Prince of India

Orthenstraat 272 5211 SX Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Prince of India

Indiase overdaad

Drie keer raden welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Exact. De Indiase delicatessen vliegen je hier om de oren en bezorgen je een soort grenzeloos hongergevoel. Van ‘chicken tikka’ tot ‘boti kebab’, jij kunt hier je culinaire hartje ophalen! En dat is nog los van de uitermate hartelijke gastvrijheid van het personeel. Laat je lekker verwennen en geniet van een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Prince of India

• Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Jack105 . Bourgondiër (2 recensies) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De verwachtingen waren hoog gespannen maar waren zeer teleurstellend. Het is tevens een afhaal-/bezorgrestaurant en steeds lopen bezorgers en mensen die afhalen langs je tafeltje. De tafeltjes staan dicht op elkaar en ook et middenpad in het restaurant is niet al te breed. Het personeel is vriendelijk maar onze serveerster had geen enkele kennis van de kaart. De namen van de gerechten kende ze niet en ook de nummers die er voor stonden waren haar onbekend. Toen we om een kokosdrankje vroegen keek ze ons heel vreemd aan terwijl dat gewoon op de kaart staat. Het voorgerecht van lamsvlees was erg droog. Het hoofdgerecht van kip was al niet anders (ons bezoek met de AH-actie gaf ons alleen keuze uit een beperkt deel van de kaart met als hoofdgerechten alleen gerechten met kip of vegetarisch). Bij de rest van de familie was het hoofdgerecht wel beter. Aanvullende drankjes bij het eten verkrijgen viel ook al niet mee. Toen het hoofdgerecht werd geserveerd daarom maar snel een tweede drankje besteld. Mijn lekkerste gerecht was het dessert (ijs met vers fruit). Met een normale prijs (incl. twee consumpties) van € 43,00 pp !!! hebben wij echt veel te slecht gegeten. Voor dit geld kun je elders veel prettiger zitten met veel beter eten.
Addebruijn . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben heerlijk en gezellig gegeten het was voor ons de eerste keer dat wij India's zijn gaan eten en gaan vast nog eens terug om van de grote kaart te eten want nu hadden wij een geselecteerd AH menu. Er was behoefte aan een serveerster zo stond er op de raam maar de dochter van de eigenaar deed zeer goed haar best om het vak te leren.
Awesomeboy . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik nam een dalsoup (voorgerecht) en een Chicken Tandoori als hoofdgerecht. Het eten was goed, smaakvol en erg lekker! En daar kwam ik voor. Ook de bediening was goed. Zeer vriendelijke dame die erg behulpzaam was. Eten was ook vers, en daar draait het om! Goed bezig dus jongens. Ik was een tevreden klant en heb genoten van de AH actie. Ga zo door, was weer een tijdje terug dat ik Indiaas heb gegeten. Echt top!
Markdc . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was heerlijk. Bediening was heel goed en vriendelijk, al duurde het wel een tijdje voor de gerechten op tafel kwamen.
Enige nadeel van Prince of India is dat alle tafels nogal dicht op elkaar staan.
Weegfrans . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We werden heel vlot bediend. Het eten is van goede kwaliteit. Ik vond het wel opvallend dat ze een speciale menukaart hadden voor de ah-actie. Daardoor was de keus beperkt. Over het decor; het blijft een beetje een donker gat. Maar over het algemeen was het een leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Tweeassen . Bourgondiër (4 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima gegeten. Je proeft de kruiden en ingrediënten duidelijk in de heerlijke curry's.
Helaas was de papadum niet vers gebakken, iets wat de serveerster ook bevestigde.
De entourage vonden wij niet bijzonder, maar dat is bij veel Indiaase restaurants het geval.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Een volgende keer kiezen we kiezen we uit de volledige kaart. Die bevatte nog meer gerechten waar we nieuwsgierig naar zijn.
Wdspaan . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima eten, goede hoeveelheid, pittigheid op de kaart kwam overeen met praktijk. Ietwat flets decor. Bediening was zeer vriendelijk, maar koffieautomaat deed het niet goed gaven ze aan waardoor de koffie waterig was. Dat was een wat jammer einde van de avond.
