Princenhof

Piet Miedemaweg 15 9264 TJ Eernewoude Nederland Kaart

Over het restaurant Princenhof

Fryske smaken, midden in de natuur

Midden in De Alde Feanen, het natuurpark tussen Drachten en Leeuwarden, vind je Princenhof, een restaurant waar de bediening in originele Fryske namen de soort en smaken van het menu voor je opleest. Simpele gerechten, van hoog niveau. Het is een plek om compleet tot rust te komen en te genieten van een Friese proeverij geïnspireerd door de Fryske tapas. Laat je verwennen en verrassen door de plateaus met lekkers en geniet van hun gevarieerde wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Princenhof

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jolien1994 G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heel goed van smaak. Mooi opgemaakte borden en pure smaken. Het was een proeverij met van alles wat. De bedienen was erg gezellig en attent. We vonden wel dat het tempo van uitserveren hoog lag. Binnen anderhalf uur hadden we een vier gangen menu achter de kiezen. Het was zeker een geslaagde avond alleen als we €37,50 per persoon hadden moeten betalen vonden we de prijs / kwaliteit (hoeveelheid) eten uit balans.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben met 4 personen van een heerlijk 4 gangen Fries proeverij menu genoten. Het was boven verwachting goed, de bediening was goed en vriendelijk. Een aanrader ,om een heerlijk weekend door te brengen. wij komen zeker nog een keer terug.
M. J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Lekkere producten en goede aankleding! Vriendelijk ontvangst. Kortom een goede sfeer! We komen zeker een keer terug!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk genoten van het gevarieerde menu samen met mijn moeder. Eten was erg goed. Bediening vriendelijk en er hing een gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar in de Princenhof te Earnewald...
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitstekende 4 gangen Fries proeverij menu . We hebben deze avond genoten van een voortreffelijk diner.Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Greetje H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben met de AH dineractie de Friese proeverij gegeten. Het zag er allemaal mooi uit en smaakte heerlijk. Het was gezellig in het restaurant en gelukkig lekker warm. Een dikke plus voor het gratis kraanwater.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hadden met 6 personen gereserveerd op basis van de AH korting / diner-spaaraktie.
De "Friese proeverij" was buitengewoon smakelijk en ruim boven verwachting zéér gevarieerd.
Alle deelnemers van ons gezelschap waren na afloop voldaan en enthousiast.
De bediening was vriendelijk en attent; de ambiance gezellig en stijlvol, pal aan het water gelegen, midden in het prachtige natuurgebied "De Alde Faenen".
Ook zonder de 50% AH korting krijgt de gast voor de normale prijs van deze 4 gangen proeverij waar voor zijn geld.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Echt in de middle of nowhere, zeker in het donker als het vriest, ligt Princenhof. Een beetje gedateerd, maar zeker niet verkeerd. Aardige, relaxte, voorkomende, vlotte bediening, goeie uitleg in helder Nederlands. Daarbij een prettige akoestiek. Het was ook behoorlijk goed bezet.
Heerlijk gegeten( proeverij met de ah kaart), alleen bij de voorgerechten proefde ik aan de ham niet het speciale ( rozemarijn etc) ik proefde eigenlijk niks, behalve de textuur. Voor de rest meer dan ok. Het was ook tamelijk druk en dat zegt natuurlijk ook veel.
Johanna P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met verrassende gerechten. Goede en zeer vriendelijke service.
Mijn zoon heeft een allergie en daar is echt heel goed rekening mee gehouden. De tafels niet te dicht bijelkaar en een gezellige sfeer. Ik heb genoten
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was erg lekker. We hadden AH menu met Friese proeverij .
Het Friese herkende we er niet altijd in.
Het restaurant is erg groot en inrichting wat oudbollog
tvdboom1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Verrassend goede lunch gehad met de AH bon. Ook melk- en glutenvrij, geen probleem! Ook dat was heerlijk! Hier komen we zeker terug, na een lekkere wandeling in de omgeving.
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een heerlijk 4 gangen Fries proeverij menu voor 37,50 en met AH actie het tweede menu gratis. Wij vonden het lekker en leuk, een aanrader.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten, een aanrader. Weer eens iets anders ! Het eten kwam ook lekker vlot. Qua sfeer vonden wij het wat minder.
Ploegstra .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten vrienden, het was echt gezellig. Goede bediening en uitleg over de gerechten.
Allemaal goed dus. Zonder AH bonnen wel aan de dure kant om met een groep uit eten te gaan.
MWagenaar .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het restaurant is op een mooie locatie. Ze serveerden een Fries proeverij van 4-gangen met alleen lokale (Friese) producten. De gerechten waren mooi gepresenteerd en elke gang was heerlijk. Echt waar voor je geld! Ik zal zeker terugkomen.
wmbp .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ons gezin heeft het AH arrangement gebruikt. Wij waren zeer te spreken over het 4 gangen proeverij diner wat wij aangeboden kregen. Variabel en lekker. Er was prettige bediening en een fijne sfeer.
K W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een heerlijke Fryske proeverij gehad op een mooie locatie in Friesland. Fijne bediening en een prettige sfeer. Echt een aanrader.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uitstekend restaurant. Voor tweede keer op ah bonnen. Bijzonder aardige prima knappe vrouwelijke ober.
Kende het al van vroeger. Ah bonnen goed systeem.
Jammer dat er een wegonderbreking was meer zeer lange omweg. Ook terug weer moeilijk te vinden ondanks hulp van bediende
Th.J. V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een verrassende proeverij. Alles heel verzorgd en met liefde klaargemaakt. De bediening was ook prima. Komen in de zomer beslist nog een keer terug.
Cynema .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben bij de Princehof gegeten met de AH restaurant actie. Het menu was erg leuk en verasssend, en bovenal echt smullen. Zeer zeker een aanrader !!!