Princenhof

Piet Miedemaweg 15 9264 TJ Eernewoude Nederland Kaart

Over het restaurant Princenhof

Fryske smaken, midden in de natuur

Midden in De Alde Feanen, het natuurpark tussen Drachten en Leeuwarden, vind je Princenhof, een restaurant waar de bediening in originele Fryske namen de soort en smaken van het menu voor je opleest. Simpele gerechten, van hoog niveau. Het is een plek om compleet tot rust te komen en te genieten van een Friese proeverij geïnspireerd door de Fryske tapas. Laat je verwennen en verrassen door de plateaus met lekkers en geniet van hun gevarieerde wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Princenhof

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Princenhof

Baukje V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en een goede uitleg van de gerechten. Compliment voor de kok. Voor herhaling vatbaar
J.F. B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie, anders zou het te duur zijn. Heerlijk genoten van een friese proeverij. Heel bijzonder! Ook aan dieetwensen wordt volledig meegewerkt. Al met al, zalig gegeten. Een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
lekker gegeten, veel afwisseling en gevarieerdheid van de gerechtjes, konden tempo zelf aangeven.
Gezien de aanbieding van het hotel was ons niet helemaal duidelijk wat de toegevoegde waarde van de AH zegels waren.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ja zeker, daarom zijn we ook terug gekomen vanwege onze goede ervaring. Vriendelijke ontvangst, goede bediening, lekker gegeten.
N. D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi menu. Bediening was goed. Inrichting kan een update gebruiken. Al met al zeker de moeite waard om heen te rijden.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad in rustige sfeer, heerlijk gegeten in precies het juiste tempo. Zeer vriendelijke bediening met goede uitleg, alleen de uitleg van het toetje was niet helemaal te verstaan (een beetje zenuwachtig?) verder top!!!!!
jaheida .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
opmerking prijs-kwaliteitsverhouding : voor € 38,50 mag dat ook wel. uitstekende kwaliteit, (te)veel diversiteit,
smaken goed in balans. blijf menu voor die prijs te hoog vinden.
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Heel leuk die Friese proeverij! Heel goed verzorgd alles. Prima service. Heel gastvrij en gezellig. We komen zeker terug.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Fantastisch eten, vriendelijke bediening en erg gastvrij! Zeker Een aanrader. Wij waren hier met de AH-actie en hebben een geweldige avond gehad. Komen zeker terug.
Fokje D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
genoten van verassend menu van verschillende gerechten, was gezellig en een vlotte en leuke bediening.
komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het was Top!
Leuk gevarieërd gepresenteerd met aparte verschillende gerechten ( zoals vlees en vis ) die goed bij elkaar pasten.
Locatie natuurlijk geweldig, vooral het buiten kunnen zitten.
beitske2 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Hoewel de zomer al voorbij is, was het nog levendig en gezellig met mensen op terras en binnen. Het eten was goed, prijs en kwaliteit goed in verhouding tot elkaar. Menukaart leuk opgezet en als Friezin leuk dat het tweetalig vermeld werd.
Komen er vast weer!
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben genoten van de heerlijke en uitgebalanceerde lunch, het uitzicht op het water en de gemoedelijke sfeer. Een aanrader!
Meta G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Onverwacht heerlijk gegeten én genoten van een zeer correcte bediening. Dit hadden we al in lange tijd niet meer zo meegemaakt. Met de Albert Heijn bon een proeverij van heerlijke gerechten, voor onze zoon een apart menu besteld en keurig geserveerd, met de jus apart in een bakje en zonder de champions omdat hij die niet lust. Restaurant zelf is een beetje gedateerd, maar je komt hier ook vooral vanwege het mooie terras en het water, en het etentje was zo geslaagd dat we hier zeker weer eens terugkomen met ons gezin.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer gevarieerd menu, erg lekker allemaal. Heel erg vriendelijke bediening. Dat willen we nog wel eens meemaken, we komen zeker nog eens terug.
W.a M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Complimenten aan de bediening en de kok, door de speciale dieet wensen kregen wij een heerlijke proeverij voor geschoteld. Mooie afsluiting van een vakantieweekje hier in Friesland.
JR B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Mooi tafeltje aan het raam met prachtige zonsondergang. Lekker gegeten en goede vriendelijke bediening..........................
w.boot .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend menu Vriendelijke bediening
. Inrichting restaurant beetje gedateerd maar netjes en schoon.
Komen graag terug
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was ons eerste bezoek aan hotel Princenhof in Eernewoude. Een mooie lokatie aan het water. We kwamen er echt tot rust en genoten van het prachtige uitzicht. Maar we hebben vooral genoten van de 4-gangen Friese streek proeverij. Een complete verrassing. De bediening was plezierig en vlot. Ook zonder AH kaarten zijn we van plan hier in de toekomst weer eens te dineren. Het smaakt naar meer!! Aanbevolen!!
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijke proeverij van voorgerecht , hoofdgerecht als nagerecht gehad.Op de AH diner bonnen,het was prima verzorgd .de Locatie ligt heel mooi met uitzicht over het water.