Princenhof

Piet Miedemaweg 15 9264 TJ Eernewoude Nederland Kaart

Over het restaurant Princenhof

Fryske smaken, midden in de natuur

Midden in De Alde Feanen, het natuurpark tussen Drachten en Leeuwarden, vind je Princenhof, een restaurant waar de bediening in originele Fryske namen de soort en smaken van het menu voor je opleest. Simpele gerechten, van hoog niveau. Het is een plek om compleet tot rust te komen en te genieten van een Friese proeverij geïnspireerd door de Fryske tapas. Laat je verwennen en verrassen door de plateaus met lekkers en geniet van hun gevarieerde wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Princenhof

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30

I T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij zijn leuk ontvangen in het Princenhof. Een erg mooie locatie. Vooral als het mooi weer is en je heerlijk buiten op het terras kunt eten. Het eten was erg goed. En het personeel was erg vriendelijk.
F. B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Albert Heijn restaurant actie was een goed gebeuren. Hotel Princehof bood een prima ambiance en een prachtig mooi culinair vier gangen diner in Friese stijl. Aanrader.
jaapennel .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
In principe géén opmerkingen. Alles klopte, wat je van een restaurant op dit niveau mag verwachtten.
Wijkomenvast terug.
Boukje KleinGoldewijk K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
gezellig
eten was smaakvol

men ging goed met diëten om
glutenvrij prima verzorgd
heerlijk aan het water
een adres om te onthouden
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Mijn broers en ik trakteerden onze jarige 85 jaar oude mem op een 4 gangen Friese proeverij via de Albert heyn actie 2 de diner gratis. Het was geweldig. We hebben dingen gegeten, die we nog nooit eerder hadden gegeten en het smaakte allemaal voortreffelijk. Als kers op de taart hadden bij mijn moeder op het bord met chocolade gefeliciteerd geschreven. Helemaal top. We komen zeker terug en kunnen het iedereen aanbevelen.
sdejong48 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
was wel lekker.
in verhoudng voor 1 persoon 38,50 is wel prezig voor 1 persoon.
deel je dat door 2,om dat 2 gratis is dan is het per perzoon 19,25 /gaat wel.

bij vertrek werd er gezegd dat als wij terug zouden komen ,dan is de prijs voor 2 peronen met hun eigen aanbieding.
vraag is dan wat heeft zo,n alberd hein dan voor zin.
jan-en-an .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De tafeltjes niet keurig gedekt met laken of papieren placemat; bestek ligt zo op tafel, niet hygienisch, voorgerecht met breekbrood kan maar dan wel goed gevulde schaaltjes met de boter en humus, nu veel te karig voor 4 pers, wijn 4,95 per glas, té duur, over de gehele linie viel het tegen.
trudy C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
werden erg leuk geholpen gerechten zagen er mooi uit en smaakten prima.Toen er een groep vlakbij ons kwam zitten die nogal luidruchtig was, konden we zonder problemen in een andere ruimte zitten.
Er werd moeite gedaan om rekening te houden met allergie. ERG TEVREDEN
Beeker .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij kregen alleen het proeverijmenu voorgeschoteld, wat er wel goed uitzag.
Bij het voorgerecht lag een gerecht op een hoopje verlepte sla. Slechte garnering.
Bij het hoofdgerecht kwam echter een bakje Rauwkost met verlepte sla en toen ik tegen de ober zei dat de sla wel erg oud was was zijn enige opmerking: Is dat zo! En liet de sla gewoon staan.
Ik weet niet of men de verlepte sla bewaard heeft voor de AH-gasten? Maar als ik hier 40 euro voor een menu voor moet betalen kom ik hier echt niet meer.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Hoofdgerecht koud en fantasieloos , voor en nagerecht redelijk.
Zeer druk met gasten. Duurde zeer lang voor dat de borden e.d. afgeruimd werden.
We moesten na een uur wachten zelf om het nagerecht vragen.
Harrie H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijk en kundig personeel. Mooie plek aan het water. Verrassende en bijzondere gerechten! Zeer de moeite waard en we komen graag terug!
A.n.a.m W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Met 6 personen gegeten. Het eten was prima. Gezellige avond gehad.
Jolien1994 G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heel goed van smaak. Mooi opgemaakte borden en pure smaken. Het was een proeverij met van alles wat. De bedienen was erg gezellig en attent. We vonden wel dat het tempo van uitserveren hoog lag. Binnen anderhalf uur hadden we een vier gangen menu achter de kiezen. Het was zeker een geslaagde avond alleen als we €37,50 per persoon hadden moeten betalen vonden we de prijs / kwaliteit (hoeveelheid) eten uit balans.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben met 4 personen van een heerlijk 4 gangen Fries proeverij menu genoten. Het was boven verwachting goed, de bediening was goed en vriendelijk. Een aanrader ,om een heerlijk weekend door te brengen. wij komen zeker nog een keer terug.
M. J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Lekkere producten en goede aankleding! Vriendelijk ontvangst. Kortom een goede sfeer! We komen zeker een keer terug!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk genoten van het gevarieerde menu samen met mijn moeder. Eten was erg goed. Bediening vriendelijk en er hing een gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar in de Princenhof te Earnewald...
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitstekende 4 gangen Fries proeverij menu . We hebben deze avond genoten van een voortreffelijk diner.Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Greetje H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben met de AH dineractie de Friese proeverij gegeten. Het zag er allemaal mooi uit en smaakte heerlijk. Het was gezellig in het restaurant en gelukkig lekker warm. Een dikke plus voor het gratis kraanwater.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hadden met 6 personen gereserveerd op basis van de AH korting / diner-spaaraktie.
De "Friese proeverij" was buitengewoon smakelijk en ruim boven verwachting zéér gevarieerd.
Alle deelnemers van ons gezelschap waren na afloop voldaan en enthousiast.
De bediening was vriendelijk en attent; de ambiance gezellig en stijlvol, pal aan het water gelegen, midden in het prachtige natuurgebied "De Alde Faenen".
Ook zonder de 50% AH korting krijgt de gast voor de normale prijs van deze 4 gangen proeverij waar voor zijn geld.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Echt in de middle of nowhere, zeker in het donker als het vriest, ligt Princenhof. Een beetje gedateerd, maar zeker niet verkeerd. Aardige, relaxte, voorkomende, vlotte bediening, goeie uitleg in helder Nederlands. Daarbij een prettige akoestiek. Het was ook behoorlijk goed bezet.
Heerlijk gegeten( proeverij met de ah kaart), alleen bij de voorgerechten proefde ik aan de ham niet het speciale ( rozemarijn etc) ik proefde eigenlijk niks, behalve de textuur. Voor de rest meer dan ok. Het was ook tamelijk druk en dat zegt natuurlijk ook veel.