Prince of India

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Prince of India

Indiase overdaad

Drie keer raden welke wereldkeuken hier de boventoon voert. Exact. De Indiase delicatessen vliegen je hier om de oren en bezorgen je een soort grenzeloos hongergevoel. Van ‘chicken tikka’ tot ‘boti kebab’, jij kunt hier je culinaire hartje ophalen! En dat is nog los van de uitermate hartelijke gastvrijheid van het personeel. Laat je lekker verwennen en geniet van een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Prince of India

6,7

Jouw recensie over het restaurant Prince of India

Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Nog nooit eerder Indiaas gegeten , dus gebruik gemaakt van keuze van de chef, heerlijke gerechten met verschillende lekker gekruide smaken
c.pastoor .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening was uitermate vriendelijk. We gaan zeker nog een keer terug. We waren blij dat ze met de AH aktie hebben meegedaan.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste.
Hartelijke ontvangst en heel ontspannen.
Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs.
Je voelt je er prettig en in Indiase sfeer.
Dus ga er eens eten.
sinead-57 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
geen negatieve dingen te bedenken, behalve dat toiletruimte en de gang er naar toe, wel schoon, maar erg gedateerd waren.
Edit B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeker een aanrader! Eten heerlijk, wachttijd op bestelling drinken én eten lang vanwege onderbezetting. Daarna liep het wel. We zaten bij een tafeltje dicht bij de bar en daar knalde de Indiase muziek de boxen uit. Heel vervelend. Toen we vroegen of we mochten verplaatsten kon dat meteen en heeft hij tevens de muziek zachter gezet. Vriendelijke bediening (hij was in zn eentje) maar hij had het duidelijk druk. Keuze voor een vegetariér valt tegen (maar drie gerechten) en er zijn geen visgerechten. Keuze toetje: 1 (ijs).

Ik ga zeker nog eens terug en houd in mn achterhoofd dat het wat langer zou kunnen duren, maar dat het eten heerlijk is.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg lekker getafeld. Hele vriendelijke gastheer, die goeie tips gaf! Als ik weer in Den Bosch ben weet ik waar ik ga eten!
monique S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prijs kwaliteit is met 30% korting redelijk. normale prijs is de prijs-kwaliteitsverhouding onder de maat.
Wies T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mijn man en ik hebben lekker gegeten. Ik heb nog niet vaak Indiaas gegeten, maar het smaakte prima en het was niet te pittig. Het toetje was vooral bijzonder lekker
Wies Timmer
Han M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geen rijke smaken en wel lang wachten, zonder korting niet de moeite waard geweest. Wel aardige mensen, maar zonder goed eten maakt dat minder indruk.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prettige ontvangst. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Smakelijke gerechten. Ruime porties. Schappelijk geprijsd. Enigszins gedateerde inrichting.
Teddy R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was lekker, precies pittig genoeg.Gezellige sfeer. Het duurde wel wat lang voor het eten het was. Alleen was de muziek te luid
marcvriens .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eerlijk Indisch eten, duidelijk wat er gegeten kan worden met de AH restaurant aktie waardoor geen verassingen achteraf.
Margo F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ondanks dat we bijna een uur te laat waren hoefden we maar even te wachten, terwijl het erg druk was. Erg vriendelijke bediening, heel persoonlijk. We moesten wel wat lang wachten op ons hoofdgerecht maar daar werden excuses voor gemaakt. Lekker eten, heerlijk vers gebakken naanbrood! en ruime porties, wij komen zeker een keer terug!
H N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hadden heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk. Komen er zeker nog eens terug. Het is er klein maar knus
Menno R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Keurige ontvangst , goede bediening en een heerlijke complete maaltijd.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten is er altijd heerlijk en de service is er top!
De rijst is lekker maar als je een gerecht met saus hebt neem dan naan brood heerlijk warm zo uit de oven.
annekeschults .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We wilden met dit restaurant kennis maken en gebruikten hiervoor de A.H. actie. Het eten was heel smakelijk en ruim voldoende , de bediening vriendelijk. We zullen dit restaurant zeker aanbevelen.
Aline V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. We waren hier beland na een zussen dag in Den Bosch met de AH restaurant actie. We hadden gereserveerd maar waren er een uur eerder. Dat was geen enkel probleem. Zeer vriendelijke bediening. Wat verouderd interieur.
rplomp .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Nette en goede bediening. Komen zeker terug om andere gerechten te proberen.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Oubollig. De voordeur was afgesloten maar er was een deur aan de linkerkant die niet was aangegeven als toegang. Verwarrend dus. Een klant van binnen attendeerde mij daarop en zo ging het met meer.