Princenhof

Piet Miedemaweg 15 9264 TJ Eernewoude Nederland Kaart

Over het restaurant Princenhof

Fryske smaken, midden in de natuur

Midden in De Alde Feanen, het natuurpark tussen Drachten en Leeuwarden, vind je Princenhof, een restaurant waar de bediening in originele Fryske namen de soort en smaken van het menu voor je opleest. Simpele gerechten, van hoog niveau. Het is een plek om compleet tot rust te komen en te genieten van een Friese proeverij geïnspireerd door de Fryske tapas. Laat je verwennen en verrassen door de plateaus met lekkers en geniet van hun gevarieerde wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Princenhof

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Princenhof

lies_koster .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Kregen goede uitleg van een zeer vriendelijke ober.
Het was niet druk, maar erg gezellig. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen. bv. geen ui in de gerechten.
Voor herhaling vatbaar.
Anny V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Geweldige locatie. Mooi uitzicht. Eten was heel goed. Hebben ons uitstekend vermaakt bij de Princenhof en zullen zeker nog eens terug komen.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, gevarieerd aanbod van zowel de voor als hoofdgerechten, uiterst vriendelijk en vlotte bediening, gezellig avondje
H. D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gasten gaan niet over het personeelsbeleid, maar in dit geval toch: ze mogen allemaal blijven, de kok en de bediening. De Friese proeverij was geweldig, ook mede door de sfeer in het restaurant en de vriendelijke en accurate bediening.
Een echte aanrader. We komen zeker terug.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fries verrassingsmenu was prima. Bediening heel vriendelijk. Opdienen van ons 4-en vanaf de kop van de tafel is niet zoals het hoort.
leny S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten (ah-actie) Friese proeverij met echt heel veel smakelijke gerechtjes. De bediening was enthousiast en vrolijk met een goede uitleg . Met allergie werd rekening gehouden en eventueel een en ander aangepast (bij onze buren). Prima dus!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Friese proeverij gehad. Niet alles was volgens de kaart. Maar er was veel te proeven en met zorg gemaakt. De bediening was hartelijk, attent en met de juiste distantie. Complimenten.
Lieuwe L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Alles was prima met een voortreffelijke bediening en tevens een goede uitleg over de verstrekte maaltijden. Een pracht locatie. Zo doorgaan en het hotel-restaurant zal een zeer goede naam behouden
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten en het bevalt ons zeer goed. De gerechten zijn hier anders dan bij andere restaurant, dat maakt het echt speciaal. De bediening weet hoe je hoort te bedienen en dat heeft voor mij ook pluspunten! Goede uitleg bij elke gang over wat er geserveerd wordt. Samenvatting: Heerlijk gegeten en een top avond gehad!
jaapennel .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooie avond en gezellig. Kortom, naar wens en zoals we dat al eerder gewend waren. Ga zo door!
En we komen zeker terug. Ook de familie - van verweg- vond het prachtig.
trea Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was van het begin tot het eind heerlijk en verrassend! Zeker weer voor herhaling vatbaar. Het waren allemaal kleine gerechtjes en zeker de moeite waard.
T F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gerechten niet te “groot”, mooi gepresenteerd en telkens met toelichting geserveerd. Kortom lekkere proeverij van Friese gerechten.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij komen graag nog eens terug. De Princenhof ligt op een mooie aantrekkelijke locatie aan het water waar je in alle rust kan vertoeven.
Baukje V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en een goede uitleg van de gerechten. Compliment voor de kok. Voor herhaling vatbaar
J.F. B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie, anders zou het te duur zijn. Heerlijk genoten van een friese proeverij. Heel bijzonder! Ook aan dieetwensen wordt volledig meegewerkt. Al met al, zalig gegeten. Een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
lekker gegeten, veel afwisseling en gevarieerdheid van de gerechtjes, konden tempo zelf aangeven.
Gezien de aanbieding van het hotel was ons niet helemaal duidelijk wat de toegevoegde waarde van de AH zegels waren.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ja zeker, daarom zijn we ook terug gekomen vanwege onze goede ervaring. Vriendelijke ontvangst, goede bediening, lekker gegeten.
N. D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi menu. Bediening was goed. Inrichting kan een update gebruiken. Al met al zeker de moeite waard om heen te rijden.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad in rustige sfeer, heerlijk gegeten in precies het juiste tempo. Zeer vriendelijke bediening met goede uitleg, alleen de uitleg van het toetje was niet helemaal te verstaan (een beetje zenuwachtig?) verder top!!!!!
jaheida .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
opmerking prijs-kwaliteitsverhouding : voor € 38,50 mag dat ook wel. uitstekende kwaliteit, (te)veel diversiteit,
smaken goed in balans. blijf menu voor die prijs te hoog vinden.