Prince of India

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Prince of India

Indiase overdaad

Drie keer raden welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Exact. De Indiase delicatessen vliegen je hier om de oren en bezorgen je een soort grenzeloos hongergevoel. Van ‘chicken tikka’ tot ‘boti kebab’, jij kunt hier je culinaire hartje ophalen! En dat is nog los van de uitermate hartelijke gastvrijheid van het personeel. Laat je lekker verwennen en geniet van een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Prince of India

6,6

Jouw recensie over het restaurant Prince of India

Michel V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Oubollig. De voordeur was afgesloten maar er was een deur aan de linkerkant die niet was aangegeven als toegang. Verwarrend dus. Een klant van binnen attendeerde mij daarop en zo ging het met meer.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
jgamrens .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zeer leuk ingericht restaurant, met zeer vriendelijk personeel. Service zeer goed. Eten was ontzettend lekker, en prijs was zeer goed. Korte wachttijd, en eten was ook goed op temperatuur. Werden leuk ontvangen en kregen ook goede uitleg over het eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
sabinevervoort .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten! vooral de kip tandori is lekker! Grote porties. Prima prijs kwaliteit verhouding. Inrichting wat ouderwets. Goede service
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk eten, ontzettend vriendelijke medewerker. Veel keuze bij het IENS/AH menu. Het eten dat over was konden we meenemen, altijd een pluspunt.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben met twee personen heerlijk gegeten en waren erg blij met de ontzettend vriendelijke service.
Alle lof voor Prince of India!
miekeschimmel .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Het was op het moment dat we daar waren erg rustig, kwam ook dat we erg vroeg waren. Werden erg vriendelijk ontvangen.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben lekker gegeten! De bediening was heel vriendelijk. Het eten was goed en het restaurant was smaakvol, maar niet luxe ingericht. Aanrader.
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hebben smakelijk gegeten bij Prince of India.
De porties waren royaal - ik kon het niet op !
De bediening was gastvrij en heel vriendelijk.
Teddy S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Super lekker gegeten met de AH actie. Genoeg keus, grote hoeveelheden. Deco binnen is niet zo gezellig, kan veel leuker! De Cobra biertjes die werden aangeraden waren onverwacht best prijzig. Desondanks echt genieten.
joke.bekker .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was heerlijk en ruim voldoende.
We waren er op een vrijdagavond. Het restaurant was gezellig druk, niet te vol.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten was heerlijk. Bediening erg vriendelijk. Borden op opmaak van de borden zeer eenvouding.
Prijs zeer aantrekkelijk. Je word geacht steeds zelfde bestek te gebruiken.
fotoboek .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk, duidelijke uitleg over het systeem van berekening met de AH bon en er was voldoende keuze
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Keuzemenu met AH spaarkaart. Lekker en veel gegeten, vriendelijk personeel. Geef wel zelf aan als je een nieuw drankje wilt.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Sfeer is iets minder, erg donker, maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn.
Eten is prima, vooral een heerlijk voorgerecht op.
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Goed rekening gehouden met mijn dieet.......................................................................................................................................
friedhelm1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed restaurant waar je gezellig kan eten voor een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het eten is lekker en de porties zijn erg groot.
Lucy T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij, vegetariërs, eten vaker bij Prince of India. De keuken is er prima en de bediening is vriendelijk. De wachttijd is ook nooit een probleem.
L010358 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
gereserveerd om !8:00 en om 19:00 pas het voorgerecht enz. we hebben lamsvlees besteld en eerlijk waar... het was net touw zo vies en de rijst was heel erg droog. Nooit meer!!!!!!! Tip: je rekening nakijken
W V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Goede gevarieerde kaart, volop keuze uit Indiase keuken, vlotte bediening, gelegen net buiten centrum Den Bosch.
parkeergelegenheid om de hoek.