Prince of India

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Prince of India

Indiase overdaad

Drie keer raden welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Exact. De Indiase delicatessen vliegen je hier om de oren en bezorgen je een soort grenzeloos hongergevoel. Van ‘chicken tikka’ tot ‘boti kebab’, jij kunt hier je culinaire hartje ophalen! En dat is nog los van de uitermate hartelijke gastvrijheid van het personeel. Laat je lekker verwennen en geniet van een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Prince of India

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
6,6

Jouw recensie over het restaurant Prince of India

Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het was er erg rustig. Wel hebben we heerlijk gegeten. Snelle bediening die de tijd voor je nam. We zouden zeker nog een keer terug komen.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Lekker eten, vriendelijke gastheer, doordat er (nog) geen andere klanten waren, zeer rustig.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Vegetarisch gegeten. Was erg lekker en meer dan genoeg. Papadams lekker maar wel een beetje vet.
We kregen nog een 20% 'fork-korting' dus dat was extra 'mooi meegenomen'.
Tara V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was heerlijk en de service uitmuntend. Gastvrije medewerkers die met een lach serveren en een gezellig praatje maken. Het was een "beleving" .
Viguuhan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en zijn keurig en erg vriendelijk bediend. Het was een erg rustige avond dus men had tijd voor ons!
pieternel H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Met IENS gereserveerd waardoor we helaas maar zeer beperkte keuze hadden.
Karima A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Supermals lams lamsvlees, pittige kruiden, bijzonder huisgemaakt roomijs. En vriendelijke bediening.
Wij komen zeker nog eens terug.
Jack K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met een lekker wijntje
Prima service
anita J.
Lekker gegeten
Jm B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was smakeloos en ondanks een klacht daarover werd er geen rekening gehouden bij de afrekening. De manager had niet eens gelegenheid om obs te woord te staan
Beste JM Borst,
Normaal reageren wij niet snel op een recensies, maar hier willen wij helaas wel moeten doen,
als jullie de eten niet lekker vinden dan moeten jullie wel tijdens eten dat melden, niet alle gerechten helemaal leeg opeten en achteraf zeggen dat eten niet lekker is, hiermee hebben jullie alleen geprobeerd korting te krijgen.
Als een van beide een recensie schrijft is wel voldoende, maar jullie schrijven allebei apart, want onderstaande recensie komt er ook van jullie vandaan. daar gaan wij niet op reageren.
Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer teleurstellend. Gerechten waren smakeloos en waterig. Papadums waren baggervet. Kritiek werd slecht ontvangen. Kortom hier kom ik nooit weer.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Alleen een beetje raar dat de Iens 50% actie een beperkte keuzemogelijkheid geeft. Dat geeft geen aanleiding om meer te besteden dan normaal. De beperkte keuze betekende overigens niet dat we minder lekker hebben gegeten.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
We hebben een heerlijk 3 gangen menu gehad, dat met aandacht was klaargemaakt, vriendelijk geserveerd en met liefde verorberd. De porties waren voor ons wat groot, maar een doggybag was geen probleem. Hier komen we zeker terug.
Een klein nadeel: Omdat we binnen de kortingsactie bestelden konden we alleen kiezen van een beperkt menu.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Via Iens gereserveerd. Dachten uit de reguliere kaart te mogen kiezen maar kregen een wat eenzijdige menukaart overhandigd met kip, kip en nogeens kiipgerechten erop. Bij thuiskomst kleding buiten gehangen vanwege de slecht functionerende ventilatie in het restaurant. Al met al jammer temeer onze eerdere ervaringen met dit restaurant goed waren!
Jacques E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Waarschijnlijk tgv de iens 50% kortingsactie kregen we een beperkte kaart. De kipgerechten die we hadden gekozen waren goed. Het nagerecht ijs was een lachertje (het ijs deels bevroren, het fruit uit blik, de slagroom uit een spuitbus). Door de kortingsactie betaalden we een prijs die in verhouding stond tot de kwaliteit.
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader
Eten is zoals ik dat van India ken.
Erg goede service, ondanks dat we flink korting kregen.
Jet Z.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het eten was goed wat het belangrijkste is maar heel erg storend dat mensen in-en uitliepen om eten te halen en te brengen? Steeds de buitendeur open dus. Wij zaten naast een soort plantenbak waar een plastic glas met oud bier in stond, vieze tandenstokers en vuil. Gelukkig zagen wij dit pas na het eten. Gezellig natafelen is er niet bij omdat de tafel niet werd afgeruimd en na het bestellen van nieuwe drankjes werden de 'oude glazen" niet meegenomen. Ook wordt er verwacht dat je bij alledrie de gangen hetzelfde bestek gebruikt. Kortom: het eten was lekker maar wij gaan hier niet nog een keer naartoe. Ben blij dat we de IENS korting hadden anders had ik me bekocht gevoeld.
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Eten is prima maar de bediening was erg traag (wel vriendelijk) alhoewel het erg rustig was toen wij er waren. En het interieur mag gemoderniseerd worden.
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Nog nooit eerder Indiaas gegeten , dus gebruik gemaakt van keuze van de chef, heerlijke gerechten met verschillende lekker gekruide smaken
c.pastoor .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening was uitermate vriendelijk. We gaan zeker nog een keer terug. We waren blij dat ze met de AH aktie hebben meegedaan.