prijs van het menu, waren de porties niet echt royaal,maar voldoende.
Wij vonden het wel warm in het zaaltje waar wij zaten.
Verder wel een aanrader.
Wybli .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen maanden twee maal te gast geweest bij Prins Heerlijck, zowel voor lunch als met een groep voor diner. Tijdens het diner waren we niet tevreden over de wijn spijs combinatie en hebben we om een nieuwe wijn gevraagd. De bedieining kwam geërgerd op ons over en zonder enthousiasme kregen we een andere wijn aangeboden. Deze week langs geweest voor lunch, het eten (soep, de catch of the day en broodje beenham) was erg zout, zo ook de friet waar je overduidelijk het zout op zag liggen. De medewerkers erkenden de hoeveelheid zout in de gerechten. Er werd excuses aangeboden en daarmee was de kous af. We hebben het restaurant niet met een goed gevoel verlaten. Voorlopig zullen we dit restaurant niet meer bezoeken. Voor gastvrijheid zeker geen voldoende. Als gast verwacht je dat de bedieining passie en enthousiasme uitstraalt, helaas hebben wij dat gevoel niet mogen ervaren.
Froukjevanderveen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Toch een paar opmerkingen.
Personeel was vriendelijk maar het uitserveren van b.v. de soep en de wijn liet te wensen over en was onder de maat. Wijn werd te klotsend/wild geserveerd. De soep klotste over de rand van het bord. Een restaurant van dit formaat onwaardig.
GenK .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten en prima service. Neem ook vooral een bijpassend wijnarrangement, dan geniet je nog meer van de gerechten.
Inkebijl .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad,heerlijk gegeten, was wel aangepast menu voor Iens, maar voor ons prima. Prettige bediening, fijne sfeer. Entourage is ook sfeervol, rustig, gezellige zitjes.
Marjan.reijrink .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het hoofdgerecht hoen met morilles was één zoute hap en ook de krielaardappeltjes zaten onder een dikke laag zeezout. Niet lekker.
Tin.spanjer .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten van het 3 gangen menu. Heel speciaal en de hoeveelheden waren voor ons prima. De koffie tot slot was goed verzorgd en heerlijk van smaak!
Tiny en Chris
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Was wel lekker maar niet interessant, van een restaurant in die prijsklasse hadden we meer verwacht. Bediening onprofessioneel, bijvoorbeeld, terwijl er geserveerd werd was de serveerster in gesprek met een collega. Moeilijk doen over kraanwater, maar uiteindelijk stond het niet op de rekening.
HaarlemseHugo .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima restaurant met prettige bediening. Smaakvolle gerechten met een bijzondere aankleding. Vooraf steak tartaar en zalm/paling. Hoofdgerecht schelvis en hoen. Als tussengerecht gebakken eendenlever. Wijnarrangement voldeed ook aan de verwachtingen jammer dat al gevraagd werd naar de wens/keus van een aperitief terwijl en een bijzonder drankje werd aangeboden/aanbevolen op de menukaart.
Als nagerecht het kaasplankje en witte chocolade moussse met sorbetijs.
Prima prijs kwaliteitsverhouding.
Als puntje van aandacht de karaf water waarvoor afzonderlijk betaald moest worden.
Mariska1975 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het is een mooi restaurant en een fijne tuin. De bediening is beleefd maar niet vriendelijk in de omgang. Vonden dit erg jammer. De keuzegerechten waren lekker maar wel duur voor wat je kreeg. 1 menu voor 36,50. Ook luste mijn moeder geen zalm maar kon er geen klein stukje paling bij voorgerecht krijgen omdat de paling erg duur is en zij dan een meerprijs moeten gaan rekenen.
Bamboeti .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De voorgerechten het soepje en de zalm met paling waren verrukkelijk.
Dit geldt ook voor het hoofdgerecht. De hoender was goed gegaard en zeker niet droog. Prima! De vis smaakte goed verrassend met het zoete 'sausje'.
Gmwzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was een heel fijn etentje, vooral het hoofdgerecht was heel lekker. Jammer is, dat de hoeveelheid per gang wat aan de magere kant was, maar toch heel lekker. Echter bij elkaar had je toch wel een voldaan gevoel. Voor herhaling vatbaar.
De ontvangst was heel goed, Ook was er rekening gehouden met een persoonlijke wens. Ook de sfeer en entourage waren uitstekend.

Fam. Zijlstra
Tjanssen1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Geweldige eendenlever Gewaagde maar toch prima wijnarrangement. Enigste minpuntje: wat fletse wijn bij het voorgerecht.
Aanrader. Wij komen zeker terug