Princenhof

Piet Miedemaweg 15 9264 TJ Eernewoude Nederland Kaart

Over het restaurant Princenhof

Fryske smaken, midden in de natuur

Midden in De Alde Feanen, het natuurpark tussen Drachten en Leeuwarden, vind je Princenhof, een restaurant waar de bediening in originele Fryske namen de soort en smaken van het menu voor je opleest. Simpele gerechten, van hoog niveau. Het is een plek om compleet tot rust te komen en te genieten van een Friese proeverij geïnspireerd door de Fryske tapas. Laat je verwennen en verrassen door de plateaus met lekkers en geniet van hun gevarieerde wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Princenhof

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een heerlijk 4 gangen Fries proeverij menu voor 37,50 en met AH actie het tweede menu gratis. Wij vonden het lekker en leuk, een aanrader.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten, een aanrader. Weer eens iets anders ! Het eten kwam ook lekker vlot. Qua sfeer vonden wij het wat minder.
Ploegstra .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten vrienden, het was echt gezellig. Goede bediening en uitleg over de gerechten.
Allemaal goed dus. Zonder AH bonnen wel aan de dure kant om met een groep uit eten te gaan.
MWagenaar .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het restaurant is op een mooie locatie. Ze serveerden een Fries proeverij van 4-gangen met alleen lokale (Friese) producten. De gerechten waren mooi gepresenteerd en elke gang was heerlijk. Echt waar voor je geld! Ik zal zeker terugkomen.
wmbp .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ons gezin heeft het AH arrangement gebruikt. Wij waren zeer te spreken over het 4 gangen proeverij diner wat wij aangeboden kregen. Variabel en lekker. Er was prettige bediening en een fijne sfeer.
K W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een heerlijke Fryske proeverij gehad op een mooie locatie in Friesland. Fijne bediening en een prettige sfeer. Echt een aanrader.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uitstekend restaurant. Voor tweede keer op ah bonnen. Bijzonder aardige prima knappe vrouwelijke ober.
Kende het al van vroeger. Ah bonnen goed systeem.
Jammer dat er een wegonderbreking was meer zeer lange omweg. Ook terug weer moeilijk te vinden ondanks hulp van bediende
Th.J. V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een verrassende proeverij. Alles heel verzorgd en met liefde klaargemaakt. De bediening was ook prima. Komen in de zomer beslist nog een keer terug.
Cynema .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben bij de Princehof gegeten met de AH restaurant actie. Het menu was erg leuk en verasssend, en bovenal echt smullen. Zeer zeker een aanrader !!!
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben genoten van de Friese gerechten die we kregen. Het was een zeer uitgebreid diner met allemaal kleine proeverijen. Alles was zeer goed verzorgd en het smaakte ons goed. Fijne bediening. Mooie ligging aan het water.
We komen er zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Hedwig D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, allemaal proeverijtjes, erg leuk. Niet te veel en niet te weinig. Vriendelijk personeel. Komen beslist nog eens terug.
Chiel K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldig wat een heerlijke maaltijd, we hebben genoten
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het AH- diner was erg verrassend in de vorm van allemaal proeverijen. Het geheel was in een leuke menukaart gegoten en smaakte allemaal heerlijk!
Dus op naar Puur Prince.
Lynn R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk met de familie wezen eten in Hotel Princenhof. We werden als eerste vriendelijk begroet en zo bleef het de hele dag. Mooi op het terrasje een borreltje gedronken. Daarna konden we aan het mooie tafeltje aan het raam. 3 gangen menu gehad. Heerlijke smaken en het Fryske suikerbrood pudding was super!
Herhaling vatbaar
Agnes L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij wilde een avondje gezellig samen uit eten. De kwaliteit van het eten was echter erg slecht! 4 gangen menu voor 37,50 euro waarbij de eerste gang brood is! Het voorgerecht viel ook erg tegen en kan ik thuis makkelijk beter maken. Verder zaten we onder een spot waardoor het niet erg gezellig tafelen waren. De gesprekken in de keuken konden we horen. Jammer om te horen dat er werd geroepen "Zo vanavond kunnen we lekker snel naar huis" enz.
a.vd.vliet .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De Friese proeverij is een leuk idee en beviel ons goed. Het eten was smaakvol. De prijs van dit menu vonden wij wel aan de hoge kant. De ontvangst en de bediening was100%. De inrichting in de zaal voor de AH eters was wat ongezellig en gedateerd. Wel een aanrader.
jaheida .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima locatie in een prachtige omgeving, gezellig en prima ontvangst. Jammer dat men niet kan kiezen uit een aantal menu's. Kwaliteit 4-gangen menu erg goed, zo ook de bediening. Tijd tussen de gangen mag iets korter.
Verder een aanrader.
Douwe K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Op een mooie laatste zomerdag hier geluncht op het prachtige terras aan het water. Zelf had ik saté met brood besteld. Flinke portie, echt top bereid, zat ook paprika door. Lekker brood. Mijn partner had een geitenkaassalade die ook erg lekker (fris) was. Personeel keurig maar wat afstandelijk/'we doen ons werk'.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Prachtige locatie, zeer vriendelijke bediening. Mist net paar kleine dingen; niet inschenken frisdrank, niet inschenken van fles water, niet volle tafel vrijmaken van lege glazen en flesjes. Bij kabeljauw worden allemaal kleine bakjes geserveerd, lekker rabarber, witlof, mini krieltjes, sla, friet én mayo (zonder daar om apart te moeten vragen). Smakelijk. Tandje erbij voor een onvergetelijke ervaring.
hanst11 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Lekker gegeten op een mooie locatie aan het water. Gebruikmakend van de AH-actie kregen we een Fries proeverijmenu voorgeschoteld. Was leuk, erg lekker en goed verzorgd. Vriendelijke bediening ons als biergenieters attendeerde op lekkere locale biertjes van "Kald Kletske". Voor herhaling vatbaar !!