Princenhof

Piet Miedemaweg 15 9264 TJ Eernewoude Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Proeverij van voorgerechten du Chef vis
      Proeverij van voorgerechten du Chef vlees/vis
      Proeverij van voorgerechten du Chef vlees
      Proeverij van voorgerechten du Chef vegetarisch
  • Hoofdgerechten
    • Frysk dessert
      Koffie PuurPrince
      Coupe ijs

Over het restaurant Princenhof

Fryske smaken, midden in de natuur

Midden in De Alde Feanen, het natuurpark tussen Drachten en Leeuwarden, vind je Princenhof, een restaurant waar de bediening in originele Fryske namen de soort en smaken van het menu voor je opleest. Simpele gerechten, van hoog niveau. Het is een plek om compleet tot rust te komen en te genieten van een Friese proeverij geïnspireerd door de Fryske tapas. Laat je verwennen en verrassen door de plateaus met lekkers en geniet van hun gevarieerde wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Princenhof

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Princenhof

Egbert K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Origineel, het Friese AH-menu, weer eens iets anders! Hebben ervan genoten!
Vriendelijke, vlotte bediening - gezellige ambiance.
Wanneer je dieetwensen hebt (je eet bv. graag vegetarisch), moet je er wel om denken dat je dat bij de reservering opgeeft.
Arda D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige en gastvrije sfeer
Mame D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Sla was niet vers in voorgerecht, kaas was moeilijk te vinden en niet te proeven.
D F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Vandaag met de familie hier wezen eten met de AH actie, dus de Frieze Proeverij. We hebben van te voren gereserveerd en doorgegeven dat we geen varkensvlees wilden en twee van ons veganistisch eten. Dit was geen enkel probleem.

Ambiance:

Het is een ruim restaurant welke ook ruim is ingericht. Het was erg rustig dus prima. Wel werd praten lastiger toen er mensen aan een tafel achter ons gingen zitten.

Het eten:

Wat het eten betreft hebben we heerlijk gegeten. Wel was het jammer dat ondanks dat we hadden aangegeven geen varkensvlees te willen er toch ham in de kroketjes bleek te zitten. De 1e bediening zei dat dit ham van rund was, maar de 2e ontkrachtte dit. Er werd geen oplossing geboden. Een fourltje in de communicatie. We hadden er al wat van op, dus dat is wel erg als je er bijv. allergisch voor bent. Bij het dessert bleek te beloofde caramelsaus er niet te zijn. Ook dit werd afgedaan als vervelend en niets mee gedaan. Dit kan dus veel beter. Ik wil graag merken dat ze op de klant gericht zijn. Zelf zou ik het erg vervelend vinden als zoiets gebeurd en serieus gaan zoeken naar een oplossing. Desnoods wat korting op de totaalprijs.

De uitleg van de gerechten was goed maar dat werd na het hoofdgerecht minder. Bij het dessert werd niets meer uitgelegd. Wel gingen ze leuk met de kinderen om. Het was leuk en lekker, maar er zijn wel punten van verbetering.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Lekker gegeten, goed verzorgd zeer attent personeel!
Cilia J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Vriendelijk, gezellig en heerlijk gegeten van de Friese proeverijtjes. Een aanrader!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zeer tevreden over bezoek en het genoten Menu
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie.Allebei erg genoten!
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was lekker alleen was het Friesche suikerbrood dessert wat aangebrand.
Ankie J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Eten was echt lekker ....sfeer was matig ...er was een groote groep , denk 8 mensen en die waren echt heel hard aan het praten en daardoor konden wij ons zelf bijna niet meer horen ...jammer .
Lieske L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de ah aktiesport
Friese proeverij zeer goede uitleg.Vriendelijk personeel. Een echte aanrader
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gereserveerd met AH actie: echt een aanrader!
Emile C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We vonden dat speciale menu verrassend.Sommige nieuwe smaken waren erg lekker,zoals het kroketje en de met rode saus bedekte sla,
.De wachttijd tussen de gangen was precies goed.Alles zag er erg mooi uit. Alles was prima.
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het was zeer rustig op 9/11 bij Princenhof, maar het eten smaakte prima ende bediening was vriendelijk en attent.
Houkje B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Zeer geslaagd! wij ,4 zussen , hebben heerlijk gegeten ,het was een avond met verrassende Fryske gerechten . Voor herhaling vatbaar ????????
D.A S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten !
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het menu bestaat uit een proeverij van kleine smakelijke streekgerechtjes per gang. Leuk en Lekker!
Anne E V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten van het 4 gangen Fryske proeverij menu met A/H kaarten. De ontvangst was netjes en vriendelijk, We kwamen in de grote achterzaal, hier was het behoorlijk druk, maar niet lawaaieg. Het proeverijmenu was verrassend en lekker, alleen vonden we de witlof waterig. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten was heel smakelijk, voldoende en heel mooi opgediend.
Kirsten H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Super leuke en lekkere proeverij gegeten, echt een aanrader.