Yamina K. 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Vandaag heerlijk gegeten met mijn lieve vrouwtje..mijn vrouw had nog nooit zo lekker gegeten. wilde al gelijk morgen terug. ik zelf vond het ook heerlijk smakelijk. bediening was vriendelijk en attent. eten was zeer smakelijk, het eten op tijd, kortom een zeer goed en waardige restaurant. menu bestond uit kip tandoori en zeer pittge kip voor de echte liefhebber. eten was goed gekruid en lekker smakelijk. proficiat met het 25 jarige jubileum en nu op na het 50 jarige jubileum.Ons zie je wel vaker verschijnen, tot snel groetjes Yamina, Ali
Lauravandervoorn . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De sfeer was erg prettig, de bediening vriendelijk en behulpzaam. we hadden soep als voorgerecht (2 verschillende) en beiden waren erg lekker.
Ook de hoofdgerechten waren prima.
Gustav B. Gastronoom (43 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Dit restaurant heeft op zich potentie: het eten is zeker niet onverdienstelijk. Eigenlijk snap ik best dat er continu mensen in en uit lopen om besteld eten af te halen...zou ik misschien ook doen als ik in de buurt woonde. Mijn vriendin en ik hebben hier lekker gegeten, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Kom hier dus maar afhalen...
Om te beginnen stond de Indiase muziek vrij hard, staan de tafeltjes in het donkere smalle restaurant (waar steeds mensen heen en weer lopen) vrij dicht op elkaar. Hierdoor begonnen mensen van verschillende tafels in de buurt (die elkaar niet kenden) nogal hard over de muziek heen samen over van alles en nog wat te discussiëren. Nogal irritant. Een amateurschilder heeft gepoogd de wanden Indiaas te beschilderen. Smaken verschillen. Dat allemaal tot daar aan toe. Maar dan....zeer trage bediening. Slappe en taaie papadam, het lukte een half uur niet om een tweede drankje te bestellen (echt niet!). Een derde overigens helemaal niet: toen waren we al klaar. Afrekenen lukte ook pas na heftige gebaren. En dat met een nog niet eens halfvol restaurant en 4 man buiten de keuken. Maar het ergste: alles plakt overal, zo slecht wordt er schoongemaakt. Zwarte vieze zones op de lichtknopjes van de wc, plakkerige wc vloer, vies wastafeltje, stoelen bij de tafels vies...en als je er dan op gaat letten: alles is vies, plakkerig en niet goed schoongemaakt. Ik heb echt geen fobie, ben geen poetser van huis uit: maar wat is dit restaurant van binnen smerig. OK, de tot lotusbloemen gevouwde servetten zijn mooi en het eten is lekker (en vers en heerlijk bereid hoor, geen twijfel daarover!)...maar dat is het dan ook. De bediening is onattent, ondanks ruim voldoende personeel. Dan laat je toetjes en koffie maar zitten. We komen dus maar niet meer terug!
Tuls . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
wij hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij de Prince of India! het eten was voortreffelijk! alsof we weer in India waren! De bediening heeft ons goed geholpen met een keuze te maken, er is zoveel keus! Het is zeker een aanrader. Ze hebben zoveel verschillende smaken, voor ieder wat wils! bedankt voor de gastvrijheid en het lekkere eten! Tot snel Prince of India
Bettiehubbeling . Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wat een verrukkelijke soep vooraf met verse kruiden en een authentieke smaak.
Het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot was een groentegerecht(vegetarisch) en ik had een
gerecht met lamsvlees beiden geserveerd met rijst en overheerlijk. Er was ruim en ruim voldoende en mijn tafelgenoot kon niet meer op. Ikzelf heb me ongans gegeten aan deze heerlijkheid. Wat een enorme keus op de prachtige menukaart.
Als toe namen we thee. Dit was een verrukkelijke aromatische thee met een soort kaneelachtige warme tint. Wat een verrassende afsluiter in een prachtig knus en mooi beschilderd restaurantje met uiterst vriendelijke bediening. Zachte Indiase muziek voor de
ideale sfeer en ruimte voor een goed gesprek. Iets om heel graag weer te bezoeken.
Een restaurantje als een bijou.
Milano2016 . 1e beoordeling (1 recensie) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Tja wat zal ik schrijven of niet schrijven, om het maar kort en krachtig te houden " het eten was zeer slecht, voorgerecht was een ramp, soep was te zoutig (een slap aftreksel van wat tomatensap met verse koriander), na het terug laten sturen, wederom te zoutig. Wordt er doodleuk gezegd, het ligt niet aan de soep maar aan u. Met zo' houding naar de klant toe, hoofdgerecht direct geannuleerd"!

