Princess Garden

Ommerweg 1 7707 AS Balkbrug Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Princess Garden

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Bij toeval terechtgekomen op weg naar huis na een gezellig weekend. Druk bezochte tent en wij weten nu waarom. Ging er wel wat mis in de bediening, liet het eten gelukkig een meer dan positieve indruk achter. Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.
Ijsvogels .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Op 1e paasdag hebben we hier heerlijk gegeten.
Het restaurant biedt een buffet aan maar wij hebben gekozen voor een verrassingsmenu.
Men vroeg aan ons of we iets niet wilden eten. hierdoor krijg je niet iets te eten wat je zeker niet wilt. Vooraf kregen we een kleine loempia, een balletje varkensvlees en een gamba welke allen zeer smakelijk waren, de versierselen op het bord maakte het af.
Vervolgens werd een soep geserveerd die zeer goed op temperatuur was en smakelijk. ,
Het hoofdgerecht bestond uit stukjes lamshaas in een iet wat zoete saus, stukjes ossehaas met een wat pittigere smaak en grote garnalen die pittig waren. Deze combinatie was een goede keuze. Bovenstaande gerechten waren met zorg bereid. Als nagerecht hadden we ijs met vruchten, Het fruit bij het ijs smaakte niet vers zoals de andere gerechten.
Toch zullen we als we weer in Balkbrug zijn dit restaurant weer aandoen.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
traditioneel chinees restaurant compleet met vissenbak. intereur behoeft enig upgrade
Ook het eten is traditioneel,maar heel uitgebreide kaart en heel erg goed van kwaliteit.
Smaakvol ,vers en snel op tafel ik moet zeggen erg smakkelijk gegeten met vrienden. Ook erg vriendelijk mensen en maken tijd voor je helpen je met de jas etc.
prima restaurant goed eten prima prijs ,aanrader