Prince of India

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Prince of India

Indiase overdaad

Drie keer raden welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Exact. De Indiase delicatessen vliegen je hier om de oren en bezorgen je een soort grenzeloos hongergevoel. Van ‘chicken tikka’ tot ‘boti kebab’, jij kunt hier je culinaire hartje ophalen! En dat is nog los van de uitermate hartelijke gastvrijheid van het personeel. Laat je lekker verwennen en geniet van een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Prince of India

6,8

Jouw recensie over het restaurant Prince of India

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prettige ontvangst. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Smakelijke gerechten. Ruime porties. Schappelijk geprijsd. Enigszins gedateerde inrichting.
Teddy R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was lekker, precies pittig genoeg.Gezellige sfeer. Het duurde wel wat lang voor het eten het was. Alleen was de muziek te luid
marcvriens .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eerlijk Indisch eten, duidelijk wat er gegeten kan worden met de AH restaurant aktie waardoor geen verassingen achteraf.
Margo F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ondanks dat we bijna een uur te laat waren hoefden we maar even te wachten, terwijl het erg druk was. Erg vriendelijke bediening, heel persoonlijk. We moesten wel wat lang wachten op ons hoofdgerecht maar daar werden excuses voor gemaakt. Lekker eten, heerlijk vers gebakken naanbrood! en ruime porties, wij komen zeker een keer terug!
H N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hadden heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk. Komen er zeker nog eens terug. Het is er klein maar knus
Menno R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Keurige ontvangst , goede bediening en een heerlijke complete maaltijd.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten is er altijd heerlijk en de service is er top!
De rijst is lekker maar als je een gerecht met saus hebt neem dan naan brood heerlijk warm zo uit de oven.
annekeschults .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We wilden met dit restaurant kennis maken en gebruikten hiervoor de A.H. actie. Het eten was heel smakelijk en ruim voldoende , de bediening vriendelijk. We zullen dit restaurant zeker aanbevelen.
Aline V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. We waren hier beland na een zussen dag in Den Bosch met de AH restaurant actie. We hadden gereserveerd maar waren er een uur eerder. Dat was geen enkel probleem. Zeer vriendelijke bediening. Wat verouderd interieur.
rplomp .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Nette en goede bediening. Komen zeker terug om andere gerechten te proberen.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Oubollig. De voordeur was afgesloten maar er was een deur aan de linkerkant die niet was aangegeven als toegang. Verwarrend dus. Een klant van binnen attendeerde mij daarop en zo ging het met meer.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ruime porties. Vrij pittig is inderdaad lekker pittig!
Jammer dat een karafje water naast bestelde drankjes niet automatisch worden geserveerd.
jgamrens .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zeer leuk ingericht restaurant, met zeer vriendelijk personeel. Service zeer goed. Eten was ontzettend lekker, en prijs was zeer goed. Korte wachttijd, en eten was ook goed op temperatuur. Werden leuk ontvangen en kregen ook goede uitleg over het eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
sabinevervoort .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten! vooral de kip tandori is lekker! Grote porties. Prima prijs kwaliteit verhouding. Inrichting wat ouderwets. Goede service
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk eten, ontzettend vriendelijke medewerker. Veel keuze bij het IENS/AH menu. Het eten dat over was konden we meenemen, altijd een pluspunt.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben met twee personen heerlijk gegeten en waren erg blij met de ontzettend vriendelijke service.
Alle lof voor Prince of India!
miekeschimmel .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Het was op het moment dat we daar waren erg rustig, kwam ook dat we erg vroeg waren. Werden erg vriendelijk ontvangen.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben lekker gegeten! De bediening was heel vriendelijk. Het eten was goed en het restaurant was smaakvol, maar niet luxe ingericht. Aanrader.
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hebben smakelijk gegeten bij Prince of India.
De porties waren royaal - ik kon het niet op !
De bediening was gastvrij en heel vriendelijk.
Teddy S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Super lekker gegeten met de AH actie. Genoeg keus, grote hoeveelheden. Deco binnen is niet zo gezellig, kan veel leuker! De Cobra biertjes die werden aangeraden waren onverwacht best prijzig. Desondanks echt genieten.