Jammer dat het eten niet in uw smaak viel, hierdoor hebben wij inderdaad het hoofdgerecht moeten annuleren.

Reactie van proever:

Als de kok teveel zout gebruikt, tja dan valt het zekers niet in de smaak, zelfs na poging twee geen verbetering! U heeft noch moeite noch kosten genomen voor een alternatief, nota bene geen excuus, vandaar dat ik alles had geannuleerd. Mss in het vervolg beter naar de klachten luisteren van de klant, u heeft ons gewoon laten lopen / gaan. En eerlijk als ik ben, ik zal niemand uw restaurant aanbevelen, tot zover met vriendelijk groet.
Dennis D. Bourgondiër (3 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gisteren gegeten met mijn vrouw voorafgaand aan Bosch tentoonstelling. Vooraf tandoori garnalen, viel een beetje tegen. 5 iets droge garnalen met wat
gewone sla als decoratie voor bijna 10 euro. Hoofdgerechten, rogan josh en palak ghost met naan waren heerlijk! Hoeveelheid was ook meer dan ruim voldoende en goed op smaak. Nagerecht kulfi was ook weer prima van smaak en behoorlijk veel. De entourage was, zoals je dat wel vaker ziet in Indiaase restaurantjes, eclectisch noemen ze dat geloof ik. Enige minpuntje was de iets te nadrukkelijk aanwezige Indiaase muziek. Zou ik iets zachter doen. Samenvattend prima prijs kwaliteit verhouding!
Jan V. Fijnproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Hoewel wij de eersten waren die gebruik maakten van een Iens-deal en het personeel daarop niet was voorbereid kwam het allemaal goed. Goed Indiaas restaurant, prettig personeel. De aanbeveling van de chef die wij kozen, een mix van rijstgerechten, was prima, uitstekend van smaak en niet te scherp, hoewel wij wel wat pikants aan kunnen. Redelijke prijs ook, mede dank zij de Iensdeal natuurlijk. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar.
Pelikaan . Gastronoom (10 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het eten was lekker, maar niet top, ik miste bijvoorbeeld de chutneys en een stukje papadum. Graag had ik ook meer vegetarische gerechten gezien, zeker in de Indiase keuken. Het was vooral vervelend dat we zo'n 45 minuten op ons voorgerecht moesten wachten. Omdat we hierdoor in tijdnood kwamen kregen we het hoofdgerecht terwijl we nog met het voorgerecht bezig waren. Niet echt fijn eten dus.
Het was niet mogelijk om een karaf of glas kraanwater te krijgen. Ze hadden geen alcoholvrij bier. De spa rood werd in een glas geserveerd en kwam uit de postmix of uit een grote fles en er zat eigenlijk geen prik in.
Harmsoleil . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De ontvangst was hartelijk. Zeer vriendelijké bediening. T eten was erg smaakvol en ruime keuze. Tevens ook vriendelijk geprijsd. Voor herhaling vatbaar. Top
Info599 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was heerlijk. De smaak is authentiek. Zelfs bij de pittige gerechten blijven de andere smaken proefbaar. De inrichting is uit de tijd. Een gezellige omgeving om rustig bij te kletsen met je partner.