Prince of India

Orthenstraat 272 5211 SX Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Prince of India

Indiase overdaad

Drie keer raden welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Exact. De Indiase delicatessen vliegen je hier om de oren en bezorgen je een soort grenzeloos hongergevoel. Van ‘chicken tikka’ tot ‘boti kebab’, jij kunt hier je culinaire hartje ophalen! En dat is nog los van de uitermate hartelijke gastvrijheid van het personeel. Laat je lekker verwennen en geniet van een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Prince of India

7,2
6,6
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Keuzemenu met AH spaarkaart. Lekker en veel gegeten, vriendelijk personeel. Geef wel zelf aan als je een nieuw drankje wilt.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Sfeer is iets minder, erg donker, maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn.
Eten is prima, vooral een heerlijk voorgerecht op.
friedhelm1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed restaurant waar je gezellig kan eten voor een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het eten is lekker en de porties zijn erg groot.
Lucy T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij, vegetariërs, eten vaker bij Prince of India. De keuken is er prima en de bediening is vriendelijk. De wachttijd is ook nooit een probleem.
L010358 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
gereserveerd om !8:00 en om 19:00 pas het voorgerecht enz. we hebben lamsvlees besteld en eerlijk waar... het was net touw zo vies en de rijst was heel erg droog. Nooit meer!!!!!!! Tip: je rekening nakijken
W V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Goede gevarieerde kaart, volop keuze uit Indiase keuken, vlotte bediening, gelegen net buiten centrum Den Bosch.
parkeergelegenheid om de hoek.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Eten was goed, lekker gekruid en vriendelijke bediening. Prima prijs-kwaliteit verhouding, deze keer gegeten via AH-restaurantactie, maar komen hier zeker nog een keer terug buiten de actie om!
L S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten echt een aanrader eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Jammer dat het niet vlambij onze huis is
Cat V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was lekker, vriendelijke bediening.
Wachttijd op het eten is wel wat lang.. en het was niet echt warm in het restaurant.
Ondanks dat was het gewoon goed, en we komen zeker nog is een keer terug om een ander gerecht te proberen.
floor252 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten is erg lekker. Alleen jammer dat de plek waar we zaten erg tochtte als er mensen binnen kwamen en de wachttijd lang duurde.
Carlien B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk eten. Bediening liet wat te wensen over, duurde vrij lang.
Het restaurant heeft ook een bezorgservice. Wij kregen de indruk dat deze gerechten voorrang kregen ten opzichte van de gasten in het restaurant.
L T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het restaurant is muf, bij de toiletten stinkt het pas echt naar schimmel. Je moet heel lang wachten op het eten. Meer dan een half uur op een voorgerecht. Als je net bij de deur zit heb je pech, dan zit je in de kou.
Het meubulair is gedateerd, en zit niet lekker, zeker niet als je zo lang moet wachten. Je zit ook heel dicht op je buren. Onze voorgerechten smaakten goed. Helaas moesten we weer 45 minuten wachten op het hoofdgerecht. We hadden bij ons hoofdgerecht papadums besteld, deze waren er niet, maar zouden komen. Na 15 minuten waren die er nog niet, en toen hebben we die geannulleerd. Dit was was in orde.
Ons eten smaakte ons goed. Goede en rijke smaken. Toen we wilden betalen moesten we weer erg lang wachten. Toen bleek dat de papadums toch op de rekening waren gezet, maar dan onder een ander kopje. Dat werd ook van de rekening gehaald, maar het had er niet op mogen staan. Deze avond was een teleurstelling voor ons. We zaten vooral lang in de kou te wachten.
Wolter D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima maaltijd voor redelijke prijs. Geen harte cuisine, maar dat verwachtte ik ook niet. Heerlijke Indiaase smaken. Zonder meer een aanrader.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Superlekker en voldoende pittige curries gegeten. Bediening was erg vriendelijk en gemoedelijk. Een aanrader! Ze bezorgen ook thuis zelfs.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wat verouderd interieur maar heerlijk gegeten via de Albert Heijn restaurant actie. Goede keuze tussen mild en heet en we warden snel geholpen. Weinig keuze in nagerechten.
J&J R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was simpelweg gewoon gezellig.
Het personeel was vriendelijk en beleefd en dat zie je beslist niet overal.
Kortom; beslist een aanrader!
Poortjes .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten en alles was weer meer dan voldoende! Zeker voor herhaling vatbaar. Ook genoeg keuze met een aparte kaart voor ah-menu.
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Waren er met de AH bon op een koopavond. Waren de enige in het restaurant waardoor de muziek nogal luid klonk. Meisje dat ons bediende had er of geen zin in of heeft nog nul ervaring: onvriendelijk, ongemanierd, niet meedenkend, bot. Service was dus echt een domper. Eten was gewoon oké maar had er meer van verwacht. Wel fijn dat je uit veel gerechten kon kiezen alleen was de variatie in die gerechten beperkt. Met z'n tweeën waren we, incl 3 drankjes in totaal, nabij de 40 euro kwijt. Zou het te duur hebben gevonden als we zonder bon zouden zijn gegaan.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten, verassende keuken. Goed gekruid.
Prijs/kwaliteit is erg goed. Uitstekend avondje uit, echt gezellig.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gastvrij ontvangen. Konden keuze maken uit diverse gerechten. ( voorgerecht/ hoofdgerecht ) Het restaurant zag er netjes en schoon uit. Dit geldt ook voor de toiletruimte. Cijfer : 7,8