Prince of India

Orthenstraat 272 5211 SX Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Prince of India

Indiase overdaad

Drie keer raden welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Exact. De Indiase delicatessen vliegen je hier om de oren en bezorgen je een soort grenzeloos hongergevoel. Van ‘chicken tikka’ tot ‘boti kebab’, jij kunt hier je culinaire hartje ophalen! En dat is nog los van de uitermate hartelijke gastvrijheid van het personeel. Laat je lekker verwennen en geniet van een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Prince of India

7,2
6,7
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Eten was goed, lekker gekruid en vriendelijke bediening. Prima prijs-kwaliteit verhouding, deze keer gegeten via AH-restaurantactie, maar komen hier zeker nog een keer terug buiten de actie om!
L S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten echt een aanrader eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Jammer dat het niet vlambij onze huis is
Cat V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was lekker, vriendelijke bediening.
Wachttijd op het eten is wel wat lang.. en het was niet echt warm in het restaurant.
Ondanks dat was het gewoon goed, en we komen zeker nog is een keer terug om een ander gerecht te proberen.
floor252 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten is erg lekker. Alleen jammer dat de plek waar we zaten erg tochtte als er mensen binnen kwamen en de wachttijd lang duurde.
Carlien B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk eten. Bediening liet wat te wensen over, duurde vrij lang.
Het restaurant heeft ook een bezorgservice. Wij kregen de indruk dat deze gerechten voorrang kregen ten opzichte van de gasten in het restaurant.
L T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het restaurant is muf, bij de toiletten stinkt het pas echt naar schimmel. Je moet heel lang wachten op het eten. Meer dan een half uur op een voorgerecht. Als je net bij de deur zit heb je pech, dan zit je in de kou.
Het meubulair is gedateerd, en zit niet lekker, zeker niet als je zo lang moet wachten. Je zit ook heel dicht op je buren. Onze voorgerechten smaakten goed. Helaas moesten we weer 45 minuten wachten op het hoofdgerecht. We hadden bij ons hoofdgerecht papadums besteld, deze waren er niet, maar zouden komen. Na 15 minuten waren die er nog niet, en toen hebben we die geannulleerd. Dit was was in orde.
Ons eten smaakte ons goed. Goede en rijke smaken. Toen we wilden betalen moesten we weer erg lang wachten. Toen bleek dat de papadums toch op de rekening waren gezet, maar dan onder een ander kopje. Dat werd ook van de rekening gehaald, maar het had er niet op mogen staan. Deze avond was een teleurstelling voor ons. We zaten vooral lang in de kou te wachten.
Wolter D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima maaltijd voor redelijke prijs. Geen harte cuisine, maar dat verwachtte ik ook niet. Heerlijke Indiaase smaken. Zonder meer een aanrader.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Superlekker en voldoende pittige curries gegeten. Bediening was erg vriendelijk en gemoedelijk. Een aanrader! Ze bezorgen ook thuis zelfs.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wat verouderd interieur maar heerlijk gegeten via de Albert Heijn restaurant actie. Goede keuze tussen mild en heet en we warden snel geholpen. Weinig keuze in nagerechten.
J&J R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was simpelweg gewoon gezellig.
Het personeel was vriendelijk en beleefd en dat zie je beslist niet overal.
Kortom; beslist een aanrader!
Poortjes .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten en alles was weer meer dan voldoende! Zeker voor herhaling vatbaar. Ook genoeg keuze met een aparte kaart voor ah-menu.
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Waren er met de AH bon op een koopavond. Waren de enige in het restaurant waardoor de muziek nogal luid klonk. Meisje dat ons bediende had er of geen zin in of heeft nog nul ervaring: onvriendelijk, ongemanierd, niet meedenkend, bot. Service was dus echt een domper. Eten was gewoon oké maar had er meer van verwacht. Wel fijn dat je uit veel gerechten kon kiezen alleen was de variatie in die gerechten beperkt. Met z'n tweeën waren we, incl 3 drankjes in totaal, nabij de 40 euro kwijt. Zou het te duur hebben gevonden als we zonder bon zouden zijn gegaan.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten, verassende keuken. Goed gekruid.
Prijs/kwaliteit is erg goed. Uitstekend avondje uit, echt gezellig.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gastvrij ontvangen. Konden keuze maken uit diverse gerechten. ( voorgerecht/ hoofdgerecht ) Het restaurant zag er netjes en schoon uit. Dit geldt ook voor de toiletruimte. Cijfer : 7,8
Raveen P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bij spontane binnenkomst kregen wij binnen een kwartiertje een tafel aangewezen. Top smaak en typisch Indiase sfeer.

Herhaling vatbaar!
geneva S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Afgelopen weekend met mijn vriend bij dit restaurant gaan eten, het was heerlijk. Heerlijk gegrild vlees en de curry was ook lekker. We hebben beide ons buikje rond gegeten, porties waren groot genoeg. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader! Wij komen nog een keer terug!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg leuk restaurant en het eten is super. Wij komen hier graag. Met een actie extra aantrekkelijk ;-) Zeker aan te raden en je kunt er ook afhalen of laten bezorgen.
Steef H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, eerste gang kregen we mooi op tijd en daarna was t erg lang wachten op de 2de en derde gang. Het was wel het wachten waard geweest, prima smaak, lekker pittig gekruid, vlees goed gegaard. Zeker voor herhaling vatbaar, ondanks het lange wachten op het volgende gerecht.
Guus M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De bediening was vriendelijk. Er werd goed meegedacht wat in een medisch noodzakelijk dieet paste.
De porties zijn ruim. Wat eventueel overblijft mocht je mee naar huis nemen. Dat vinden we erg positief.
paulinevankleef .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijke linzen soep. Kwaliteit eten erg goed . Alles wordt, volgens mij, vers bereidt. Heerlijk de kip uit de tandori oven en de groente curry erbij top. We waren allemaal zeer tevreden over het eten en de vriendelijke bediening.