Prince of India

Orthenstraat 272 5211 SX Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Prince of India

Indiase overdaad

Drie keer raden welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Exact. De Indiase delicatessen vliegen je hier om de oren en bezorgen je een soort grenzeloos hongergevoel. Van ‘chicken tikka’ tot ‘boti kebab’, jij kunt hier je culinaire hartje ophalen! En dat is nog los van de uitermate hartelijke gastvrijheid van het personeel. Laat je lekker verwennen en geniet van een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Prince of India

6,7
J&J R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Poortjes .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Waren er met de AH bon op een koopavond. Waren de enige in het restaurant waardoor de muziek nogal luid klonk. Meisje dat ons bediende had er of geen zin in of heeft nog nul ervaring: onvriendelijk, ongemanierd, niet meedenkend, bot. Service was dus echt een domper. Eten was gewoon oké maar had er meer van verwacht. Wel fijn dat je uit veel gerechten kon kiezen alleen was de variatie in die gerechten beperkt. Met z'n tweeën waren we, incl 3 drankjes in totaal, nabij de 40 euro kwijt. Zou het te duur hebben gevonden als we zonder bon zouden zijn gegaan.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten, verassende keuken. Goed gekruid.
Prijs/kwaliteit is erg goed. Uitstekend avondje uit, echt gezellig.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gastvrij ontvangen. Konden keuze maken uit diverse gerechten. ( voorgerecht/ hoofdgerecht ) Het restaurant zag er netjes en schoon uit. Dit geldt ook voor de toiletruimte. Cijfer : 7,8
Raveen P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bij spontane binnenkomst kregen wij binnen een kwartiertje een tafel aangewezen. Top smaak en typisch Indiase sfeer.

Herhaling vatbaar!
Geneva S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Afgelopen weekend met mijn vriend bij dit restaurant gaan eten, het was heerlijk. Heerlijk gegrild vlees en de curry was ook lekker. We hebben beide ons buikje rond gegeten, porties waren groot genoeg. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader! Wij komen nog een keer terug!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg leuk restaurant en het eten is super. Wij komen hier graag. Met een actie extra aantrekkelijk ;-) Zeker aan te raden en je kunt er ook afhalen of laten bezorgen.
Steef H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, eerste gang kregen we mooi op tijd en daarna was t erg lang wachten op de 2de en derde gang. Het was wel het wachten waard geweest, prima smaak, lekker pittig gekruid, vlees goed gegaard. Zeker voor herhaling vatbaar, ondanks het lange wachten op het volgende gerecht.
Guus M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De bediening was vriendelijk. Er werd goed meegedacht wat in een medisch noodzakelijk dieet paste.
De porties zijn ruim. Wat eventueel overblijft mocht je mee naar huis nemen. Dat vinden we erg positief.
Paulinevankleef .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijke linzen soep. Kwaliteit eten erg goed . Alles wordt, volgens mij, vers bereidt. Heerlijk de kip uit de tandori oven en de groente curry erbij top. We waren allemaal zeer tevreden over het eten en de vriendelijke bediening.
Mithu M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Gisteren zijn wij heerlijk gegeten, aardig personeel en vlotte bediening, mooi Indiaas ingerichte kleurrijke restaurant. Aanrader.
JokeM .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
6-9-2016 hier gegeten met vrienden.
Op het menu voor de AH actie 8x kip en 2x vegetarisch, volgens de bediening hadden we dit kunnen weten en zou op de website staan, dit later gecontroleerd maar was voor mij niet duidelijk.
Na aandringen was het voor 1 persoon mogelijk om ander vlees gerecht te kiezen.
Voorgerecht met lamsvlees was lekker gekruid, met kaas verrassend lekker.
Hoofdgerechten 2x kip 1x lam 1x spinazie kaas, allemaal lekker goed gekruid en meer dan voldoende.
Nagerecht weinig keus ijs met fruit, koffie of thee was goed,
De witte wijn was lekker, bier van de tap en frisdrank in erg kleine glazen.
Al met al lekker gegeten maar de bediening maakte het minder gezellig voor ons.
Jack105 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De verwachtingen waren hoog gespannen maar waren zeer teleurstellend. Het is tevens een afhaal-/bezorgrestaurant en steeds lopen bezorgers en mensen die afhalen langs je tafeltje. De tafeltjes staan dicht op elkaar en ook et middenpad in het restaurant is niet al te breed. Het personeel is vriendelijk maar onze serveerster had geen enkele kennis van de kaart. De namen van de gerechten kende ze niet en ook de nummers die er voor stonden waren haar onbekend. Toen we om een kokosdrankje vroegen keek ze ons heel vreemd aan terwijl dat gewoon op de kaart staat. Het voorgerecht van lamsvlees was erg droog. Het hoofdgerecht van kip was al niet anders (ons bezoek met de AH-actie gaf ons alleen keuze uit een beperkt deel van de kaart met als hoofdgerechten alleen gerechten met kip of vegetarisch). Bij de rest van de familie was het hoofdgerecht wel beter. Aanvullende drankjes bij het eten verkrijgen viel ook al niet mee. Toen het hoofdgerecht werd geserveerd daarom maar snel een tweede drankje besteld. Mijn lekkerste gerecht was het dessert (ijs met vers fruit). Met een normale prijs (incl. twee consumpties) van € 43,00 pp !!! hebben wij echt veel te slecht gegeten. Voor dit geld kun je elders veel prettiger zitten met veel beter eten.
Addebruijn .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben heerlijk en gezellig gegeten het was voor ons de eerste keer dat wij India's zijn gaan eten en gaan vast nog eens terug om van de grote kaart te eten want nu hadden wij een geselecteerd AH menu. Er was behoefte aan een serveerster zo stond er op de raam maar de dochter van de eigenaar deed zeer goed haar best om het vak te leren.
Awesomeboy .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik nam een dalsoup (voorgerecht) en een Chicken Tandoori als hoofdgerecht. Het eten was goed, smaakvol en erg lekker! En daar kwam ik voor. Ook de bediening was goed. Zeer vriendelijke dame die erg behulpzaam was. Eten was ook vers, en daar draait het om! Goed bezig dus jongens. Ik was een tevreden klant en heb genoten van de AH actie. Ga zo door, was weer een tijdje terug dat ik Indiaas heb gegeten. Echt top!
Markdc .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was heerlijk. Bediening was heel goed en vriendelijk, al duurde het wel een tijdje voor de gerechten op tafel kwamen.
Enige nadeel van Prince of India is dat alle tafels nogal dicht op elkaar staan.
Weegfrans .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We werden heel vlot bediend. Het eten is van goede kwaliteit. Ik vond het wel opvallend dat ze een speciale menukaart hadden voor de ah-actie. Daardoor was de keus beperkt. Over het decor; het blijft een beetje een donker gat. Maar over het algemeen was het een leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Tweeassen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima gegeten. Je proeft de kruiden en ingrediënten duidelijk in de heerlijke curry's.
Helaas was de papadum niet vers gebakken, iets wat de serveerster ook bevestigde.
De entourage vonden wij niet bijzonder, maar dat is bij veel Indiaase restaurants het geval.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Een volgende keer kiezen we kiezen we uit de volledige kaart. Die bevatte nog meer gerechten waar we nieuwsgierig naar zijn.
Wdspaan .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima eten, goede hoeveelheid, pittigheid op de kaart kwam overeen met praktijk. Ietwat flets decor. Bediening was zeer vriendelijk, maar koffieautomaat deed het niet goed gaven ze aan waardoor de koffie waterig was. Dat was een wat jammer einde van de avond.